طرح بازاریابی چیست؟

اگر شما آن را ساخت متاسفانه، آنها هستند به درخواست به فروش محصول خود را. مشتریان جدید به نام تجاری ناشناخته علاقه مند و یا محصول نیاز به استراتژی. به چه طرح بازاریابی و چگونه به شما طرح یاد بگیرند.

طرح بازاریابی شما کمک خواهد کرد که شما ارزیابی تقاضای مشتری کشف کانال های توزیع و بهترین راه برای بازار کسب و کار خود را با دقت اشاره کردن.

قبل از شروع به نوشتن، شما نیاز به انجام برخی تحقیقات در بازار. شما می توانید شرکت به انجام تحقیقات بازار و یا خودتان آن را استخدام. از طریق این تحقیقات شما & ه #39; مورد از رقبای خود و مشتریان و بازار و محصول خود را. هدف شما این است که تا حد امکان در مورد جهان s محصول & #39; دانم. هنگامی که شما را در درک که، #39 & زمان به کار بر روی بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید.

طرح بازاریابی چیست؟ طرح بازاریابی است نقشه راه را چگونه محصول خود را به جهان حرکت خواهد کرد. نه تنها آن را به روی سطح پخش کردن آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن اما آن نیز به این توضیح دهد چگونه شما قصد رسیدن به اهداف خود.

طرح بازاریابی شما از 9 قسمت تشکیل شده است:

خلاصه اجرایی: مهم نیست که چه نوع از طرح در & #39; m نوشتن من می خواهم برای نوشتن خلاصه آخرین به روز رسانی. را باید حاوی نکات مهم از هر بخش، جذب خواننده & #39; ها توجه و درخواست دو کمال جلا.

شرکت: این است که شما توضیح داده چه شرکت شما مخفف. با استفاده از آن را به عنوان مالک معرفی و طرح شرکت & #39; s اهداف و ارزش ها.

محصول: خواننده در مورد محصول خود را، چه آن را می سازد برتر های منحصر به فرد، یا بیشتر در تقاضا از رقبای & #39; محصولات از جمله بگویید. اظهارات خود را با او به بالا.

مشتریان: این بخش برای توصیف مشتریان هدف خود استفاده کنید. یکی از ساده ترین راه برای انجام این کار است که به سادگی تصور خود مشتری ایده آل است. اینجا شرح زندگی و آنچه او می خواهد از یک محصول مثل مال شما.

رقبا: تشریح این بخش دیگری که در حال تلاش برای رسیدن به مشتریان خود و چه مزایای رقابتی دارند.

تحویل: چگونه مشتریان شما محصول خود را به دست آوردن؟ آنها آن را در یک فروشگاه خرده فروشی فروش، آن سفارش از کاتالوگ یا آن را به طور مستقیم از شما خرید آنلاین و یا در فرد است؟

رسیدن: اینجا است که در آن شما توضیح دهید که چگونه می توانید مشتریان خود برسند. طرح بودجه خود را برای هر یک از متوسط و چقدر زمان شما صرف هر کدام.

عمل چالش: چالش بوجود می آیند زمان، اما اگر شما & #39; پاسخ شما آماده کسب و کار جدید می تواند غلبه آنها بر. طرح کلی برخی از موانع روبرو می تواند و چگونه شما آنها را اداره کند.

قیمت گذاری: این بخش به شما توضیح استراتژی قیمت گذاری محصول اجازه. طرح کلی هزینه محصول خود را، حاشیه سود و خرده فروشی و عمده فروشی قیمت. اگر قیمت خود را بالاتر یا پایین تر از دیگران را در تو رفتگی در دیوار شما توضیح rationeale.

طرح کسب و کار خود را با زندگی کسب و کار خود را تغییر دهید. به عنوان مشتریان & #39; تغییر است، رقبای جدید وارد بازار و بازنشسته آنهایی قدیمی، شما; ه & #39 نیاز به طرح خود را به روز رسانی.

تاریخ تازه 6 ماه در آینده برای ارزیابی طرح های خود را انتخاب کنید: شما می خواهید چه کار چه بود و چه جهت جدید.

