راهنمایی برای استفاده از YouTube برای صاحبان کسب و کار کسب و کار بازاریابی

و بازاریابان می دانیم که اشکال سنتی بازاریابی مهم هستند، اما هنوز بسیاری از بازاریابان مورد استفاده از ابزار ساده مانند YouTube برای ترویج کسب و کار فکر می کنم.

اساسا بسیاری از راه های که یوتیوب می تواند به نفع کسب و کار وجود دارد اما صاحبان کسب و کار باید چیزهای خاص را به YouTube برای آنها کار را انجام دهید. اینجا پنج راهنمایی برای استفاده از YouTube برای بازاریابی کسب و کار.

1. ایجاد برچسب ها

وجود دارد بسیاری از فیلم های بزرگ است که به سادگی نمی دیده چون فرستنده می خواستم برای ایجاد هر گونه برچسب ها برای این ویدئو. یوتیوب می دهد مردم گزینه از جمله برچسب ها مربوطه کمک ویدیو خود را پیدا کنید. بازاریابان بدترین مورد استفاده نکردن از سیستم برچسب هستند. اگر آنها استفاده از تگ، تگ معمولا چند یا نه غالب است.

2. تولید با کیفیت تصویری

کیفیت ویدیوی بسیار مورد شما به عنوان صاحب کسب و کار و یا فروشنده می گوید. هنگامی که شما تولید فیلم با کیفیت بالا ویدئو بازاریابی تنها می تواند موثر باشد. شما حتی ممکن است بخواهید به استخدام شرکت تولید برای کمک به ایجاد ویدئویی که برای کمپین بازاریابی ویدیو خود را بهینه سازی شده است.

3. ایجاد شرح

توضیحات شما ایجاد می تواند متن اضافی، ویدئو راهنمایی، لینک بازگشت به سایت اصلی شما یا خلاصه ای از فیلم خود را. انتخاب با شما است و توضیح خود را بستگی دارد نوع ویدیو آپلود شما. با این حال، مردم تمایل به پاسخ به فیلم های کسب و کار است که لینک های اضافی و یا اطلاعات در جعبه توضیحات.

4. فیلم کوتاه

هیچ کس کل 30 دقیقه پخش خواهد شد ویدیو نگه دارید. شما خوش شانس به مردم تماشای فیلم پنج دقیقه خواهد بود. شما باید بهترین خود را به ارائه تصویری است که کمتر از 5 دقیقه است و هنوز مردم تمام اطلاعات مهم را انجام دهد.

در واقع کاملا آسان به سه دقیقه ویدیو و هنوز هم ارائه تمام اطلاعات مهم است. چون آنها هم شامل اطلاعات بی ربط خرگوش دنباله و یا خود را بی ارزش تکرار دلیل چرا بسیاری از بازاریابان تولید فیلم 30 دقیقه است. بدترین رتبه دهی نشده است، آنها می تواند همه اینها در فیلم همان را انجام دهد.

5. سهم اراده بازاریابان تصویری

اغلب آپلود ویدئو شرکت بزرگ به YouTube، اما پس از آن کار با آن، امید که ویدیو محبوب خود می شود. متاسفانه، فیلم های کسب و کار یکی از کم مورد نظر-به-پخش انواع ویدئو در یوتیوب است. اگر می خواهید ویدیوی ویروسی شدن، بنابراین، شما باید به گسترش در استراتژی YouTube خود را با به اشتراک گذاری ویدیو در سیستم عامل دیگر مانند فیس بوک، توییتر و وب سایت خود را. شما نیز باید ایجاد مقالات سایت های مختلف مقاله و شامل ویدیو در مقاله شما. HubPages نویسنده به استفاده از فیلم از YouTube در مقالات خود را اجازه می دهد.

