شما کارمند & s #39; حساب های رسانه های اجتماعی

به تازگی خود را ندارد در & #39; ve متوجه بیشتر و بیشتر که کسب و کارهای کوچک و گروه “کارکنان خود را برای تغییر عکس های پوشش و یا مشخصات خود را به نام تجاری سازمان که در آن کار می کنند درخواست”. و در حالی که برخی از مدیران است که این خط خوب درک دیگران تحت فشار تیم خود را برای آنها ترویج نام تجاری گروه.

شما می دانید چگونه اتفاق می افتد که، نه شما?

اول، دادن درخواست مدیرعامل تیم است که می رود چیزی شبیه به این: “Hey، نه آن اگر ما کمک به ترویج کسب و کار ما و همه ما عکس پوشش ما را به تصویر علامت تجاری & #39; s تغییر بزرگ خواهد بود؟ من فقط به بعضی از هنرمندان ما را ساخته اند اتفاق می افتد و آن فوق العاده خواهد بود اگر هر یک از شما جلوتر رفت و آن را در حساب های رسانه های اجتماعی آپلود شده. “آن ها & تلاش تیم #39;! اینکار را دارید اما… ”

و سپس شما باید اولین کسی در تیم که پیش می رود و عکس مشخصات خود یا پوشش و چیزی که بعد از شنیدن مدیر ساخت آن نقطه مجزا به آن عضو تیم را تغییر می دهد. در & #39; و حتی دیده می شود برخی از شرایط که در آن مدیران را بارها و بارها خواسته، همیشه آن را با گفتن آن & #39; مقدماتی s “لازم نیست،” در نظر دارد به انجام آن برای دیدن اگر عضو تیم است که در تنظیمات خصوصی رسانه های اجتماعی خود را تغییر نداده است. شما می دانید، فشار چنان ظریف.

اینجا & #39; s پیشنهاد من به شما اگر شما & #39; دوباره رهبر یا مدیر تیم و تیم مايع رفاقت کمی می خواهم.

  • یک بار و فقط یک بار و ارائه آثار هنری، اگر هر عضو تیم تا کنون به کمک گروه بدست آوردن کلمه را می خواهد.
  • و یا انجام آنچه من انجام و بپرسید نه در همه. دوره.

به صراحت, تیم بازاریابی من به من گفته است “وین اجازه & #39; s بخواهید تیم به ترویج یکی از شرکت های اجتماعی و یا شرکت در رسانه های اجتماعی ما!”

در & #39; و هرگز گرم به ایده و هستم هنوز مطمئن من همیشه خواهد شد.

من فکر می کنم که ما باید به تفکیک بین کار و شخصی، تا آنجا که ما می توانیم. من می دانم که برخی از مردم که آن s & #39; “مدرسه قدیمی” فکر می کنم اما واقعیت این است که به عنوان یک رهبر در شرايط که اگر تیم من دنیای کسب و کار و زندگی شخصی به آن تجاوز از زمان، آنها شادتر خواهد ، و بهره وری بالاتر خواهد بود.

هم وجود دارد برخی از عملی و به ذکر دلایل حقوقی برای پرسیدن نیست تیم خود را برای ترویج کسب و کار و یا گروه در رسانه های اجتماعی. آيا در خصوص & زمانی که آنها می خواهند اعضای تیم خود را برای حمایت از سازمان #39 درست هنگامی که مدیران آنها می خواهیم، با “کوچک” که گاه گاهی فشار.

  • کارفرمایان باید حق کارکنان خود را در حساب شخصی رسانه های اجتماعی خود را بپرسید در طول ساعات کار. که; s & #39 درخواست های مشروع به کارکنان را (اما نه کارگران و مترجمان آزاد یا مشاوران است که حقوق و مزایای کارکنان قرارداد).
  • شما نیاز به ماهرانه حتی می تواند-به کارکنان خود را در سازمان خود پشتیبانی? جواب کوتاه این است شماره انجام آن را ندارند. رسانه های اجتماعی حساب اموال شخصی و خصوصی صاحبان در این مثال هر یک از کارکنان خود را دارد. درست مثل شما آنها را به شما کلید را به خانه های خود نیاز دارید، بنابراین، شما هنوز می توانید بپرسید (خواندن، “انتظار”) آنها را به ترویج کسب و کار بر روی حساب های خود را.

اما اگر شما می خواهید آن را به حداقل یک گزینه برای تیم خود را به ترویج کسب و کار و یا گروه بر روی حساب های رسانه های اجتماعی خود را اگر آنها را تا را انتخاب کنید. بله، شما می توانید هنر رسانه های اجتماعی و تصاویر در دسترس به آنها را, اجازه دهید آنها را می دانم آن & #39 منابع آنها را اگر آنها همیشه می خواهم به استفاده از آن را در حساب خود را، اما & #39; s آن. چون ترویج کسب و کار شما در حساب های رسانه های اجتماعی خود را برای منافع تجاری رسانه های اجتماعی شرایط را نقض می تواند در برخی موارد شما حتی خودتان و یا کارمند در معرض خطر قانونی قرار دادن شود ممکن است.

خط پایین در عصر رسانه های اجتماعی این است که اگر شما می خواهید به ایجاد روحیه تیمی و یا راه اندازی محصول شگفت انگیز است و می خواهید تیم شما درگیر منابع تامین می کنند شما است. اما شما می توانید نیاز نیست و یا فشار آنها، و یا هر چیزی غیر از آن به هر کسی اجازه می دهد فرد برای انجام هر چه او می خواهم به انجام، اگر هر چیزی در حساب شخصی رسانه های اجتماعی خود را.

manager

به تازگی خود را ندارد در & #39; ve متوجه بیشتر و بیشتر که کسب و کارهای کوچک و گروه “کارکنان خود را برای تغییر عکس های پوشش و یا مشخصات خود را به نام تجاری سازمان که در آن کار می کنند درخواست”. و در حالی که برخی از مدیران است که این خط خوب درک دیگران تحت فشار تیم خود را برای آنها ترویج نام تجاری گروه.

