در حال حاضر در حال حاضر که مشتریان شما سایتهای شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و LinkedIn در تعداد بی سابقه ای استفاده می کنند. بنابراین عجله, چون ممکن است بخواهید اگر نمی شوند تا و در حال اجرا با مدیریت خوب برنامه بازاریابی اجتماعی در حال حاضر “بعدی چیز بزرگ” – موبایل – در حال حاضر در اینجا و در نرخ سرسام آور به تصویب رسید.
در واقع. «نیمی از همه آمریکایی ها [are] پیش بینی خود را به گوشی های هوشمند با پایان سال، “با توجه به گوگل AdWords حساب مدیر, مارتینا Agarpakis.
چه با استفاده از مشتریان خود دستگاه های تلفن همراه برای? وب، البته! آنها در حال گشت و گذار وب سایت ها، ارسال به شبکه های اجتماعی، توییتر به دنبال تماشای چه دوستان خود “مانند” خرید روزانه معامله کوپن های پیام کوتاه و به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگر کاربران در سراسر وب را از تلفن های همراه خود را، iPads، و قرص دستگاه.
پس خودتان چگونه است تجربه وب تلفن همراه خود را برای مشتریان شما بپرسم؟ اگر شما دان ‘ ŧ ارائه گزینه تلفن همراه را برای مشتریان، شما ممکن است در حال حاضر مشتریان دور است که در غیر این صورت می تواند درخواست اطلاعات بیشتر رانندگی، خرید، یا درگیر شدن با شما از طریق فن آوری تلفن همراه.
حضور تلفن همراه تبدیل شدن ضروری است
وقتی است آخرین دفعه می دیدم کسی بدون تلفن همراه است؟ اکثر مردم امروز حمل تلفن همراه با آنها را هر کجا که بروند، زمانی که آنها در خانه حتی با استفاده از آن. موبایل اتصال مستقیم به مشتریان خود و رسانه شخصی است که می تواند کمک به ایجاد و حفظ روابط قوی با مشتریان است.
پژوهش پیش بینی می کند که تا سال 2013، دستگاه های تلفن همراه “اولین صفحه” که مصرف کنندگان را به دسترسی به وب، تا مطمئن شوید که کسب و کار شما آماده برای این تغییر در چگونه مشتریان را پیدا کنید، تعامل و کسب و کار با شما است استفاده کند خواهد شد.
چگونه با موبایل
آغاز شده وجود دارد سه امتیاز مهم به خاطر داشته باشید هنگامی که برنامه ریزی استراتژی موبایل برای کسب و کار شما:
از اجتماعی به همراه ایمیل 78 درصد از مصرف کنندگان امروز کانال ها و دستگاه های متعدد به مرور تحقیقات، استفاده و را خرید آنلاین. ایجاد اطمینان حاصل کنید که وب سایت کسب و کار اصلی، خبرنامه الکترونیکی، کمپین های ایمیل، و غیره همه از طریق دستگاه های تلفن همراه و همچنین از کامپیوتر قابل دسترسی است.
شما تلفن همراه “دارایی” (مانند سایت موبایل فعال) ادغام به دیگر مواد بازاریابی خود را. به عنوان مثال، استفاده QR کدهای در بروشور چاپ دو سرب مشتریان به سایت تلفن همراه خود و یا ویدئو نمایش کسب و کار شما است.
با استفاده از فن آوری تلفن همراه برای بهبود یا افزایش تجربه کاربر را با کسب و کار شما. اگر شما ارائه کوپن، مشتریان خود را درک آنها را بر روی گوشی های خود را دریافت کنم؟ چگونه در مورد تلفن همراه برنامه ریزی انتصاب? فن آوری های تلفن همراه را باز کرد تا مجموعه ای کاملا جدید از امکانات و ابزار برای مشتریان بر روی بروید، بنابراین خلاق را با تفکر خود را.
مصرف کنندگان امروز فوری، هر جا، هر زمان ارتباطات انتظار و آنها انتظار کسب و کار به نگه دارید تا. تجربه وب همراه مشتریان ارتباط مستقیم کسب و کار شما می دهد و نشان می دهد که تعهد خود را برای رفع نیازهای خود و ساخت آن آسان برای انجام کسب و کار با شما-صرف نظر از کانال دستگاه یا فن آوری استفاده می کنند.
