چگونه VW است جدید موتور Budack چرخه کار?
چگونه Exhausts آب Cooled کار–عضویت برای فیلم جدید در هر چهارشنبه! -از بسته رسانه ای Tiguan فولکس واگن: “2018 جدید فولکس واگن Tiguan می رسد در dealerships تابستان امسال مجهز به پیشرفته ترین نسخهٔ همیشه از فولکس واگن در موتور چهار سیلندر EA888. نسخه به روز شده موتور چهار سیلندر، turbocharged و تزریق مستقیم معیار EA888 اصلاح نوآورانه به چرخه چهار زمانه متعارف را به ارائه یک ترکیب بهبود قدرت بهره وری و پاسخ استفاده می کند.
اولین بار در سی سی 2009 معرفی، EA888 فولکس واگن در حرکت به سوی موتورهای کوچکتر، turbocharged است که ارائه مزایای اقتصاد سوخت کوچک سازی با قدرت واحد بزرگتر جابه جایی ادامه داد. هر چند تخمین سازمان حفاظت محیط زیست در مقایسه با موتور EA888 Gen 3 1.8 لیتری نصب شده در Passat فعلی موجود نمی, باشد Jetta سوسک و گلف خانواده مدل های، 3B نسل EA888 2.0 لیتری جدید انتظار می رود ارائه سوخت بهبود بهره وری همراه با 20 افزایش درصد در حداکثر گشتاور به 221 پوند فوت. اکثر موتور — از بلوک آهن به پیستون آلیاژ آلومینیوم و سر سیلندر به شیر — در طول راه به روز شده است.
در توسعه، مهندسین موتور ساخت کارآمد تر در محدوده رانندگی که اکثر مشتریان به استفاده از هر روز که منجر به معرفی اصلاح میلر چرخه احتراق که منحصر به فرد به گروه فولکس واگن بود. در حالی که چرخه میلر سنتی شیر مصرف درست قبل از پایان مصرف سکته مغزی را می بندد، اصطلاح Budack چرخه مصرف شیر بسیار زودتر می بندد. این نتایج در احتراق موثر دیگر و همچنین جریان هوا سریعتر گاز ورودی که مخلوط سوخت و هوا را بهبود می بخشد. اثر خالص است مصرف سوخت کمتر و گشتاور بیشتر نسبت به موتور 2.0 لیتری EA888 نصب شده در 2017 Tiguan.
ویژگی های کلیدی است که موتور جدید برای تولید بهتر اقتصاد سوخت و همچنین کسب عملکرد عالی سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ در میل بادامک مصرف است. بسته به بار موتور امکان سوئیچ بین باز شدن دریچه های کوتاه و بلند است. در سرعت معطل ماندن و تحت بار جزئی باز کردن دریچه کوتاه تر است. هنگامی که موتور تحت بار بیشتر قرار داده است، سوئیچ به لوب میل سوپاپ را باز شیر برای مدت طولانی تری ساخته شده و راننده می تواند استفاده کامل قدرت و گشتاور موتور.
تغییرات در نسخه جدید EA888 پیشبرد اهداف دوقلو قدرت و بهره وری. ضربات اوج 184 اسب بخار (برای Tiguan) در rpm 4,400 400 revs زودتر از در نسخه 1.8 لیتری و حفظ آن خروجی تا 6،000 دور در دقیقه. حداکثر گشتاور 221 پوند-فوت در 1600-3,940 دور به دست آورد. افزایش نسبت تراکم به 11.7:1 تاج تغییر پیستون و محفظه احتراق در موتورهای قبلی 2.0 لیتری TSI®، جابجایی افزایش می آید صرفا از ضربه طولانی تری پیستون (92.8 mm در مقابل 84.1 میلی متر در 1.8 TSI)، در حالی که. جدید TSI انژکتور سوخت به سیلندر در فشار بالاتر حداکثر (250 نوار یا 3,626 psi)، با سه تا دنباله تزریق در هر زمانه بسته به شرایط می تواند فشار.”
فراموش نکنید که برای بررسی صفحات دیگر من زیر!
فیس بوک: وب سایت رسمی: توییتر: نمایش مشخصات عمومی: گاز خودرو: خام اضافی: ویدیو جدید هر چهارشنبه! . vw
لینک دانلود