آیا می خواهید خود را بازاریابی مواد “مشتریان نسبت به شما کشیده شد” آیا می خواهید شما می تواند چشم انداز بیشتر به مشتریان تبدیل کنید؟ اگر نسخه وب سایت به مشتریان ایده آل شما صحبت تعجب؟ اگر شما “بله” پاسخ به این سوال، سپس شما می خواهید به بخواهید به صرف چند وقت با تمرکز بر پیام های بازاریابی خود را. پیام بازاریابی فوتی و فوری با داشتن پایه و اساس کل برای توانایی شما برای جذب مشتریان جدید است.
چه & #39; s پیام بازاریابی قانع کننده است؟ راه توصیف کسب و کار شما در وب سایت کپی کنید، در مواد بازاریابی خود را و یا بر روی کارت های کسب و کار شما است که وقتی مشتری ایده آل دیده می شود heears یا بار خوانده شده در مورد شما، آنها خواهند گفت، “اوه من gosh، من با این شخص باید کار”. یا، “Wow شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارد، می توان دریافت کارت?”
تا کنون در شخص & #39; سایت ها همانطور که آنها را به طور مستقیم به شما صحبت کردن بودند که به این زمینه آمده است؟ که آن را توصیف درد خود را می زند و چالش به “t” – و غيره مورد نظر است – آن تقریبا ساخته شده شما گریه کنم؟ من قطعا و سپس در گفت: “چرا که آنها من دقیقا درک و حل مشکلات من دو خودم من با آن شخص کار باید”.
هنگامی که شما می توانید مشتریان خود را به انتخاب خود و خود تشخیص است که شما فرد، فرد تنها است که می تواند کمک به آنها را حل مشکلات خود را و سپس شما را به ایجاد یک پیام تبلیغاتی مقدماتی! مردم باید قادر به تشخیص خود را در پیام خود را به طوری که آنها می گویند “اوه من gosh، در & و #39; کردم به کار با اینجا / او.”
اشتباهات شما و مشتریان شما در حال ساخت چه هستند؟ شما می توانید اشتباهات شما و مشتریان شما در حال ساخت توصیف? این ممکن است آنهایی که آنها حتی آگاه است که آنها در حال ساخت هستند. یادداشت اشتباهات برترین شما و مشتریان شما در حال ساخت. این است که در آن شما می توانید شروع به توسعه پیام از این لیست. در & #39; تخم ریزی بسیاری از شما s رقیب & #39; بازاریابی پیام های خود و ویژگی های آنها را به مشتریان خود تضمین. با ایجاد پیام هایی است که اشتباهات شما و مشتریان شما ایده آل در حال ساخت ترکیب شما درباره مشتریان آنها را و نه درباره خودتان صحبت کردن.
بعد، شما نیاز به روشن در نتیجه چه دریافت می کنند که با شما کار می کنند. این یادداشت-دلیل آن & #39; ها همه چیز در مورد نتایج. شما می خواهید برای دریافت واقعا خاص مورد چه نتیجه کنید برای مردم. نگاه که مشتریان شما در گذشته کار و شناسایی چه نتایج آنها را از کار کردن با شما کردم. یا تماس زن و شوهر از بهترین مشتریان کنونی شما و اجازه دهید آنها به شما به روز رسانی مواد بازاریابی خود را می دانید و می خواهید برای دریافت بیشتر از مشتریان بزرگ مانند آنها. آنها چه نتایج آنها & #39 واز از کار کردن با شما بخواهید.
یکی از اشتباهات است که کارآفرینان را هنگامی که آنها به دنبال مشتریان بیشتری است به مردم در مورد آنها فکر می کنند، به جای گفتن آنها درباره نتایج آنها را با کار کردن با آنها را دریافت خواهید کرد. بار بسیاری از صاحبان کسب و کار را اشتباه در توصیف “” منجر به جای آن با راه حل است که آنها را فراهم کنند.
پس از شما & #39; و مصاحبه مشتریان فعلی و یا گذشته و با یک لیست از نتایج شما می آیند & ارائه #39; و شما سپس می توانید شروع به ایجاد پیام های بازاریابی خود را بر اساس نتايج و ارائه راه حل های که شما و مشتریان کنونی شما می گویند. حتما برای نوشتن این در زبان مورد استفاده شما و مشتریان شما ایده آل. سعی کنید به استفاده از اصطلاحات مخصوص یک صنف و یا تبدیل آن به زبان “prettier”. اگر می خواهید به جذب مشتریان بیشتر افسانه مانند آنهایی که شما مصاحبه زبان خود را کلمه به کلمه استفاده!
در چالش شما را به نگاهی به مواد بازاریابی فعلی و وب سایت خود را و از خود بپرسید: پیام خود را’ همه چیز در مورد شما و خدمات شما هستند و یا آنها را در مورد خود مشتری یا مشتریان هستند? زیرا به منظور جذب مشتریان… & #39; یه مورد آنها بپرسید!
