چرا آه چرا شما بله به shandy دانلود که می گویند؟ کباب را مانند یک ایده خوب به نظر می رسید اما دهان شما در حال حاضر پوشش درونی مشتری فیل & #39; s زیر شلوار شبیه. و گیر به بالای آن را به تمام کردن، شما & #39; دوباره در سیاه چال گدازه پر شده و برخی از ب ***** د شاهزاده خانم شما را ربوده شده است. که در آن زندگی شما طرز وحشیانه ای اشتباه رفته اید؟
در & #39; ve کردم اخبار برای شما، آن #39 & را بسیار بدتر. نیست & #39 که شما & #39; دوباره hungover بازی سوپر ماریو برادران آن & #39; ها که شما صرف خود زندگی “کار” که در واقع کامپیوتر در یک دفتر استریل احاطه شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین. شما فرار تنها? جمعه شب از شراب خواری که جلسه در Clapham نوشیدن، لوزه تنیس با نه احترام افسونگر نمایان و تندرست در اطراف بیت 8 سطح خرد کردن جمجمه Goombas با شما بسیار زیاد از لوله کش ایتالیایی چاق girth صبح روز بعد.
آغاز بازی های رایانه ای به عنوان چیزی کاملا بی گناه. به یاد دارم پسرعموهای من داشتن نسخه پنگ که با وجود اینکه کابوس مطلق برای اتصال به تلویزیون, سرگرم کننده خوب برای ده دقیقه بود. تندرست توپ اطراف با پره به سختی ویمبلدون است. آنچه شد شد نسخه 8 بیتی از AELTC & #39; s اعتبار مسابقات که یکی از اولین بازی در بازی بر روی سیستم استاد. هنوز هم به این روز بازی من mesmerises با حالت حرفه ای اضافه شده، من نمی تواند کمک کند اما احساس در & #39; م وجود در مرکز دادگاه. به خصوص که من تنیس تافی را بازی کند.
این روزها بازی مانند franchises اتومبیلدزدی بزرگ و هاله فرار از واقعیات را به سطح کاملا جدید اجازه می دهد شما را به کشف وارد شهرها و افراط فانتزی های وحشی ترین خود را در حالی که غوغای انبوهی از مردمان بد. وجود; s & #39 مجله روی میز من در سمت راست در حال حاضر با کلمه “قهرمان”، اگر تنها نابودسازی. و در حالی که فرار از واقعیات است که اوج مطلق (محرومیت واقعیت مجازی)، آن راه بازگشت به 80s آغاز شده و تا به حال به عنوان بسیاری از تاثیر سپس آن را به عنوان حال حاضر کند.
زندگی بزرگسالی اساسا، در سی سال گذشته تغییر نکرده است. مستمر پیشرفت های متعدد در فن آوری، ظاهرا به زندگی را ساده تر، برای بسیاری از ما آن است & #39 9 معمول تا 5. Slaving دور دو شخص دیگری & #39; جیب ها فقط به خط آمده خانه در بعضی از ساعت خدا کاملا خسته. خوردن شام شما, چوب تلویزیون, خواب, تکرار. نه crudely در فرضیه زندگی نیاز نیازهای مختلف پنج: دستاورد; آرامش; تقلید; رقابت و تعلق. نشسته در حال حاضر، در اینجا غیر descript دفتر من احساس ساده، خسته، تنها است و اگر این فقط یک روز برای کشتن در راه است که ظاهرا در حال حاضر است. نیازی است پر از فایل منجر شود، من می خواهم به در خانه بازی بازی های ویدئویی.
