مراکز خدمات لپ تاپ در Gurugram: مطالعه انتقادی

Gurugram نیز به عنوان Gurgaon شهر در دولت هند هاریانا است. شهر به عنوان یک مرکز پیشرو مالی و صنعتی هند پدید آمده است. با سوم و بالاترین سطح درآمد در هند شهر دفاتر سر بسیاری از پیشرو آن و شرکت های خودرو را دریافت کرده است. به عنوان نتیجه آن تعداد کاربران لپ تاپ و رایانه روز به روز افزایش شده است.

برای دیدار با افزایش تقاضا بسیاری از مراکز جدید الکترونیکی راه اندازی شده است. بسیاری از شرکت های پیشرو مثل دل نوت ایسر Lenovo اسوس دل پرینتر سغœب, MSI و سامسونگ باز است نمایشگاه اختصاصی خود را در Gurugram. کمی از این شرکتهای قادر به راه اندازی تعداد بسیار کمی از مراکز خدمات لپ تاپ بی عیب و نقص پشتیبانی به مشتریان خود ارائه کرده اند. در واقع، پشتیبانی ارائه شده توسط مراکز سرویس اختصاصی ناکافی در مقایسه با تقاضا است. به عنوان نتیجه آن کاربران هستند دو مدتها در صف برای دریافت خدمات ارائه شده توسط تعداد بسیار کمی از مراکز خدمات اختصاصی لپ تاپ در Gurugram صبر کنید. علاوه بر این، فاصله این مراکز سرویس اختصاصی دور از مکان هایی مانند Hasanpur و Naurangpur و Panchagaon و Khaintawas است. زمانی که آنها نیاز به یک راه حل فوری به عنوان پیامد آن بسیاری از مردم که زندگی آن مکان نه مراکز سرویس اختصاصی می تواند برسد.

علاوه بر این، حرفه ای است که تحت برنامه مشغول فرصت های ارائه شده توسط شرکت های مارک از طریق مراکز سرویس اختصاصی خود را می تواند. دلیل واقعی جمعیت سنگین و یا جمع آوری که این مراکز خدمات است. متقاضیان سرویس صبر طولانی پس از بهره گرفتن از نام آنها بود. این برای بسیاری از مردم که ساعت کافی تحریک کننده می شود که اختیار خود. به عنوان نتیجه آن بسیاری از شرکت های متفکر توافق با بسیاری از مراکز محلی تعمیر کار برای آنها به عنوان ارائه دهندگان مجاز خدمات خود را امضا کرده اند. آنها به عنوان فروشندگان شخص ثالث است که کار برای شرکت ها و پرداخت از آنها تابع. اینجا, آنها (شخص ثالث فروشندگان) حفظ سابقه ای از تمام آثار و خدمات ارائه شده به کاربران یک نام تجاری خاص و ارسال آن به شرکت برای دریافت پرداخت آن. به عنوان نتیجه آن ما را وادار به دیدن بسیاری از مراکز خدمات شخص ثالث ارائه خدمات برای بیش از یک نام تجاری از مکان هایی مانند Sadrana، Dhorka، Jhund، و غیره

لازم به گفتن است که تقاضا بالا در شهر و پشتیبانی به مشتریان ارائه می گردد ناکافی، همیشه باقى فشار در آن ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی. علاوه بر این، بسیاری از کاربران در سرویس سریع برای جلوگیری از خطر گم شده اهداف خود را دنبال کنید. در بسیاری از موارد آنها نگاه برای حمایت فوری در خانه های خود را با هر سرویس دهنده شارژ هستند آنها را به بالا و یا کمتر برای خدمات خانه خود را. این روند رشد بسیاری از ارائه دهندگان خدمات خانه کنند. عملکرد آنها مانند مرکز تلفن همراه برای کمک به مردم در نیازهای فوری خود را

laptop

Gurugram نیز به عنوان Gurgaon شهر در دولت هند هاریانا است. شهر به عنوان یک مرکز پیشرو مالی و صنعتی هند پدید آمده است. با سوم و بالاترین سطح درآمد در هند شهر دفاتر سر بسیاری از پیشرو آن و شرکت های خودرو را دریافت کرده است. به عنوان نتیجه آن تعداد کاربران لپ تاپ و رایانه روز به روز افزایش شده است.

برای دیدار با افزایش تقاضا بسیاری از مراکز جدید الکترونیکی راه اندازی شده است. بسیاری از شرکت های پیشرو مثل دل نوت ایسر Lenovo اسوس دل پرینتر سغœب, MSI و سامسونگ باز است نمایشگاه اختصاصی خود را در Gurugram. کمی از این شرکتهای قادر به راه اندازی تعداد بسیار کمی از مراکز خدمات لپ تاپ بی عیب و نقص پشتیبانی به مشتریان خود ارائه کرده اند. در واقع، پشتیبانی ارائه شده توسط مراکز سرویس اختصاصی ناکافی در مقایسه با تقاضا است. به عنوان نتیجه آن کاربران هستند دو مدتها در صف برای دریافت خدمات ارائه شده توسط تعداد بسیار کمی از مراکز خدمات اختصاصی لپ تاپ در Gurugram صبر کنید. علاوه بر این، فاصله این مراکز سرویس اختصاصی دور از مکان هایی مانند Hasanpur و Naurangpur و Panchagaon و Khaintawas است. زمانی که آنها نیاز به یک راه حل فوری به عنوان پیامد آن بسیاری از مردم که زندگی آن مکان نه مراکز سرویس اختصاصی می تواند برسد.

علاوه بر این، حرفه ای است که تحت برنامه مشغول فرصت های ارائه شده توسط شرکت های مارک از طریق مراکز سرویس اختصاصی خود را می تواند. دلیل واقعی جمعیت سنگین و یا جمع آوری که این مراکز خدمات است. متقاضیان سرویس صبر طولانی پس از بهره گرفتن از نام آنها بود. این برای بسیاری از مردم که ساعت کافی تحریک کننده می شود که اختیار خود. به عنوان نتیجه آن بسیاری از شرکت های متفکر توافق با بسیاری از مراکز محلی تعمیر کار برای آنها به عنوان ارائه دهندگان مجاز خدمات خود را امضا کرده اند. آنها به عنوان فروشندگان شخص ثالث است که کار برای شرکت ها و پرداخت از آنها تابع. اینجا, آنها (شخص ثالث فروشندگان) حفظ سابقه ای از تمام آثار و خدمات ارائه شده به کاربران یک نام تجاری خاص و ارسال آن به شرکت برای دریافت پرداخت آن. به عنوان نتیجه آن ما را وادار به دیدن بسیاری از مراکز خدمات شخص ثالث ارائه خدمات برای بیش از یک نام تجاری از مکان هایی مانند Sadrana، Dhorka، Jhund، و غیره

لازم به گفتن است که تقاضا بالا در شهر و پشتیبانی به مشتریان ارائه می گردد ناکافی، همیشه باقى فشار در آن ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی. علاوه بر این، بسیاری از کاربران در سرویس سریع برای جلوگیری از خطر گم شده اهداف خود را دنبال کنید. در بسیاری از موارد آنها نگاه برای حمایت فوری در خانه های خود را با هر سرویس دهنده شارژ هستند آنها را به بالا و یا کمتر برای خدمات خانه خود را. این روند رشد بسیاری از ارائه دهندگان خدمات خانه کنند. عملکرد آنها مانند مرکز تلفن همراه برای کمک به مردم در نیازهای فوری خود را