فیس بوک تبلیغات تولید منجر به

املاک و مستغلات بازاریابی مورد ارجاع نامه و آگهی می شود استفاده می شود. در حال حاضر، آن را بر روی خط رفته و بازاریابی از طریق فیس بوک یک فرصت بازاریابی دیجیتال عالی است. اگر شما به دنبال آگهی پلت فرم است که اجازه می دهد تا دقیق جمعیت شناختی و رفتاری با هدف قرار دادن، سپس نگاه نه بیشتر از فیس بوک. این رسانه مقرون به صرفه برای مزیت رقابتی میان رقبای محلی را می دهد.

اگر شما یک کاربر فیس بوک, سپس شما آگهی تحت حمایت به شما خبر خزش دیده اند. اگر شما فکر کردن در مورد ایجاد آگهی فیس بوک به تولید منجر، سپس شما نیاز به چند چیز شروع. اول باید یک صفحه فیس بوک کسب و کار است. در حالی که بازاریابی حرفه ای برای ایجاد آگهی های فیس بوک را ندارد، آن را برخی از زمان برای توسعه مجموعه آگهی و تبلیغات در حال کار مطمئن شوید. هر آگهی برای تصویر و متن و تماس به عمل دکمه اجازه می دهد. از گزینه های مختلف موجود برای دادن آگهی متفاوت از تبلیغات بدهم به تلفن همراه و یا رومیزی خبر دارد. درک مخاطبان خود را یک جزء ضروری در هر موفق به مبارزات انتخاباتی آگهی فیس بوک ایجاد شده است.

آگهی با هدف قرار دادن

فیس بوک بازاریابی متمرکز لیزر هدف قرار دادن آگهی و تبلیغات فیس بوک برای ترویج استفاده از خدمات املاک می تواند روش بسیار مقرون به صرفه برای لون واجد شرایط اجازه می دهد تا منجر می شود. بالا هدف قرار دادن مناطق درآمد رفتارها و منافع و نیز موقعیت جغرافیایی است. به عنوان مثال فیس بوک ارائه می دهد رده رفتاری که نامیده می شوند “احتمال به حرکت می کند.” دیگر امکانات نسل منجر شود بزرگ شامل زا یا خانه مقدار هدف قرار دادن.

بودجه های آگهی

آگهی بودجه قابل توجهی، می تواند متفاوت باشد اما بزرگترین چیزی که توجه به مقدار بازگشت که شما است. بیشتر توصیه می شروع کردن با بودجه تبلیغاتی پایین است که بانک شکستن نیست. سپس تعیین چگونه تبلیغ از طریق تعامل و تبدیل به کار.

تبلیغات می تواند انجام شود به عنوان کم $2 روز با برخی از شرکت های بزرگ هزینه های بیش از 200.000 دلار در هر روز. دو سیستم های قیمت گذاری مختلف است که ارائه می دهد فیس بوک وجود دارد: هزینه هر کلیک (ک) و هزینه در هر مایل (CPM). CPM در حالی که کسی کلیک بر روی آگهی فیس بوک به عنوان ک به قیمت است که به شما پرداخت برای هر زمان شما اجازه می دهد آنچه را به شما پرداخت هر هزار برداشت است.

تبلیغ اهداف

بدون داشتن اهداف روشن در محل برای مبارزات انتخاباتی آگهی فیس بوک، و سپس شما به هدر رفتن پول. فیس بوک ارائه می دهد “هدف” است که اجازه شما را برای انتخاب آنچه که می خواهید از مبارزات انتخاباتی آگهی. آیا می خواهید برای افزایش وب سایت تبدیل کنید؟ ارتقاء صفحه? مردم به ادعای خود را قربانی می شود؟ طیف گسترده ای از گزینه های موجود برای انتخاب از وجود دارد، اما افزایش در تبدیل وب سایت باید به آنچه شما می خواهید به تمرکز در درجه اول اگر هدف این است که منجر.