موفقیت یکی از آسان است. کسانی که در زندگی موفق و که احساس می کنید که آنها زندگی می کنند زندگی خوب می تواند اشاره به یک رشته از دستاوردهای. هیچ چیز ضربان احساس احساس موفقیت آن است که آیا & #39 پیشرفت مستمر از طریق صفوف در محل کار آوردن تا فرزندان و یا پریدن از هواپیما. برای کسانی که گرسنگی پيش ارائه بازی های ویدئویی تا جایگزین آسان و تاثیر آن تقریبا فوری است. اوایل بازی های سرگرمی مانند Pac-مرد و سیارک ها، شما & #39; دوباره پاداش بلافاصله با رفتن به سطح پیشرفت و نمره تجمع (گاهی دو هیئت مدیره feted رهبر برسد). سیستم های سرگرمی مانند اسپکتروم خرید بازی جنون خیش جلو دوست. این افزایش نقطه دیگر است که این نیازها به زندگی بزرگسالی اما دو فرزند نیز فقط اشاره را افزایش می دهد. برای کودکان و نوجوانان در حال رشد، احساس موفقیت از انجام و در مدرسه خوبی که تربیت بدنی، ستایش برای حضور خوب و غیره بدست مي آيد…. هر چند وقت یکبار این واقعا اتفاق می افتد؟ مدرسه ابتدایی که حس بیشتری موفقیت بعد از سطوح چند بخشی از آن را هر چیزی در #39 استخوان گاهی اوقات من می &; d در طول روز انجام می شود. با کنسول xbox360 مایکروسافت سیستم امتیاز “موفقیت” در بازکردن اسرار پنهان و یا حتی فقط با تکمیل سطوح بر آورده. چرا این آنها انجام دهید؟ همه ما دوست دارم پاداش، حتی زمانی که بیشتر آنها & #39; دوباره آشکار. غير ضرورى بود این تحول، آن سطح یکی دیگر از موفقیت برای اقلیت یک در حال حاضر موجود می افزاید.
این من به ارمغان می آورد به بعد “نیاز”-آرامش. یا باید بگویم، آرامش از طریق بخش. هیچ نقطه ای در من است رفتن به خانه بازی کامپیوتر که در آن شخصیت مشاور خدمات به مشتریان است که برای پاسخ به تلفن و پاسخ به ایمیل های تمام طول روز است. آنها می گویند که در طی ناهار & #39; ها بهتر است که به ناهار خارج از دفتر، که ذهن شما کار گرفته شده و بر این اساس آرام. بازی های ویدئویی کار در اصل همان که در آنها شما را از کار و زندگی خود و به چیزی بسیار شگرف طول می کشد. برادران سوپر ماریو فوق یک مثال بزرگ است. من معتقدم آن & #39 اولین مثال واقعی جهان اثیری که در آن شما می توانید اکتشاف و پاداش های پنهان را باز کند که هوی و هوس. زودتر کنسول و کامپیوتر بازی شامل پنهان سطح داده شده, اما گرافیک و حافظه موجود قبل از 1985 را برای انجام هر چیزی در این مقیاس تلاش بود. پرتاب در قهرمان داستان که در آن شما & #39; دو نجات شاهزاده خانم و شما & #39; بسته کامل. من می تواند بحث در مورد تمام طول روز طولانی جدا اما قبل از نتیجه است که بازی های ویدئویی شما را به دنیای دیگری در تکان دادن دکمه که در آن شما می توانید به راحتی فراموش چه زندگی شما واقعا در مورد است.
همانطور که قبلا ذکر شد، من باتلاق افتضاح بود تنیس که وقتی بچه بودم. کسی که افتضاح بود که تنیس استفان Edberg بود. اگر چه ویمبلدون در کارشناسی ارشد مجاز است، آن موجود هیچ بازیکن واقعی & نام #39;. اما حرف من یکی از شخصیت های شبیه به استاد سوئدی خود را. هنگامی که شما & #39; دوباره رشد می کند، مدل نقش مهم است. به نظر می رسد که مانند یک چیز نسبتاً روشن است می گویند اما چگونه بسیاری از کودکان و نوجوانان فاقد مدل نقش مناسب در زندگی روزمره? نگاه ما را به مردم و خواهیم آنها را تقلید می کند. آنها چیزهای زیادی می بینیم و خواهیم آنها را به به خودمان. هنگامی که ما چیزی را می، بازی های ویدئویی (به خصوص ورزش عنوان) یک راه آسان برای تقلید قهرمانان ما هستند. در جام جهانی 90 ایتالیا بازی در درایو مگا راه بیش تر از من می باید صرفا به این دلیل تنها راه از بازآفرینی این مسابقات بود که من در دسترس بود. تقلید حتی boils پایین به فقط مایل به قهرمان لوله کش ایتالیایی (یکی بود نیز نه با خانم ها غیر قابل استفاده) یا جوجه تیغی آبی تند و تیز فردی نابغه بد گفت.
