“شما که?”-اعتماد در وب 2.0

در پایان سال 2006، مجله تایم تصمیم گرفته که آن فرد سال شد & #39; & #39;. بله، شما. همه شما #39 &; s است که ایجاد و ارزش گذاری محتوا در ضربه سنگین سایت های مانند مای اسپیس و ویکی پدیا و یوتیوب. دلیل این است که یک تغییر است که در آن مطالب هنوز است تولید شده یا توسط کارشناسان دیگر تاریخ اتفاق افتاده است. در عوض آن & #39; ها توسط مردم هر روز مانند شما.

این بیشتر به بالا است با بررسی انقلاب های اخیر نشان داد که در گروه سنی 16-44:

-48% به وبلاگ سایت-26

شده اند % ایجاد کرده وبلاگ خود -74

% تاریخ یا بررسی محصولات محتوا یا خدمات شما

و کاربر تولید محتوا

کاربر تولید محتوا به یکی از پایه های اصلی وب 2.0 است. (برای کسانی از شما که اعتیاد به مواد مخدره را شنیده است، وب 2.0 مدت ایجاد شده برای تعریف فاز دوم اینترنت پس از سقوط دات کام است.) یکی از پایه های اصلی وب 2.0 شده است قابلیت های جدید است که محتوای درون صفحه را براساس چه کاربر را تغییر می دهد. اما اجازه دهید & #39; s دریافت را به شما پس از همه، این مقاله همه چیز در مورد شما است!

اول از همه که شما هستید و مهم تر از چگونه من از شما اعتماد می کنید؟ در واقع همین سوال من از دیدگاه خود اعمال می شود. که هستم من و بیشتر از همه مهمتر چگونه می دانید که هر چیزی در نوشتن نسخه متنی را به ارزش آن است & رمزی #39; s در شود؟

در حال حاضر وجود دارد & s #39; بهمن از مطالب جدید در وب نوشته شده. مشکل این است که آن را بسیار سخت برای بدون در نظر گرفتن منبع دقیق است و اینکه مردم در آن به دنبال چیزی می دانیم که در کار کردن می شود. بنابراین وجود دارد چیزی از وب 1.0 که می تواند به ما کمک کنید؟

اعتماد در وب 1.0

در اعتماد روز (دفعات بازدید: 1990 & #39; s) عمدتا با تجارت الکترونیک است. چگونه شما می توانید یک وب سایت به اندازه کافی به هم اطلاعات شخصی و یا شماره کارت اعتباری برای خرید چیزی اعتماد کرد؟ مجموعه ای کامل از استانداردهای تا حدی برای اطمینان از قابل اعتماد کاربران وب سایت خود را توسعه داده شد.

برخی از نکات کلیدی در دو بودند:

-سعی کنید وجود & s #39; سازمان واقعی پشت سایت شما (به عنوان مثال جزئیات درباره ما تماس با ما)

-توضیح آنچه شما & #39; دوباره رفتن به اطلاعات حساس

-ارائه مدارک و شخص ثالث خود را اعتبار (به عنوان مثال نظرها)

– طراحی حرفه ای

است – بنابراین زنده به نظر می رسد به طور منظم به روز رسانی سایت و تازه

-از تمام اشتباهات از هر نوع

اما این دستورالعمل ها هنوز مربوط هستند؟ آیا ما نیاز به هر دستورالعمل های دیگر

مشکل با کاربر تولید محتوا

در وب 2.0 مسئله اعتماد دور از مردم است که اجرای سایت منتقل شد و در حال حاضر شروع به تمرکز بیشتر در افرادی است که جمعیت آن. مردم هستند درگیر شدن با یکدیگر که یک به یک مرحله راه های بسیاری مانند:

–کسب و کار (به عنوان مثال eBay)

-لذت (به عنوان مثال مای اسپیس، YouTube، Secondlife)

-اطلاعات (به عنوان مثال ویکی، Digg)

-کلاسه (به عنوان مثال Craigslist، حدي)

