“SMM اهداف بازاریابی اینترنتی با سایت های رسانه های اجتماعی مثل Digg، Flickr، مای اسپیس، YouTube و بسیاری دیگر ترکیب می کند. اهداف SMM متفاوت برای هر کسب و کار و یا سازمان خواهد بود، با این حال بیشتر نوعی از بازاریابی ویروسی ساخت ایده آگاهی افزایش دید و احتمالا به فروش محصول و یا خدمات را شامل خواهد شد. SMM نیز ممکن است شامل مدیریت اعتبار آنلاین. ترین جوامع آنلاین سنتی مستقیم خوش یا تکنیک های فروش سخت پس از مبارزه ی SMM ظرافت بیشتری در اجرا خواهد شد مبارزات SMM نیاز درست هدف باید به جامعه می خواهید با یک پیام است که تجدید نظر به آنها برسد. برخی از راه های معمول از دستیابی به این با کسب اطلاعات معتبر و سرگرمی و طنز یا مجادلات هستند. “
-ویکی
رسانه های اجتماعی بازاریابی می شود فکر از روش غیر مستقیم برای بازاریابی کسب و کار شما. فرآیند قدرتمند است که با بهره گیری از اصول سنتی بازاریابی دو برنامه اجتماعی به پایان می رسد که بسیار ترویج کسب و کار خود را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی است. رسانه های اجتماعی بازاریابی است موج جدید بازاریابی آنلاین و روش غیر مستقیم بازاریابی ممکن است در نظر گرفته شود. بازاریابی سنتی بر فروش فوری و درست به نقطه ای می شود. این است که ما این است که چه کار می کنیم، این است که چرا شما باید خرید محصول و یا خدمات، ما در حال حاضر آن را خریداری. طول چرخه فروش سنتی متفاوت در صنایع اما هدف این است که همیشه همان نزدیک فروش آن است.
رسانه های اجتماعی بازاریابی هدف همان است اما معنای به پایان بسیار متفاوت هستند. این به طور کلی به سعی کنید به عنوان مثال فروش محصول و یا خدمات در صنعت انجمن سایت های ناپسند است. این انجمن در محل برای تبادل ایده ها، دانش و شبکه هستند. بیشترین انجمنها بخش جداگانه تبلیغاتی که در آن می توانید کسب و کار را برای تبلیغات پرداخت است. ایده پشت شرکت در انجمن ها این است که خودتان را به عنوان کارشناس صنعت شما ایجاد. به اشتراک گذاری دانش خود و یادگیری از کسانی که در همان صنعت یا نتایج بازار هدف خود را در قرار گرفتن در معرض برای شما و کسب و کار شما.
اگر شما ارائه اطلاعات مفید، نظرات سازنده و سوال مناسب بپرسید, شما خواهد شد ارائه ارزش به مشتریان بالقوه و آنها در نهایت، به دنبال ارزش بیشتری از شما خواهد شد،. به طور طبیعی، مقدار نهایی خود را در محصول یا خدمات شما در حال تلاش برای فروش است. مشکل ذاتی با رسانه های اجتماعی بازاریابی است که آن طول می کشد بسیاری از زمان و تلاش برای رسیدن به انتظار می رود که نتیجه دلخواه-که در حال فروش است. بسیاری از صاحبان کسب و کار هم زمان اختصاص به چیزی که فوری نتیجه مورد نظر (یا تاخیر در ارضاء نظریه) یا آنها هستند ضد استفاده از قدرتمند رسانه های اجتماعی بازاریابی گزینه به طور خاص از دلیل ارائه ندارند آن رویکرد غیر مستقیم به فروش و زمان آن طول می کشد برای دیدن نتایج.
بازاریابی اجتماعی رسانه ها واقعا متفاوت از شبکه های اجتماعی کردن اینترنت است. هنگامی که شما حضور در نمایشگاه تجاری یا رویداد شرکت، شما هستند در یک محیط اجتماعی مورد نظر منجر به افزایش پایه مشتری شبکه. شرکت هایی که حامی گردش گلف شرکت پیکنیک و دیگر برنامه های اجتماعی اغلب دعوت کارکنان و مشتریان و مشتریان بالقوه. این سه گروه از مردم که این وقایع چکار کنم؟ آنها معاشرت و شبکه. اگر چه برخی از توسعه دوستی که اینگونه، دلیل اصلی و هدف نهایی از اینگونه است که خط پایین به معنی افزایش سود شرکت & #39; s.