تقلید به رقابت زیر است. چیزی شبیه بازی ضرب و شتم وجود دارد. همه که کدگذاری و شما؛ و #39 & حوزه هنوز پردازنده. که Edberg است. آن & #39 را نیز بزرگ را امتحان کنید شما & #39; دوباره بهترین آن چیزی است که شما & #39; دوباره بهتر از همسالان خود. در محل کار، من تعداد کمی از مردم به سادگی با توجه به حد وسط کارم است. من می خواهم به بهتر از آنها احساس به اندازه کافی سخت است. رقابت برای روح انسان خوب است. همواره به چالش کشیده و چگونه مردم بهتر و رشد افراد موفق در آن است. پاداش گاهی آشکار، است جایزه بزرگ بزرگ پرداخت افزایش–اما گاهی اوقات آنها نیست & #39;. بازی های ویدئویی ارائه رقابت در تمام سطوح. ضرب و شتم پردازنده، دوستان خود را ضرب و شتم، ضرب و شتم جهان. بازی های ویدئویی ارائه چالش چون زندگی در پشت آن. عرصه را امتحان کنید شما & #39; دوباره بهتر از جفت خود را بدانید؟ روز تندر در رقابت NES (نه همه تحت تاثیر قرار گرفتند…) نگه دارید. بازی های چند نفره در فراوانی از روز پنگ وجود دارد و در حال حاضر مسابقات بازی به یک صنعت چند میلیون دلاری خود تکامل یافته اند.
که من به ارمغان می آورد به من تعلق نقطه نهایی. سگا و یا نینتندو اگر سوال شما & #39; دوباره به سبکهای قدیمی بازی که به تنهایی احتمالا چیزی درون شما تکان دهنده است. چرا? چون انتخاب کنسول نه فقط در مورد ماشین بازی با انتخاب است، آن است مورد & #39 زمان روش زندگی که انتخاب & #39; یه بهتر از همتای خود باشد. احساس تبعیض نژادی صورت روزانه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به طور یکسان. من خوش شانس من تا به حال دوستان خوب با هر در که مدرسه هنوز هم به این روز معاشرت با. دیگران آنقدر خوش شانس نبودند. هنگام حرکت به دنیای حرفه ای آن & #39; s تنها طبیعی است که شما می خواهید به کار برای یک شرکت که در آن به شما تعلق. در زندگی شخصی شما #39 & طبیعی تنها می خواهم به جایی در خانه با مردم شما را دوست دارم و متعلق می باشد که در آن شما احساس می کنید. حتی قبل از اینکه بازی آنلاین با قریب به اتفاق جوامع و دوستی به وجود آمد، به سادگی با گفتن در زمین بازی است که آیا شما مگا درایو یا SNES بودند مرد مثبت چت صوتی یا ماریو یکسان آغاز شده است. آنها کنسول، آن است که شما بودند.
تا آنجا که تعطیلات ممکن است آرامش نیازهای شما را برآورده است و یا رفتن به مسابقه فوتبال برآوردن نیاز شما تعلق دارد، هیچ چیز کامل به عنوان به عنوان بازی های ویدئویی ارائه بسته کامل بعد از یک روز طولانی در coalface وجود دارد.
