فیس بوک نفع اخبار محلی و آن خواهد شد کمک به شما غیر انتفاعی

این سال نشده است بیش از حد مهربان به فیس بوک، با محکومیت Analytica کمبریج با مارک زوکربرگ به شهادت کنگره در مقابل خواسته شده. زوکربرگ و تیم خود را به عنوان فرصتی برای تغییر الگوریتم های فیس بوک استفاده دوباره، و این جواب می تواند هنوز هم خوب برای شما غیر انتفاعی اگر شما هوشمند در مورد آن.

خبر بزرگ این است که فیس بوک تصمیم به تمرکز بر روی وقایع و اخبار محلی بود. Alex Hardiman و قهوه ای کمپبل فیس بوک اعلام کرد، “در حال حاضر، مردم در سراسر جهان اخبار بیشتر در فیس بوک از محلی منابع پوشش شهر فعلی خود و شهرهای دیگر ممکن است آنها را مورد مراقبت را ببینید.”

دلیل این انجام شد این بود که پس از فاجعه مطبوعات و گفتگو با آنها در مورد داده های کاربر و حریم خصوصی دریافت تمرکز بر محتوای بیشتر اخبار محلی را برای کاربران خود به عنوان یک روش دقیق برای اطمینان از هوش مصنوعی خود را بهتر است با کیفیت پایین و شرکت “اخبار جعلی” ریشه می تواند مشاهده شده است. ntent. آیا این اتفاق می افتد در واقع باقی مانده است دیده می شود. با این حال، این تغییر است که می تواند به نفع سازمان های غیر انتفاعی اگر که آنها هم به اندازه کافی درک اخبار را در مناطق محلی خود است.

علاوه بر این، نیز وجود دارد تغییر در الگوریتم های فیس بوک را که زوکربرگ در ماه اول سال 2018 بیان کرد که غول های رسانه های اجتماعی برای بازگشت به اصول اولیه قرار بود اعلام کرد. قرار بود اولویت بندی پست ها از دوستان و خانواده به عنوان مخالف به علامت های تجاری. تا زمانی که آنها figured چگونه در مورد تغییرات سرمایه گذاری در ابتدا، این خبر دیر در مارک های مات، shudders. شما هم می توانید همین سازمان های غیر انتفاعی خود انجام دهید.

چگونه به کار فیس بوک را برای شما

که از طریق سال فیس بوک افزایش سرعت آن الگوریتم های آلی را به سخت تر برای مارک های دور از ذهن برسد می دانیم. در روزگاران قدیم خوب خود را با نام تجاری قادر به سطح بالایی از دسترس آلی در مورد کار شما غیر انتفاعی بود. امروز, است آلی رسیدن در صدک کم تک رقمی و کاهش و برخی کارشناسان بر این باورند که فیس بوک و سیستم عامل های دیگر به هوش مصنوعی خود را رسیدن هر آلی به صفر, سپس هر نام تجاری “پرداخت کنید.” مجبور خواهند شد که جریان بنزین را کنترل ادامه خواهد داد