شما می دانید چگونه اتفاق می افتد که، نه شما?

اول، دادن درخواست مدیرعامل تیم است که می رود چیزی شبیه به این: “Hey، نه آن اگر ما کمک به ترویج کسب و کار ما و همه ما عکس پوشش ما را به تصویر علامت تجاری & #39; s تغییر بزرگ خواهد بود؟ من فقط به بعضی از هنرمندان ما را ساخته اند اتفاق می افتد و آن فوق العاده خواهد بود اگر هر یک از شما جلوتر رفت و آن را در حساب های رسانه های اجتماعی آپلود شده. “آن ها & تلاش تیم #39;! اینکار را دارید اما… ”

و سپس شما باید اولین کسی در تیم که پیش می رود و عکس مشخصات خود یا پوشش و چیزی که بعد از شنیدن مدیر ساخت آن نقطه مجزا به آن عضو تیم را تغییر می دهد. در & #39; و حتی دیده می شود برخی از شرایط که در آن مدیران را بارها و بارها خواسته، همیشه آن را با گفتن آن & #39; مقدماتی s “لازم نیست،” در نظر دارد به انجام آن برای دیدن اگر عضو تیم است که در تنظیمات خصوصی رسانه های اجتماعی خود را تغییر نداده است. شما می دانید، فشار چنان ظریف.

اینجا & #39; s پیشنهاد من به شما اگر شما & #39; دوباره رهبر یا مدیر تیم و تیم مايع رفاقت کمی می خواهم.

  • یک بار و فقط یک بار و ارائه آثار هنری، اگر هر عضو تیم تا کنون به کمک گروه بدست آوردن کلمه را می خواهد.
  • و یا انجام آنچه من انجام و بپرسید نه در همه. دوره.

به صراحت, تیم بازاریابی من به من گفته است “وین اجازه & #39; s بخواهید تیم به ترویج یکی از شرکت های اجتماعی و یا شرکت در رسانه های اجتماعی ما!”

در & #39; و هرگز گرم به ایده و هستم هنوز مطمئن من همیشه خواهد شد.

من فکر می کنم که ما باید به تفکیک بین کار و شخصی، تا آنجا که ما می توانیم. من می دانم که برخی از مردم که آن s & #39; “مدرسه قدیمی” فکر می کنم اما واقعیت این است که به عنوان یک رهبر در شرايط که اگر تیم من دنیای کسب و کار و زندگی شخصی به آن تجاوز از زمان، آنها شادتر خواهد ، و بهره وری بالاتر خواهد بود.

هم وجود دارد برخی از عملی و به ذکر دلایل حقوقی برای پرسیدن نیست تیم خود را برای ترویج کسب و کار و یا گروه در رسانه های اجتماعی. آيا در خصوص & زمانی که آنها می خواهند اعضای تیم خود را برای حمایت از سازمان #39 درست هنگامی که مدیران آنها می خواهیم، با “کوچک” که گاه گاهی فشار.

  • کارفرمایان باید حق کارکنان خود را در حساب شخصی رسانه های اجتماعی خود را بپرسید در طول ساعات کار. که; s & #39 درخواست های مشروع به کارکنان را (اما نه کارگران و مترجمان آزاد یا مشاوران است که حقوق و مزایای کارکنان قرارداد).
  • شما نیاز به ماهرانه حتی می تواند-به کارکنان خود را در سازمان خود پشتیبانی? جواب کوتاه این است شماره انجام آن را ندارند. رسانه های اجتماعی حساب اموال شخصی و خصوصی صاحبان در این مثال هر یک از کارکنان خود را دارد. درست مثل شما آنها را به شما کلید را به خانه های خود نیاز دارید، بنابراین، شما هنوز می توانید بپرسید (خواندن، “انتظار”) آنها را به ترویج کسب و کار بر روی حساب های خود را.

اما اگر شما می خواهید آن را به حداقل یک گزینه برای تیم خود را به ترویج کسب و کار و یا گروه بر روی حساب های رسانه های اجتماعی خود را اگر آنها را تا را انتخاب کنید. بله، شما می توانید هنر رسانه های اجتماعی و تصاویر در دسترس به آنها را, اجازه دهید آنها را می دانم آن & #39 منابع آنها را اگر آنها همیشه می خواهم به استفاده از آن را در حساب خود را، اما & #39; s آن. چون ترویج کسب و کار شما در حساب های رسانه های اجتماعی خود را برای منافع تجاری رسانه های اجتماعی شرایط را نقض می تواند در برخی موارد شما حتی خودتان و یا کارمند در معرض خطر قانونی قرار دادن شود ممکن است.

خط پایین در عصر رسانه های اجتماعی این است که اگر شما می خواهید به ایجاد روحیه تیمی و یا راه اندازی محصول شگفت انگیز است و می خواهید تیم شما درگیر منابع تامین می کنند شما است. اما شما می توانید نیاز نیست و یا فشار آنها، و یا هر چیزی غیر از آن به هر کسی اجازه می دهد فرد برای انجام هر چه او می خواهم به انجام، اگر هر چیزی در حساب شخصی رسانه های اجتماعی خود را.