انجام? اگر چنین است، شما در جای مناسب. این مقاله پر از راهنمایی برای کمک به شما به طوری که شما می توانید اکثر مشتریان را در ازای وقت خود جذب کمپین های بازاریابی خود را با موفقیت راه اندازی است.
همه گزینه های در دسترس شما در فیس بوک استفاده از زمانی که با استفاده از آن را به بازار کسب و کار شما. بسیاری از راه های مختلف که شما می توانید صفحه خود را سفارشی، کلید دانستن دقیقا چه گزینه های آن هستند. اگر شما نیاز به کمک بسیاری از وب سایت فیس بوک است که می تواند به شما برخی از بینش از جمله وجود دارد.
اگر هم برای حفظ صفحه فیس بوک خود شما هنوز می توانید فیس بوک برای بازاریابی استفاده کنید. فیس بوک تبلیغات در سایت خود را که به راحتی می توان بیش از حد-قرار نسبت به شما دقیق هدف جمعیتی از جنسيت و سن خود را دوست دارد و دوست، بیش از حد موفق، مبارزات انتخاباتی خود را از بیش از حد فراهم می کند.
شما می توانید مقدار را برای مبارزات انتخاباتی خود را در فیس بوک با استفاده از این پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن مطالب منحصر به فرد ساخت. برخی از نمونه های خاصی از نوع محتوای منحصر به فرد را به مشترکان خود را دسترسی به. شما مثلا می تواند استفاده از فیس بوک به اشتراک گذاشتن برخی از کدهای کوپن و یا اجازه مشترکان خود را در مورد محصولات جدید هنوز آزاد نشده اند.
عاقلانه در مورد به روز رسانی می شود. پیروان خود را اگر شما نیست که آنها می توانید استفاده از اشتراک گذاری خراب می شود. نگه داشتن خود را به روز رسانی، مفید، آموزشی و یا سرگرم کننده. بینش های فیس بوک استفاده کنید که کدام نسخه های به روز موفق تر از دیگران هستند، بنابراین شما می توانید مطالب مشابه را برای مخاطب ایجاد کنید.
چیزی در ازای ثبت نام در صفحه فیس بوک خود را ارائه. بازدید کنندگان در صفحه خود ثبت نام داشتن اجازه می دهد تا شما آنها را در گفتگوی مداوم در مورد کسب و کار خود بپردازد. آنها ارائه چیزی مانند یک ورودی در قرعه کشی آنها احتمال بیشتری برای ثبت نام در صفحه خود و کسب و کار شما با سیم های با ارزش ارائه می کند.
قادر به ایجاد موارد است که فاصله بسیار طولانی نیست. در حالی که شما ممکن است تن از اطلاعات برای به اشتراک گذاشتن، هیچ کس می خواهید از طریق کلمات 1.000 به رسیدن به نقطه وید. سعی کنید به نگه داشتن همه موارد به عنوان کوتاه که ممکن است، اما مطمئن شوید که آنها به خوبی نوشته شده است. مردم قادر به درک ایده های اصلی را می خواهند.
جایی در صفحه شما که در آن مردم می توانند ثبت نام یا اشتراک داشته باشد. اگر آنها قادر به گرفتن چیزی برای کلیک کردن مثل آنها احتمال بیشتری برای انجام این کار. اجرای یک مسابقه یا قرعه کشی و یا فقط ارائه چیزی که آنها در گرفتن علاقه مند می شود.
گام اول برای ایجاد فیس بوک کمپین بازاریابی این است که نوشتن به اهداف خود. آنچه که دقیقا به بیرون آمدن از همه سخت کار دارید؟ شما می خواهید به افزایش سود شما می خواهید به حفظ مشتریان وفادار شما می خواهید برای ایجاد روابط
که تقویم مداد در راهنمایی ما فقط با هم رفت و بیش از بدست آوردن. از شما برای انجام برخی از کارها خاص، شما فقط نیاز به شروع به انجام آنها. هر بار که شما روشن یکی از این اقدامات را انجام دهید و به زودی شما مشتریان بیشتر از شما می دانید چه باید بکنید با.
