ارسال بیانیه های علیرضا استاندارد حسابداری عمل بسیاری از شرکت ها دنبال است. اما اظهارات علیرضا ارسال هزینه زمان و تلاش در بسیاری از موارد هنوز بازده سود ملموس هر بسته به اندازه سازمان ها. سازمان های بزرگ ممکن است ارائه اظهارات مگر اینکه درخواست و احساس در حالی که کسب و کار کوچک ممکن است دریابید از اظهارات بسیار مفید که فقط ضایعات کاغذ با تاثیر کمی بر روی مجموعه است. آسان به misplace فاکتورها از روش های کسب و کار کوچک در سازمان های بزرگتر نیز توسعه می باشد.
اجازه دهید به طور خلاصه تحلیل جوانب مثبت و منفی از اظهارات علیرضا ارسال و شما تصمیم بگیرد که آیا آن مهم است و یا به آن به عنوان بخشی از روش حسابداری خود را.
جوانب مثبت-
-اظهارات علیرضا ابزار مالی ارتباطات با مشتریان هستند. در حالی که اکثر مشتریان فقط از فاکتورها پرداخت، اظهارات یادآوری واقعی به ویژه برای آن دسته از مشتریان که می دانم که آنها در سرمایه در گردش خود
نشسته است-در آشتی و حل مسائل با مشتریان در مستندات [سریعترکمکمیکند19659002]-یادآوری مقدار برجسته است و مشتری فرصتی برای به چالش کشیدن اتهامات نادرست به حساب کاربری خود را که آنها در غیر این صورت آگاه نخواهد بود. این کمک می کند تا در ایجاد روابط مشتری
-علیرضا ارسال بیانیه نیز کمک می کند تا تنظیم حرکت خود را به تلاش مجموعه های تهاجمی تر. در غیر این صورت، شما خود بهانه ای به سادگی توضیح، “خوب، من هرگز صورت حساب خود را دریافت کرد.” اجازه می دهد مشتریان
-ارسال A/R اظهارات می تواند کمک کند کشف تقلب
منفی-
– بسیاری از سازمان های بزرگ بر این باورند که بیانیه علیرضا ارسال فقط ضایعات کاغذ (و هزینه) است با تاثیر کمی بر روی مجموعه
– برخی از حساب های که انجام طرح درخواست اظهارات هستند بیشتر علاقه مند به پیدا کردن قدیمی اعتبار آنها می توانند درخواست به جای هیچ گونه نگرانی در مورد چه دلیل و یا گذشته است علت
-بعضی بر این باورند که به جای ارسال بیانیه گزینه موثرتر شخصا تماس مشتری در ممکن است فاکتورها دلیل خاص بیش از حد. این می تواند انجام شود توسط تلفن، ایمیل و یا تحویل خودکار ایمیل الکترونیکی
–برنامه های سودمند است که نظارت بر اطلاعات شما و ارسال اتوماتیک ایمیل یادآوری به مشتریان خود را براساس روز برجسته وجود دارد. بر خلاف اظهارات علیرضا، بدون هزینه کار یا عمل انسان در این روش
لازم است نتیجه گیری
کلید مجموعه کارآمد است بدانید که چگونه خود را مشتری می پردازد انجام آنها نیاز کپی از دریافت اسناد و اعتباری و یا شاید اثبات تحویل سند. هر دفتر فرآیندها و خصیصه های ذاتی که A/R پرسنل باید درک و کار در اطراف خود است. سریعتر شما ارائه آنچه آنها نیاز سریعتر شما پرداخت می شود. این ممکن است نیاز به تماس های تلفنی به صاف راه مانند پیگیری برای اطمینان دارند که همه چیز به آنها نیاز دارید و آن را در سیستم وارد شده است. اگر شما در حال حاضر ارائه اظهارات، شما ممکن است سعی کنید نه ارسال آنها برای یک ماه برای دیدن اگر هر کسی متوجه یا مراقبت. در مجموع، ارزش اظهارات وضعیت شما و مشتریان بستگی دارد.
