متیو آرنولد است واقعا جنگنده بزرگ واقعی در جامعه فرهنگ غالب لندن. او پادشاهی ماترياليسم است که سعی دارد خفه فرهنگ واقعی را پیدا می کند. بنابراین در این فصل آرنولد تقسیم جامعه انگلستان به سه طبقه اشرافی طبقات و طبقه متوسط و طبقه کارگر. او با هرج و مرج بسیار معمول است در این کلاس می یابد و آنها را با فضائل و نقص خود را تجزیه و تحلیل. او طبقه اشرافی وقت خود را به عنوان Barbains طبقه متوسط به عنوان فلسطینیها و طبقه کارگر به عنوان مردم designates.
او بررسی سه دسته از وقت خود را به او نشان میدهد که منتقد خوب و با تجربه. برای طبقه اشرافی مشاهدات او که این طبقه فاقد شجاعت کافی برای مقاومت در برابر. زیرا آنها باور دارند که در آنها فردگرایی شخصی او این کلاس خواستار وحشی آزادی و انجام به عنوان یک دوست دارد; اشتیاق زیادی برای ورزش زمینه داشتند. ورزش های مردانه خود را، قدرت خود و خود را خوب به نظر می رسد قطعا در طبقه اشرافی زمان خود را یافت. ادب خود را شبیه وحشی جوانمردی و سبک های خارجی خود را در رفتار، موفقیت و قدرت از وحشی به ارث رسیده است.
کلاس های دیگر طبقه متوسط یا فلسطینیها با آن عقل دنیوی کارشناس صنعت شناخته شده و مشغول در صنعتی و بازرگانی در بر داشت است. تمایل خود را ابدی این است که در پیشرفت و سعادت کشور توسط شهرستانها ساختمان راه آهن و بزرگ چرخ صنایع را در حال اجرا. آنها بزرگترین نیروی دریایی کالای تولید شده. بنابراین، آنها سازندگان امپراتوری. در این جریان مواد طبقه کارگر را با آنها است. تمام کلید پیشرفت در دست خود دارد.
کلاس های دیگر مردم یا طبقه کارگر است. این کلاس خام و نیمه توسعه یافته به دلیل فقر و بیماری های مرتبط دیگر شناخته شده است. این کلاس است که عمدتا توسط وحشی و فلسطینیها بهره برداری است. نویسنده دموکراتیک arousing زیرا آنها آگاهی سیاسی می شود و از مخفیگاه خود را به مرد انگلیسی آسمان به دنیا افتخار انجام که او دوست دارد که در آن ملاقات او را دوست دارد، bawling چه او را دوست دارد، آمدن در این کلاس می یابد و شکستن آنچه او را دوست دارد.
با وجود چنین نظام طبقاتى آرنولد مشترکى طبیعت انسان را در همه می کند. بنابراین، روح شیرینی و نور پيدا شدن. آرنولد حتی خود ادم هرزه تماس و افزایش سطح خود را از هنگام تولد و وضعیت اجتماعی در دستیابی او به کمال شیرینی و نور و فرهنگ. او بیشتر می گوید که تمام تایمر سه یافتن خوشبختی در آنچه که دوست دارند. به عنوان مثال، وحشی مانند افتخار و بررسی میدان ورزشی و لذت. فلسطینی های باستان به عنوان تعصب، کسب و کار و پول و راحتی و چای نشست اما طبقه مردم منفور توسط هر دو کلاس دوست دارد فریاد، hustling و شکستن و آبجو. همه فعالیت های مختلف با وضعیت اجتماعی خود را نگه دارید. با این حال، چند روح در این کلاس است که امیدوارم که فرهنگ با میل به دانستن در مورد خود و یا برای دیدن چیزهایی که آنها وجود دارد. آنها تمایل به دنبال دلیل و به اراده خدا به پیروز است.
برای تعقیب کمال آن نه تنها در نبوغ یا شخص با استعداد، بلکه در تمام کلاس های دروغ. در واقع، عشق یا دستیابی به کمال را در رویکرد مردم عادی نیست. او انسان فرهنگ به عنوان پرستار درست دنبال عشق و شیرینی و نور می نامد. او چنين شخصى در همه طبقات سه است که روح انسان کلی را برای دستیابی به کمال می یابد. او می گوید که منشا حق اختیار خود بهترین یا دلیل مناسب به دست آورد فرهنگ است.
