یکی از پر استفاده ترین استراتژی های آنلاین برای آوردن ترافیک به وب سایت است. بسیاری از مردم کرایه تواند Ghostwriters بیش از حد نوشتن مقالات برای آنها، با این حال، چند روح شجاع را شجاعت و صرف ساعت نوشتن آن خود. تقریبا هر کسی را که زیاده روی در اینترنت بازاریابی مقاله نوشته شده و آن را در دایرکتوری ها مقاله قرار دهید.
اما استراتژی های منحصر به فرد خاص برای بازاریابی مقاله وجود دارد. به عنوان ریس جان را در وبلاگ خود گفت: “وقتی که می آید به اینترنت بازاریابی اطلاعات مهم نیست که اگر شما می دانید چند حقه برای گرفتن رتبه بندی بالا در گوگل و یا ارائه راه به چشم انداز افزایش تبدیل وابسته به فروش پیش یا چند کلمه می توانید اضافه کنید برای سفارش فرم دو کاهش خرید سبد خرید رها… تنها چیزی که مهم است استراتژی خود را.”
بنابراین همه چیز در مورد استراتژی است. اگر استراتژی بازاریابی مقاله خاص دنبال می کنید این نوع بازاریابی به نفع خود استفاده کنید. بنابراین در اینجا 5 گام برای بازاریابی مقاله:
مرحله 1. نوشتن مقالات حداقل 20 در موضوع مربوط به کسب و کار خود را به طور کلی. به عنوان مثال، اگر شما وابسته به بازاریابی کسب و کار شما نیاز به تحقیق و جمع آوری اطلاعات در مورد بازاریابی وابسته و نوشتن 20 فوتی و فوری و آموزنده مقالات که به واقع رتبهٔ استراتژی.
مرحله 2. محبوب ترین مقاله بازاریابی دایرکتوری ها مانند EzineArticles.com Articlebase.com و Buzzle.com را پیدا کنید. قرار دادن تمام مقالات شما وجود دارد با جعبه نویسنده بصری. جعبه نویسنده این است که همه چیز در مورد شما. آنها که شما و آنچه شما انجام دهد. ذکر یا لیست تمام شرکت های آنلاین خود را.
مرحله 3. لینک وب سایت خود را یک بار در مقاله. به عنوان مثال اگر شما یک بازاریاب وابسته, شما می توانید لینک آدرس سایت خود را در مقاله با استفاده از نام وابسته و یا هر کلمه کلیدی اولیه خود را است. این آب پیوند است که شما می کنید از گوگل و دیگر موتورهای جستجو خزنده دایرکتوری
است مرحله 4. همه مقالات شما را در هر یک از دایرکتوری ها مقاله بالا ارسال کنید. بدون نیاز به تغییر مقالات خود را برای هر دایرکتوری. شما می توانید مقالات مشابه در هر شاخه استفاده کنید. گوگل شما را برای تقلید مجازات نمی کند تا زمانی که فهرست مقاله آدرس IP منحصر به فرد است. اگر مقاله ای در سایت یک تکرار شده است، گوگل شما را مجازات خواهد شد.
مرحله 5. مقالات مشابه در hubpages.com با ایجاد hubpage برای هر مقاله قرار دهید. فراموش نکنید که برای اضافه کردن کد حستبلیغ گوگل در hubpages همه شما ایجاد این مورد شما ایجاد hubpages 20 برای 20 مقاله در. به طور مشابه، لنزهای Squidoo 20 ایجاد و قرار دادن مقاله در هر یک از آنها. در کد حستبلیغ خود قرار داده است.
اگر تکرار این استراتژی هر ماه یا دو بار در ماه آب پیوند خوب از موتورهای جستجو را دریافت کنید و مردم خواندن مقاله شما و دانستن بیشتر در مورد شما. اگر شما مقالات 40 ماه و یا حتی بیشتر خم کردن می توانید، شما آنلاین شهرت و نام تجاری در مقدار کمتر از زمان ممکن خواهد شد به ساختمان. این استراتژی منحصر به فرد را می توانید در مداوم ترافیک به سایت شما. اما به یاد داشته باشید در مورد ترافیک نیست; این در مورد نام تجاری است.