تسخیر منجر

آگهی بیشتر بدانید؟ مطمئن شوید که هر کس می کند. اما بسیاری نمی دانند چه کار با آنها را هنگامی که آنها منجر شود. برای داشتن یک سیستم در محل برای گرفتن آگهی قبل از قرار دادن آگهی فیس بوک بسیار مهم است. برخی تبلیغات فیس بوک بال و تعجب می کنم چرا تحقق کمی به هیچ نتیجه ای. بدون برنامه ریزی جلو و داشتن سرب جامد ضبط سیستم در محل، زمان و پول صرف شده در فیس بوک تبلیغات ارزش آن نمی شوند. اگر فقط یک ایمیل می کنید ایجاد یک پایگاه داده کسب اطلاعات تماس.

بدون توانایی تولید آگهی کسب و کار در خواهد آمد. همین دلیل است آگهی های فیس بوک بزرگ است و راه مقرون به صرفه برای تولید بسیار واجد شرایط منجر برای فقط در مورد هر کسب و کار. آگهی املاک کارشناسان بازاریابی به طور کلی توافق می کنید که فیس بوک یکی از راه های بالا برای به دست آوردن کیفیت است. هر روز بیش از 900 میلیون نفر به فیس بوک، بنابراین ورود این پلت فرم بزرگ برای رسیدن مردم در ابزار تولید سرب است. راه اندازی صفحه فیس بوک رایگان است، تنها زمانی که می خواهید برای ایجاد آگهی پول هزینه آن. با استفاده از برنامه تبلیغات فیس بوک را به عنوان یک ابزار بازاریابی ورودی می تواند از طریق بسیار انجام تبلیغات هدفمند. مطالعه اخیر تاجر دایره گزارش داد که بیش از 20 درصد از کسب و کارهای کوچک در آمریکا فیس بوک برای کمک به ترویج کسب و کار خود استفاده کرده اند. و بیش از 65 درصد از کسب و کار اعلام کرد آنها آگهی های فیس بوک را دوباره استفاده کنید. تبلیغات فیس بوک ارائه انعطاف پذیری “و همچنین کاربر پسند برای راه اندازی و نگهداری.

facebook

املاک و مستغلات بازاریابی مورد ارجاع نامه و آگهی می شود استفاده می شود. در حال حاضر، آن را بر روی خط رفته و بازاریابی از طریق فیس بوک یک فرصت بازاریابی دیجیتال عالی است. اگر شما به دنبال آگهی پلت فرم است که اجازه می دهد تا دقیق جمعیت شناختی و رفتاری با هدف قرار دادن، سپس نگاه نه بیشتر از فیس بوک. این رسانه مقرون به صرفه برای مزیت رقابتی میان رقبای محلی را می دهد.

اگر شما یک کاربر فیس بوک, سپس شما آگهی تحت حمایت به شما خبر خزش دیده اند. اگر شما فکر کردن در مورد ایجاد آگهی فیس بوک به تولید منجر، سپس شما نیاز به چند چیز شروع. اول باید یک صفحه فیس بوک کسب و کار است. در حالی که بازاریابی حرفه ای برای ایجاد آگهی های فیس بوک را ندارد، آن را برخی از زمان برای توسعه مجموعه آگهی و تبلیغات در حال کار مطمئن شوید. هر آگهی برای تصویر و متن و تماس به عمل دکمه اجازه می دهد. از گزینه های مختلف موجود برای دادن آگهی متفاوت از تبلیغات بدهم به تلفن همراه و یا رومیزی خبر دارد. درک مخاطبان خود را یک جزء ضروری در هر موفق به مبارزات انتخاباتی آگهی فیس بوک ایجاد شده است.

آگهی با هدف قرار دادن

فیس بوک بازاریابی متمرکز لیزر هدف قرار دادن آگهی و تبلیغات فیس بوک برای ترویج استفاده از خدمات املاک می تواند روش بسیار مقرون به صرفه برای لون واجد شرایط اجازه می دهد تا منجر می شود. بالا هدف قرار دادن مناطق درآمد رفتارها و منافع و نیز موقعیت جغرافیایی است. به عنوان مثال فیس بوک ارائه می دهد رده رفتاری که نامیده می شوند “احتمال به حرکت می کند.” دیگر امکانات نسل منجر شود بزرگ شامل زا یا خانه مقدار هدف قرار دادن.

