محصولات مدیران هستند آموزش بازاریابی قدرت از یک (پایگاه داده)

اغلب مدیران محصول احمق خود به تفکر است که بیشتر بهتر است. بله، گاهی این ممکن است درست باشد، اما وقتی که می آید پیگیری مشتریان و محصول موجودی از، که با استفاده از پایگاه داده یک کلید برای موفقیت طولانی مدت است معلوم…

چگونه کارها می از دست

، اگر چه ما اغلب در مورد این مشکل صحبت برای راه اندازی محصولات جدید این تبدیل کرد که آن نیز قدیمی تر محصولات آن فقط sneaks تا بر روی آنها بگذارد. در هر دو مورد چیز خوب شروع و پس از آن را به نوبه خود برای بدتر.

هنگامی که یک شرکت به فروش محصول شروع می شود، آنها همیشه با یک کانال فروش اولیه شروع به نظر می رسد. محصول خود را حساب مدیر و مدیر توسعه کسب و کار سخت برای ساخت این کانال موفقیت کار خواهد کرد. در این عصر مدرن که در آن ما به زندگی آن خوبی تجارت الکترونیکی کانال راست کردن خفاش می شود. مشتریانی که خرید محصول با استفاده از این کانال به شرکت را با مقدار زیادی از اطلاعات مربوط به خود را ارائه. این اطلاعات سپس در کانال تجارت الکترونیک و سیستم های پایگاه داده ذخیره می شود. این همه به نظر می رسد مانند بخش استاندارد هر مدیر محصول محصول مدیر شرح شغل، درست است؟

اگر انتخاب شرکت برای گسترش این کانال برای مثال اضافه کردن برنامه کارت هدیه، این قابلیت های اضافی با پایگاه داده خود را برای حفظ اطلاعات مربوط به مشتریان است که تعامل با آن ممکن است. در حال حاضر چیز شروع به خارج شدن از دست. پرتاب در برخی از مدیریت استراتژیک و شما به سرعت خودتان اضافه کردن در خرید جمع آوری داده ها و سیستم های ردیابی فروشگاه و شاید سیستم مدیریت موجودی و شما که همه چیز کاملا خارج از دست بدست کشف کنید را پیدا کنید.

هنگامی که اطلاعات محصول و مشتری در میان بسیاری از سیستم های مختلف گسترش شده است، مشکلات را نشان می دهد مانند محصولات خارج از بورس بودن ولی سیستم سفارش نیست که نمایش زمانی که مشتریان سفارش شروع می شود. بسیاری از شرکت ها سعی کنید برای غلبه بر محدودیت این نوع راه حل با داشتن افراد نوع دستی اطلاعات است که در یک سیستم به سیستم دیگر; با این حال، حتی در بهترین شرایط تاخیر زمانی در اینجا وجود دارد. که بدان معنی است که سطح موجودی محصول خود را تغییر دهید و پس از آنها قرار داده شده سفارشات خود را مشتریان بالقوه خود را درباره آن تا می دانم نمی خواهد.

قدرت از یک (پایگاه داده)

بنابراین مدیر محصول برای انجام چیست؟ سوال خوبی. این تبدیل کرد که راه حل آسان به رسمیت شناختن، سخت به پیاده سازی است. چه مدیر تولید باید انجام دهیم است به حرکت به یک پایگاه داده منفرد با استفاده از مسئولیت رسیدگی به تمام اطلاعات مربوط به محصول خود را.

آنچه شما باید به دنبال یک پایگاه داده منفرد است که همه اطلاعات فروش کانال متقابل همراه هر گونه اطلاعات موجودی است که شرکت خود را در محصول خود را نگه می دارد. اجرای راه حل این مدیران محصول قادر به ارائه به مشتریان خود سفارش زمان واقعی راه حل مدیریت همراه با تجربه بهبود یافته.

