فیس بوک در مقابل توییتر

A بسیاری از بحث فیس بوک و توییتر را احاطه می کرده. البته نه آنقدر گزارش های متفاوت از این دو برنامه های خود، اما وجود استفاده عمومی در اینترنت بازاریابی. فیس بوک بسته هفته گذشته با 68 میلیون بازدید کننده در حالی که توییتر تنها 6 میلیون. که بهتر است برای نسل ترافیک و تبلیغات است.

این جدال است. دولت بسیاری از بازاریابان اینترنتی که شما نیاز به مقالات و تبلیغات بر روی سایت های بیشترین بازدید: فیس بوک در این مورد در حالی که دیگر دولت آن & #39; s کیفیت ترافیک است که شمارش.

بالاخره باید معلوم بشه مطالب خود را بیشتر با فیس بوک مشاهده شده می است #39 & کمی ساده تر برای دیدن که شما ممکن است گیرنده نتایج بهتر با توییتر. نگاهی به انواع مختلف ترافیک است که تولید شده توسط هر دو وب سایت.

فیس بوک توسط 68 میلیون بازدید کننده استفاده می شود. اما بسیاری از این افراد آن را به صحبت با دوستان و اشتراک گذاری عکس ها و اقامت در تماس با دوستان خود و خانواده و نزدیکان دیگر استفاده کنید. درصد بالاتر از مردم مشاهده مطالب خود را به “آن منتقل می شود. و تبلیغات در فیس بوک تقریبا غیر پاسخگو است. اما این هنوز معنی نیست که آن & s #39; اینترنت موثر بازاریابی منبع و راه خوبی برای شروع به ساختن پول آنلاین را به حداقل می گویند.

با این حال، توییتر زمان بسیار کمی به دلیل آن 6 میلیون بیننده قطع ممکن است، بسیاری از آنها به دنبال اطلاعات در مورد موضوعات مختلف. دقیقا چه توییتر ساخته شده آن است. در حالی که فیس بوک بیشتر از راه به در تماس باشید، توییتر در واقع رسانه های آنلاین پول خود را در مقابل افرادی که می خواهند به آن قرار داده است. نتایج خود را بسیار بهتر نمایشگاه خواهد شد.

در & m #39; گفت: نه که شما می توانید فیس بوک استفاده کنید. اما آنچه در & #39; متر است که شما باید تمرکز بیشتر وقت خود را با استفاده از توییتر، و قسمت های کوچکتر را در فیس بوک استفاده کنید. هر دو خوب است به استفاده از, اما به یاد داشته باشید در اینترنت بازاریابی، 20% از اقدام خود را کمک به 80% از درآمد شما می خواهید به هستند.

فکر می کنم و شما; ه & #39 خیلی بیشتر آنلاین شوید.

facebook

A بسیاری از بحث فیس بوک و توییتر را احاطه می کرده. البته نه آنقدر گزارش های متفاوت از این دو برنامه های خود، اما وجود استفاده عمومی در اینترنت بازاریابی. فیس بوک بسته هفته گذشته با 68 میلیون بازدید کننده در حالی که توییتر تنها 6 میلیون. که بهتر است برای نسل ترافیک و تبلیغات است.

این جدال است. دولت بسیاری از بازاریابان اینترنتی که شما نیاز به مقالات و تبلیغات بر روی سایت های بیشترین بازدید: فیس بوک در این مورد در حالی که دیگر دولت آن & #39; s کیفیت ترافیک است که شمارش.

بالاخره باید معلوم بشه مطالب خود را بیشتر با فیس بوک مشاهده شده می است #39 & کمی ساده تر برای دیدن که شما ممکن است گیرنده نتایج بهتر با توییتر. نگاهی به انواع مختلف ترافیک است که تولید شده توسط هر دو وب سایت.

فیس بوک توسط 68 میلیون بازدید کننده استفاده می شود. اما بسیاری از این افراد آن را به صحبت با دوستان و اشتراک گذاری عکس ها و اقامت در تماس با دوستان خود و خانواده و نزدیکان دیگر استفاده کنید. درصد بالاتر از مردم مشاهده مطالب خود را به “آن منتقل می شود. و تبلیغات در فیس بوک تقریبا غیر پاسخگو است. اما این هنوز معنی نیست که آن & s #39; اینترنت موثر بازاریابی منبع و راه خوبی برای شروع به ساختن پول آنلاین را به حداقل می گویند.

با این حال، توییتر زمان بسیار کمی به دلیل آن 6 میلیون بیننده قطع ممکن است، بسیاری از آنها به دنبال اطلاعات در مورد موضوعات مختلف. دقیقا چه توییتر ساخته شده آن است. در حالی که فیس بوک بیشتر از راه به در تماس باشید، توییتر در واقع رسانه های آنلاین پول خود را در مقابل افرادی که می خواهند به آن قرار داده است. نتایج خود را بسیار بهتر نمایشگاه خواهد شد.

در & m #39; گفت: نه که شما می توانید فیس بوک استفاده کنید. اما آنچه در & #39; متر است که شما باید تمرکز بیشتر وقت خود را با استفاده از توییتر، و قسمت های کوچکتر را در فیس بوک استفاده کنید. هر دو خوب است به استفاده از, اما به یاد داشته باشید در اینترنت بازاریابی، 20% از اقدام خود را کمک به 80% از درآمد شما می خواهید به هستند.

فکر می کنم و شما; ه & #39 خیلی بیشتر آنلاین شوید.