بهترین از خود یا دلیل حق & عادی از خود:
در اینجا او مورد بحث خود بهترین یا دلیل درست و عادی خود است که می تواند زمینه دستیابی به کمال تنها. در این زمینه صحبت می bathos احاطه شده توسط طبیعت خود را در روح انسان، ارائه شده است در قضاوت ادبی برخی از منتقدان ادبیات و در برخی از سازمان های مذهبی آمریکا. او بیشتر می گوید ایده خود بهترین بالا بسیار سخت برای دستیابی به کمال در ادبيات، مذهب، و حتی در سیاست است. نظام سیاسی که در زمان خود از وحشی است. رهبران و sta tes اما ستایش وحشی را برای برنده شدن نفع اشرافی خواند. جشن تنیسون در اشعار او افتخار بزرگ شانه پهن گسترده خودم، genial با خود احساس وظیفه و احترام به قوانین است. آرنولد ادعا میکند زیرا این کلاس ستون فقرات کشور در حال انجام است که تنیسون ستایش فلسطینیها آواز است. سیاستمداران ستایش مردم برای حمل سوغات خود را می خوانم. در واقع، آنها را با احساسات خود را نشان داد داشتن قدرت درخشان همدردی و قدرت readiest اقدامات بازی. تمام این ستایش بیشتر کف زدن، تله و فوت و فن برای به دست آوردن تشویق است. طعم و مزه bathos احاطه شده توسط طبیعت خود را در روح انسان است و به عادی خود را می آید. عادی خود خوانندگان misguide این کشور اجرا می شود. بیشتر قابل تحسین است اما فواید آن توسط نمایندگان و حاکم سرگرم اما.
آرنولد به دلیل حق به عنوان یک مقام پارامونت است که درخواست تجدید نظر خود بهترین دو inclines. همه کلاس باید آن را دنبال در غیر این صورت هرج و مرج غالب خواهد شد و آنها را انجام خواهد داد آنچه دوست دارند انجام دهند. در آموزش و پرورش، او می خواهد به غلبه خود بهترین دلیل آن بود که خطر. او بر این عقیده است که نوع طعم bathos باید بیش از انسان های دیگر tyrannize هنگامی که یک مرد خاص است، در نتیجه، دلیل مناسب است یا خود بهترین موفق باید به قانون در آموزش و پرورش. او اصرار در دلیل درست است که اقتدار موضوع آموزش و پرورش است. دولت امور آموزش و پرورش ناشی از عدم flexibilities معنوی در رهبران، که بهترین هستند غفلت خود و یا به دلیل حق و تلاش برای توسل به کلید درخشان bathos; و پاره شدن آن را به فعالیت طبیعی خود و تنوع آن بی نهایت آزمایش.
آرنولد برای آوردن اصلاحات در آموزش و پرورش با تغییر مدیریت مدارس دولتی از خود قدیمی هیئت امنا به دولت می خواهد. مانند سیاست، در آموزش و پرورش خطر نهفته است در عمل فردی بدون کنترل و غیر هدایت شونده. همه چیز را باید با دلیل واقعی یا خود بهترین فرد بررسی شود. نظر برخی از افراد که دولت ممکن است دخالت به امور آموزش و پرورش است. حزب لیبرال اما معتقدم در آزادی، آزادی های فردی از انجام به عنوان یکی دوست دارد و ادعا که دخالت دولت در آموزش و پرورش نقض آزادی های شخصی است. آرنولد می گوید که چنین آزادی شخصی ایده آل فاصله هنوز نامعلوم است.
ماموریت فرهنگ آرنولد را که هر فرد برای خودش عمل باید و باید خود را کامل است. انتخاب مردم و یا کلاس های خود برای دستیابی به کمال انسانی و او را به موافقت با Humboldth فیلسوف آلمانی در صورت دستیابی به کمال به نظر می رسد. فرهنگ آنها را کامل در بنیاد خود را. بنابراین، ضروری است که شما باید سعی کنید به دنبال کمال انسان توسط سازماندهی خود بهترین به دلیل واقعی است. فرهنگ، در پایان، از آن دلیل عمومی پیدا کنید.