پس از مشاهده پایگاه داده منفرد از محصول خود را به محل قرار گرفته است، شما قادر خواهید بود برای انجام کارهای به عنوان مدیر محصول است که شما هرگز قادر به قبل از انجام شد. اولین چیزی است که شما قادر خواهید بود برای شرکت در واقعی صلیب کانال بازاریابی و فروش محصول خود را: شما می دانم بنابراین شما قادر خواهید بود به ارسال مطلب صحیح به کانال صحیح چه می گذرد.

بعد، شما آماده برای حرکت به فضا m تجارت (تلفن همراه) است. ساختن آن آسان تر برای مشتریان خود در هر دو خرید محصول خود را و در وضعیت سفارشات خود را چک کنید. در نهایت، تجربه مشتری خرید چرا که کارکنان شرکت دسترسی به همه اطلاعات مربوط به سفارش و موجودی محصول خود را که نیاز به پاسخ به هر پرسش است که آمده تا بهبود خواهد شد.

چه می دانم مدیران محصول همه از این ابزار برای شما

که برای محصول برای موفقیت آنها دو قصد دارد توسعه کانال های چندگانه به فروش آن. پس این فرایند شروع می شود, آن می تواند بیش از حد آسان برای شروع به ایجاد پایگاه داده های متعدد است که به یکدیگر حرف نمی زنند.

مشکل این است که هنگامی که شما شروع مشتریان مهم و اطلاعات محصول در سراسر پایگاه داده های مختلف، آن را تقریبا غیر ممکن است برای بدست آوردن تصویر دقیق از چگونه محصول خود را در حال انجام شدن گسترش. مدیران محصول نیاز به زمان و تلاش به همه از این پایگاه داده به پایگاه داده منفرد.

این پایگاه داده تنها اجازه می دهد آنها را برای غلبه بر اختلاف کانال متقابل موجودی است که مانع تلاش های فروش کانال متقابل خود را می توانید. ساخت تلاش در ایجاد یک محصول موفق تر منجر شود. حالا که چیزی است که شما می توانید اضافه کردن به رزومه مدیر محصول است!

manager

اغلب مدیران محصول احمق خود به تفکر است که بیشتر بهتر است. بله، گاهی این ممکن است درست باشد، اما وقتی که می آید پیگیری مشتریان و محصول موجودی از، که با استفاده از پایگاه داده یک کلید برای موفقیت طولانی مدت است معلوم…

چگونه کارها می از دست

، اگر چه ما اغلب در مورد این مشکل صحبت برای راه اندازی محصولات جدید این تبدیل کرد که آن نیز قدیمی تر محصولات آن فقط sneaks تا بر روی آنها بگذارد. در هر دو مورد چیز خوب شروع و پس از آن را به نوبه خود برای بدتر.

هنگامی که یک شرکت به فروش محصول شروع می شود، آنها همیشه با یک کانال فروش اولیه شروع به نظر می رسد. محصول خود را حساب مدیر و مدیر توسعه کسب و کار سخت برای ساخت این کانال موفقیت کار خواهد کرد. در این عصر مدرن که در آن ما به زندگی آن خوبی تجارت الکترونیکی کانال راست کردن خفاش می شود. مشتریانی که خرید محصول با استفاده از این کانال به شرکت را با مقدار زیادی از اطلاعات مربوط به خود را ارائه. این اطلاعات سپس در کانال تجارت الکترونیک و سیستم های پایگاه داده ذخیره می شود. این همه به نظر می رسد مانند بخش استاندارد هر مدیر محصول محصول مدیر شرح شغل، درست است؟

اگر انتخاب شرکت برای گسترش این کانال برای مثال اضافه کردن برنامه کارت هدیه، این قابلیت های اضافی با پایگاه داده خود را برای حفظ اطلاعات مربوط به مشتریان است که تعامل با آن ممکن است. در حال حاضر چیز شروع به خارج شدن از دست. پرتاب در برخی از مدیریت استراتژیک و شما به سرعت خودتان اضافه کردن در خرید جمع آوری داده ها و سیستم های ردیابی فروشگاه و شاید سیستم مدیریت موجودی و شما که همه چیز کاملا خارج از دست بدست کشف کنید را پیدا کنید.