در حال حاضر در حال حاضر که مشتریان شما سایتهای شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و LinkedIn در تعداد بی سابقه ای استفاده می کنند. بنابراین عجله, چون ممکن است بخواهید اگر نمی شوند تا و در حال اجرا با مدیریت خوب برنامه بازاریابی اجتماعی در حال حاضر “بعدی چیز بزرگ” – موبایل – در حال حاضر در اینجا و در نرخ سرسام آور به تصویب رسید.
در واقع. «نیمی از همه آمریکایی ها [are] پیش بینی خود را به گوشی های هوشمند با پایان سال، “با توجه به گوگل AdWords حساب مدیر, مارتینا Agarpakis.
چه با استفاده از مشتریان خود دستگاه های تلفن همراه برای? وب، البته! آنها در حال گشت و گذار وب سایت ها، ارسال به شبکه های اجتماعی، توییتر به دنبال تماشای چه دوستان خود “مانند” خرید روزانه معامله کوپن های پیام کوتاه و به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگر کاربران در سراسر وب را از تلفن های همراه خود را، iPads، و قرص دستگاه.
پس خودتان چگونه است تجربه وب تلفن همراه خود را برای مشتریان شما بپرسم؟ اگر شما دان ‘ ŧ ارائه گزینه تلفن همراه را برای مشتریان، شما ممکن است در حال حاضر مشتریان دور است که در غیر این صورت می تواند درخواست اطلاعات بیشتر رانندگی، خرید، یا درگیر شدن با شما از طریق فن آوری تلفن همراه.
حضور تلفن همراه تبدیل شدن ضروری است
وقتی است آخرین دفعه می دیدم کسی بدون تلفن همراه است؟ اکثر مردم امروز حمل تلفن همراه با آنها را هر کجا که بروند، زمانی که آنها در خانه حتی با استفاده از آن. موبایل اتصال مستقیم به مشتریان خود و رسانه شخصی است که می تواند کمک به ایجاد و حفظ روابط قوی با مشتریان است.
پژوهش پیش بینی می کند که تا سال 2013، دستگاه های تلفن همراه “اولین صفحه” که مصرف کنندگان را به دسترسی به وب، تا مطمئن شوید که کسب و کار شما آماده برای این تغییر در چگونه مشتریان را پیدا کنید، تعامل و کسب و کار با شما است استفاده کند خواهد شد.
چگونه با موبایل
آغاز شده وجود دارد سه امتیاز مهم به خاطر داشته باشید هنگامی که برنامه ریزی استراتژی موبایل برای کسب و کار شما:
از اجتماعی به همراه ایمیل 78 درصد از مصرف کنندگان امروز کانال ها و دستگاه های متعدد به مرور تحقیقات، استفاده و را خرید آنلاین. ایجاد اطمینان حاصل کنید که وب سایت کسب و کار اصلی، خبرنامه الکترونیکی، کمپین های ایمیل، و غیره همه از طریق دستگاه های تلفن همراه و همچنین از کامپیوتر قابل دسترسی است.
شما تلفن همراه “دارایی” (مانند سایت موبایل فعال) ادغام به دیگر مواد بازاریابی خود را. به عنوان مثال، استفاده QR کدهای در بروشور چاپ دو سرب مشتریان به سایت تلفن همراه خود و یا ویدئو نمایش کسب و کار شما است.
با استفاده از فن آوری تلفن همراه برای بهبود یا افزایش تجربه کاربر را با کسب و کار شما. اگر شما ارائه کوپن، مشتریان خود را درک آنها را بر روی گوشی های خود را دریافت کنم؟ چگونه در مورد تلفن همراه برنامه ریزی انتصاب? فن آوری های تلفن همراه را باز کرد تا مجموعه ای کاملا جدید از امکانات و ابزار برای مشتریان بر روی بروید، بنابراین خلاق را با تفکر خود را.
مصرف کنندگان امروز فوری، هر جا، هر زمان ارتباطات انتظار و آنها انتظار کسب و کار به نگه دارید تا. تجربه وب همراه مشتریان ارتباط مستقیم کسب و کار شما می دهد و نشان می دهد که تعهد خود را برای رفع نیازهای خود و ساخت آن آسان برای انجام کسب و کار با شما-صرف نظر از کانال دستگاه یا فن آوری استفاده می کنند.