متیو آرنولد است واقعا جنگنده بزرگ واقعی در جامعه فرهنگ غالب لندن. او پادشاهی ماترياليسم است که سعی دارد خفه فرهنگ واقعی را پیدا می کند. بنابراین در این فصل آرنولد تقسیم جامعه انگلستان به سه طبقه اشرافی طبقات و طبقه متوسط و طبقه کارگر. او با هرج و مرج بسیار معمول است در این کلاس می یابد و آنها را با فضائل و نقص خود را تجزیه و تحلیل. او طبقه اشرافی وقت خود را به عنوان Barbains طبقه متوسط به عنوان فلسطینیها و طبقه کارگر به عنوان مردم designates.
او بررسی سه دسته از وقت خود را به او نشان میدهد که منتقد خوب و با تجربه. برای طبقه اشرافی مشاهدات او که این طبقه فاقد شجاعت کافی برای مقاومت در برابر. زیرا آنها باور دارند که در آنها فردگرایی شخصی او این کلاس خواستار وحشی آزادی و انجام به عنوان یک دوست دارد; اشتیاق زیادی برای ورزش زمینه داشتند. ورزش های مردانه خود را، قدرت خود و خود را خوب به نظر می رسد قطعا در طبقه اشرافی زمان خود را یافت. ادب خود را شبیه وحشی جوانمردی و سبک های خارجی خود را در رفتار، موفقیت و قدرت از وحشی به ارث رسیده است.
کلاس های دیگر طبقه متوسط یا فلسطینیها با آن عقل دنیوی کارشناس صنعت شناخته شده و مشغول در صنعتی و بازرگانی در بر داشت است. تمایل خود را ابدی این است که در پیشرفت و سعادت کشور توسط شهرستانها ساختمان راه آهن و بزرگ چرخ صنایع را در حال اجرا. آنها بزرگترین نیروی دریایی کالای تولید شده. بنابراین، آنها سازندگان امپراتوری. در این جریان مواد طبقه کارگر را با آنها است. تمام کلید پیشرفت در دست خود دارد.
کلاس های دیگر مردم یا طبقه کارگر است. این کلاس خام و نیمه توسعه یافته به دلیل فقر و بیماری های مرتبط دیگر شناخته شده است. این کلاس است که عمدتا توسط وحشی و فلسطینیها بهره برداری است. نویسنده دموکراتیک arousing زیرا آنها آگاهی سیاسی می شود و از مخفیگاه خود را به مرد انگلیسی آسمان به دنیا افتخار انجام که او دوست دارد که در آن ملاقات او را دوست دارد، bawling چه او را دوست دارد، آمدن در این کلاس می یابد و شکستن آنچه او را دوست دارد.
با وجود چنین نظام طبقاتى آرنولد مشترکى طبیعت انسان را در همه می کند. بنابراین، روح شیرینی و نور پيدا شدن. آرنولد حتی خود ادم هرزه تماس و افزایش سطح خود را از هنگام تولد و وضعیت اجتماعی در دستیابی او به کمال شیرینی و نور و فرهنگ. او بیشتر می گوید که تمام تایمر سه یافتن خوشبختی در آنچه که دوست دارند. به عنوان مثال، وحشی مانند افتخار و بررسی میدان ورزشی و لذت. فلسطینی های باستان به عنوان تعصب، کسب و کار و پول و راحتی و چای نشست اما طبقه مردم منفور توسط هر دو کلاس دوست دارد فریاد، hustling و شکستن و آبجو. همه فعالیت های مختلف با وضعیت اجتماعی خود را نگه دارید. با این حال، چند روح در این کلاس است که امیدوارم که فرهنگ با میل به دانستن در مورد خود و یا برای دیدن چیزهایی که آنها وجود دارد. آنها تمایل به دنبال دلیل و به اراده خدا به پیروز است.
برای تعقیب کمال آن نه تنها در نبوغ یا شخص با استعداد، بلکه در تمام کلاس های دروغ. در واقع، عشق یا دستیابی به کمال را در رویکرد مردم عادی نیست. او انسان فرهنگ به عنوان پرستار درست دنبال عشق و شیرینی و نور می نامد. او چنين شخصى در همه طبقات سه است که روح انسان کلی را برای دستیابی به کمال می یابد. او می گوید که منشا حق اختیار خود بهترین یا دلیل مناسب به دست آورد فرهنگ است.
