زمان توسعه سازمانی استراتژی تحرک، هم تحرک

است. ابر. BYOD. فن آوری های مجازی. داده های بزرگ است. اجتماعی. این کلمات کلیدی می خواهد buzzwords این دهه به عنوان کسب و کار تحت تحولات قابل توجهی در راه کارکنان، ذینفعان و مشتریان کار و ارتباط.

به عنوان آنها اهرم ابر فن آوری امروز، رقابت SMBs با بازیکنان بزرگ هستند. بازار دوباره دائما با تغییر خواسته های مصرف کننده و تکامل تکنولوژیکی سرعت گام ابداع گرفتن هستند. رسانه های اجتماعی قادر به ایجاد داده های بزرگ است که معدن طلا را برای تجزیه و تحلیل کسب و کار است که کمک به شرکت ها حداکثر رساندن تاثیر بازاریابی و فروش و مدیریت نام تجاری و شهرت است. Ubiquity و قابل حمل بودن دستگاه های تلفن همراه است ساخت هر زمان، هر کجا دسترسی به اطلاعات داده شده در حلقه های شرکت رشد و اتخاذ فن آوری های مجازی را تشویق و ترغیب توسعه برنامه های کاربردی موبایل در مقیاس بزرگ.

با این حال، هیجان متوجه پتانسیل عظیم شرکت تحرک در ارتباط آموزش و توسعه منابع انسانی، بازاریابی و فروش, و توابع دیگر سازمان بیم و هراس بیش از امنیت همراه است. تیم فناوری اطلاعات اختصاص داده کار پیچیده و چالش مدیریت دستگاه های تلفن همراه متفاوت به سازمان تامین امنیت داده ها در این دستگاه ها و حصول اطمینان از رعایت مقررات و قانونی.

این نظم بلند است اما سر کسب و کار وضوح و شفافیت به رویکرد تحرک سرمایه گذاری توسط devising جامع سازمانی استراتژی تحرک فکر روشن و خوبی را می تواند.

شرکت تحرک استراتژی

تمام جنبه های تحرک باید مورد استفاده قرار گرفته در حالی که در حال توسعه استراتژی در حال توسعه. این می تواند توسط اعضاء از همه کسب و کار توابع در جلسات طوفان مغزی برای مقایسه و تطبیق مورد نیاز، شما نگرانی، مسائل امنیتی، بازخورد کاربر نهایی، و راه حل های ممکن و ایده های مربوط به دست آورد.

علاوه بر این، تصمیم گیرندگان باید زیر را انجام دهید:

رعایت مصرف کنندگان:

Consumerization است سهم مهمى در شکل دادن به BYOD روند، سیاست های شرکت و حتی امنیت راه تلفن همراه توسط آن انجام می شود بخش. بسیار مهم است به درک چه مصرف کنندگان (مشتریان و کارکنان) در لیست مشتریان (نیازهای خاص مانند خدمات NFC، موقعیت مبتنی بر بارکد اسکن، و غیره) نگاه کنید و نوع دستگاه استفاده از آنها است.

هدف تکنولوژی استقلال:

است با متفاوت موبایل سیستم های عامل ورود به بازار، افزایش هزینه توسعه نرم افزارهای بومی. نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از 60 ٪ از توسعه دهندگان نرم افزار تلفن همراه بهره در HTML5 وب برنامه زبان توسعه که در آنها از سیستم عامل تلفن همراه و محدودیت های فروشنده آزاد نشان داده اند. برنامه های بومی می ماند که آنها را به پختگی بیشتر اما HTML5 را بیشتر پذیرش را ببینید.

نگاه در BYOD به عنوان ابزار بهره وری به جای هزینه محافظ:

بسیاری از شرکت ها در حال رفتن به راه BYOD به خاطر بهره وری. با مکانیزمهای امنیتی مناسب در جای BYOD یک گزینه ارزان ممکن است اما آن را نشان می دهد بازده در دو یا چند سال.

