طراحی نسخه متنی پیام ایمیل خود می تواند مشکل باشد از آنجا که ترکیب وجود دارد بسیاری از ایمیل های مختلف مشتری و سیستم عامل وجود دارد- و آنها راه خود را از ارائه نسخه متنی. و واقعا به هیچ وجه تا مثبت مطمئن شوید که مشتری به خوانندگان خود را به مشاهده پیام های خود استفاده کنند.
اگر خواننده خود را به آدرس Hotmail آن به طور کلی & #39; s صندوق امانات دو فرض کنیم که او را خواندن پیام های خود را از طریق Hotmail معماری کامپیوتر. اما آنچه در مورد خوانندگان خود را با ایمیل خصوصی آدرس آنها را با استفاده از مایکروسافت چشم انداز? آن خواهد شد چشم انداز 2000 چشم انداز 2003 یا چشم انداز 2007? یا شاید او & #39; ها با استفاده از یادداشت های لوتوس? اگر او تا به حال خود ایمیل دز به حساب یاهو فرستاده است؟ و آن با استفاده از مک و یا کامپیوتر
از آنجا که شما واقعا پاسخ به هر یک از این سوالات نمیدانم هنگام طراحی ایمیل مبارزات آن & #39; مهم است که شما همیشه برای در دسترس بودن بیشتر طراحی.
سبک ورقه آبشاری (CSS) را ارائه می دهد توانایی به پیام های ایمیل را بسیار گرافیکی و فریبنده. متاسفانه هنوز محدود پشتیبانی تحقیق CSS با بسیاری از برنامه های ایمیل و در سراسر سیستم عامل های مختلف وجود دارد. یکی از بزرگترین مجرم CSS Outlook 2007 است. و از آنجا که مطالعات نشان می دهد که 75 درصد از ایمیل خوانندگان چشم انداز استفاده از بالا، شما فقط عیبی رندر نادیده می تواند.
متاسفانه، چشم انداز 2007 هیچ پشتیبانی برای عناصر شناور است که به طور گسترده ای در CSS برای موقعیت یابی اشیاء استفاده می شود. بنابراین آن ها & #39; بر اساس استفاده از چیدمان بر اساس جدول هنگام طراحی کمپین های ایمیل خود. طراحی وب سایت حدود سال 2000 فکر می کنم. اگر شما & #39; دوباره جدید طراحی و هرگز مقابله با جداول قبل از, شما می توانید تن از چگونه به اطلاعات از W3C.
در حالی که Outlook 2007 نمی تواند اموال را پشتیبانی نمی کند، من که شما آن را به ضمیمه برگه سبک استفاده توصیه نمی. حداقل 50 ٪ از خوانندگان شما باید تصاویر خود را خاموش, این بدان معناست که هر عنصر مرتبط می شود نشده- و این شامل ورقه سبک خارجی. کنار، جی میل و لایو و هاتمیل عناصر مرتبط تا حمایت نمی; s & #39 ایده خوبی برای استفاده از آنها به هر حال. در عوض، همه از سبک خود را در درون خود پیام و هرگز قابل اعتماد در ورقه سبک خارجی برای پیام های ایمیل را تعریف کنیم.
که در آن، در این پیام، شما باید سبک خود تعریف داستان دیگری است در دسترس نباشد. ورق زنده پست الکترونیکی به نظر می رسد برای سبک با, Hotmail به نظر می رسد برای شیوه نامه درست زیر برچسب. چشم انداز 2003 چشم انداز 2007 AOL یاهو همراهان و تاندربرد یا قرار دادن، قبول، اما جی میل به هر یک از آنها را قبول نمی کند.
بهترین گزینه این است که استفاده از برچسب ها سبک در خط. سبک در خط فقط بدین معنی که سبک برای هر عنصر باید به صورت جداگانه تعریف شده است. به جای پالایش ورقه سبک شما در سر خود را مانند این:
و یا حتی چیزی شبیه به این: