شما آماده برای دستیار مجازی برای اکتشاف برای درگیری پرداخت صحبت کنید؟

برای کارشناسان، نویسندگان، سخنرانان، رهبران کسب و کار، تولید کنندگان برتر و قهرمانان فرهنگی است که می خواهید به صحبت می کنند

شما آماده برای دستیار مجازی برای اکتشاف برای خود درگیری صحبت پرداخت?

برای بسیاری از رهبران و کارشناسان که حرفه ای صحبت می کنند، مجازی دستیاران در حال افزایش است. اگر شما & #39; دوباره طراحی کسب و کار شما برنامه ریزی برای حرفه ای زبان و می خواهید به استفاده از نماینده مجازی، مهم است که شما باید به سیستم کنترل و توازن برای اطمینان از که خود را نماینده معرفی است و تخصص خود را در راه است که پرداخت تعهدات در تقویم خود قرار می دهد.

نمایندگان از سخنرانان به نام نام نمایندگان رزرو عوامل بازاریابی نمایندگان و نمایندگان فروش در انقلاب “مجازی” وجود ندارد. اما این ایده خوبی برای کسب و کار صحبت کردن شما است؟

اگر من کار از مکان های مختلف از بلندگو, من درخواست اسکریپت اسکریپت مورد نظر را من با دقت نشان دادن منافع او/اینجا، مباحث به پوشش مناسب و سوالات درک جلسه برنامه ریزان در این صنعت.

کلیه صنایع ترجیحات خود را و یا کانال های برای کارگردانی سوالات زبان است. و در حالی که آن & #39; ها اغلب بهتر است که با مدیر عامل یا رئیس هیئت مدیره است که اغلب باعث می شود تصمیم گیری برای انتخاب رئیس مجلس صحبت می کنند، آن را می توان غیر ممکن است برای رسیدن به آنها را بیشتر از زمان. Unseasoned عامل یا نماینده، چه مجازی و یا نیست، نیاز دارد مربیگری در بلندگو & #39; s روش رسیدن به کسانی که تصمیم گیران.

علاوه بر سخنران & #39; تخصص ها عامل رزرو استفاده می شود دلیل اصلی است که سخنران رزرو شده بود یا نه. امروز, وجود دارد پیچیده، کسب و کار تجارت الکترونیک است که موقعیت رئیس مجلس و جذب چشم برنامه ریزان نشست رانندگی ترافیک به وب سایت خود را. اما وجود دارد که یک دستیار مجازی یا خانه می توانید انجام دهید برای رسیدن به بازار هدف.

به جز رزرو اداره شاخص ترین اثر عامل مجازی خود درگیری های زبان شما را در تقویم خود را پرداخت چند است. بهترین شاخص تعداد درگیری شما & #39; می خواهید در آینده لیست واجد شرایط چشم انداز شما است. بهترین راه برای اطمینان حاصل شود که شما واجد شرایط چشم انداز است که سازماندهی مبارزه بازاریابی به طوری که شما تکنولوژی اینترنت و نماینده خود به بازار هدف خود را بصورت روزانه به این نتیجه رسید است. راهی که شما در بازار و راه که شما می توانید کسب و کار از طریق وب سایت خود جذب هستند قرار خواهد شد کمک و مکمل تلاش نماینده خود.

چگونه شما که خود را نماینده مجازی عامل است اطمینان می دهیم؟ است #39 & توسط systematizing رزرو گزارش سیستم فعالیت های روزانه و نگه داشتن او و یا پاسخگو در اینجا ایجاد.

شروع با فهرست فعالیت های روزانه و هفتگی و اهداف است که شما انتظار. ایجاد توالی ساعت روزانه تولیدی، و در فعالیت های تولیدی. فعالیت های تولیدی فعالیت های فروش هستند. در مولد فعالیت کارهای اداری لازم است که به چشم انداز از طریق دنبال و تکمیل فروش مانند مونتاژ مناسب اطلاعات مقدماتی، احتمالا پستی موارد و کارهای دفتری دیگر مورد نیاز است.

در کار با عامل رزرو مجازی یک قانون طلایی است: شما باید به آنچه شما انتظار می رود. حتی اگر شما در اینجا گفته است / او دقیقا چه باید بکنید و بصورت روزانه می گویند دشوار اگر نه غیر ممکن به از مشاهده و ارزیابی با دستیار مجازی.