تعریف دامنه تحرک سرمایه گذاری:

اعتبار چه به نفع توابع و غیره از تحرک تبلیغات، بازاریابی، فروش، منابع انسانی، به جای اقدام کورکورانه. پیدا کردن آنچه مختلف کسب و کار توابع از راه حل های تلفن همراه انتظار و درک چالش های خاص به کار خود.

اجرای امنیت:

شرکت باید نگاه در مدیریت دستگاه موبایل (مضم) و مدیریت نرم افزار موبایل (مام) راه حل های ایمن سازی و مدیریت سازمان ها و دستگاه های داده.

داده ها در ابر یا دستگاه:

با شرکت های بسیاری از زیرساخت ها و سیستم های انتقال به ابر داده تلفن همراه نیز به ابر رفتن ممکن است. این اجازه می دهد کاربران از هر دستگاه برای دسترسی به داده هر زمان، هر کجا.

مجازی سازی و ابر:

هر دو خدمات مجازی سازی و ابر نیز تخصصی تر تبدیل خواهد شد و قادر به افزودن ارزش به تحرک ارائه خواهد شد.

داده های بزرگ و اجتماعی:

بزرگ داده ها تجزیه و تحلیل جنس tes هوش که ارزش به طرح های تلفن همراه خود اضافه کنید. با دسترسی به شبکه های اجتماعی داخلی یا خارجی در تلفن همراه، کارگران می تواند پیگیری آنچه مصرف کنندگان می گویند در مورد نام تجاری خود، بهبود روابط، و کشف فرصت ها.

تحرک سازمانی مانند موج جزر و مدی است که هر کسب و کار باید سوار یا تحت جاروب دریافت است. با توجه به Gartner، تحرک تریلیون دلار کسب و کار سال ۲۰۱۴ میلادی خواهد بود. بیشتر تحلیلگران پیش بینی که گوشی های هوشمند و قرص در شرکت علامت 1 تریلیون در سال 2013 با iOS و آندروید همکاران قوی ترین Windows Phone و بلک بری در حال تجاوز خواهد شد.

yahoo

است. ابر. BYOD. فن آوری های مجازی. داده های بزرگ است. اجتماعی. این کلمات کلیدی می خواهد buzzwords این دهه به عنوان کسب و کار تحت تحولات قابل توجهی در راه کارکنان، ذینفعان و مشتریان کار و ارتباط.

به عنوان آنها اهرم ابر فن آوری امروز، رقابت SMBs با بازیکنان بزرگ هستند. بازار دوباره دائما با تغییر خواسته های مصرف کننده و تکامل تکنولوژیکی سرعت گام ابداع گرفتن هستند. رسانه های اجتماعی قادر به ایجاد داده های بزرگ است که معدن طلا را برای تجزیه و تحلیل کسب و کار است که کمک به شرکت ها حداکثر رساندن تاثیر بازاریابی و فروش و مدیریت نام تجاری و شهرت است. Ubiquity و قابل حمل بودن دستگاه های تلفن همراه است ساخت هر زمان، هر کجا دسترسی به اطلاعات داده شده در حلقه های شرکت رشد و اتخاذ فن آوری های مجازی را تشویق و ترغیب توسعه برنامه های کاربردی موبایل در مقیاس بزرگ.

با این حال، هیجان متوجه پتانسیل عظیم شرکت تحرک در ارتباط آموزش و توسعه منابع انسانی، بازاریابی و فروش, و توابع دیگر سازمان بیم و هراس بیش از امنیت همراه است. تیم فناوری اطلاعات اختصاص داده کار پیچیده و چالش مدیریت دستگاه های تلفن همراه متفاوت به سازمان تامین امنیت داده ها در این دستگاه ها و حصول اطمینان از رعایت مقررات و قانونی.

این نظم بلند است اما سر کسب و کار وضوح و شفافیت به رویکرد تحرک سرمایه گذاری توسط devising جامع سازمانی استراتژی تحرک فکر روشن و خوبی را می تواند.