بهترین از خود یا دلیل حق & عادی از خود:
در اینجا او مورد بحث خود بهترین یا دلیل درست و عادی خود است که می تواند زمینه دستیابی به کمال تنها. در این زمینه صحبت می bathos احاطه شده توسط طبیعت خود را در روح انسان، ارائه شده است در قضاوت ادبی برخی از منتقدان ادبیات و در برخی از سازمان های مذهبی آمریکا. او بیشتر می گوید ایده خود بهترین بالا بسیار سخت برای دستیابی به کمال در ادبيات، مذهب، و حتی در سیاست است. نظام سیاسی که در زمان خود از وحشی است. رهبران و sta tes اما ستایش وحشی را برای برنده شدن نفع اشرافی خواند. جشن تنیسون در اشعار او افتخار بزرگ شانه پهن گسترده خودم، genial با خود احساس وظیفه و احترام به قوانین است. آرنولد ادعا میکند زیرا این کلاس ستون فقرات کشور در حال انجام است که تنیسون ستایش فلسطینیها آواز است. سیاستمداران ستایش مردم برای حمل سوغات خود را می خوانم. در واقع، آنها را با احساسات خود را نشان داد داشتن قدرت درخشان همدردی و قدرت readiest اقدامات بازی. تمام این ستایش بیشتر کف زدن، تله و فوت و فن برای به دست آوردن تشویق است. طعم و مزه bathos احاطه شده توسط طبیعت خود را در روح انسان است و به عادی خود را می آید. عادی خود خوانندگان misguide این کشور اجرا می شود. بیشتر قابل تحسین است اما فواید آن توسط نمایندگان و حاکم سرگرم اما.
آرنولد به دلیل حق به عنوان یک مقام پارامونت است که درخواست تجدید نظر خود بهترین دو inclines. همه کلاس باید آن را دنبال در غیر این صورت هرج و مرج غالب خواهد شد و آنها را انجام خواهد داد آنچه دوست دارند انجام دهند. در آموزش و پرورش، او می خواهد به غلبه خود بهترین دلیل آن بود که خطر. او بر این عقیده است که نوع طعم bathos باید بیش از انسان های دیگر tyrannize هنگامی که یک مرد خاص است، در نتیجه، دلیل مناسب است یا خود بهترین موفق باید به قانون در آموزش و پرورش. او اصرار در دلیل درست است که اقتدار موضوع آموزش و پرورش است. دولت امور آموزش و پرورش ناشی از عدم flexibilities معنوی در رهبران، که بهترین هستند غفلت خود و یا به دلیل حق و تلاش برای توسل به کلید درخشان bathos; و پاره شدن آن را به فعالیت طبیعی خود و تنوع آن بی نهایت آزمایش.
آرنولد برای آوردن اصلاحات در آموزش و پرورش با تغییر مدیریت مدارس دولتی از خود قدیمی هیئت امنا به دولت می خواهد. مانند سیاست، در آموزش و پرورش خطر نهفته است در عمل فردی بدون کنترل و غیر هدایت شونده. همه چیز را باید با دلیل واقعی یا خود بهترین فرد بررسی شود. نظر برخی از افراد که دولت ممکن است دخالت به امور آموزش و پرورش است. حزب لیبرال اما معتقدم در آزادی، آزادی های فردی از انجام به عنوان یکی دوست دارد و ادعا که دخالت دولت در آموزش و پرورش نقض آزادی های شخصی است. آرنولد می گوید که چنین آزادی شخصی ایده آل فاصله هنوز نامعلوم است.
ماموریت فرهنگ آرنولد را که هر فرد برای خودش عمل باید و باید خود را کامل است. انتخاب مردم و یا کلاس های خود برای دستیابی به کمال انسانی و او را به موافقت با Humboldth فیلسوف آلمانی در صورت دستیابی به کمال به نظر می رسد. فرهنگ آنها را کامل در بنیاد خود را. بنابراین، ضروری است که شما باید سعی کنید به دنبال کمال انسان توسط سازماندهی خود بهترین به دلیل واقعی است. فرهنگ، در پایان، از آن دلیل عمومی پیدا کنید.