موضوع & #39; می توانید به این سایت اعتماد? & #39; هنوز وجود دارد، اما موضوع جدید & می #39; من اعتماد مردم در آن? & #39; حال حاضر به همان اندازه مهم است. تفاوت اصلی در حال حاضر است که محتوای است توسط هر کسی و سپس توسط هر کسی که تاریخ در حال تولید شود. چگونه شما می تواند مطمئن شوید که آنچه کاربران دیگر نوشتن درست است؟

به عنوان مثال، وجود دارد & #39 شده برخی از اختلاف نظر درباره relability مقاله ویکیپدیا دانشنامه آنلاین. هنگامی که مرد خرما از دیگر اما وانمود به زن در بخش پرسنل Craigslist تهدیدی را بحث برانگیز تر رخ داد. او سپس تمام اطلاعات شخصی خود را در وب منتشر شده!

حال مثال دیگر راهنماهای آنلاین رستوران است. چگونه می تواند به شما اعتماد کسی & s #39; مرور کنید زمانی که شما نمی keyed خود دانید? بررس کسی که می رود کردن فقط برای غذا را خوش طعم و یا کسی که می رود به جو/مناسبت است؟

بنابراین، چگونه این مسائل را حل ما?

اعتماد 2.0: حصول اطمینان از اعتماد در وب 2.0

برای اطمینان از ادامه بازدید کنندگان سایت به سایت شما اعتماد, شما نیاز به اطمینان از کاربران که آنها می گویند آنها هستند. شامل راه شما می توانید دستیابی به این زمان کاربران ثبت نام شده:

-لینک فعال سازی 19659002 – ارسال پیامک با کد فعال سازی

– ارسال کد فعال سازی به خانه و یا کسب و کار آدرس

شما همچنین می توانید ایمیل:

-تنها بازدید کنندگان سایت اجازه دسترسی به محتوا و قابلیت اگر توصیه شده توسط کاربر ثبت نام شده (LinkedIn, شبکه حرفه ای آنلاین کند این)

– نشان می دهد افرادی که می شناسید آدرس IP خود را هنگامی که آنها & #39; دوباره وارد سایت

– جمع آوری کاربران & کارت اعتباری #39; تأیید اعتبار کاربران ایجاد محتوای آنها & #39; دوباره به مراتب بیشتر احتمال دارد به اعتماد که محتوای جزئیات

اگر بازدید کنندگان سایت شما می دانید & پیروزی #39;.

راه های دیگر افزایش اعتماد کاربر تولید محتوا، و افزایش اعتبار کاربران، عبارتند از:

-را کاربران & پروفیل #39; در دسترس عموم به هر کس در جامعه (می تواند شامل مشخصات کوک، تخصص و تجربه، به عنوان مثال) [19659002]-اجازه به کاربران برای رای دادن به یک فرد برای خود محتوا، خدمات و یا محصولات (eBay کند این)

-راه اندازی سیستم مرجع برجسته است همکاران محترم (آمازون در حال حاضر می دهد از & #39; #39 & مدالها؛ دو داوران، جایی که آنها را با برچسب & #39; واقعی نام & #39; (اگر سایت می توانید آن را تأیید & #39; s نام واقعی خود را) یا & #39; بالا 500 بازبین & #39; (در صورتی که سایت این احساس فرد به خوبی بررسی داده است))

-باید زمان واقعی تعامل چهره به چهره (به عنوان مثال اسکایپ در eBay، Winbit)

شما لازم نیست البته (و یا می خواهید) به اجرای تمام این روش فکر می کنم درباره آنچه سایت شما تلاش برای رسیدن به و نیازهای مخاطبان خود را. شما سپس باید قادر به آمد تا با استراتژی مناسب تراست.

