حداقل محدوده قابل دوام: جای مشتریان بودجه بدون به خطر انداختن خود هزینه یا یکپارچگی

به عنوان مربی, مشاور, خدمات حرفه ای و یا نمایه، شما احتمالا این اتفاق افتاده قبل از: شما را به مشتری بالقوه است که تنها مناسب بود صحبت کردیم.

شما می دانستید شما هم می تواند سحر و جادو را و شما را تا بسته خود را ارائه.

او واقعا واقعا می خواستم با شما در هر ظرفیت کار هنوز مالی بسته “منظم” شما فقط ممکن است مهم نیست که چگونه او را قطعه قطعه و diced اعداد نیست.

شما می دانید به اندازه کافی به تخفیف خدمات خود (تبریک!) اما شما قادر به کار با مشتری این درد.

بین دو مرز و سخت جایی گیر… چه باید بکنید?

اکثر مشتریان بالقوه است که سوالات خود در مورد کار با من مردم واقعا عالی هستند.

آنها در نشان دادن علاقه و اعتقاد بسیار در ایمیل های خود را که اغلب اوقات من می خواهم فقط به پرش از طریق صفحه نمایش و آنها را نوازش.

از آنجا که من انجام است که “جلسه استراتژی رایگان” را متوقف کرده اند چیزی دود و آینه ما به سادگی دریافت بر روی گوشی مشاهده موارد بهترین راه برای کار با هم.

حدود 20 دقیقه برای ما هستند یعنی کشف چگونه به بحث در مورد چالش واقعی و برای من به آنها نشان می دهد آنها تاپیک طلایی “آنچه انجام می دهند و چگونه آنها به آن را.” (این وضوح به تنهایی می تواند ارزش 4 هفته بسته مربیگری.)

8 بار از 10، آماده به رول آنها.

دیگر 2 بار آنها کمی مشکل بودجه کردم.

من سحر و جادو می خواهند اما تعداد آنها را دریافت کامل مانتی این امکان نیست.

در واقعا می خواهید برای کار با آنها و شما حدس زده آن بدون discounting.

وارد محدوده قابل دوام حداقل همه خوشحال را.

من به کار با مشتریان ستاره طلا است که درک کار من. مشتریان به اندازه کافی از سحر و جادو است که کمک خواهد کرد که آنها را به دریافت unstuck گرفتن. همه با قدردانی و یکپارچگی انجام می شود.

چگونه کار می کند؟

اول، نگه داشتن در ذهن است که در مورد discounting نیست. تنظیم محدوده به بودجه است.

اما تا تحویل مناسب در داخل سطل پول مشتری خود را دارد پس شما نه تنها به چیزهایی کردن لیست سفت کنید.

تنظیم محدوده نیاز به ارائه نتیجه منحصر به فرد شما را به جدول, در دوزهای کمتری را.

من می دانم بسیاری از مربیان بزرگ کلاه گیس آموزش مورد ایجاد بسته و نه “برای دلار معاملات” که توسط من خوب است (هر دو حق خود,?) اما “همه یا هیچ چیز” آموزشی شیوه ای که آنها در مورد آن صحبت شما از بهترین کار خود را انجام می دهند و ساخت جلوگیری می کند بیشتر تاثیر.

فقط گفت: ‘… انتقادی فکر کنیم. هنوز جعبه گورو.

در اینجا چگونه کار می کند حداقل محدوده قابل دوام برای من است:

1. تعریف حداقل محدوده برای شما به ارائه شما سحر و جادو

احتمالا برخی از چیزهایی شما نیاز دارید برای زمینه سازی قبل از هر چیز دیگری اتفاق می افتد وجود دارد. بنابراین شما می توانید کار خود را با صداقت تحویل مهم نیست که چگونه تنظیم دامنه این قطعه دست نخورده باشد.

به منظور انجام این کار, شما نیاز به اول وضوح مورد “چه شما و چگونه شما آن را” و قادر به بیان چگونگی آن می افزاید: ارزش برای مشتریان خود.

برای من، جزء حیاتی وضوح است. در یک کلمه کپی تا زمانی که من برای برخی می دانم که مشتریان من وضوح و میخ پیام آنها می مرتکب به نوشتن می نیست. من نیاز به هیجان در نفس خود و محکومیت در صدای خود را بشنود.

من نقطه فروش منحصر به فرد “copywriting با وضوح مربیگری پخته به روند” (که به معنی شما لازم نیست به یک مربی و سپس بیش از استخدام دهم که آب پایین همه چیز به هر حال عرق) است-اگر من را از وضوح (روانی-سال نوری کارآمد) سپس کمی راستش، شما لازم نیست که من استخدام.