بودجه های آگهی

آگهی بودجه قابل توجهی، می تواند متفاوت باشد اما بزرگترین چیزی که توجه به مقدار بازگشت که شما است. بیشتر توصیه می شروع کردن با بودجه تبلیغاتی پایین است که بانک شکستن نیست. سپس تعیین چگونه تبلیغ از طریق تعامل و تبدیل به کار.

تبلیغات می تواند انجام شود به عنوان کم $2 روز با برخی از شرکت های بزرگ هزینه های بیش از 200.000 دلار در هر روز. دو سیستم های قیمت گذاری مختلف است که ارائه می دهد فیس بوک وجود دارد: هزینه هر کلیک (ک) و هزینه در هر مایل (CPM). CPM در حالی که کسی کلیک بر روی آگهی فیس بوک به عنوان ک به قیمت است که به شما پرداخت برای هر زمان شما اجازه می دهد آنچه را به شما پرداخت هر هزار برداشت است.

تبلیغ اهداف

بدون داشتن اهداف روشن در محل برای مبارزات انتخاباتی آگهی فیس بوک، و سپس شما به هدر رفتن پول. فیس بوک ارائه می دهد “هدف” است که اجازه شما را برای انتخاب آنچه که می خواهید از مبارزات انتخاباتی آگهی. آیا می خواهید برای افزایش وب سایت تبدیل کنید؟ ارتقاء صفحه? مردم به ادعای خود را قربانی می شود؟ طیف گسترده ای از گزینه های موجود برای انتخاب از وجود دارد، اما افزایش در تبدیل وب سایت باید به آنچه شما می خواهید به تمرکز در درجه اول اگر هدف این است که منجر.

تسخیر منجر

آگهی بیشتر بدانید؟ مطمئن شوید که هر کس می کند. اما بسیاری نمی دانند چه کار با آنها را هنگامی که آنها منجر شود. برای داشتن یک سیستم در محل برای گرفتن آگهی قبل از قرار دادن آگهی فیس بوک بسیار مهم است. برخی تبلیغات فیس بوک بال و تعجب می کنم چرا تحقق کمی به هیچ نتیجه ای. بدون برنامه ریزی جلو و داشتن سرب جامد ضبط سیستم در محل، زمان و پول صرف شده در فیس بوک تبلیغات ارزش آن نمی شوند. اگر فقط یک ایمیل می کنید ایجاد یک پایگاه داده کسب اطلاعات تماس.

بدون توانایی تولید آگهی کسب و کار در خواهد آمد. همین دلیل است آگهی های فیس بوک بزرگ است و راه مقرون به صرفه برای تولید بسیار واجد شرایط منجر برای فقط در مورد هر کسب و کار. آگهی املاک کارشناسان بازاریابی به طور کلی توافق می کنید که فیس بوک یکی از راه های بالا برای به دست آوردن کیفیت است. هر روز بیش از 900 میلیون نفر به فیس بوک، بنابراین ورود این پلت فرم بزرگ برای رسیدن مردم در ابزار تولید سرب است. راه اندازی صفحه فیس بوک رایگان است، تنها زمانی که می خواهید برای ایجاد آگهی پول هزینه آن. با استفاده از برنامه تبلیغات فیس بوک را به عنوان یک ابزار بازاریابی ورودی می تواند از طریق بسیار انجام تبلیغات هدفمند. مطالعه اخیر تاجر دایره گزارش داد که بیش از 20 درصد از کسب و کارهای کوچک در آمریکا فیس بوک برای کمک به ترویج کسب و کار خود استفاده کرده اند. و بیش از 65 درصد از کسب و کار اعلام کرد آنها آگهی های فیس بوک را دوباره استفاده کنید. تبلیغات فیس بوک ارائه انعطاف پذیری “و همچنین کاربر پسند برای راه اندازی و نگهداری.