شرکت تحرک استراتژی

تمام جنبه های تحرک باید مورد استفاده قرار گرفته در حالی که در حال توسعه استراتژی در حال توسعه. این می تواند توسط اعضاء از همه کسب و کار توابع در جلسات طوفان مغزی برای مقایسه و تطبیق مورد نیاز، شما نگرانی، مسائل امنیتی، بازخورد کاربر نهایی، و راه حل های ممکن و ایده های مربوط به دست آورد.

علاوه بر این، تصمیم گیرندگان باید زیر را انجام دهید:

رعایت مصرف کنندگان:

Consumerization است سهم مهمى در شکل دادن به BYOD روند، سیاست های شرکت و حتی امنیت راه تلفن همراه توسط آن انجام می شود بخش. بسیار مهم است به درک چه مصرف کنندگان (مشتریان و کارکنان) در لیست مشتریان (نیازهای خاص مانند خدمات NFC، موقعیت مبتنی بر بارکد اسکن، و غیره) نگاه کنید و نوع دستگاه استفاده از آنها است.

هدف تکنولوژی استقلال:

است با متفاوت موبایل سیستم های عامل ورود به بازار، افزایش هزینه توسعه نرم افزارهای بومی. نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از 60 ٪ از توسعه دهندگان نرم افزار تلفن همراه بهره در HTML5 وب برنامه زبان توسعه که در آنها از سیستم عامل تلفن همراه و محدودیت های فروشنده آزاد نشان داده اند. برنامه های بومی می ماند که آنها را به پختگی بیشتر اما HTML5 را بیشتر پذیرش را ببینید.

نگاه در BYOD به عنوان ابزار بهره وری به جای هزینه محافظ:

بسیاری از شرکت ها در حال رفتن به راه BYOD به خاطر بهره وری. با مکانیزمهای امنیتی مناسب در جای BYOD یک گزینه ارزان ممکن است اما آن را نشان می دهد بازده در دو یا چند سال.

تعریف دامنه تحرک سرمایه گذاری:

اعتبار چه به نفع توابع و غیره از تحرک تبلیغات، بازاریابی، فروش، منابع انسانی، به جای اقدام کورکورانه. پیدا کردن آنچه مختلف کسب و کار توابع از راه حل های تلفن همراه انتظار و درک چالش های خاص به کار خود.

اجرای امنیت:

شرکت باید نگاه در مدیریت دستگاه موبایل (مضم) و مدیریت نرم افزار موبایل (مام) راه حل های ایمن سازی و مدیریت سازمان ها و دستگاه های داده.

داده ها در ابر یا دستگاه:

با شرکت های بسیاری از زیرساخت ها و سیستم های انتقال به ابر داده تلفن همراه نیز به ابر رفتن ممکن است. این اجازه می دهد کاربران از هر دستگاه برای دسترسی به داده هر زمان، هر کجا.

مجازی سازی و ابر:

هر دو خدمات مجازی سازی و ابر نیز تخصصی تر تبدیل خواهد شد و قادر به افزودن ارزش به تحرک ارائه خواهد شد.

داده های بزرگ و اجتماعی:

بزرگ داده ها تجزیه و تحلیل جنس tes هوش که ارزش به طرح های تلفن همراه خود اضافه کنید. با دسترسی به شبکه های اجتماعی داخلی یا خارجی در تلفن همراه، کارگران می تواند پیگیری آنچه مصرف کنندگان می گویند در مورد نام تجاری خود، بهبود روابط، و کشف فرصت ها.

تحرک سازمانی مانند موج جزر و مدی است که هر کسب و کار باید سوار یا تحت جاروب دریافت است. با توجه به Gartner، تحرک تریلیون دلار کسب و کار سال ۲۰۱۴ میلادی خواهد بود. بیشتر تحلیلگران پیش بینی که گوشی های هوشمند و قرص در شرکت علامت 1 تریلیون در سال 2013 با iOS و آندروید همکاران قوی ترین Windows Phone و بلک بری در حال تجاوز خواهد شد.