اینجا; s & #39 سریع شروع به راهنمای کار با دستیار مجازی خود را در نقش رزرو شما:

1. پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را برای ایجاد خود را “من-من ‘ بیانیه. این در تمام مواد قرارداد خود را وب سایت خود را در پایان مقاله خود را در پشت خود کارت ویزیت سربرگ خود را از… همه چیز دارید که گسترش کسب و کار شما باشد.

نماینده شما نیاز به دانستن دقیقا که شما و آنچه ارزش خود را به جای بازار است. او نیاز به دانستن چگونه شما از دیگر سخنرانان در منطقه شما از تجربه و تخصص و یا در صنعت شما متفاوت است.

2. شناسایی بازار هدف خود را. هرگز این ترک به معاون خود را به شکل.

3-جمع آوری منابع مختلف برای نسل منجر شود. اگر لیستی از گوگل را جستجو می کند و یا دایرکتوری ها یا نشریات صنعت یا آنلاین مجلات/خبرنامه اطلاع نماینده مجازی خود را از منابع برای لیست بهترین. کسانی که باید به سیستم مدیریت تماس خود را مانند قانون و یا چشم انداز ادغام شدند.

4. نوشتن یک اسکریپت اکتشاف کوتاه و مختصر برای اکتشاف که هر کس با لحن محاوره ای استفاده کنید. این یک خط می تواند برای سازمان های مختلف repurposed. من “بر روی دیوار مقابل من با واژگان و عباراتی است که سوالات مناسب و روند صنعت است که در نظر گرفته شده برای افزایش علاقه شخصی و تعامل با مشتری به طور کامل تقلب ورق” است. كه من نه وقتی که صحبت کردن با مشتریان مختلف غرق در معامله نگه داشتن امتیاز توسط ببندید.

هدف اصلی تماس اکتشاف شناسایی آگهی است. کسانی که در بازار هدف، در تخصص خود علاقه مند است یک رویداد برنامه ریزی شده اند بلندگو در محدوده هزینه های خود را با توجه به و اکنون می خواهم به بررسی مواد تبلیغاتی خود را است. حتما شامل سوال در

5. نقش بازی و تمرین اسکریپت با خود دستیار. نشان دادن دقیقا چه می خواهید تماس به کار گرفته می شود.

6. شناسایی هر بیت از اطلاعات است که شما می خواهید در مورد شما و تخصص خود را توزیع شده. کسانی که در مورد در گذشته پردازش شده اند اما در حال حاضر، اکثر بلندگوهای الکترونیکی با پیوست ها مانند طرح های زندگی نامه ای خود را با حقایق در مورد شما، موضوع ارائه خود را (ها)، برنامه هزینه، لیست تایید شخص ثالث دنبال از طریق. پیگیری از طریق بلافاصله تماس به تمام چشم انداز است که واجد شرایط به عنوان سرب A پس باید.

7. در صورت روزانه نیاز که شما دستیار مجازی به شما روزانه منجر به همه گزارش. در ضمن, است آن & #39 ایده خوبی به نیاز به عوامل با تجربه همان گزارش هفتگی.

8. نظارت و ارزیابی نتایج شما & #39; دوباره گرفتن. اگر نتیجه شما انتظار می رود دریافت ممیزی مجازی عامل & #39; s گفتگو با خریداران آینده نگر و تعیین اگر تن، حرفه ای و دقت از تماس است راه که می خواهید نمایش داده می شود. شما ممکن است نیاز به ساخت بیشتر سوالات به اسکریپت کوتاه یا کل فیلمنامه را تغییر دهید.

بهترین راه برای قضاوت یا نه دستیار شما می توانید این کار را انجام اغلب برای نظارت بر نتایج روزانه یا هفتگی است. در ابتدای رابطه شما با شما دستیار مجازی شما با چشم انداز و عمل هر اعتراض پس باید. اگر شما پیدا کردن که شما & #39; دوباره توزیع اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل با کمی به هیچ بازگشت، وجود دارد شانس خیلی خوب که اسکریپت موثر است یا منجر به که مجازی عامل & #39; s اسکریپت شما نیاز به تغییر برای کسانی که واجد شرایط.

شما که کشف ممکن است شما & #39; و استخدام فرد اشتباه برای این کار. نمایندگانی که مایل به کار از خانه های خود نظم و انضباط و اخلاق کاری و تمرکز رزرو کنید که شما ممکن است. شما ممکن است متوجه است که “مجازی” زمان و پول و مشکل حد برابر! شاید نمایندگان خود را پربارتر خواهد شد و شما بهتر بودن که در آن خدمت!

virtual

برای کارشناسان، نویسندگان، سخنرانان، رهبران کسب و کار، تولید کنندگان برتر و قهرمانان فرهنگی است که می خواهید به صحبت می کنند

شما آماده برای دستیار مجازی برای اکتشاف برای خود درگیری صحبت پرداخت?