نتيجه گيري

YouTube می تواند مزایای زیادی برای صاحبان کسب و کار. با این حال، موفقیت خود را با این رسانه بستگی دارد در مقدار زمان و کار شما را در آن قرار دهید.

youtube

و بازاریابان می دانیم که اشکال سنتی بازاریابی مهم هستند، اما هنوز بسیاری از بازاریابان مورد استفاده از ابزار ساده مانند YouTube برای ترویج کسب و کار فکر می کنم.

اساسا بسیاری از راه های که یوتیوب می تواند به نفع کسب و کار وجود دارد اما صاحبان کسب و کار باید چیزهای خاص را به YouTube برای آنها کار را انجام دهید. اینجا پنج راهنمایی برای استفاده از YouTube برای بازاریابی کسب و کار.

1. ایجاد برچسب ها

وجود دارد بسیاری از فیلم های بزرگ است که به سادگی نمی دیده چون فرستنده می خواستم برای ایجاد هر گونه برچسب ها برای این ویدئو. یوتیوب می دهد مردم گزینه از جمله برچسب ها مربوطه کمک ویدیو خود را پیدا کنید. بازاریابان بدترین مورد استفاده نکردن از سیستم برچسب هستند. اگر آنها استفاده از تگ، تگ معمولا چند یا نه غالب است.

2. تولید با کیفیت تصویری

کیفیت ویدیوی بسیار مورد شما به عنوان صاحب کسب و کار و یا فروشنده می گوید. هنگامی که شما تولید فیلم با کیفیت بالا ویدئو بازاریابی تنها می تواند موثر باشد. شما حتی ممکن است بخواهید به استخدام شرکت تولید برای کمک به ایجاد ویدئویی که برای کمپین بازاریابی ویدیو خود را بهینه سازی شده است.

3. ایجاد شرح

توضیحات شما ایجاد می تواند متن اضافی، ویدئو راهنمایی، لینک بازگشت به سایت اصلی شما یا خلاصه ای از فیلم خود را. انتخاب با شما است و توضیح خود را بستگی دارد نوع ویدیو آپلود شما. با این حال، مردم تمایل به پاسخ به فیلم های کسب و کار است که لینک های اضافی و یا اطلاعات در جعبه توضیحات.

4. فیلم کوتاه

هیچ کس کل 30 دقیقه پخش خواهد شد ویدیو نگه دارید. شما خوش شانس به مردم تماشای فیلم پنج دقیقه خواهد بود. شما باید بهترین خود را به ارائه تصویری است که کمتر از 5 دقیقه است و هنوز مردم تمام اطلاعات مهم را انجام دهد.

در واقع کاملا آسان به سه دقیقه ویدیو و هنوز هم ارائه تمام اطلاعات مهم است. چون آنها هم شامل اطلاعات بی ربط خرگوش دنباله و یا خود را بی ارزش تکرار دلیل چرا بسیاری از بازاریابان تولید فیلم 30 دقیقه است. بدترین رتبه دهی نشده است، آنها می تواند همه اینها در فیلم همان را انجام دهد.

5. سهم اراده بازاریابان تصویری

اغلب آپلود ویدئو شرکت بزرگ به YouTube، اما پس از آن کار با آن، امید که ویدیو محبوب خود می شود. متاسفانه، فیلم های کسب و کار یکی از کم مورد نظر-به-پخش انواع ویدئو در یوتیوب است. اگر می خواهید ویدیوی ویروسی شدن، بنابراین، شما باید به گسترش در استراتژی YouTube خود را با به اشتراک گذاری ویدیو در سیستم عامل دیگر مانند فیس بوک، توییتر و وب سایت خود را. شما نیز باید ایجاد مقالات سایت های مختلف مقاله و شامل ویدیو در مقاله شما. HubPages نویسنده به استفاده از فیلم از YouTube در مقالات خود را اجازه می دهد.

نتيجه گيري

YouTube می تواند مزایای زیادی برای صاحبان کسب و کار. با این حال، موفقیت خود را با این رسانه بستگی دارد در مقدار زمان و کار شما را در آن قرار دهید.