بزرگ شدن شما و مشتریان شما, حق? آنها & #39; دوباره مشرف خود درد و موانع به زمان، و آنها & #39; دوباره بر ماه با عواقب.
اما برای برخی از دلایل آنها & #39; ارسال خانواده، دوستان و همسایگان راه خود را در فرم ارجاع. پس چه & #39 است معامله?
اول از همه، هنوز آن را شخصا. اگر شما & #39; ارجاع اخذ از مشتریان خود را شادترین منظم, شما به سادگی استراتژی قرار می گیرد به جمع گفتگوها را منظم پرورش جدید در تمرین شما ممکن است لازم باشد.
چرا این مهم است؟ زیرا اگر شما & #39; دوباره پرورش تعداد افرادی که در کسب و کار شما می تواند از دست رفته در تا 25 درصد از مشتریان جدید. (فقط فکر می کنم… چه با درآمد 25% بیشتر در عمل خود را این ماه کار می کنید؟)
به شما کمک کند ما راه مورد علاقه 4 به طور سیستماتیک پرورش مشتریان با کیفیت بالا ارجاع را بر یک پایه منسجم، ارسال اینجا هستید.
استراتژی سیستماتیک Nurturing عشق ما # 1: شامل قالب ارجاع در هر مشتری جدید کیت خوش آمدید
یکی از مربی های مورد علاقه ما است گفت: ما عشق: “اونس فریم قبل از ارزش پوند از فریم دوباره است.” و هنگامی که شما به طور خودکار قالب ارجاع در تمام شما کیت جدید مشتری، اجازه دادن به آنها حق کردن خفاش که شما دوست گرفتن رفرال های جدید باشد.
نکته مهم: این نامه ها نگه داشتن یک پاراگراف که در هر یک از موارد زیر از جمله فوق العاده ساده:
- نحوه ارجاع کار در عمل خود را.
- که شما کار با عشق.
- هنگامی که آنها دیدار با کسی که برای خدمات خود را کامل خواهد بود چه شما و مشتریان شما انجام.
استراتژی سیستماتیک Nurturing ما عشق # 2: ارسال کردن مشتری تقدیر نامه ها
این است راه زیبا برای بیان قدردانی خود را به آن دسته از مشتریان شما واقعا کار کردن با لذت ببرید.
هر حرف را با توجه شخصی شروع می کند: مشتری خود را شمارش چقدر شما لذت بردن از کار کردن با آنها. هنگامی که نامه شما را با بیان صمیمانه قدردانی شروع خود مشتری احساس ارزش و خواهند معامله بمثل کردن.
در این نامه شما باید دقیقا چه مشتریان شما & #39; دوباره (احتمالا افرادی مانند آنها)، مشکلات شما و مشتریان شما غلبه و مزایای دریافت می کنند که با شما کار می کنند به شما کمک کند به دنبال نوع از توضیح.
سپس ساده بخواهید آنها را اگر آنها را از هر کسی که در دایره خود را از خانواده و دوستان و کالج ها، و غیره را می دانند. که می تواند از کار شما بهره مند شوند.
نکته مهم: فقط به خاطر اینکه کسی است که مشتری که می دانند چگونه به توضیح به دیگران کاری نیست که فرض کنیم. فعال باشید و کوتاه “اسکریپت” که آنها زمانی که خدمات خود را به دیگران معرفی کنید.
استراتژی سیستماتیک Nurturing ما عشق # 3: استفاده از مکمل همکار ارجاع
هنگامی که شما می دانید که شما عاشق کار با، شما می توانید به راحتی پیدا کردن حروف حرفه ای دیگر در جامعه خود را که در خدمت این افراد همان. هنگامی که شما شناسایی همکار & #39; s است که تکمیل مهارت های خود را خود، می توانید آنها را همکار مکمل ارجاع نامه ارسال کنید.
مانند مشتری تقدیرنامه این نامه حاوی اطلاعات در مورد مشتریان خدمت شما مشکلات آنها را حل کنید و راه حل های شما ارائه می دهیم. اما آن همچنین دارای یک دعوت نامه ایجاد رابطه سودمند متقابل ارجاع.