برای بسیاری از رهبران و کارشناسان که حرفه ای صحبت می کنند، مجازی دستیاران در حال افزایش است. اگر شما & #39; دوباره طراحی کسب و کار شما برنامه ریزی برای حرفه ای زبان و می خواهید به استفاده از نماینده مجازی، مهم است که شما باید به سیستم کنترل و توازن برای اطمینان از که خود را نماینده معرفی است و تخصص خود را در راه است که پرداخت تعهدات در تقویم خود قرار می دهد.

نمایندگان از سخنرانان به نام نام نمایندگان رزرو عوامل بازاریابی نمایندگان و نمایندگان فروش در انقلاب “مجازی” وجود ندارد. اما این ایده خوبی برای کسب و کار صحبت کردن شما است؟

اگر من کار از مکان های مختلف از بلندگو, من درخواست اسکریپت اسکریپت مورد نظر را من با دقت نشان دادن منافع او/اینجا، مباحث به پوشش مناسب و سوالات درک جلسه برنامه ریزان در این صنعت.

کلیه صنایع ترجیحات خود را و یا کانال های برای کارگردانی سوالات زبان است. و در حالی که آن & #39; ها اغلب بهتر است که با مدیر عامل یا رئیس هیئت مدیره است که اغلب باعث می شود تصمیم گیری برای انتخاب رئیس مجلس صحبت می کنند، آن را می توان غیر ممکن است برای رسیدن به آنها را بیشتر از زمان. Unseasoned عامل یا نماینده، چه مجازی و یا نیست، نیاز دارد مربیگری در بلندگو & #39; s روش رسیدن به کسانی که تصمیم گیران.

علاوه بر سخنران & #39; تخصص ها عامل رزرو استفاده می شود دلیل اصلی است که سخنران رزرو شده بود یا نه. امروز, وجود دارد پیچیده، کسب و کار تجارت الکترونیک است که موقعیت رئیس مجلس و جذب چشم برنامه ریزان نشست رانندگی ترافیک به وب سایت خود را. اما وجود دارد که یک دستیار مجازی یا خانه می توانید انجام دهید برای رسیدن به بازار هدف.

به جز رزرو اداره شاخص ترین اثر عامل مجازی خود درگیری های زبان شما را در تقویم خود را پرداخت چند است. بهترین شاخص تعداد درگیری شما & #39; می خواهید در آینده لیست واجد شرایط چشم انداز شما است. بهترین راه برای اطمینان حاصل شود که شما واجد شرایط چشم انداز است که سازماندهی مبارزه بازاریابی به طوری که شما تکنولوژی اینترنت و نماینده خود به بازار هدف خود را بصورت روزانه به این نتیجه رسید است. راهی که شما در بازار و راه که شما می توانید کسب و کار از طریق وب سایت خود جذب هستند قرار خواهد شد کمک و مکمل تلاش نماینده خود.

چگونه شما که خود را نماینده مجازی عامل است اطمینان می دهیم؟ است #39 & توسط systematizing رزرو گزارش سیستم فعالیت های روزانه و نگه داشتن او و یا پاسخگو در اینجا ایجاد.

شروع با فهرست فعالیت های روزانه و هفتگی و اهداف است که شما انتظار. ایجاد توالی ساعت روزانه تولیدی، و در فعالیت های تولیدی. فعالیت های تولیدی فعالیت های فروش هستند. در مولد فعالیت کارهای اداری لازم است که به چشم انداز از طریق دنبال و تکمیل فروش مانند مونتاژ مناسب اطلاعات مقدماتی، احتمالا پستی موارد و کارهای دفتری دیگر مورد نیاز است.

در کار با عامل رزرو مجازی یک قانون طلایی است: شما باید به آنچه شما انتظار می رود. حتی اگر شما در اینجا گفته است / او دقیقا چه باید بکنید و بصورت روزانه می گویند دشوار اگر نه غیر ممکن به از مشاهده و ارزیابی با دستیار مجازی.