نتيجه گيري

دستورالعمل برای تضمین اعتماد منتقله از وب 1.0 همچنان بسیار معتبر در امروز & #39 اینترنت. پس از همه کاربران وب نیاز به اعتماد وب سایت شما و محتوایی که شما & #39 وجود قرار داده. آنها همچنین باید اعتماد محتوا توسط دیگر کاربران دنبال برخی از توصیه های تولید در این مقاله به این اطمینان!

web

در پایان سال 2006، مجله تایم تصمیم گرفته که آن فرد سال شد & #39; & #39;. بله، شما. همه شما #39 &; s است که ایجاد و ارزش گذاری محتوا در ضربه سنگین سایت های مانند مای اسپیس و ویکی پدیا و یوتیوب. دلیل این است که یک تغییر است که در آن مطالب هنوز است تولید شده یا توسط کارشناسان دیگر تاریخ اتفاق افتاده است. در عوض آن & #39; ها توسط مردم هر روز مانند شما.

این بیشتر به بالا است با بررسی انقلاب های اخیر نشان داد که در گروه سنی 16-44:

-48% به وبلاگ سایت-26

شده اند % ایجاد کرده وبلاگ خود -74

% تاریخ یا بررسی محصولات محتوا یا خدمات شما

و کاربر تولید محتوا

کاربر تولید محتوا به یکی از پایه های اصلی وب 2.0 است. (برای کسانی از شما که اعتیاد به مواد مخدره را شنیده است، وب 2.0 مدت ایجاد شده برای تعریف فاز دوم اینترنت پس از سقوط دات کام است.) یکی از پایه های اصلی وب 2.0 شده است قابلیت های جدید است که محتوای درون صفحه را براساس چه کاربر را تغییر می دهد. اما اجازه دهید & #39; s دریافت را به شما پس از همه، این مقاله همه چیز در مورد شما است!

اول از همه که شما هستید و مهم تر از چگونه من از شما اعتماد می کنید؟ در واقع همین سوال من از دیدگاه خود اعمال می شود. که هستم من و بیشتر از همه مهمتر چگونه می دانید که هر چیزی در نوشتن نسخه متنی را به ارزش آن است & رمزی #39; s در شود؟

در حال حاضر وجود دارد & s #39; بهمن از مطالب جدید در وب نوشته شده. مشکل این است که آن را بسیار سخت برای بدون در نظر گرفتن منبع دقیق است و اینکه مردم در آن به دنبال چیزی می دانیم که در کار کردن می شود. بنابراین وجود دارد چیزی از وب 1.0 که می تواند به ما کمک کنید؟

اعتماد در وب 1.0

در اعتماد روز (دفعات بازدید: 1990 & #39; s) عمدتا با تجارت الکترونیک است. چگونه شما می توانید یک وب سایت به اندازه کافی به هم اطلاعات شخصی و یا شماره کارت اعتباری برای خرید چیزی اعتماد کرد؟ مجموعه ای کامل از استانداردهای تا حدی برای اطمینان از قابل اعتماد کاربران وب سایت خود را توسعه داده شد.

برخی از نکات کلیدی در دو بودند:

-سعی کنید وجود & s #39; سازمان واقعی پشت سایت شما (به عنوان مثال جزئیات درباره ما تماس با ما)

-توضیح آنچه شما & #39; دوباره رفتن به اطلاعات حساس

-ارائه مدارک و شخص ثالث خود را اعتبار (به عنوان مثال نظرها)

– طراحی حرفه ای

است – بنابراین زنده به نظر می رسد به طور منظم به روز رسانی سایت و تازه

-از تمام اشتباهات از هر نوع

اما این دستورالعمل ها هنوز مربوط هستند؟ آیا ما نیاز به هر دستورالعمل های دیگر

مشکل با کاربر تولید محتوا

در وب 2.0 مسئله اعتماد دور از مردم است که اجرای سایت منتقل شد و در حال حاضر شروع به تمرکز بیشتر در افرادی است که جمعیت آن. مردم هستند درگیر شدن با یکدیگر که یک به یک مرحله راه های بسیاری مانند:

–کسب و کار (به عنوان مثال eBay)

-لذت (به عنوان مثال مای اسپیس، YouTube، Secondlife)

-اطلاعات (به عنوان مثال ویکی، Digg)

-کلاسه (به عنوان مثال Craigslist، حدي)