ارسال بیانیه های علیرضا استاندارد حسابداری عمل بسیاری از شرکت ها دنبال است. اما اظهارات علیرضا ارسال هزینه زمان و تلاش در بسیاری از موارد هنوز بازده سود ملموس هر بسته به اندازه سازمان ها. سازمان های بزرگ ممکن است ارائه اظهارات مگر اینکه درخواست و احساس در حالی که کسب و کار کوچک ممکن است دریابید از اظهارات بسیار مفید که فقط ضایعات کاغذ با تاثیر کمی بر روی مجموعه است. آسان به misplace فاکتورها از روش های کسب و کار کوچک در سازمان های بزرگتر نیز توسعه می باشد.
اجازه دهید به طور خلاصه تحلیل جوانب مثبت و منفی از اظهارات علیرضا ارسال و شما تصمیم بگیرد که آیا آن مهم است و یا به آن به عنوان بخشی از روش حسابداری خود را.
جوانب مثبت-
-اظهارات علیرضا ابزار مالی ارتباطات با مشتریان هستند. در حالی که اکثر مشتریان فقط از فاکتورها پرداخت، اظهارات یادآوری واقعی به ویژه برای آن دسته از مشتریان که می دانم که آنها در سرمایه در گردش خود
نشسته است-در آشتی و حل مسائل با مشتریان در مستندات [سریعترکمکمیکند19659002]-یادآوری مقدار برجسته است و مشتری فرصتی برای به چالش کشیدن اتهامات نادرست به حساب کاربری خود را که آنها در غیر این صورت آگاه نخواهد بود. این کمک می کند تا در ایجاد روابط مشتری
-علیرضا ارسال بیانیه نیز کمک می کند تا تنظیم حرکت خود را به تلاش مجموعه های تهاجمی تر. در غیر این صورت، شما خود بهانه ای به سادگی توضیح، “خوب، من هرگز صورت حساب خود را دریافت کرد.” اجازه می دهد مشتریان
-ارسال A/R اظهارات می تواند کمک کند کشف تقلب
منفی-
– بسیاری از سازمان های بزرگ بر این باورند که بیانیه علیرضا ارسال فقط ضایعات کاغذ (و هزینه) است با تاثیر کمی بر روی مجموعه
– برخی از حساب های که انجام طرح درخواست اظهارات هستند بیشتر علاقه مند به پیدا کردن قدیمی اعتبار آنها می توانند درخواست به جای هیچ گونه نگرانی در مورد چه دلیل و یا گذشته است علت
-بعضی بر این باورند که به جای ارسال بیانیه گزینه موثرتر شخصا تماس مشتری در ممکن است فاکتورها دلیل خاص بیش از حد. این می تواند انجام شود توسط تلفن، ایمیل و یا تحویل خودکار ایمیل الکترونیکی
–برنامه های سودمند است که نظارت بر اطلاعات شما و ارسال اتوماتیک ایمیل یادآوری به مشتریان خود را براساس روز برجسته وجود دارد. بر خلاف اظهارات علیرضا، بدون هزینه کار یا عمل انسان در این روش
لازم است نتیجه گیری
کلید مجموعه کارآمد است بدانید که چگونه خود را مشتری می پردازد انجام آنها نیاز کپی از دریافت اسناد و اعتباری و یا شاید اثبات تحویل سند. هر دفتر فرآیندها و خصیصه های ذاتی که A/R پرسنل باید درک و کار در اطراف خود است. سریعتر شما ارائه آنچه آنها نیاز سریعتر شما پرداخت می شود. این ممکن است نیاز به تماس های تلفنی به صاف راه مانند پیگیری برای اطمینان دارند که همه چیز به آنها نیاز دارید و آن را در سیستم وارد شده است. اگر شما در حال حاضر ارائه اظهارات، شما ممکن است سعی کنید نه ارسال آنها برای یک ماه برای دیدن اگر هر کسی متوجه یا مراقبت. در مجموع، ارزش اظهارات وضعیت شما و مشتریان بستگی دارد.