قدیمی ترین گزارش شکایات شناخته شده شکایت مشتری ناراضی است؟

پاسخ: شمش مس

امروز، شکایت بسیار آسان است. ما می توانیم در فیس بوک شکایت کنیم، بررسی های یلدا ناراضی را ترک کنیم، و پیام های متنی، ایمیل ها و دیگر اشکال ارتباطی را با سهولت خاموش کنیم. اگر دوست دارید در مورد وضعیت چیزهای شکایت کنید، به رک و پوست کنده شده است، هرگز آسان تر از این است که کلمه را بیرون بیاورید.

تصور کنید، اگر بخواهید، به منظور شکایت خود، باید یک قرص رس، دقت شیر ​​بگیرید شکایت خود را با یک قلم شکل گوه ای بپوشانید، صبر کنید تا رایانه لوحی خشک شود و سپس یکی از بندگان خود را برای تحویل آن ارسال کنید. این دقیقا همان چیزی است که با قدیمی ترین شکایت شناخته شده نوشته شده است، که در سالنامه 1750 میلادی – تقریبا چهار هزار سال پیش – اتفاق افتاده است.

قرص یک پیام از مشتری به نام نانی به یک معامله گر به نام عناصر است. داستان، همانطور که از طریق محتوای قرص به ما تحویل داده می شود. نانسی بنده خود را برای خرید شمش مس از E'Nasir فرستاد. نانی از طریق خدمتگزارش برای مس پول پرداخت می کرد، اما زمانی که زایمان Ea-nasir مرد مس را به ارمغان آورد، نه تنها از کیفیت نامناسبی برخوردار بود، بلکه خدمتکار او نیز مورد بدرفتاری قرار گرفت. نانی همچنین مسائل مربوط به تحویل قبلی را ذکر کرد. او از پذیرش مس معیوب رد شد و برای ناسیر برای اقدامات ضعیف کسب و کار خود را مورد تشویق قرار داد، و اصرار داشت که او همه چیز را دوباره درست کند و ایمان نانی را به کسب و کارش بازگرداند.

متاسفانه، قرص های دیگری که باقی مانده اند نشان می دهد که آیا این مسئله حل و فصل شد و یا آنچه که Ea-nasir باید در مورد اتهامات که مس و خدمات مشتری آن را ناراضی بود بگویید.

حسن نیت ارائه میدهد از BabelStone / ویکیمدیا