مبارزه آمازون با اپل و گوگل باعث خشم بسیاری می شود

اپل 30 درصد از تمام خرید در برنامه را کاهش می دهد. آمازون نمی خواهد اپل 30 درصد کاهش فروش کتاب Kindle را بدهد.

این دو موقعیت کاملا منطقی برای شرکت ها هستند، اما آنها به نتیجه بسیار سودمند برای کاربران منجر می شوند.

مرتبط شده است: چگونه کتابهای روشن و یا قابل شنیدن بر روی iPhone یا iPad

اینجا رات جونز است که برای Gizmodo نوشت:

من دو Kindles دارم، اما معمولا کتابهای خواندن را با استفاده از برنامه Kindle بر روی آیفون من فقط همین دلیل است که همیشه با من است اولین بار متوجه شدم که من نمیتوانم یک کتاب را در برنامه Kindle خریداری کنم، من به برنامه اصلی آمازون رفتم که در آن دوباره بازسازی شد. در نهایت، مجبور شدم به سایت آمازون در مرورگر تلفن همراه خود مراجعه کنم و تمام مراحل ورود و خروج را طی کنم. چند ماه بعد، من تمایل به این ناراحتی را فراموش کرده ام و روند را تکرار می کنم.

آیا این یک معامله بزرگ در طرح بزرگ بشریت است؟ نه. اما آیا بهتر است که این دو شرکت بتوانند در جهت ایجاد راحتی زندگی برای مشتریان خود داشته باشند؟ قطعا اینطور نیست.

البته این تنها مبارزه نیست که آمازون با یکی از تکنولوژی های دیگر فناوری در دسترس است. آمازون در مقابل گوگل دزدی به این معنی است که اگر من برای Google Home در آمازون جستجو کنم من آمازون اکو را توصیه می کنم. گوگل همچنین YouTube را در تلویزیون آتش آمازون، که کوچک بود، مسدود کرد.

این اختلافات از دیدگاه تجاری بسیار منطقی است. آنها برای کاربران حساس نیستند. اگر اولویت بالاتر بود، خوب بود