چرا آه چرا شما بله به shandy دانلود که می گویند؟ کباب را مانند یک ایده خوب به نظر می رسید اما دهان شما در حال حاضر پوشش درونی مشتری فیل & #39; s زیر شلوار شبیه. و گیر به بالای آن را به تمام کردن، شما & #39; دوباره در سیاه چال گدازه پر شده و برخی از ب ***** د شاهزاده خانم شما را ربوده شده است. که در آن زندگی شما طرز وحشیانه ای اشتباه رفته اید؟
در & #39; ve کردم اخبار برای شما، آن #39 & را بسیار بدتر. نیست & #39 که شما & #39; دوباره hungover بازی سوپر ماریو برادران آن & #39; ها که شما صرف خود زندگی “کار” که در واقع کامپیوتر در یک دفتر استریل احاطه شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین. شما فرار تنها? جمعه شب از شراب خواری که جلسه در Clapham نوشیدن، لوزه تنیس با نه احترام افسونگر نمایان و تندرست در اطراف بیت 8 سطح خرد کردن جمجمه Goombas با شما بسیار زیاد از لوله کش ایتالیایی چاق girth صبح روز بعد.
آغاز بازی های رایانه ای به عنوان چیزی کاملا بی گناه. به یاد دارم پسرعموهای من داشتن نسخه پنگ که با وجود اینکه کابوس مطلق برای اتصال به تلویزیون, سرگرم کننده خوب برای ده دقیقه بود. تندرست توپ اطراف با پره به سختی ویمبلدون است. آنچه شد شد نسخه 8 بیتی از AELTC & #39; s اعتبار مسابقات که یکی از اولین بازی در بازی بر روی سیستم استاد. هنوز هم به این روز بازی من mesmerises با حالت حرفه ای اضافه شده، من نمی تواند کمک کند اما احساس در & #39; م وجود در مرکز دادگاه. به خصوص که من تنیس تافی را بازی کند.
این روزها بازی مانند franchises اتومبیلدزدی بزرگ و هاله فرار از واقعیات را به سطح کاملا جدید اجازه می دهد شما را به کشف وارد شهرها و افراط فانتزی های وحشی ترین خود را در حالی که غوغای انبوهی از مردمان بد. وجود; s & #39 مجله روی میز من در سمت راست در حال حاضر با کلمه “قهرمان”، اگر تنها نابودسازی. و در حالی که فرار از واقعیات است که اوج مطلق (محرومیت واقعیت مجازی)، آن راه بازگشت به 80s آغاز شده و تا به حال به عنوان بسیاری از تاثیر سپس آن را به عنوان حال حاضر کند.
زندگی بزرگسالی اساسا، در سی سال گذشته تغییر نکرده است. مستمر پیشرفت های متعدد در فن آوری، ظاهرا به زندگی را ساده تر، برای بسیاری از ما آن است & #39 9 معمول تا 5. Slaving دور دو شخص دیگری & #39; جیب ها فقط به خط آمده خانه در بعضی از ساعت خدا کاملا خسته. خوردن شام شما, چوب تلویزیون, خواب, تکرار. نه crudely در فرضیه زندگی نیاز نیازهای مختلف پنج: دستاورد; آرامش; تقلید; رقابت و تعلق. نشسته در حال حاضر، در اینجا غیر descript دفتر من احساس ساده، خسته، تنها است و اگر این فقط یک روز برای کشتن در راه است که ظاهرا در حال حاضر است. نیازی است پر از فایل منجر شود، من می خواهم به در خانه بازی بازی های ویدئویی.