اینجا; s & #39 سریع شروع به راهنمای کار با دستیار مجازی خود را در نقش رزرو شما:

1. پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را برای ایجاد خود را “من-من ‘ بیانیه. این در تمام مواد قرارداد خود را وب سایت خود را در پایان مقاله خود را در پشت خود کارت ویزیت سربرگ خود را از… همه چیز دارید که گسترش کسب و کار شما باشد.

نماینده شما نیاز به دانستن دقیقا که شما و آنچه ارزش خود را به جای بازار است. او نیاز به دانستن چگونه شما از دیگر سخنرانان در منطقه شما از تجربه و تخصص و یا در صنعت شما متفاوت است.

2. شناسایی بازار هدف خود را. هرگز این ترک به معاون خود را به شکل.

3-جمع آوری منابع مختلف برای نسل منجر شود. اگر لیستی از گوگل را جستجو می کند و یا دایرکتوری ها یا نشریات صنعت یا آنلاین مجلات/خبرنامه اطلاع نماینده مجازی خود را از منابع برای لیست بهترین. کسانی که باید به سیستم مدیریت تماس خود را مانند قانون و یا چشم انداز ادغام شدند.

4. نوشتن یک اسکریپت اکتشاف کوتاه و مختصر برای اکتشاف که هر کس با لحن محاوره ای استفاده کنید. این یک خط می تواند برای سازمان های مختلف repurposed. من “بر روی دیوار مقابل من با واژگان و عباراتی است که سوالات مناسب و روند صنعت است که در نظر گرفته شده برای افزایش علاقه شخصی و تعامل با مشتری به طور کامل تقلب ورق” است. كه من نه وقتی که صحبت کردن با مشتریان مختلف غرق در معامله نگه داشتن امتیاز توسط ببندید.

هدف اصلی تماس اکتشاف شناسایی آگهی است. کسانی که در بازار هدف، در تخصص خود علاقه مند است یک رویداد برنامه ریزی شده اند بلندگو در محدوده هزینه های خود را با توجه به و اکنون می خواهم به بررسی مواد تبلیغاتی خود را است. حتما شامل سوال در

5. نقش بازی و تمرین اسکریپت با خود دستیار. نشان دادن دقیقا چه می خواهید تماس به کار گرفته می شود.

6. شناسایی هر بیت از اطلاعات است که شما می خواهید در مورد شما و تخصص خود را توزیع شده. کسانی که در مورد در گذشته پردازش شده اند اما در حال حاضر، اکثر بلندگوهای الکترونیکی با پیوست ها مانند طرح های زندگی نامه ای خود را با حقایق در مورد شما، موضوع ارائه خود را (ها)، برنامه هزینه، لیست تایید شخص ثالث دنبال از طریق. پیگیری از طریق بلافاصله تماس به تمام چشم انداز است که واجد شرایط به عنوان سرب A پس باید.

7. در صورت روزانه نیاز که شما دستیار مجازی به شما روزانه منجر به همه گزارش. در ضمن, است آن & #39 ایده خوبی به نیاز به عوامل با تجربه همان گزارش هفتگی.

8. نظارت و ارزیابی نتایج شما & #39; دوباره گرفتن. اگر نتیجه شما انتظار می رود دریافت ممیزی مجازی عامل & #39; s گفتگو با خریداران آینده نگر و تعیین اگر تن، حرفه ای و دقت از تماس است راه که می خواهید نمایش داده می شود. شما ممکن است نیاز به ساخت بیشتر سوالات به اسکریپت کوتاه یا کل فیلمنامه را تغییر دهید.

بهترین راه برای قضاوت یا نه دستیار شما می توانید این کار را انجام اغلب برای نظارت بر نتایج روزانه یا هفتگی است. در ابتدای رابطه شما با شما دستیار مجازی شما با چشم انداز و عمل هر اعتراض پس باید. اگر شما پیدا کردن که شما & #39; دوباره توزیع اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل با کمی به هیچ بازگشت، وجود دارد شانس خیلی خوب که اسکریپت موثر است یا منجر به که مجازی عامل & #39; s اسکریپت شما نیاز به تغییر برای کسانی که واجد شرایط.

شما که کشف ممکن است شما & #39; و استخدام فرد اشتباه برای این کار. نمایندگانی که مایل به کار از خانه های خود نظم و انضباط و اخلاق کاری و تمرکز رزرو کنید که شما ممکن است. شما ممکن است متوجه است که “مجازی” زمان و پول و مشکل حد برابر! شاید نمایندگان خود را پربارتر خواهد شد و شما بهتر بودن که در آن خدمت!