مردمی که گوگل چه می خواهند

پیشرفت های اخیر در مقابل گوگل وب سایت بازاریابان و جستجوگرها متخصص حتی بیشتر از حد معمول صحبت کردن به من بدهید. آنچه که & #39; دوباره صحبت کردن در مورد تغییر چشم انداز بهینه سازی موتور جستجو است. برخی از سنتی شده است فرض می شود در مورد چه رتبه گوگل خوب را به چالش کشیده شده توسط چیزهایی گوگل بیش از گذشته چند ماه به خصوص با تشکیل پرونده درخواست حق ثبت اختراع اخیر خود گفته است.

تعداد پیشنهادات معقول مورد عمل جستجوگرها خوب پدید آمده است. یکی از مهم ترین است:

لینک های بیش از حد به سرعت اضافه کنید یا همه از یک یا دو منابع گوگل می خواهد “طبیعی” الگوی پیوند.

این یک پیشنهاد جدید نیست اما گوگل به نظر می رسد به جریمه کردن سایت های که در خرید لینک آشکار آماده شود. به وضوح این که لینک فروش این خدمات را با صدها (و یا هزاران) هدف قرارداده است. تا یک ماه سایت بدون لینک، و ماه آینده آن 2.000 یا 20.000 پیوند از یک یا دو سایت “نام”. بدیهی است که این لینک به علت لینک خرید اتفاق افتاده است.

گوگل در تلاش برای تضعیف تمام لینک خرید است? من فکر نمی کنم. لینک فرم از تبلیغات است و گوگل تبلیغات خرید بدون پرهیاهو متناقض بودن دلسرد می تواند. گوگل خود را یکی از منابع اصلی تبلیغات وب خریداری شده است و تخلف آشکار از موضع غالب علیه شبکه های تبلیغاتی کوچک است که قادر به ارائه خدمات قانونی به مدیران سایت هستند هر امر.

که من خواندن وضعیت چیزی است گوگل در حال تلاش برای انجام است حفظ یکپارچگی نتایج جستجوی خود را با حاکم کردن گسترده شبانه لینک خرید. ما & #39; دوباره صحبت کردن در هزاران لینک در اینجا. بدون این پادمان نتایج جستجو به طور چشمگیری توسط عمل از تکه های بزرگ از لینک خرید اریب می تواند. واضح است که چیزی اشتباه است با یک سیستم است که ادعا می کند که محبوبیت لینک شاخص کیفیت سایت است اگر سایت ناگهان هزاران لینک های ورودی زمانی که فقط یک هفته پیش به آن حال هیچ کدام وجود دارد.

این عمل باعث استهزاء. اهمیت لینک. تنها هدف آنها این است که بهره برداری از سیستم و تاثیر چشمگیری در پیج رنک و موتور جستجو موقعیت. گوگل پیج رنک و نتايج جستجو از وب سایت با کیفیت و ارتباط جریان را می خواهد. و اساسا تمام کارشناسان جستجوگرها را نگهداری می شود که آمده کیفیت و ارتباط نسبتا به طور منظم سایت رشد می کند و توسعه محتوای آن. توسعه “طبیعی” لینک باید کم و بیش اتفاق می افتد در قفل گام با توسعه محتوا.

این بدان معنا نیست که اهمیت لینک حذف شده است. فقط در مقابل. Google موقعیت خود را که تعداد و کیفیت پیوندهای آن صفحات خاص وب اشاره دارد مهمترین شاخص از اهمیت آن صفحه وب را reconfirming است.

و نه به این معنی که مدیر سایت باید لینک در وب سایت های قانونی خرید هرگز. در مقابل این معنی که لینک باید به دست آورد و همواره و به طور پیوسته در طول زمان توسعه یافته و کیفیت لینک همکاران خود را بیش از هر زمان مهم. این امر هر جا هستید لینک خود را حاصل تغییرات، ادغام، وبلاگ نویسی، چاپ و نشر مقاله، و یا هر یک از روشهای دیگر تاسیس برای ترافیک از طریق پیوند و ساختمان.

هنگامی که شما به دنبال شرکای تجاری را لینک شما باید نگاه با کیفیت از سایتهای لینک دادن به شما. بپرسید که محتوا در صفحات مربوطه چگونه است، چه تعادل بین مطالب و لینک ها هستند هر چند وقت یکبار این صفحات به روز شده، چقدر ترافیک انجام این صفحات، صفحات این پیوند را به “اقتدار” سایت های مانند گوگل، یاهو، ای بی، آمازون، مایکروسافت.