شما می توانید می گویند چیزی شبیه: “کار ما است بنابراین مکمل در #39 &; د عشق برای دیدن چگونه ما می توانید منابع مفید را برای یکدیگر تبدیل- و منابع با ارزش تر برای مشتریان خود.”
نکته مهم: نه فقط اقدام به ارسال نامه و امید برای بهترین. دنبال کردن! در نامه ای همیشه گیرنده می دانم که شما آنها را در چند روز به بحث در مورد چگونه شما ممکن است قادر به کار با هم تماس دهید.
استراتژی سیستماتیک Nurturing ما عشق # 4: ایجاد راهنمای منابع را برای مشتریان شما برای استفاده از
وقتی که شما & #39; دوباره در هنر معنوی و جامع خدمات دیگر عاشقت توصیه می شود که مشتریان خود را در راه است که شما نمی توانید پشتیبانی وجود دارد. شما می توانید انجام دهید که به طور موثر با ایجاد یک راهنمای منابع مورد اعتماد پزشکان مکمل برای شما و مشتریان شما را انتخاب کنید است.
هنگامی که شما دیگر پزشکان است که مکمل خدمات خود، شبکه های به اشتراک گذاری و جامعه پشتیبانی را ایجاد می کنید. این حرکت خوب خواهد شد که یک دارایی با ارزش برای مشتریان خود و فعال شدن انرژی همکاری (به جای رقابت) با مجموعه های خود را است.
نکته مهم: اگر می خواهید به ارجاع شما & #39 به آنها داریم. هنگام ارسال مشتریان به دیگر پزشکان، این درب آنها را به انجام همین کار را با شما باز می شود. این قانون عمل متقابل در عمل است. این کار و پخش به عنوان جامعه پشتیبانی اشکال اطراف نیازهای مشتری حق الهی ~ ایجاد فرصت های بیشتر برای همه.
بزرگ شدن شما و مشتریان شما, حق? آنها & #39; دوباره مشرف خود درد و موانع به زمان، و آنها & #39; دوباره بر ماه با عواقب.
اما برای برخی از دلایل آنها & #39; ارسال خانواده، دوستان و همسایگان راه خود را در فرم ارجاع. پس چه & #39 است معامله?
اول از همه، هنوز آن را شخصا. اگر شما & #39; ارجاع اخذ از مشتریان خود را شادترین منظم, شما به سادگی استراتژی قرار می گیرد به جمع گفتگوها را منظم پرورش جدید در تمرین شما ممکن است لازم باشد.
چرا این مهم است؟ زیرا اگر شما & #39; دوباره پرورش تعداد افرادی که در کسب و کار شما می تواند از دست رفته در تا 25 درصد از مشتریان جدید. (فقط فکر می کنم… چه با درآمد 25% بیشتر در عمل خود را این ماه کار می کنید؟)
به شما کمک کند ما راه مورد علاقه 4 به طور سیستماتیک پرورش مشتریان با کیفیت بالا ارجاع را بر یک پایه منسجم، ارسال اینجا هستید.
استراتژی سیستماتیک Nurturing عشق ما # 1: شامل قالب ارجاع در هر مشتری جدید کیت خوش آمدید
یکی از مربی های مورد علاقه ما است گفت: ما عشق: “اونس فریم قبل از ارزش پوند از فریم دوباره است.” و هنگامی که شما به طور خودکار قالب ارجاع در تمام شما کیت جدید مشتری، اجازه دادن به آنها حق کردن خفاش که شما دوست گرفتن رفرال های جدید باشد.
نکته مهم: این نامه ها نگه داشتن یک پاراگراف که در هر یک از موارد زیر از جمله فوق العاده ساده:
- نحوه ارجاع کار در عمل خود را.
- که شما کار با عشق.
- هنگامی که آنها دیدار با کسی که برای خدمات خود را کامل خواهد بود چه شما و مشتریان شما انجام.