هنگامی که اطلاعات محصول و مشتری در میان بسیاری از سیستم های مختلف گسترش شده است، مشکلات را نشان می دهد مانند محصولات خارج از بورس بودن ولی سیستم سفارش نیست که نمایش زمانی که مشتریان سفارش شروع می شود. بسیاری از شرکت ها سعی کنید برای غلبه بر محدودیت این نوع راه حل با داشتن افراد نوع دستی اطلاعات است که در یک سیستم به سیستم دیگر; با این حال، حتی در بهترین شرایط تاخیر زمانی در اینجا وجود دارد. که بدان معنی است که سطح موجودی محصول خود را تغییر دهید و پس از آنها قرار داده شده سفارشات خود را مشتریان بالقوه خود را درباره آن تا می دانم نمی خواهد.

قدرت از یک (پایگاه داده)

بنابراین مدیر محصول برای انجام چیست؟ سوال خوبی. این تبدیل کرد که راه حل آسان به رسمیت شناختن، سخت به پیاده سازی است. چه مدیر تولید باید انجام دهیم است به حرکت به یک پایگاه داده منفرد با استفاده از مسئولیت رسیدگی به تمام اطلاعات مربوط به محصول خود را.

آنچه شما باید به دنبال یک پایگاه داده منفرد است که همه اطلاعات فروش کانال متقابل همراه هر گونه اطلاعات موجودی است که شرکت خود را در محصول خود را نگه می دارد. اجرای راه حل این مدیران محصول قادر به ارائه به مشتریان خود سفارش زمان واقعی راه حل مدیریت همراه با تجربه بهبود یافته.

پس از مشاهده پایگاه داده منفرد از محصول خود را به محل قرار گرفته است، شما قادر خواهید بود برای انجام کارهای به عنوان مدیر محصول است که شما هرگز قادر به قبل از انجام شد. اولین چیزی است که شما قادر خواهید بود برای شرکت در واقعی صلیب کانال بازاریابی و فروش محصول خود را: شما می دانم بنابراین شما قادر خواهید بود به ارسال مطلب صحیح به کانال صحیح چه می گذرد.

بعد، شما آماده برای حرکت به فضا m تجارت (تلفن همراه) است. ساختن آن آسان تر برای مشتریان خود در هر دو خرید محصول خود را و در وضعیت سفارشات خود را چک کنید. در نهایت، تجربه مشتری خرید چرا که کارکنان شرکت دسترسی به همه اطلاعات مربوط به سفارش و موجودی محصول خود را که نیاز به پاسخ به هر پرسش است که آمده تا بهبود خواهد شد.

چه می دانم مدیران محصول همه از این ابزار برای شما

که برای محصول برای موفقیت آنها دو قصد دارد توسعه کانال های چندگانه به فروش آن. پس این فرایند شروع می شود, آن می تواند بیش از حد آسان برای شروع به ایجاد پایگاه داده های متعدد است که به یکدیگر حرف نمی زنند.

مشکل این است که هنگامی که شما شروع مشتریان مهم و اطلاعات محصول در سراسر پایگاه داده های مختلف، آن را تقریبا غیر ممکن است برای بدست آوردن تصویر دقیق از چگونه محصول خود را در حال انجام شدن گسترش. مدیران محصول نیاز به زمان و تلاش به همه از این پایگاه داده به پایگاه داده منفرد.

این پایگاه داده تنها اجازه می دهد آنها را برای غلبه بر اختلاف کانال متقابل موجودی است که مانع تلاش های فروش کانال متقابل خود را می توانید. ساخت تلاش در ایجاد یک محصول موفق تر منجر شود. حالا که چیزی است که شما می توانید اضافه کردن به رزومه مدیر محصول است!