موفقیت یکی از آسان است. کسانی که در زندگی موفق و که احساس می کنید که آنها زندگی می کنند زندگی خوب می تواند اشاره به یک رشته از دستاوردهای. هیچ چیز ضربان احساس احساس موفقیت آن است که آیا & #39 پیشرفت مستمر از طریق صفوف در محل کار آوردن تا فرزندان و یا پریدن از هواپیما. برای کسانی که گرسنگی پيش ارائه بازی های ویدئویی تا جایگزین آسان و تاثیر آن تقریبا فوری است. اوایل بازی های سرگرمی مانند Pac-مرد و سیارک ها، شما & #39; دوباره پاداش بلافاصله با رفتن به سطح پیشرفت و نمره تجمع (گاهی دو هیئت مدیره feted رهبر برسد). سیستم های سرگرمی مانند اسپکتروم خرید بازی جنون خیش جلو دوست. این افزایش نقطه دیگر است که این نیازها به زندگی بزرگسالی اما دو فرزند نیز فقط اشاره را افزایش می دهد. برای کودکان و نوجوانان در حال رشد، احساس موفقیت از انجام و در مدرسه خوبی که تربیت بدنی، ستایش برای حضور خوب و غیره بدست مي آيد…. هر چند وقت یکبار این واقعا اتفاق می افتد؟ مدرسه ابتدایی که حس بیشتری موفقیت بعد از سطوح چند بخشی از آن را هر چیزی در #39 استخوان گاهی اوقات من می &; d در طول روز انجام می شود. با کنسول xbox360 مایکروسافت سیستم امتیاز “موفقیت” در بازکردن اسرار پنهان و یا حتی فقط با تکمیل سطوح بر آورده. چرا این آنها انجام دهید؟ همه ما دوست دارم پاداش، حتی زمانی که بیشتر آنها & #39; دوباره آشکار. غير ضرورى بود این تحول، آن سطح یکی دیگر از موفقیت برای اقلیت یک در حال حاضر موجود می افزاید.
این من به ارمغان می آورد به بعد “نیاز”-آرامش. یا باید بگویم، آرامش از طریق بخش. هیچ نقطه ای در من است رفتن به خانه بازی کامپیوتر که در آن شخصیت مشاور خدمات به مشتریان است که برای پاسخ به تلفن و پاسخ به ایمیل های تمام طول روز است. آنها می گویند که در طی ناهار & #39; ها بهتر است که به ناهار خارج از دفتر، که ذهن شما کار گرفته شده و بر این اساس آرام. بازی های ویدئویی کار در اصل همان که در آنها شما را از کار و زندگی خود و به چیزی بسیار شگرف طول می کشد. برادران سوپر ماریو فوق یک مثال بزرگ است. من معتقدم آن & #39 اولین مثال واقعی جهان اثیری که در آن شما می توانید اکتشاف و پاداش های پنهان را باز کند که هوی و هوس. زودتر کنسول و کامپیوتر بازی شامل پنهان سطح داده شده, اما گرافیک و حافظه موجود قبل از 1985 را برای انجام هر چیزی در این مقیاس تلاش بود. پرتاب در قهرمان داستان که در آن شما & #39; دو نجات شاهزاده خانم و شما & #39; بسته کامل. من می تواند بحث در مورد تمام طول روز طولانی جدا اما قبل از نتیجه است که بازی های ویدئویی شما را به دنیای دیگری در تکان دادن دکمه که در آن شما می توانید به راحتی فراموش چه زندگی شما واقعا در مورد است.
همانطور که قبلا ذکر شد، من باتلاق افتضاح بود تنیس که وقتی بچه بودم. کسی که افتضاح بود که تنیس استفان Edberg بود. اگر چه ویمبلدون در کارشناسی ارشد مجاز است، آن موجود هیچ بازیکن واقعی & نام #39;. اما حرف من یکی از شخصیت های شبیه به استاد سوئدی خود را. هنگامی که شما & #39; دوباره رشد می کند، مدل نقش مهم است. به نظر می رسد که مانند یک چیز نسبتاً روشن است می گویند اما چگونه بسیاری از کودکان و نوجوانان فاقد مدل نقش مناسب در زندگی روزمره? نگاه ما را به مردم و خواهیم آنها را تقلید می کند. آنها چیزهای زیادی می بینیم و خواهیم آنها را به به خودمان. هنگامی که ما چیزی را می، بازی های ویدئویی (به خصوص ورزش عنوان) یک راه آسان برای تقلید قهرمانان ما هستند. در جام جهانی 90 ایتالیا بازی در درایو مگا راه بیش تر از من می باید صرفا به این دلیل تنها راه از بازآفرینی این مسابقات بود که من در دسترس بود. تقلید حتی boils پایین به فقط مایل به قهرمان لوله کش ایتالیایی (یکی بود نیز نه با خانم ها غیر قابل استفاده) یا جوجه تیغی آبی تند و تیز فردی نابغه بد گفت.