موضوع & #39; می توانید به این سایت اعتماد? & #39; هنوز وجود دارد، اما موضوع جدید & می #39; من اعتماد مردم در آن? & #39; حال حاضر به همان اندازه مهم است. تفاوت اصلی در حال حاضر است که محتوای است توسط هر کسی و سپس توسط هر کسی که تاریخ در حال تولید شود. چگونه شما می تواند مطمئن شوید که آنچه کاربران دیگر نوشتن درست است؟

به عنوان مثال، وجود دارد & #39 شده برخی از اختلاف نظر درباره relability مقاله ویکیپدیا دانشنامه آنلاین. هنگامی که مرد خرما از دیگر اما وانمود به زن در بخش پرسنل Craigslist تهدیدی را بحث برانگیز تر رخ داد. او سپس تمام اطلاعات شخصی خود را در وب منتشر شده!

حال مثال دیگر راهنماهای آنلاین رستوران است. چگونه می تواند به شما اعتماد کسی & s #39; مرور کنید زمانی که شما نمی keyed خود دانید? بررس کسی که می رود کردن فقط برای غذا را خوش طعم و یا کسی که می رود به جو/مناسبت است؟

بنابراین، چگونه این مسائل را حل ما?

اعتماد 2.0: حصول اطمینان از اعتماد در وب 2.0

برای اطمینان از ادامه بازدید کنندگان سایت به سایت شما اعتماد, شما نیاز به اطمینان از کاربران که آنها می گویند آنها هستند. شامل راه شما می توانید دستیابی به این زمان کاربران ثبت نام شده:

-لینک فعال سازی 19659002 – ارسال پیامک با کد فعال سازی

– ارسال کد فعال سازی به خانه و یا کسب و کار آدرس

شما همچنین می توانید ایمیل:

-تنها بازدید کنندگان سایت اجازه دسترسی به محتوا و قابلیت اگر توصیه شده توسط کاربر ثبت نام شده (LinkedIn, شبکه حرفه ای آنلاین کند این)

– نشان می دهد افرادی که می شناسید آدرس IP خود را هنگامی که آنها & #39; دوباره وارد سایت

– جمع آوری کاربران & کارت اعتباری #39; تأیید اعتبار کاربران ایجاد محتوای آنها & #39; دوباره به مراتب بیشتر احتمال دارد به اعتماد که محتوای جزئیات

اگر بازدید کنندگان سایت شما می دانید & پیروزی #39;.

راه های دیگر افزایش اعتماد کاربر تولید محتوا، و افزایش اعتبار کاربران، عبارتند از:

-را کاربران & پروفیل #39; در دسترس عموم به هر کس در جامعه (می تواند شامل مشخصات کوک، تخصص و تجربه، به عنوان مثال) [19659002]-اجازه به کاربران برای رای دادن به یک فرد برای خود محتوا، خدمات و یا محصولات (eBay کند این)

-راه اندازی سیستم مرجع برجسته است همکاران محترم (آمازون در حال حاضر می دهد از & #39; #39 & مدالها؛ دو داوران، جایی که آنها را با برچسب & #39; واقعی نام & #39; (اگر سایت می توانید آن را تأیید & #39; s نام واقعی خود را) یا & #39; بالا 500 بازبین & #39; (در صورتی که سایت این احساس فرد به خوبی بررسی داده است))

-باید زمان واقعی تعامل چهره به چهره (به عنوان مثال اسکایپ در eBay، Winbit)

شما لازم نیست البته (و یا می خواهید) به اجرای تمام این روش فکر می کنم درباره آنچه سایت شما تلاش برای رسیدن به و نیازهای مخاطبان خود را. شما سپس باید قادر به آمد تا با استراتژی مناسب تراست.

نتيجه گيري

دستورالعمل برای تضمین اعتماد منتقله از وب 1.0 همچنان بسیار معتبر در امروز & #39 اینترنت. پس از همه کاربران وب نیاز به اعتماد وب سایت شما و محتوایی که شما & #39 وجود قرار داده. آنها همچنین باید اعتماد محتوا توسط دیگر کاربران دنبال برخی از توصیه های تولید در این مقاله به این اطمینان!