سلام به همه، من امیدوارم که شما به خوبی انجام می دهند.
“شما همه چیز در زندگی شما می خواهم اگر شما فقط کمک خواهد کرد که دیگر مردم را به آنچه آنها می خواهند داشته باشند.” زیگزاگ Ziglar.
همه ما شنیده می شود این نقل قول از زیگزاگ Ziglar. من فکر کردم که خواستم به بحث در مورد تغییرات سودمند متقابل در بازاریابی شبکه ای و در جاذبه در عرصه بازاریابی به طور خاص است.
که شما را با جاذبه های بازاریابی ميکنيد شما به دادن مردم می خواهند مردم می خواهند در مبادله برای چیزی که می خواهید است. این اصل ساختمان لیست شما و ایجاد یک لیست بزرگ از مردم به بازار است.
شما کسی چیزی از ارزش به آنها، دوره آموزشی یا سری ویدیو برای exchange چیزی از ارزش به شما اطلاعات شخصی خود را بنابراین آنها ثبت نام برای لیست خود را ارائه.
هنگامی که آنها در لیست شما سپس قطره آنها اطلاعات مربوط به شبکه بازاریابی و استراتژی های بازاریابی و غذا. محصولات interspers است که به آنها کمک خواهد کرد که با این استراتژی را به شما خواهد شد.
زمانی که فرد در لیست خرید یکی از این محصولات سودمند متقابل است. آنها را ببینید و خرید یک محصول است که برای آنها سودمند و ارزشمند است. شما در فروش محصول سود و ارزش به شما است. متقابلا سودمند است. شما هر دو را به معامله توافق کرده اند.
این است که چگونه کار می کند و این دقیقا چگونه از آن باید باشد. شما خواهد شد دادن ارزش به مردم و در عوض شما کسب و کار شما یا فروش ابزار به مردم و یا داشتن مردم پیوستن شرکت های اولیه شما رشد خواهد کرد.
زیگزاگ Ziglar نقل قول فلسفه است و مدل جاذبه بازاریابی برنامه زندگی واقعی از آن فلسفه است.
این راه عالی که کسب و کار باید انجام شده است. کسب و کار عمده خارج از عرصه بازاریابی شبکه کسب و کار مانند این سال انجام شده است. هر کسب و کار در این مدل کار می کند و هیچ دلیلی که چرا بازاریابی شبکه ای نیست در این مدل کار باید وجود ندارد.
در هر منطقه زندگی خود شما به دنبال راه های پایاپای به آنچه شما می خواهید. شما می توانید نه تنها را و را از مردم را نیز دارید. راه پایاپای تعادل دادن و گرفتن است.
شما نه به اندازه از دست بدهید و شما به زیادی را می توانید. این تعادل خود را. این است آنچه برای بهترین کار برای هر دو طرف های درگیر در هر وضعیت خاص.
اگر شما خیلی بیشتر از شما پس از آن شما را سست مشتریان و مردم نه با شما خواهند خواهد شد. اگر شما را و سپس شما به سرعت خواهد شد هرگز به هر چیزی را در طرف دیگر کسب و کار خود را به زمین اجرا شود. باید تعادل وجود دارد.
پس بیرون رفتن و گرفتن آنچه شما می خواهید در هنگام کمک به دیگران چه که می خواهم.
امید است که مفید بود.
تشکر از شما برای تنظیم اید
به موفقیت شما سیاه تحقیق دین
سلام به همه، من امیدوارم که شما به خوبی انجام می دهند.
“شما همه چیز در زندگی شما می خواهم اگر شما فقط کمک خواهد کرد که دیگر مردم را به آنچه آنها می خواهند داشته باشند.” زیگزاگ Ziglar.
همه ما شنیده می شود این نقل قول از زیگزاگ Ziglar. من فکر کردم که خواستم به بحث در مورد تغییرات سودمند متقابل در بازاریابی شبکه ای و در جاذبه در عرصه بازاریابی به طور خاص است.
که شما را با جاذبه های بازاریابی ميکنيد شما به دادن مردم می خواهند مردم می خواهند در مبادله برای چیزی که می خواهید است. این اصل ساختمان لیست شما و ایجاد یک لیست بزرگ از مردم به بازار است.
شما کسی چیزی از ارزش به آنها، دوره آموزشی یا سری ویدیو برای exchange چیزی از ارزش به شما اطلاعات شخصی خود را بنابراین آنها ثبت نام برای لیست خود را ارائه.
هنگامی که آنها در لیست شما سپس قطره آنها اطلاعات مربوط به شبکه بازاریابی و استراتژی های بازاریابی و غذا. محصولات interspers است که به آنها کمک خواهد کرد که با این استراتژی را به شما خواهد شد.
زمانی که فرد در لیست خرید یکی از این محصولات سودمند متقابل است. آنها را ببینید و خرید یک محصول است که برای آنها سودمند و ارزشمند است. شما در فروش محصول سود و ارزش به شما است. متقابلا سودمند است. شما هر دو را به معامله توافق کرده اند.
این است که چگونه کار می کند و این دقیقا چگونه از آن باید باشد. شما خواهد شد دادن ارزش به مردم و در عوض شما کسب و کار شما یا فروش ابزار به مردم و یا داشتن مردم پیوستن شرکت های اولیه شما رشد خواهد کرد.
زیگزاگ Ziglar نقل قول فلسفه است و مدل جاذبه بازاریابی برنامه زندگی واقعی از آن فلسفه است.
این راه عالی که کسب و کار باید انجام شده است. کسب و کار عمده خارج از عرصه بازاریابی شبکه کسب و کار مانند این سال انجام شده است. هر کسب و کار در این مدل کار می کند و هیچ دلیلی که چرا بازاریابی شبکه ای نیست در این مدل کار باید وجود ندارد.
در هر منطقه زندگی خود شما به دنبال راه های پایاپای به آنچه شما می خواهید. شما می توانید نه تنها را و را از مردم را نیز دارید. راه پایاپای تعادل دادن و گرفتن است.
شما نه به اندازه از دست بدهید و شما به زیادی را می توانید. این تعادل خود را. این است آنچه برای بهترین کار برای هر دو طرف های درگیر در هر وضعیت خاص.
اگر شما خیلی بیشتر از شما پس از آن شما را سست مشتریان و مردم نه با شما خواهند خواهد شد. اگر شما را و سپس شما به سرعت خواهد شد هرگز به هر چیزی را در طرف دیگر کسب و کار خود را به زمین اجرا شود. باید تعادل وجود دارد.
پس بیرون رفتن و گرفتن آنچه شما می خواهید در هنگام کمک به دیگران چه که می خواهم.
امید است که مفید بود.
تشکر از شما برای تنظیم اید
به موفقیت شما سیاه تحقیق دین