اینترنت ارائه می دهد منابع عظیم برای شبکه از طریق وبلاگ ها، انجمن ها، جوامع و البته تعداد بسیار زیاد سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک Bebo Dzone جمع آوری Ryze Squidoo برچسب Xing و بسیاری از بسیاری دیگر. مفهوم شبکه های مشابه است. سیستم عامل نمایی بزرگتر و متفاوت هستند. تعداد زیادی از سایت های می تواند خسته کننده (http://traffikd.com/social-media-websites/)، پس از آن ایده خوبی است برای تمرکز شما سایتهای شبکه های اجتماعی است که خاص به صنعت شما و همچنین برخی از بزرگتر، به طور گسترده ای استفاده می شود سایت عمومی مانند فیس بوک, Plaxo، LinkedIn، و غیره. در استفاده از prefer سایت که بیشتر کسب و کار گرا LinkedIn و Plaxo دوست- اما ترجیح شخصی است. به من, پروفایل فیس بوک اطلاعات و عکس های مناسب تر برای دوستان و خانواده از همکاران کسب و کار است اما کسانی که موافق هستند. باز هم، که ماده ترجیح شخصی است.
برای مقاصد بحث اجازه & #39; s در نظر بازاریابی سنتی (یا مستقیم) به کانال یک راه ارتباطی و رسانه های اجتماعی بازاریابی باید کانال ارتباط دو طرفه است. در بازاریابی سنتی کسب و کار شما ممکن است مستقیم از نامه رسان، ایمیل ارسال و یا شما ممکن است تبلیغات در مجله را مشاهده کنید. این نوع از کمپین های بازاریابی کسب و کار کلی پول هزینه و همیشه نتیجه در حجم زیادی از فروش نیست. در حال حاضر شرکت در گفتگوهای دو طرفه در انجمن ها، وبلاگ ها و دیگر سایت های شبکه های اجتماعی را در نظر. شما به عنوان نماینده از کسب و کار شما در گیر شدن در “گفتگو” با شما مشتریان و امیدوارم ارائه محتوای با ارزش (محتوا پادشاه است در رسانه های اجتماعی بازاریابی). با گذشت زمان، شما و کسب و کار شما می شود بیشتر قابل مشاهده است (همانطور که شما حضور خود را آنلاین افزایش)، ارزش و اعتبار خود را افزایش می دهد و در زمان، مشتریان بالقوه خود را می دانم که شما، ارزش در آنچه شما فروش است و در آن به شما.
در مثل همیشه خودم را در دیگر فرد & #39; s کفش به جایی که آنها درک می آیید. هر چیزی قبل از رفتن در اینترنت برای پیدا کردن همه چیز من در مورد محصول و یا خدمات من با توجه به خرید می خرید نیست. من بررسی و همچنین آنچه گفته مورد رقابتی محصول و یا خدمات. این می شود گفت، چرا هر کس دیگری در دو انجام همان انتظار می رود؟ اگر فکر کردن رسانه های اجتماعی بازاریابی در این شرایط ارزش آن البته یک فرایند وقت گیر بیشتر مربوط به شما ممکن است.
مهم است به یاد داشته باشید که شامل شبکه های اجتماعی از مخاطبان بزرگ وفادار و جذاب است. همانطور که آن را با نام تجاری (موضوع فوق العاده مهم در حق خود) کسب و کار و پروفایل آنلاین دانی بازاریابی اجتماعی رسانه ها و تا حد زیادی می تواند هر کسب و کار بهره مند شوند. با این حال، رسانه های اجتماعی بازاریابی را طول می کشد زمان و تعهد جدی اما بازگشت نهایی دریافت خواهد شد به خوبی به ارزش زمان مصرف.
این که آیا یا نه embracees صاحب کسب و کار ارزش از رسانه های اجتماعی بازاریابی بدون فرار از این واقعیت است که اینترنت بازاریابی هاشمی وجود دارد. رسانه های اجتماعی در زندگی خود گرفته است و اگر شما هنوز شروع به پریدن در ارابه موسیقی است، شما از دست رفته قایق. که دانی آن نام تجاری کسب و کار و پروفایل آنلاین بازاریابی اجتماعی رسانه ها و تا حد زیادی می تواند هر کسب و کار بهره مند شوند.
