نویسندگان فنی در آغاز خود را اغلب به اشتباه به عنوان آنچه به منزله فنی در وهله اول نوشتن خودشان. بسیاری از برنامه های مختلف برای نویسنده جدید وجود دارد و آنها اغلب ممکن است دریابید که تمام کسانی که واقعا “فنی” هستند. پس اینجا حرفه ای جدید لیست سریع از برخی از اسناد مشترک آنها ایجاد ممکن است خواسته شود و برای چه هستند.
مگر در مواردی که کار شما را برای سازمان سیا این معمولا نمی زمينه گزارش
به معنای گزارش درباره فرد و زندگی و عادات. گزارش پس زمینه است که به طور معمول مطالعه مختصر (1 یا 2 صفحه) به استفاده از جنبه های خاص از تکنولوژی (به عنوان مثال استفاده از سلول های فتوولتائیک در انتقال انرژی خورشیدی) است. معمولا این گزارش تولید شده برای مخاطبان خاص (و پرداخت) و منحصر به فرد در درخواست خود را به جای عمومی.
آموزش مجموعه
معمولا شناخته شده به عنوان راهنمای کاربر و یا دفترچه راهنما، اینها محصول اصلی بسیاری از نویسنده فنی و خود به توضیح. آنها “چگونه می توانم x، y و z” از محصول و یا خدمات.
مطالعات امکان سنجی.
بررسی این مطالعات زیر گرفتن یک پروژه خاص که آیا و یا کار ممکن یا بهتر است در محیط کسب و کار خاص است.
گزارش توصیه
این گزارش معمولا مقايسه 2 یا بیشتر جایگزین اقدامات است که کسب و کار ممکن است به دنبال با توصیه های بتنی که خیابان را به بهترین در آن محسوب است.
ارزیابی گزارش اینجا
نویسنده فنی بررسی نتیجه پروژه های خاص و تعيين منافع و بازگشت سرمایه را. نام اغلب گزارش های ارزیابی آنها بخشی کلیدی از چرخه حیات پروژه و اطلاع رسانی می تواند پروژه های آینده و سرمایه گذاری.
گزارش پژوهش
این علمی معمولا در طبیعت هستند و طرح نتایج از طیف وسیعی از وظایف مانند آزمایش های آزمایشگاه یا بازار نظرسنجی ها. تمرکز این گزارش نه فقط نتیجه، بلکه روش زیر که از نتایج ایجاد شد است.
اسناد مشخصات عملکردی
این نوشتار به طور معمول در ارتباط با محصول جدید و در نرم افزار خاص است. شما در حال تلاش برای گرفتن قابلیت های کامل از ارائه جزئیات تا آنجا که ممکن است. مشخصات عملکردی هستند اغلب متراکم و test ضعیف مهارت یک نویسنده به عنوان آنها تمایل به ارائه شرح دارای اطناب است که تمام الزامات در محفظهای قرار دادن.
طرح
پیشنهاد پیشنهاد برای پروژه است، و میتونه به هزاران صفحه کار بسیار پیچیده. کار نویسنده این است که ایجاد یک پلت فرم که پیشنهاد می تواند ارزیابی شود و معمولا باید مطابق با صنعت و دستورالعمل های سازمانی.
نویسندگان فنی در آغاز خود را اغلب به اشتباه به عنوان آنچه به منزله فنی در وهله اول نوشتن خودشان. بسیاری از برنامه های مختلف برای نویسنده جدید وجود دارد و آنها اغلب ممکن است دریابید که تمام کسانی که واقعا “فنی” هستند. پس اینجا حرفه ای جدید لیست سریع از برخی از اسناد مشترک آنها ایجاد ممکن است خواسته شود و برای چه هستند.
مگر در مواردی که کار شما را برای سازمان سیا این معمولا نمی زمينه گزارش
به معنای گزارش درباره فرد و زندگی و عادات. گزارش پس زمینه است که به طور معمول مطالعه مختصر (1 یا 2 صفحه) به استفاده از جنبه های خاص از تکنولوژی (به عنوان مثال استفاده از سلول های فتوولتائیک در انتقال انرژی خورشیدی) است. معمولا این گزارش تولید شده برای مخاطبان خاص (و پرداخت) و منحصر به فرد در درخواست خود را به جای عمومی.
آموزش مجموعه
معمولا شناخته شده به عنوان راهنمای کاربر و یا دفترچه راهنما، اینها محصول اصلی بسیاری از نویسنده فنی و خود به توضیح. آنها “چگونه می توانم x، y و z” از محصول و یا خدمات.
مطالعات امکان سنجی.
بررسی این مطالعات زیر گرفتن یک پروژه خاص که آیا و یا کار ممکن یا بهتر است در محیط کسب و کار خاص است.
گزارش توصیه
این گزارش معمولا مقايسه 2 یا بیشتر جایگزین اقدامات است که کسب و کار ممکن است به دنبال با توصیه های بتنی که خیابان را به بهترین در آن محسوب است.
ارزیابی گزارش اینجا
نویسنده فنی بررسی نتیجه پروژه های خاص و تعيين منافع و بازگشت سرمایه را. نام اغلب گزارش های ارزیابی آنها بخشی کلیدی از چرخه حیات پروژه و اطلاع رسانی می تواند پروژه های آینده و سرمایه گذاری.
گزارش پژوهش
این علمی معمولا در طبیعت هستند و طرح نتایج از طیف وسیعی از وظایف مانند آزمایش های آزمایشگاه یا بازار نظرسنجی ها. تمرکز این گزارش نه فقط نتیجه، بلکه روش زیر که از نتایج ایجاد شد است.
اسناد مشخصات عملکردی
این نوشتار به طور معمول در ارتباط با محصول جدید و در نرم افزار خاص است. شما در حال تلاش برای گرفتن قابلیت های کامل از ارائه جزئیات تا آنجا که ممکن است. مشخصات عملکردی هستند اغلب متراکم و test ضعیف مهارت یک نویسنده به عنوان آنها تمایل به ارائه شرح دارای اطناب است که تمام الزامات در محفظهای قرار دادن.
طرح
پیشنهاد پیشنهاد برای پروژه است، و میتونه به هزاران صفحه کار بسیار پیچیده. کار نویسنده این است که ایجاد یک پلت فرم که پیشنهاد می تواند ارزیابی شود و معمولا باید مطابق با صنعت و دستورالعمل های سازمانی.