رسانه اجتماعی خودرو

همراه با نوسازی تمدن ما تغییرات در راه ارتباط مردم است. رسانه های اجتماعی در ارتباطات انسانی بخشی از زمان تولد اینترنت تبدیل شده است. به همین دلیل رسانه های اجتماعی برای ایجاد علاقه در هر نوع از کسب و کار از جمله صنعت خودرو همچنان ادامه دارد.

رسانه های اجتماعی خودرو نمایندگی خودرو ارزشمند بازاریابی استراتژی است که با هدف فروش اتومبیل های بیشتر و افزایش سود است. فیس بوک و توییتر احتمالا هستند بیشتر استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی در کسب و کار و ساخت حساب خود را در این سایت ها بسیار مهم است. شما می توانید نام تجاری خود را رزرو، تبلیغات و نیز به عنوان ارتباط با مشتریان بالقوه خود را کسب و کار خود را بیشتر در دسترس مردم ساخت. آن همچنین قادر می سازد شما را به دریافت بازخورد مستقیم در مورد کسب و کار شما. اگر مشتریان می گویند چیزهای منفی, سپس شما باید فرصتی برای پاسخ و آنها توضیحات.

فورد خارج جلو در با استفاده از خودکار رسانه های اجتماعی است. فورد در سال 2009 تقریبا یک چهارم از دلار بازاریابی آن در رسانه های دیجیتال و اجتماعی را به سر برد. این بیش از دو برابر مقدار صرف توسط رقبای خود است. راه اندازی جنبش فیستا جیمز فارلی و تیم خود را. آنها نوشته شده فیلم 11.000 15.000 پیام های توییتر و بیش از 11 میلیون برداشت شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از کمپین آمریکایی فورد فیستا prelaunch رسانه های اجتماعی.

در نتیجه، 4.5 میلیون نمایش ها یوتیوب توییتر 3.5 میلیون برداشت و 80.000 “دست raisers” که در ایالات متحده به روز نگه داشته و خواسته از فورد فیستا پرتاب. فورد & #39; s استفاده از رسانه های اجتماعی خودرو منافع بسیاری از شرکت ها مثل BMW، مزدا و هوندا، که تلاش های قوی هستند در استخدام آن ساخت.

توییتر tweets در تمام اطلاعیه ها، تبلیغات، نظرها، فروش و تخفیف برای مشتریان خود هستند. توییتر اخیرا توسط فولکس واگن پولو در تبلیغات جدید خود استفاده شده است. فولکس واگن آغاز مسابقه در توییتر به عنوان یک راه برای ترویج و انتشار پولو VW جدید، که آن هم رتبه نخست در رقابت. هر بار که شما صدای جیر جیر با استفاده از تویتر درست نوشتن شانس خود را برای برنده شدن پولو VW را برای شما افزایش می دهد. این استراتژی عالی به جذب مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی خودرو است.

فیس بوک فراهم می کند هر کسب و کار به صفحه فن خود را شروع و ساخت آن را در جامعه محلی شما را دوست دارد به اندازه کافی به مشتریان خود شناخته می شود. از طریق پست و تصاویر مردم متوجه و علاقمند به تبلیغات و آگهی شود.

بزرگ به ارسال ویدئو در یوتیوب برای برقراری ارتباط و جذب کنجکاوی شما مشتریان بالقوه است. ارسال فیلم ها رایگان است، که می شود کمتر گران نسبت به هزینه های تبلیغات در تلویزیون و رادیو.

hashtags

همراه با نوسازی تمدن ما تغییرات در راه ارتباط مردم است. رسانه های اجتماعی در ارتباطات انسانی بخشی از زمان تولد اینترنت تبدیل شده است. به همین دلیل رسانه های اجتماعی برای ایجاد علاقه در هر نوع از کسب و کار از جمله صنعت خودرو همچنان ادامه دارد.

رسانه های اجتماعی خودرو نمایندگی خودرو ارزشمند بازاریابی استراتژی است که با هدف فروش اتومبیل های بیشتر و افزایش سود است. فیس بوک و توییتر احتمالا هستند بیشتر استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی در کسب و کار و ساخت حساب خود را در این سایت ها بسیار مهم است. شما می توانید نام تجاری خود را رزرو، تبلیغات و نیز به عنوان ارتباط با مشتریان بالقوه خود را کسب و کار خود را بیشتر در دسترس مردم ساخت. آن همچنین قادر می سازد شما را به دریافت بازخورد مستقیم در مورد کسب و کار شما. اگر مشتریان می گویند چیزهای منفی, سپس شما باید فرصتی برای پاسخ و آنها توضیحات.

فورد خارج جلو در با استفاده از خودکار رسانه های اجتماعی است. فورد در سال 2009 تقریبا یک چهارم از دلار بازاریابی آن در رسانه های دیجیتال و اجتماعی را به سر برد. این بیش از دو برابر مقدار صرف توسط رقبای خود است. راه اندازی جنبش فیستا جیمز فارلی و تیم خود را. آنها نوشته شده فیلم 11.000 15.000 پیام های توییتر و بیش از 11 میلیون برداشت شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از کمپین آمریکایی فورد فیستا prelaunch رسانه های اجتماعی.

در نتیجه، 4.5 میلیون نمایش ها یوتیوب توییتر 3.5 میلیون برداشت و 80.000 “دست raisers” که در ایالات متحده به روز نگه داشته و خواسته از فورد فیستا پرتاب. فورد & #39; s استفاده از رسانه های اجتماعی خودرو منافع بسیاری از شرکت ها مثل BMW، مزدا و هوندا، که تلاش های قوی هستند در استخدام آن ساخت.

توییتر tweets در تمام اطلاعیه ها، تبلیغات، نظرها، فروش و تخفیف برای مشتریان خود هستند. توییتر اخیرا توسط فولکس واگن پولو در تبلیغات جدید خود استفاده شده است. فولکس واگن آغاز مسابقه در توییتر به عنوان یک راه برای ترویج و انتشار پولو VW جدید، که آن هم رتبه نخست در رقابت. هر بار که شما صدای جیر جیر با استفاده از تویتر درست نوشتن شانس خود را برای برنده شدن پولو VW را برای شما افزایش می دهد. این استراتژی عالی به جذب مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی خودرو است.

فیس بوک فراهم می کند هر کسب و کار به صفحه فن خود را شروع و ساخت آن را در جامعه محلی شما را دوست دارد به اندازه کافی به مشتریان خود شناخته می شود. از طریق پست و تصاویر مردم متوجه و علاقمند به تبلیغات و آگهی شود.

بزرگ به ارسال ویدئو در یوتیوب برای برقراری ارتباط و جذب کنجکاوی شما مشتریان بالقوه است. ارسال فیلم ها رایگان است، که می شود کمتر گران نسبت به هزینه های تبلیغات در تلویزیون و رادیو.