همه از این موضوع چیز حالا بیشتر از آنها تا کنون است.

google

پیشرفت های اخیر در مقابل گوگل وب سایت بازاریابان و جستجوگرها متخصص حتی بیشتر از حد معمول صحبت کردن به من بدهید. آنچه که & #39; دوباره صحبت کردن در مورد تغییر چشم انداز بهینه سازی موتور جستجو است. برخی از سنتی شده است فرض می شود در مورد چه رتبه گوگل خوب را به چالش کشیده شده توسط چیزهایی گوگل بیش از گذشته چند ماه به خصوص با تشکیل پرونده درخواست حق ثبت اختراع اخیر خود گفته است.

تعداد پیشنهادات معقول مورد عمل جستجوگرها خوب پدید آمده است. یکی از مهم ترین است:

لینک های بیش از حد به سرعت اضافه کنید یا همه از یک یا دو منابع گوگل می خواهد “طبیعی” الگوی پیوند.

این یک پیشنهاد جدید نیست اما گوگل به نظر می رسد به جریمه کردن سایت های که در خرید لینک آشکار آماده شود. به وضوح این که لینک فروش این خدمات را با صدها (و یا هزاران) هدف قرارداده است. تا یک ماه سایت بدون لینک، و ماه آینده آن 2.000 یا 20.000 پیوند از یک یا دو سایت “نام”. بدیهی است که این لینک به علت لینک خرید اتفاق افتاده است.

گوگل در تلاش برای تضعیف تمام لینک خرید است? من فکر نمی کنم. لینک فرم از تبلیغات است و گوگل تبلیغات خرید بدون پرهیاهو متناقض بودن دلسرد می تواند. گوگل خود را یکی از منابع اصلی تبلیغات وب خریداری شده است و تخلف آشکار از موضع غالب علیه شبکه های تبلیغاتی کوچک است که قادر به ارائه خدمات قانونی به مدیران سایت هستند هر امر.

که من خواندن وضعیت چیزی است گوگل در حال تلاش برای انجام است حفظ یکپارچگی نتایج جستجوی خود را با حاکم کردن گسترده شبانه لینک خرید. ما & #39; دوباره صحبت کردن در هزاران لینک در اینجا. بدون این پادمان نتایج جستجو به طور چشمگیری توسط عمل از تکه های بزرگ از لینک خرید اریب می تواند. واضح است که چیزی اشتباه است با یک سیستم است که ادعا می کند که محبوبیت لینک شاخص کیفیت سایت است اگر سایت ناگهان هزاران لینک های ورودی زمانی که فقط یک هفته پیش به آن حال هیچ کدام وجود دارد.

این عمل باعث استهزاء. اهمیت لینک. تنها هدف آنها این است که بهره برداری از سیستم و تاثیر چشمگیری در پیج رنک و موتور جستجو موقعیت. گوگل پیج رنک و نتايج جستجو از وب سایت با کیفیت و ارتباط جریان را می خواهد. و اساسا تمام کارشناسان جستجوگرها را نگهداری می شود که آمده کیفیت و ارتباط نسبتا به طور منظم سایت رشد می کند و توسعه محتوای آن. توسعه “طبیعی” لینک باید کم و بیش اتفاق می افتد در قفل گام با توسعه محتوا.

این بدان معنا نیست که اهمیت لینک حذف شده است. فقط در مقابل. Google موقعیت خود را که تعداد و کیفیت پیوندهای آن صفحات خاص وب اشاره دارد مهمترین شاخص از اهمیت آن صفحه وب را reconfirming است.

و نه به این معنی که مدیر سایت باید لینک در وب سایت های قانونی خرید هرگز. در مقابل این معنی که لینک باید به دست آورد و همواره و به طور پیوسته در طول زمان توسعه یافته و کیفیت لینک همکاران خود را بیش از هر زمان مهم. این امر هر جا هستید لینک خود را حاصل تغییرات، ادغام، وبلاگ نویسی، چاپ و نشر مقاله، و یا هر یک از روشهای دیگر تاسیس برای ترافیک از طریق پیوند و ساختمان.

هنگامی که شما به دنبال شرکای تجاری را لینک شما باید نگاه با کیفیت از سایتهای لینک دادن به شما. بپرسید که محتوا در صفحات مربوطه چگونه است، چه تعادل بین مطالب و لینک ها هستند هر چند وقت یکبار این صفحات به روز شده، چقدر ترافیک انجام این صفحات، صفحات این پیوند را به “اقتدار” سایت های مانند گوگل، یاهو، ای بی، آمازون، مایکروسافت.

همه از این موضوع چیز حالا بیشتر از آنها تا کنون است.