تقلید به رقابت زیر است. چیزی شبیه بازی ضرب و شتم وجود دارد. همه که کدگذاری و شما؛ و #39 & حوزه هنوز پردازنده. که Edberg است. آن & #39 را نیز بزرگ را امتحان کنید شما & #39; دوباره بهترین آن چیزی است که شما & #39; دوباره بهتر از همسالان خود. در محل کار، من تعداد کمی از مردم به سادگی با توجه به حد وسط کارم است. من می خواهم به بهتر از آنها احساس به اندازه کافی سخت است. رقابت برای روح انسان خوب است. همواره به چالش کشیده و چگونه مردم بهتر و رشد افراد موفق در آن است. پاداش گاهی آشکار، است جایزه بزرگ بزرگ پرداخت افزایش–اما گاهی اوقات آنها نیست & #39;. بازی های ویدئویی ارائه رقابت در تمام سطوح. ضرب و شتم پردازنده، دوستان خود را ضرب و شتم، ضرب و شتم جهان. بازی های ویدئویی ارائه چالش چون زندگی در پشت آن. عرصه را امتحان کنید شما & #39; دوباره بهتر از جفت خود را بدانید؟ روز تندر در رقابت NES (نه همه تحت تاثیر قرار گرفتند…) نگه دارید. بازی های چند نفره در فراوانی از روز پنگ وجود دارد و در حال حاضر مسابقات بازی به یک صنعت چند میلیون دلاری خود تکامل یافته اند.
که من به ارمغان می آورد به من تعلق نقطه نهایی. سگا و یا نینتندو اگر سوال شما & #39; دوباره به سبکهای قدیمی بازی که به تنهایی احتمالا چیزی درون شما تکان دهنده است. چرا? چون انتخاب کنسول نه فقط در مورد ماشین بازی با انتخاب است، آن است مورد & #39 زمان روش زندگی که انتخاب & #39; یه بهتر از همتای خود باشد. احساس تبعیض نژادی صورت روزانه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به طور یکسان. من خوش شانس من تا به حال دوستان خوب با هر در که مدرسه هنوز هم به این روز معاشرت با. دیگران آنقدر خوش شانس نبودند. هنگام حرکت به دنیای حرفه ای آن & #39; s تنها طبیعی است که شما می خواهید به کار برای یک شرکت که در آن به شما تعلق. در زندگی شخصی شما #39 & طبیعی تنها می خواهم به جایی در خانه با مردم شما را دوست دارم و متعلق می باشد که در آن شما احساس می کنید. حتی قبل از اینکه بازی آنلاین با قریب به اتفاق جوامع و دوستی به وجود آمد، به سادگی با گفتن در زمین بازی است که آیا شما مگا درایو یا SNES بودند مرد مثبت چت صوتی یا ماریو یکسان آغاز شده است. آنها کنسول، آن است که شما بودند.
تا آنجا که تعطیلات ممکن است آرامش نیازهای شما را برآورده است و یا رفتن به مسابقه فوتبال برآوردن نیاز شما تعلق دارد، هیچ چیز کامل به عنوان به عنوان بازی های ویدئویی ارائه بسته کامل بعد از یک روز طولانی در coalface وجود دارد.