  • 85 درصد از فیلم در فیس بوک با صدای خاموش شده مشاهده شده است. هنگامی که شما در حال ایجاد محتویات ویدئویی که به خاطر داشته باشید. چگونه شما تاثیر بصری بمونه؟
  • را که مختص به فیس بوک با استفاده از بهترین روش برای اخذ تعهد است. برای فیس بوک، کوتاه و شیرین در کپی نگه داشتن آن را با استفاده از فیلم یا تصاویر عکاسی و اگر hashtag استفاده می کنید، با استفاده از بیش از یک معنی. این isn ‘ تی نمایش مشخصات عمومی!
  • در مورد گرفتن در اخبار سایت مردم هوشمند باشد. اگر ضروری افزودن ارزش اطلاعات که مردم ممکن است بخواهید برای دیدن احتمالا ارزش پرداخت آن را بر روی مردم خبرخوانها است. شما باید فرصت را به اداره پست و محل تبلیغات، بنابراین آماده برای صرف پول، اما آن را عاقلانه و آن طرح را تا آنجا که ممکن است، بنابراین شما به دریافت بزرگترین بنگ برای جفتک انداختن.
  • اگر بیشتر اخبار را درباره سازمان خود را کارکنان جدید از جمله محل حرکت می کند، تکمیل موفقیت آمیز جمع آوری اعانه، ایجاد آزادی مطبوعات و اخبار رسانه محلی دو گام. به یاد داشته باشید، فیس بوک اولویت اخبار محلی و اگر شما شانس به در داستان اخبار رسانه ها برجسته می کنید که بزرگ راه برای مردم برای یادگیری در مورد اخبار شما!
  • هنگامی که شما در حال ایجاد محتویات ویدئویی کشف کردن راه برای داستان. هنگامی که شما در حال انتقال داستان یا روایت درباره سازمان خود، شما این فرصت را برای مردم می خواهید برای دیدن آن افزایش می یابد. 80 درصد از تصمیم گیری را با احساس پس از عقلانی آغاز می شود.
  • اکثر سازمان های غیر انتفاعی داستان بزرگ و اگر آنها می تواند آن را به زندگی ترجمه تصویری که حتی بهتر است. مارک زوکربرگ سادگی اظهار داشت که علامت های تجاری “باید تشویق تعامل معنادار بین مردم… ما مردم ادامه راه تعامل اطراف زندگی می کنند ویدئویی از آنهایی که منظم دیده ام.”
  • اهرم فیس بوک با سیستم عامل های دیگر. اگر شما در فیس بوک خود را تجزیه و تحلیل ترافیک که فیلم ها و زندگی جریانهای سطح بالایی از تعهد داشتن می دیده، به عنوان مثال، نه تنها در فیس بوک باقی می ماند. در نظر داشته به اشتراک گذاری این نوع مطالب در نمایش مشخصات عمومی نیز.

برای غیر انتفاعی بیشتر که دارای منابع محدود، مهم است که همیشه بالای شبکه های اجتماعی و دیجیتال نگه داشتن اخبار بازاریابی است. آمد تا با راه های خلاق برای ترویج سازمان خود را بدون نیاز به همیشه تکیه-به طور فزاینده ای–در هزینه های بازاریابی دلار به کره چشم هر مطلب در مورد گروه و یا سازمان ضروری است.

instagram

این سال نشده است بیش از حد مهربان به فیس بوک، با محکومیت Analytica کمبریج با مارک زوکربرگ به شهادت کنگره در مقابل خواسته شده. زوکربرگ و تیم خود را به عنوان فرصتی برای تغییر الگوریتم های فیس بوک استفاده دوباره، و این جواب می تواند هنوز هم خوب برای شما غیر انتفاعی اگر شما هوشمند در مورد آن.

خبر بزرگ این است که فیس بوک تصمیم به تمرکز بر روی وقایع و اخبار محلی بود. Alex Hardiman و قهوه ای کمپبل فیس بوک اعلام کرد، “در حال حاضر، مردم در سراسر جهان اخبار بیشتر در فیس بوک از محلی منابع پوشش شهر فعلی خود و شهرهای دیگر ممکن است آنها را مورد مراقبت را ببینید.”

دلیل این انجام شد این بود که پس از فاجعه مطبوعات و گفتگو با آنها در مورد داده های کاربر و حریم خصوصی دریافت تمرکز بر محتوای بیشتر اخبار محلی را برای کاربران خود به عنوان یک روش دقیق برای اطمینان از هوش مصنوعی خود را بهتر است با کیفیت پایین و شرکت “اخبار جعلی” ریشه می تواند مشاهده شده است. ntent. آیا این اتفاق می افتد در واقع باقی مانده است دیده می شود. با این حال، این تغییر است که می تواند به نفع سازمان های غیر انتفاعی اگر که آنها هم به اندازه کافی درک اخبار را در مناطق محلی خود است.

علاوه بر این، نیز وجود دارد تغییر در الگوریتم های فیس بوک را که زوکربرگ در ماه اول سال 2018 بیان کرد که غول های رسانه های اجتماعی برای بازگشت به اصول اولیه قرار بود اعلام کرد. قرار بود اولویت بندی پست ها از دوستان و خانواده به عنوان مخالف به علامت های تجاری. تا زمانی که آنها figured چگونه در مورد تغییرات سرمایه گذاری در ابتدا، این خبر دیر در مارک های مات، shudders. شما هم می توانید همین سازمان های غیر انتفاعی خود انجام دهید.