استراتژی سیستماتیک Nurturing ما عشق # 2: ارسال کردن مشتری تقدیر نامه ها
این است راه زیبا برای بیان قدردانی خود را به آن دسته از مشتریان شما واقعا کار کردن با لذت ببرید.
هر حرف را با توجه شخصی شروع می کند: مشتری خود را شمارش چقدر شما لذت بردن از کار کردن با آنها. هنگامی که نامه شما را با بیان صمیمانه قدردانی شروع خود مشتری احساس ارزش و خواهند معامله بمثل کردن.
در این نامه شما باید دقیقا چه مشتریان شما & #39; دوباره (احتمالا افرادی مانند آنها)، مشکلات شما و مشتریان شما غلبه و مزایای دریافت می کنند که با شما کار می کنند به شما کمک کند به دنبال نوع از توضیح.
سپس ساده بخواهید آنها را اگر آنها را از هر کسی که در دایره خود را از خانواده و دوستان و کالج ها، و غیره را می دانند. که می تواند از کار شما بهره مند شوند.
نکته مهم: فقط به خاطر اینکه کسی است که مشتری که می دانند چگونه به توضیح به دیگران کاری نیست که فرض کنیم. فعال باشید و کوتاه “اسکریپت” که آنها زمانی که خدمات خود را به دیگران معرفی کنید.
استراتژی سیستماتیک Nurturing ما عشق # 3: استفاده از مکمل همکار ارجاع
هنگامی که شما می دانید که شما عاشق کار با، شما می توانید به راحتی پیدا کردن حروف حرفه ای دیگر در جامعه خود را که در خدمت این افراد همان. هنگامی که شما شناسایی همکار & #39; s است که تکمیل مهارت های خود را خود، می توانید آنها را همکار مکمل ارجاع نامه ارسال کنید.
مانند مشتری تقدیرنامه این نامه حاوی اطلاعات در مورد مشتریان خدمت شما مشکلات آنها را حل کنید و راه حل های شما ارائه می دهیم. اما آن همچنین دارای یک دعوت نامه ایجاد رابطه سودمند متقابل ارجاع.
شما می توانید می گویند چیزی شبیه: “کار ما است بنابراین مکمل در #39 &; د عشق برای دیدن چگونه ما می توانید منابع مفید را برای یکدیگر تبدیل- و منابع با ارزش تر برای مشتریان خود.”
نکته مهم: نه فقط اقدام به ارسال نامه و امید برای بهترین. دنبال کردن! در نامه ای همیشه گیرنده می دانم که شما آنها را در چند روز به بحث در مورد چگونه شما ممکن است قادر به کار با هم تماس دهید.
استراتژی سیستماتیک Nurturing ما عشق # 4: ایجاد راهنمای منابع را برای مشتریان شما برای استفاده از
وقتی که شما & #39; دوباره در هنر معنوی و جامع خدمات دیگر عاشقت توصیه می شود که مشتریان خود را در راه است که شما نمی توانید پشتیبانی وجود دارد. شما می توانید انجام دهید که به طور موثر با ایجاد یک راهنمای منابع مورد اعتماد پزشکان مکمل برای شما و مشتریان شما را انتخاب کنید است.
هنگامی که شما دیگر پزشکان است که مکمل خدمات خود، شبکه های به اشتراک گذاری و جامعه پشتیبانی را ایجاد می کنید. این حرکت خوب خواهد شد که یک دارایی با ارزش برای مشتریان خود و فعال شدن انرژی همکاری (به جای رقابت) با مجموعه های خود را است.
نکته مهم: اگر می خواهید به ارجاع شما & #39 به آنها داریم. هنگام ارسال مشتریان به دیگر پزشکان، این درب آنها را به انجام همین کار را با شما باز می شود. این قانون عمل متقابل در عمل است. این کار و پخش به عنوان جامعه پشتیبانی اشکال اطراف نیازهای مشتری حق الهی ~ ایجاد فرصت های بیشتر برای همه.