حالا که می دانید چیست طرح بازاریابی به امید شما & #39; تخم ریزی شروع خود را نوشتن. در حالی که داشتن برنامه فروش را تضمین نمی کند، آن شما خودتان را برای تحقق اهداف خود را تنظیم کند.

marketing

اگر شما آن را ساخت متاسفانه، آنها هستند به درخواست به فروش محصول خود را. مشتریان جدید به نام تجاری ناشناخته علاقه مند و یا محصول نیاز به استراتژی. به چه طرح بازاریابی و چگونه به شما طرح یاد بگیرند.

طرح بازاریابی شما کمک خواهد کرد که شما ارزیابی تقاضای مشتری کشف کانال های توزیع و بهترین راه برای بازار کسب و کار خود را با دقت اشاره کردن.

قبل از شروع به نوشتن، شما نیاز به انجام برخی تحقیقات در بازار. شما می توانید شرکت به انجام تحقیقات بازار و یا خودتان آن را استخدام. از طریق این تحقیقات شما & ه #39; مورد از رقبای خود و مشتریان و بازار و محصول خود را. هدف شما این است که تا حد امکان در مورد جهان s محصول & #39; دانم. هنگامی که شما را در درک که، #39 & زمان به کار بر روی بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید.

طرح بازاریابی چیست؟ طرح بازاریابی است نقشه راه را چگونه محصول خود را به جهان حرکت خواهد کرد. نه تنها آن را به روی سطح پخش کردن آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن اما آن نیز به این توضیح دهد چگونه شما قصد رسیدن به اهداف خود.

طرح بازاریابی شما از 9 قسمت تشکیل شده است:

خلاصه اجرایی: مهم نیست که چه نوع از طرح در & #39; m نوشتن من می خواهم برای نوشتن خلاصه آخرین به روز رسانی. را باید حاوی نکات مهم از هر بخش، جذب خواننده & #39; ها توجه و درخواست دو کمال جلا.

شرکت: این است که شما توضیح داده چه شرکت شما مخفف. با استفاده از آن را به عنوان مالک معرفی و طرح شرکت & #39; s اهداف و ارزش ها.

محصول: خواننده در مورد محصول خود را، چه آن را می سازد برتر های منحصر به فرد، یا بیشتر در تقاضا از رقبای & #39; محصولات از جمله بگویید. اظهارات خود را با او به بالا.

مشتریان: این بخش برای توصیف مشتریان هدف خود استفاده کنید. یکی از ساده ترین راه برای انجام این کار است که به سادگی تصور خود مشتری ایده آل است. اینجا شرح زندگی و آنچه او می خواهد از یک محصول مثل مال شما.

رقبا: تشریح این بخش دیگری که در حال تلاش برای رسیدن به مشتریان خود و چه مزایای رقابتی دارند.

تحویل: چگونه مشتریان شما محصول خود را به دست آوردن؟ آنها آن را در یک فروشگاه خرده فروشی فروش، آن سفارش از کاتالوگ یا آن را به طور مستقیم از شما خرید آنلاین و یا در فرد است؟

رسیدن: اینجا است که در آن شما توضیح دهید که چگونه می توانید مشتریان خود برسند. طرح بودجه خود را برای هر یک از متوسط و چقدر زمان شما صرف هر کدام.

عمل چالش: چالش بوجود می آیند زمان، اما اگر شما & #39; پاسخ شما آماده کسب و کار جدید می تواند غلبه آنها بر. طرح کلی برخی از موانع روبرو می تواند و چگونه شما آنها را اداره کند.

قیمت گذاری: این بخش به شما توضیح استراتژی قیمت گذاری محصول اجازه. طرح کلی هزینه محصول خود را، حاشیه سود و خرده فروشی و عمده فروشی قیمت. اگر قیمت خود را بالاتر یا پایین تر از دیگران را در تو رفتگی در دیوار شما توضیح rationeale.

طرح کسب و کار خود را با زندگی کسب و کار خود را تغییر دهید. به عنوان مشتریان & #39; تغییر است، رقبای جدید وارد بازار و بازنشسته آنهایی قدیمی، شما; ه & #39 نیاز به طرح خود را به روز رسانی.

تاریخ تازه 6 ماه در آینده برای ارزیابی طرح های خود را انتخاب کنید: شما می خواهید چه کار چه بود و چه جهت جدید.

حالا که می دانید چیست طرح بازاریابی به امید شما & #39; تخم ریزی شروع خود را نوشتن. در حالی که داشتن برنامه فروش را تضمین نمی کند، آن شما خودتان را برای تحقق اهداف خود را تنظیم کند.