چگونه به کار فیس بوک را برای شما

که از طریق سال فیس بوک افزایش سرعت آن الگوریتم های آلی را به سخت تر برای مارک های دور از ذهن برسد می دانیم. در روزگاران قدیم خوب خود را با نام تجاری قادر به سطح بالایی از دسترس آلی در مورد کار شما غیر انتفاعی بود. امروز, است آلی رسیدن در صدک کم تک رقمی و کاهش و برخی کارشناسان بر این باورند که فیس بوک و سیستم عامل های دیگر به هوش مصنوعی خود را رسیدن هر آلی به صفر, سپس هر نام تجاری “پرداخت کنید.” مجبور خواهند شد که جریان بنزین را کنترل ادامه خواهد داد

  • 85 درصد از فیلم در فیس بوک با صدای خاموش شده مشاهده شده است. هنگامی که شما در حال ایجاد محتویات ویدئویی که به خاطر داشته باشید. چگونه شما تاثیر بصری بمونه؟
  • را که مختص به فیس بوک با استفاده از بهترین روش برای اخذ تعهد است. برای فیس بوک، کوتاه و شیرین در کپی نگه داشتن آن را با استفاده از فیلم یا تصاویر عکاسی و اگر hashtag استفاده می کنید، با استفاده از بیش از یک معنی. این isn ‘ تی نمایش مشخصات عمومی!
  • در مورد گرفتن در اخبار سایت مردم هوشمند باشد. اگر ضروری افزودن ارزش اطلاعات که مردم ممکن است بخواهید برای دیدن احتمالا ارزش پرداخت آن را بر روی مردم خبرخوانها است. شما باید فرصت را به اداره پست و محل تبلیغات، بنابراین آماده برای صرف پول، اما آن را عاقلانه و آن طرح را تا آنجا که ممکن است، بنابراین شما به دریافت بزرگترین بنگ برای جفتک انداختن.
  • اگر بیشتر اخبار را درباره سازمان خود را کارکنان جدید از جمله محل حرکت می کند، تکمیل موفقیت آمیز جمع آوری اعانه، ایجاد آزادی مطبوعات و اخبار رسانه محلی دو گام. به یاد داشته باشید، فیس بوک اولویت اخبار محلی و اگر شما شانس به در داستان اخبار رسانه ها برجسته می کنید که بزرگ راه برای مردم برای یادگیری در مورد اخبار شما!
  • هنگامی که شما در حال ایجاد محتویات ویدئویی کشف کردن راه برای داستان. هنگامی که شما در حال انتقال داستان یا روایت درباره سازمان خود، شما این فرصت را برای مردم می خواهید برای دیدن آن افزایش می یابد. 80 درصد از تصمیم گیری را با احساس پس از عقلانی آغاز می شود.
  • اکثر سازمان های غیر انتفاعی داستان بزرگ و اگر آنها می تواند آن را به زندگی ترجمه تصویری که حتی بهتر است. مارک زوکربرگ سادگی اظهار داشت که علامت های تجاری “باید تشویق تعامل معنادار بین مردم… ما مردم ادامه راه تعامل اطراف زندگی می کنند ویدئویی از آنهایی که منظم دیده ام.”
  • اهرم فیس بوک با سیستم عامل های دیگر. اگر شما در فیس بوک خود را تجزیه و تحلیل ترافیک که فیلم ها و زندگی جریانهای سطح بالایی از تعهد داشتن می دیده، به عنوان مثال، نه تنها در فیس بوک باقی می ماند. در نظر داشته به اشتراک گذاری این نوع مطالب در نمایش مشخصات عمومی نیز.

برای غیر انتفاعی بیشتر که دارای منابع محدود، مهم است که همیشه بالای شبکه های اجتماعی و دیجیتال نگه داشتن اخبار بازاریابی است. آمد تا با راه های خلاق برای ترویج سازمان خود را بدون نیاز به همیشه تکیه-به طور فزاینده ای–در هزینه های بازاریابی دلار به کره چشم هر مطلب در مورد گروه و یا سازمان ضروری است.