یکی از پر استفاده ترین استراتژی های آنلاین برای آوردن ترافیک به وب سایت است. بسیاری از مردم کرایه تواند Ghostwriters بیش از حد نوشتن مقالات برای آنها، با این حال، چند روح شجاع را شجاعت و صرف ساعت نوشتن آن خود. تقریبا هر کسی را که زیاده روی در اینترنت بازاریابی مقاله نوشته شده و آن را در دایرکتوری ها مقاله قرار دهید.
اما استراتژی های منحصر به فرد خاص برای بازاریابی مقاله وجود دارد. به عنوان ریس جان را در وبلاگ خود گفت: “وقتی که می آید به اینترنت بازاریابی اطلاعات مهم نیست که اگر شما می دانید چند حقه برای گرفتن رتبه بندی بالا در گوگل و یا ارائه راه به چشم انداز افزایش تبدیل وابسته به فروش پیش یا چند کلمه می توانید اضافه کنید برای سفارش فرم دو کاهش خرید سبد خرید رها… تنها چیزی که مهم است استراتژی خود را.”
بنابراین همه چیز در مورد استراتژی است. اگر استراتژی بازاریابی مقاله خاص دنبال می کنید این نوع بازاریابی به نفع خود استفاده کنید. بنابراین در اینجا 5 گام برای بازاریابی مقاله:
مرحله 1. نوشتن مقالات حداقل 20 در موضوع مربوط به کسب و کار خود را به طور کلی. به عنوان مثال، اگر شما وابسته به بازاریابی کسب و کار شما نیاز به تحقیق و جمع آوری اطلاعات در مورد بازاریابی وابسته و نوشتن 20 فوتی و فوری و آموزنده مقالات که به واقع رتبهٔ استراتژی.
مرحله 2. محبوب ترین مقاله بازاریابی دایرکتوری ها مانند EzineArticles.com Articlebase.com و Buzzle.com را پیدا کنید. قرار دادن تمام مقالات شما وجود دارد با جعبه نویسنده بصری. جعبه نویسنده این است که همه چیز در مورد شما. آنها که شما و آنچه شما انجام دهد. ذکر یا لیست تمام شرکت های آنلاین خود را.
مرحله 3. لینک وب سایت خود را یک بار در مقاله. به عنوان مثال اگر شما یک بازاریاب وابسته, شما می توانید لینک آدرس سایت خود را در مقاله با استفاده از نام وابسته و یا هر کلمه کلیدی اولیه خود را است. این آب پیوند است که شما می کنید از گوگل و دیگر موتورهای جستجو خزنده دایرکتوری
است مرحله 4. همه مقالات شما را در هر یک از دایرکتوری ها مقاله بالا ارسال کنید. بدون نیاز به تغییر مقالات خود را برای هر دایرکتوری. شما می توانید مقالات مشابه در هر شاخه استفاده کنید. گوگل شما را برای تقلید مجازات نمی کند تا زمانی که فهرست مقاله آدرس IP منحصر به فرد است. اگر مقاله ای در سایت یک تکرار شده است، گوگل شما را مجازات خواهد شد.
مرحله 5. مقالات مشابه در hubpages.com با ایجاد hubpage برای هر مقاله قرار دهید. فراموش نکنید که برای اضافه کردن کد حستبلیغ گوگل در hubpages همه شما ایجاد این مورد شما ایجاد hubpages 20 برای 20 مقاله در. به طور مشابه، لنزهای Squidoo 20 ایجاد و قرار دادن مقاله در هر یک از آنها. در کد حستبلیغ خود قرار داده است.
اگر تکرار این استراتژی هر ماه یا دو بار در ماه آب پیوند خوب از موتورهای جستجو را دریافت کنید و مردم خواندن مقاله شما و دانستن بیشتر در مورد شما. اگر شما مقالات 40 ماه و یا حتی بیشتر خم کردن می توانید، شما آنلاین شهرت و نام تجاری در مقدار کمتر از زمان ممکن خواهد شد به ساختمان. این استراتژی منحصر به فرد را می توانید در مداوم ترافیک به سایت شما. اما به یاد داشته باشید در مورد ترافیک نیست; این در مورد نام تجاری است.