“SMM اهداف بازاریابی اینترنتی با سایت های رسانه های اجتماعی مثل Digg، Flickr، مای اسپیس، YouTube و بسیاری دیگر ترکیب می کند. اهداف SMM متفاوت برای هر کسب و کار و یا سازمان خواهد بود، با این حال بیشتر نوعی از بازاریابی ویروسی ساخت ایده آگاهی افزایش دید و احتمالا به فروش محصول و یا خدمات را شامل خواهد شد. SMM نیز ممکن است شامل مدیریت اعتبار آنلاین. ترین جوامع آنلاین سنتی مستقیم خوش یا تکنیک های فروش سخت پس از مبارزه ی SMM ظرافت بیشتری در اجرا خواهد شد مبارزات SMM نیاز درست هدف باید به جامعه می خواهید با یک پیام است که تجدید نظر به آنها برسد. برخی از راه های معمول از دستیابی به این با کسب اطلاعات معتبر و سرگرمی و طنز یا مجادلات هستند. “
-ویکی
رسانه های اجتماعی بازاریابی می شود فکر از روش غیر مستقیم برای بازاریابی کسب و کار شما. فرآیند قدرتمند است که با بهره گیری از اصول سنتی بازاریابی دو برنامه اجتماعی به پایان می رسد که بسیار ترویج کسب و کار خود را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی است. رسانه های اجتماعی بازاریابی است موج جدید بازاریابی آنلاین و روش غیر مستقیم بازاریابی ممکن است در نظر گرفته شود. بازاریابی سنتی بر فروش فوری و درست به نقطه ای می شود. این است که ما این است که چه کار می کنیم، این است که چرا شما باید خرید محصول و یا خدمات، ما در حال حاضر آن را خریداری. طول چرخه فروش سنتی متفاوت در صنایع اما هدف این است که همیشه همان نزدیک فروش آن است.
رسانه های اجتماعی بازاریابی هدف همان است اما معنای به پایان بسیار متفاوت هستند. این به طور کلی به سعی کنید به عنوان مثال فروش محصول و یا خدمات در صنعت انجمن سایت های ناپسند است. این انجمن در محل برای تبادل ایده ها، دانش و شبکه هستند. بیشترین انجمنها بخش جداگانه تبلیغاتی که در آن می توانید کسب و کار را برای تبلیغات پرداخت است. ایده پشت شرکت در انجمن ها این است که خودتان را به عنوان کارشناس صنعت شما ایجاد. به اشتراک گذاری دانش خود و یادگیری از کسانی که در همان صنعت یا نتایج بازار هدف خود را در قرار گرفتن در معرض برای شما و کسب و کار شما.
اگر شما ارائه اطلاعات مفید، نظرات سازنده و سوال مناسب بپرسید, شما خواهد شد ارائه ارزش به مشتریان بالقوه و آنها در نهایت، به دنبال ارزش بیشتری از شما خواهد شد،. به طور طبیعی، مقدار نهایی خود را در محصول یا خدمات شما در حال تلاش برای فروش است. مشکل ذاتی با رسانه های اجتماعی بازاریابی است که آن طول می کشد بسیاری از زمان و تلاش برای رسیدن به انتظار می رود که نتیجه دلخواه-که در حال فروش است. بسیاری از صاحبان کسب و کار هم زمان اختصاص به چیزی که فوری نتیجه مورد نظر (یا تاخیر در ارضاء نظریه) یا آنها هستند ضد استفاده از قدرتمند رسانه های اجتماعی بازاریابی گزینه به طور خاص از دلیل ارائه ندارند آن رویکرد غیر مستقیم به فروش و زمان آن طول می کشد برای دیدن نتایج.
بازاریابی اجتماعی رسانه ها واقعا متفاوت از شبکه های اجتماعی کردن اینترنت است. هنگامی که شما حضور در نمایشگاه تجاری یا رویداد شرکت، شما هستند در یک محیط اجتماعی مورد نظر منجر به افزایش پایه مشتری شبکه. شرکت هایی که حامی گردش گلف شرکت پیکنیک و دیگر برنامه های اجتماعی اغلب دعوت کارکنان و مشتریان و مشتریان بالقوه. این سه گروه از مردم که این وقایع چکار کنم؟ آنها معاشرت و شبکه. اگر چه برخی از توسعه دوستی که اینگونه، دلیل اصلی و هدف نهایی از اینگونه است که خط پایین به معنی افزایش سود شرکت & #39; s.
