آن & #39; ها سال نو (2011) و بازاریابی تلفن همراه را به یکی از موثر ترین کانال های بازاریابی آماده است. با این حال، اگر انجام نادرست آن کم و یا هیچ نتیجه نشان می دهد. آن & #39 شگفت انگیز برای دیدن فورچون 500 شرکت رول کمپین های تلفن همراه خود را با روند فکر کم و یا هیچ. بله، شما در واقع نیاز به یک استراتژی به یک کمپین موفق. بسیاری از شرکت های تلفن همراه انتخاب کردن در پیام خود (مثلا: متن جالب 123456) را در پایین صفحه وب خود را در متن کوچک نمایش می دهد. اس ام اس (پیام متن) مبارزات انتخاباتی با هدف ایجاد لیستی از مشتریان و مشتریان بالقوه و کاربران یا گروه هدف است. اگر من از مبارزات انتخاباتی تلفن همراه خود را چگونه می توانم انتخاب کردن اید
برخي از آمریکا & #39 محبوب رستوران زنجیره ای آداپتورهای اولیه در بازاریابی تلفن همراه شده است و موفقیت های بزرگ را دیده اند. بسیاری زیادی برای یادگیری است. به عنوان مثال، خدمتکار و یا پیشخدمت باید شما بدانید در مورد تماس های تلفن همراه خود را به عمل اجازه دهید. باید ببینم نشانه، پوستر و یا ظریف پنجره. بازاریابی موبایل هنوز در آن اوایل & #39 مرحله است. گاهی اوقات آن را بخشی طبیعی از برنامه بازاریابی شود. 4 مرحله است که شما موفقیت کمپین بازاریابی تلفن همراه وجود دارد:
1. تجزیه و تحلیل کسب و کار شما و تعیین اهداف برای مبارزات انتخاباتی خود را
می دانید کسب و کار شما. انجام تجزیه و تحلیل به تعیین مناطق خود را از فرصت. تصمیم می گیرید که در آن اس ام اس بازاریابی موبایل می تواند کمک به کسب و کار شما. خودتان بپرسید “چه هستم در تلاش برای به انجام رساندن?”
نمونه اهداف:
- تولید منجر
- تولید ترافیک برای من کسب و کار
- وفاداری ارتباط تبلیغات
- مشتری حفظ مشتری
این مرحله بیشتر است مهم و حیاتی بخشی از مبارزات انتخاباتی خود را. بدون اهداف شما هیچ جهت داشته باشد.
2. توسعه و ساختار کمپین خود را
براساس اهداف خود شما نیاز به خلاق باشند و عناصر اس ام اس است که با اهداف خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، هدف شما ممکن است به ایجاد ترافیک به کسب و کار شما. در این صورت شما ممکن است بخواهید برای مشتریان خود ارسال کوپن برای 30 ٪ تخفیف تمام محصولات خود را. به یاد داشته باشید که اکثر سیستم عامل های SMS قادر به ارسال هشدار و یادآوری و کوپن و انفجار (توده) پیام هستند. دیگر عناصر محبوب متن رأی و متن را به نفع خود هستند. ماندن متمرکز و هرگز مسیر اهداف خود را از دست بدهند.
3. رسیدن مخاطبان یا بازار درستی اجرای کمپین
توسعه مواد بازاریابی خود را مانند چرای فعلی جدول، کارت VIP، پوستر و علامت های در فضای باز. اجازه دهید همه بدانند چگونه آنها در انتخاب کردن برای دریافت هشدار، کوپن و یا هر چیز دیگری می تواند شما & #39; پاسخ ارائه. کانال های سنتی کار بازاریابی بازاریابی و تلفن همراه با یکدیگر برای ایجاد یک کمپین موفق. اگر شما در حال برنامه ریزی یک تلویزیون و یا رادیویی تجاری مطمئن شما شامل تماس های تلفن همراه خود را به عمل شوید. برای ایجاد انگیزه در مخاطبان خود را برای انتخاب شما نیاز به آنها را ارائه می دهد چیزی از ارزش. شاید در مورد رایگان یا تخفیف در خرید بعدی خود. پس از لیست تلفن همراه خود را ساخته شده است، ارسال پیام یا ارائه تلفن همراه و اقدام به گام 4.
4. اندازه گیری اثربخشی مبارزات انتخاباتی خود
اندازه گیری نتایج کمپین خود را بسیار مهم هستند. این خود ROI (بازگشت سرمایه گذاری) را تعیین می کند. اگر استراتژی مبارزات انتخاباتی خود را بر اساس در اهداف خود را کردند، شما می خواهید به ایجاد برخی از تغییرات. این می تواند به سادگی آموزش کارکنان خود را ترویج تماس تلفن همراه خود را به عمل که ثبت نام و یا اضافه کردن آن در رسید. نرم افزار پشت سر شما چه می تواند شما را اندازه گیری تعیین می کند.
شما باید قادر به:
- اندازه گیری چند در انتخاب کردن به مبارزات انتخاباتی خود
- اندازه گیری که کلمات کلیدی هستند که چگونه بسیاری از شما پیام
- تولید کد کوپن برای رستگاری
[پیگیریدریافتموثرترین
اعتقادی آن باشد یا، نه اس ام اس بازاریابی موبایل علم موشک نیست. اگر شما استفاده از برخی از اصول اساسی بازاریابی و دنبال این چهار مرحله شما را برای موفقیت کمپین رهبری.