انجام? اگر چنین است، شما در جای مناسب. این مقاله پر از راهنمایی برای کمک به شما به طوری که شما می توانید اکثر مشتریان را در ازای وقت خود جذب کمپین های بازاریابی خود را با موفقیت راه اندازی است.
همه گزینه های در دسترس شما در فیس بوک استفاده از زمانی که با استفاده از آن را به بازار کسب و کار شما. بسیاری از راه های مختلف که شما می توانید صفحه خود را سفارشی، کلید دانستن دقیقا چه گزینه های آن هستند. اگر شما نیاز به کمک بسیاری از وب سایت فیس بوک است که می تواند به شما برخی از بینش از جمله وجود دارد.
اگر هم برای حفظ صفحه فیس بوک خود شما هنوز می توانید فیس بوک برای بازاریابی استفاده کنید. فیس بوک تبلیغات در سایت خود را که به راحتی می توان بیش از حد-قرار نسبت به شما دقیق هدف جمعیتی از جنسيت و سن خود را دوست دارد و دوست، بیش از حد موفق، مبارزات انتخاباتی خود را از بیش از حد فراهم می کند.
شما می توانید مقدار را برای مبارزات انتخاباتی خود را در فیس بوک با استفاده از این پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن مطالب منحصر به فرد ساخت. برخی از نمونه های خاصی از نوع محتوای منحصر به فرد را به مشترکان خود را دسترسی به. شما مثلا می تواند استفاده از فیس بوک به اشتراک گذاشتن برخی از کدهای کوپن و یا اجازه مشترکان خود را در مورد محصولات جدید هنوز آزاد نشده اند.
عاقلانه در مورد به روز رسانی می شود. پیروان خود را اگر شما نیست که آنها می توانید استفاده از اشتراک گذاری خراب می شود. نگه داشتن خود را به روز رسانی، مفید، آموزشی و یا سرگرم کننده. بینش های فیس بوک استفاده کنید که کدام نسخه های به روز موفق تر از دیگران هستند، بنابراین شما می توانید مطالب مشابه را برای مخاطب ایجاد کنید.
چیزی در ازای ثبت نام در صفحه فیس بوک خود را ارائه. بازدید کنندگان در صفحه خود ثبت نام داشتن اجازه می دهد تا شما آنها را در گفتگوی مداوم در مورد کسب و کار خود بپردازد. آنها ارائه چیزی مانند یک ورودی در قرعه کشی آنها احتمال بیشتری برای ثبت نام در صفحه خود و کسب و کار شما با سیم های با ارزش ارائه می کند.
قادر به ایجاد موارد است که فاصله بسیار طولانی نیست. در حالی که شما ممکن است تن از اطلاعات برای به اشتراک گذاشتن، هیچ کس می خواهید از طریق کلمات 1.000 به رسیدن به نقطه وید. سعی کنید به نگه داشتن همه موارد به عنوان کوتاه که ممکن است، اما مطمئن شوید که آنها به خوبی نوشته شده است. مردم قادر به درک ایده های اصلی را می خواهند.
جایی در صفحه شما که در آن مردم می توانند ثبت نام یا اشتراک داشته باشد. اگر آنها قادر به گرفتن چیزی برای کلیک کردن مثل آنها احتمال بیشتری برای انجام این کار. اجرای یک مسابقه یا قرعه کشی و یا فقط ارائه چیزی که آنها در گرفتن علاقه مند می شود.
گام اول برای ایجاد فیس بوک کمپین بازاریابی این است که نوشتن به اهداف خود. آنچه که دقیقا به بیرون آمدن از همه سخت کار دارید؟ شما می خواهید به افزایش سود شما می خواهید به حفظ مشتریان وفادار شما می خواهید برای ایجاد روابط
که تقویم مداد در راهنمایی ما فقط با هم رفت و بیش از بدست آوردن. از شما برای انجام برخی از کارها خاص، شما فقط نیاز به شروع به انجام آنها. هر بار که شما روشن یکی از این اقدامات را انجام دهید و به زودی شما مشتریان بیشتر از شما می دانید چه باید بکنید با.