فیس بوک تحقیقات اشتراکی پرداخت بدون تبلیغات است

آیا برای فیس بوک هزینه می کنید در صورتی که تبلیغات نداشته باشد؟ اگر این اشتراک برای حفظ حریم خصوصی بهتر شود، چه می شود؟

فیس بوک گزارش کرده است که تحقیق در مورد اشتراک فیس بوک تبلیغاتی رایگان انجام می شود. در اینجا سارا فایر، نوشتن برای بلومبرگ:

معاون مدیرکل مارک زوکربرگ برای مدت طولانی چنین جایگزینی را در نظر گرفته است، نه جایگزینی مدل کسب و کار شبکه اجتماعی، بلکه حذف یک دلیل مشترک برای خروج از خدمات. مردم می گویند که تحقیقات داخلی در سال های گذشته نشان داد که مصرف کنندگان در مورد گزینه ی اشتراک پذیری پذیرفته نمی شوند، زیرا فیس بوک به عنوان حرص و طمع و درخواست پول برای چیزی است که گفته می شود همیشه رایگان است.

اکنون فیس بوک فکر می کند احساسات مصرف کننده ممکن است در حال تغییر باشد.

برای اینکه فیس بوک پاک شود، هیچ گونه اعلام عمومی در مورد این ویژگی ایجاد نکرده است. اما فریم برای این ویژگی در بالا ذکر شده است: Zuckerberg آن را به عنوان راهی برای نگه داشتن مردم نگران حفظ حریم خصوصی از ترک

فیس بوک ارزشمند است زیرا اساسا همه در فیس بوک است. اکثریت کاربران فیس بوک هرگز برای اشتراک پرداخت نمی کنند، اما برخی از افراد به اندازه کافی درباره حریم خصوصی خود برای ترک آن نگران هستند و این باعث می شود که فیس بوک کمتر ارزشمند باشد. ارائه یک اشتراک بدون تبلیغات ممکن است راهی برای ماندن پیدا کند، به این معنی که به طور بالقوه به فیس بوک کمک می کند حتی اگر درصد کمی از کاربران آن را پرداخت کنند.

مرتبط: واقعا زحمت کشیدن زباله های مارک زوکربرگ

حریم خصوصی آنلاین تبدیل به یک لوکس می شود. برای مثال، تلفن های Android با قیمت مناسب شما را از طرف گوگل راهنمایی می کنند، در حالی که اپل های گران قیمت آن را ندارند. خدمات اشتراک فیس بوک می تواند شبیه باشد: یک راه برای افرادی که کمی از حریم خصوصی را بخرند، اگر بتوانند آن را تامین کنند.

Photo credit: Chinnapong / Shutterstock.com


Justin Pot نویسنده برای How-To Geek و علاقه مندان به فن آوری است که در Hillsboro، اورگان زندگی می کند. اگر می خواهید، در توییتر و فیس بوک دنبال کنید. شما مجبور نیستید.