آیا می خواهید خود را بازاریابی مواد “مشتریان نسبت به شما کشیده شد” آیا می خواهید شما می تواند چشم انداز بیشتر به مشتریان تبدیل کنید؟ اگر نسخه وب سایت به مشتریان ایده آل شما صحبت تعجب؟ اگر شما “بله” پاسخ به این سوال، سپس شما می خواهید به بخواهید به صرف چند وقت با تمرکز بر پیام های بازاریابی خود را. پیام بازاریابی فوتی و فوری با داشتن پایه و اساس کل برای توانایی شما برای جذب مشتریان جدید است.
چه & #39; s پیام بازاریابی قانع کننده است؟ راه توصیف کسب و کار شما در وب سایت کپی کنید، در مواد بازاریابی خود را و یا بر روی کارت های کسب و کار شما است که وقتی مشتری ایده آل دیده می شود heears یا بار خوانده شده در مورد شما، آنها خواهند گفت، “اوه من gosh، من با این شخص باید کار”. یا، “Wow شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارد، می توان دریافت کارت?”
تا کنون در شخص & #39; سایت ها همانطور که آنها را به طور مستقیم به شما صحبت کردن بودند که به این زمینه آمده است؟ که آن را توصیف درد خود را می زند و چالش به “t” – و غيره مورد نظر است – آن تقریبا ساخته شده شما گریه کنم؟ من قطعا و سپس در گفت: “چرا که آنها من دقیقا درک و حل مشکلات من دو خودم من با آن شخص کار باید”.
هنگامی که شما می توانید مشتریان خود را به انتخاب خود و خود تشخیص است که شما فرد، فرد تنها است که می تواند کمک به آنها را حل مشکلات خود را و سپس شما را به ایجاد یک پیام تبلیغاتی مقدماتی! مردم باید قادر به تشخیص خود را در پیام خود را به طوری که آنها می گویند “اوه من gosh، در & و #39; کردم به کار با اینجا / او.”
اشتباهات شما و مشتریان شما در حال ساخت چه هستند؟ شما می توانید اشتباهات شما و مشتریان شما در حال ساخت توصیف? این ممکن است آنهایی که آنها حتی آگاه است که آنها در حال ساخت هستند. یادداشت اشتباهات برترین شما و مشتریان شما در حال ساخت. این است که در آن شما می توانید شروع به توسعه پیام از این لیست. در & #39; تخم ریزی بسیاری از شما s رقیب & #39; بازاریابی پیام های خود و ویژگی های آنها را به مشتریان خود تضمین. با ایجاد پیام هایی است که اشتباهات شما و مشتریان شما ایده آل در حال ساخت ترکیب شما درباره مشتریان آنها را و نه درباره خودتان صحبت کردن.
بعد، شما نیاز به روشن در نتیجه چه دریافت می کنند که با شما کار می کنند. این یادداشت-دلیل آن & #39; ها همه چیز در مورد نتایج. شما می خواهید برای دریافت واقعا خاص مورد چه نتیجه کنید برای مردم. نگاه که مشتریان شما در گذشته کار و شناسایی چه نتایج آنها را از کار کردن با شما کردم. یا تماس زن و شوهر از بهترین مشتریان کنونی شما و اجازه دهید آنها به شما به روز رسانی مواد بازاریابی خود را می دانید و می خواهید برای دریافت بیشتر از مشتریان بزرگ مانند آنها. آنها چه نتایج آنها & #39 واز از کار کردن با شما بخواهید.
یکی از اشتباهات است که کارآفرینان را هنگامی که آنها به دنبال مشتریان بیشتری است به مردم در مورد آنها فکر می کنند، به جای گفتن آنها درباره نتایج آنها را با کار کردن با آنها را دریافت خواهید کرد. بار بسیاری از صاحبان کسب و کار را اشتباه در توصیف “” منجر به جای آن با راه حل است که آنها را فراهم کنند.
پس از شما & #39; و مصاحبه مشتریان فعلی و یا گذشته و با یک لیست از نتایج شما می آیند & ارائه #39; و شما سپس می توانید شروع به ایجاد پیام های بازاریابی خود را بر اساس نتايج و ارائه راه حل های که شما و مشتریان کنونی شما می گویند. حتما برای نوشتن این در زبان مورد استفاده شما و مشتریان شما ایده آل. سعی کنید به استفاده از اصطلاحات مخصوص یک صنف و یا تبدیل آن به زبان “prettier”. اگر می خواهید به جذب مشتریان بیشتر افسانه مانند آنهایی که شما مصاحبه زبان خود را کلمه به کلمه استفاده!
در چالش شما را به نگاهی به مواد بازاریابی فعلی و وب سایت خود را و از خود بپرسید: پیام خود را’ همه چیز در مورد شما و خدمات شما هستند و یا آنها را در مورد خود مشتری یا مشتریان هستند? زیرا به منظور جذب مشتریان… & #39; یه مورد آنها بپرسید!