آن & #39; ها سال نو (2011) و بازاریابی تلفن همراه را به یکی از موثر ترین کانال های بازاریابی آماده است. با این حال، اگر انجام نادرست آن کم و یا هیچ نتیجه نشان می دهد. آن & #39 شگفت انگیز برای دیدن فورچون 500 شرکت رول کمپین های تلفن همراه خود را با روند فکر کم و یا هیچ. بله، شما در واقع نیاز به یک استراتژی به یک کمپین موفق. بسیاری از شرکت های تلفن همراه انتخاب کردن در پیام خود (مثلا: متن جالب 123456) را در پایین صفحه وب خود را در متن کوچک نمایش می دهد. اس ام اس (پیام متن) مبارزات انتخاباتی با هدف ایجاد لیستی از مشتریان و مشتریان بالقوه و کاربران یا گروه هدف است. اگر من از مبارزات انتخاباتی تلفن همراه خود را چگونه می توانم انتخاب کردن اید
برخي از آمریکا & #39 محبوب رستوران زنجیره ای آداپتورهای اولیه در بازاریابی تلفن همراه شده است و موفقیت های بزرگ را دیده اند. بسیاری زیادی برای یادگیری است. به عنوان مثال، خدمتکار و یا پیشخدمت باید شما بدانید در مورد تماس های تلفن همراه خود را به عمل اجازه دهید. باید ببینم نشانه، پوستر و یا ظریف پنجره. بازاریابی موبایل هنوز در آن اوایل & #39 مرحله است. گاهی اوقات آن را بخشی طبیعی از برنامه بازاریابی شود. 4 مرحله است که شما موفقیت کمپین بازاریابی تلفن همراه وجود دارد:
1. تجزیه و تحلیل کسب و کار شما و تعیین اهداف برای مبارزات انتخاباتی خود را
می دانید کسب و کار شما. انجام تجزیه و تحلیل به تعیین مناطق خود را از فرصت. تصمیم می گیرید که در آن اس ام اس بازاریابی موبایل می تواند کمک به کسب و کار شما. خودتان بپرسید “چه هستم در تلاش برای به انجام رساندن?”
نمونه اهداف:
- تولید منجر
- تولید ترافیک برای من کسب و کار
- وفاداری ارتباط تبلیغات
- مشتری حفظ مشتری
این مرحله بیشتر است مهم و حیاتی بخشی از مبارزات انتخاباتی خود را. بدون اهداف شما هیچ جهت داشته باشد.
2. توسعه و ساختار کمپین خود را
براساس اهداف خود شما نیاز به خلاق باشند و عناصر اس ام اس است که با اهداف خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، هدف شما ممکن است به ایجاد ترافیک به کسب و کار شما. در این صورت شما ممکن است بخواهید برای مشتریان خود ارسال کوپن برای 30 ٪ تخفیف تمام محصولات خود را. به یاد داشته باشید که اکثر سیستم عامل های SMS قادر به ارسال هشدار و یادآوری و کوپن و انفجار (توده) پیام هستند. دیگر عناصر محبوب متن رأی و متن را به نفع خود هستند. ماندن متمرکز و هرگز مسیر اهداف خود را از دست بدهند.
3. رسیدن مخاطبان یا بازار درستی اجرای کمپین
توسعه مواد بازاریابی خود را مانند چرای فعلی جدول، کارت VIP، پوستر و علامت های در فضای باز. اجازه دهید همه بدانند چگونه آنها در انتخاب کردن برای دریافت هشدار، کوپن و یا هر چیز دیگری می تواند شما & #39; پاسخ ارائه. کانال های سنتی کار بازاریابی بازاریابی و تلفن همراه با یکدیگر برای ایجاد یک کمپین موفق. اگر شما در حال برنامه ریزی یک تلویزیون و یا رادیویی تجاری مطمئن شما شامل تماس های تلفن همراه خود را به عمل شوید. برای ایجاد انگیزه در مخاطبان خود را برای انتخاب شما نیاز به آنها را ارائه می دهد چیزی از ارزش. شاید در مورد رایگان یا تخفیف در خرید بعدی خود. پس از لیست تلفن همراه خود را ساخته شده است، ارسال پیام یا ارائه تلفن همراه و اقدام به گام 4.
4. اندازه گیری اثربخشی مبارزات انتخاباتی خود
اندازه گیری نتایج کمپین خود را بسیار مهم هستند. این خود ROI (بازگشت سرمایه گذاری) را تعیین می کند. اگر استراتژی مبارزات انتخاباتی خود را بر اساس در اهداف خود را کردند، شما می خواهید به ایجاد برخی از تغییرات. این می تواند به سادگی آموزش کارکنان خود را ترویج تماس تلفن همراه خود را به عمل که ثبت نام و یا اضافه کردن آن در رسید. نرم افزار پشت سر شما چه می تواند شما را اندازه گیری تعیین می کند.
شما باید قادر به:
- اندازه گیری چند در انتخاب کردن به مبارزات انتخاباتی خود
- اندازه گیری که کلمات کلیدی هستند که چگونه بسیاری از شما پیام
- تولید کد کوپن برای رستگاری
[پیگیریدریافتموثرترین
اعتقادی آن باشد یا، نه اس ام اس بازاریابی موبایل علم موشک نیست. اگر شما استفاده از برخی از اصول اساسی بازاریابی و دنبال این چهار مرحله شما را برای موفقیت کمپین رهبری.