اینترنت ارائه می دهد منابع عظیم برای شبکه از طریق وبلاگ ها، انجمن ها، جوامع و البته تعداد بسیار زیاد سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک Bebo Dzone جمع آوری Ryze Squidoo برچسب Xing و بسیاری از بسیاری دیگر. مفهوم شبکه های مشابه است. سیستم عامل نمایی بزرگتر و متفاوت هستند. تعداد زیادی از سایت های می تواند خسته کننده (http://traffikd.com/social-media-websites/)، پس از آن ایده خوبی است برای تمرکز شما سایتهای شبکه های اجتماعی است که خاص به صنعت شما و همچنین برخی از بزرگتر، به طور گسترده ای استفاده می شود سایت عمومی مانند فیس بوک, Plaxo، LinkedIn، و غیره. در استفاده از prefer سایت که بیشتر کسب و کار گرا LinkedIn و Plaxo دوست- اما ترجیح شخصی است. به من, پروفایل فیس بوک اطلاعات و عکس های مناسب تر برای دوستان و خانواده از همکاران کسب و کار است اما کسانی که موافق هستند. باز هم، که ماده ترجیح شخصی است.
برای مقاصد بحث اجازه & #39; s در نظر بازاریابی سنتی (یا مستقیم) به کانال یک راه ارتباطی و رسانه های اجتماعی بازاریابی باید کانال ارتباط دو طرفه است. در بازاریابی سنتی کسب و کار شما ممکن است مستقیم از نامه رسان، ایمیل ارسال و یا شما ممکن است تبلیغات در مجله را مشاهده کنید. این نوع از کمپین های بازاریابی کسب و کار کلی پول هزینه و همیشه نتیجه در حجم زیادی از فروش نیست. در حال حاضر شرکت در گفتگوهای دو طرفه در انجمن ها، وبلاگ ها و دیگر سایت های شبکه های اجتماعی را در نظر. شما به عنوان نماینده از کسب و کار شما در گیر شدن در “گفتگو” با شما مشتریان و امیدوارم ارائه محتوای با ارزش (محتوا پادشاه است در رسانه های اجتماعی بازاریابی). با گذشت زمان، شما و کسب و کار شما می شود بیشتر قابل مشاهده است (همانطور که شما حضور خود را آنلاین افزایش)، ارزش و اعتبار خود را افزایش می دهد و در زمان، مشتریان بالقوه خود را می دانم که شما، ارزش در آنچه شما فروش است و در آن به شما.
در مثل همیشه خودم را در دیگر فرد & #39; s کفش به جایی که آنها درک می آیید. هر چیزی قبل از رفتن در اینترنت برای پیدا کردن همه چیز من در مورد محصول و یا خدمات من با توجه به خرید می خرید نیست. من بررسی و همچنین آنچه گفته مورد رقابتی محصول و یا خدمات. این می شود گفت، چرا هر کس دیگری در دو انجام همان انتظار می رود؟ اگر فکر کردن رسانه های اجتماعی بازاریابی در این شرایط ارزش آن البته یک فرایند وقت گیر بیشتر مربوط به شما ممکن است.
مهم است به یاد داشته باشید که شامل شبکه های اجتماعی از مخاطبان بزرگ وفادار و جذاب است. همانطور که آن را با نام تجاری (موضوع فوق العاده مهم در حق خود) کسب و کار و پروفایل آنلاین دانی بازاریابی اجتماعی رسانه ها و تا حد زیادی می تواند هر کسب و کار بهره مند شوند. با این حال، رسانه های اجتماعی بازاریابی را طول می کشد زمان و تعهد جدی اما بازگشت نهایی دریافت خواهد شد به خوبی به ارزش زمان مصرف.
این که آیا یا نه embracees صاحب کسب و کار ارزش از رسانه های اجتماعی بازاریابی بدون فرار از این واقعیت است که اینترنت بازاریابی هاشمی وجود دارد. رسانه های اجتماعی در زندگی خود گرفته است و اگر شما هنوز شروع به پریدن در ارابه موسیقی است، شما از دست رفته قایق. که دانی آن نام تجاری کسب و کار و پروفایل آنلاین بازاریابی اجتماعی رسانه ها و تا حد زیادی می تواند هر کسب و کار بهره مند شوند.