2. توضیح به مشتریان چه آنها با این حوزه اصلاح

آن را گرفتن نیست فقط منصفانه است که مشتریان ممکن است تمام مزایای کار کردن با شما را بدون بسته مونتی کامل را دریافت کنید و شما فقط باید به صف مقابل درباره انتظارات است.

هنگامی که مشتریان با من در دامنه کاهش می یابد کار، به عنوان مثال، “اقتصاد مقیاس” بدهند (من هنوز هم به صرف مقداری زمان برای تنظیم وضوح و پایه و اساس است اما می خواهم آن را به تعداد کمتری از تحویل استفاده.) به علاوه، وقتی که آنها یک سری از صفحات در یک بروید، کپی منسجم تر از زمانی که ما آن تدریجی طول زمان انجام خواهد.

3. مسئولیت به عنوان کارشناس

شما متخصص و مسئولیت خود را به ساختار پروژه طرف مشتریان خود را.

شما ممکن است به کمک آنها را اولویت بندی و خلاقانه فکر می کنم بیشتر از روند.

اگر شما به سادگی نمی تواند تحویل سحر و جادو خود را در داخل بودجه خود است که در اینجا اختیار، الاغ نیمه کاری نکنم. آماده برای نه گفتن و راه رفتن دور شود.

4. چوب به محدوده

من می دانم آن وسوسه انگیز برای باقی ماندن هنگامی که شما در رول است. اما بودجه و دامنه داشته باشیم.

اگر شارژ هزینه مسطح “زیرا شما به هر حال انجام آن هستیم. فقط پرتاب آن نیست که مرز ضعیف است و به مشتریان خود است.

اگر متصل کردن هزینه هر ساعت اضافه در تحویل و بیل ساعت بدون توضیح دو و گرفتن تایید از مشتری.

این مفهوم دامنه قابل دوام حداقل ممکن است یا ممکن است کار برای کاری. با این حال راه شما خدمت شما ساختار، باید آن را مورد ارائه بهترین کار خود را با صداقت نه فروش چیزهای بیشتری را باک اضافی باشد.

آن را اندازه کنید و تشخیص خودتان اگر که برای شما و مشتریان شما مفید است.

client

به عنوان مربی, مشاور, خدمات حرفه ای و یا نمایه، شما احتمالا این اتفاق افتاده قبل از: شما را به مشتری بالقوه است که تنها مناسب بود صحبت کردیم.

شما می دانستید شما هم می تواند سحر و جادو را و شما را تا بسته خود را ارائه.

او واقعا واقعا می خواستم با شما در هر ظرفیت کار هنوز مالی بسته “منظم” شما فقط ممکن است مهم نیست که چگونه او را قطعه قطعه و diced اعداد نیست.

شما می دانید به اندازه کافی به تخفیف خدمات خود (تبریک!) اما شما قادر به کار با مشتری این درد.

بین دو مرز و سخت جایی گیر… چه باید بکنید?

اکثر مشتریان بالقوه است که سوالات خود در مورد کار با من مردم واقعا عالی هستند.

آنها در نشان دادن علاقه و اعتقاد بسیار در ایمیل های خود را که اغلب اوقات من می خواهم فقط به پرش از طریق صفحه نمایش و آنها را نوازش.

از آنجا که من انجام است که “جلسه استراتژی رایگان” را متوقف کرده اند چیزی دود و آینه ما به سادگی دریافت بر روی گوشی مشاهده موارد بهترین راه برای کار با هم.

حدود 20 دقیقه برای ما هستند یعنی کشف چگونه به بحث در مورد چالش واقعی و برای من به آنها نشان می دهد آنها تاپیک طلایی “آنچه انجام می دهند و چگونه آنها به آن را.” (این وضوح به تنهایی می تواند ارزش 4 هفته بسته مربیگری.)

8 بار از 10، آماده به رول آنها.

دیگر 2 بار آنها کمی مشکل بودجه کردم.

من سحر و جادو می خواهند اما تعداد آنها را دریافت کامل مانتی این امکان نیست.

در واقعا می خواهید برای کار با آنها و شما حدس زده آن بدون discounting.

وارد محدوده قابل دوام حداقل همه خوشحال را.

من به کار با مشتریان ستاره طلا است که درک کار من. مشتریان به اندازه کافی از سحر و جادو است که کمک خواهد کرد که آنها را به دریافت unstuck گرفتن. همه با قدردانی و یکپارچگی انجام می شود.

چگونه کار می کند؟

اول، نگه داشتن در ذهن است که در مورد discounting نیست. تنظیم محدوده به بودجه است.

اما تا تحویل مناسب در داخل سطل پول مشتری خود را دارد پس شما نه تنها به چیزهایی کردن لیست سفت کنید.

تنظیم محدوده نیاز به ارائه نتیجه منحصر به فرد شما را به جدول, در دوزهای کمتری را.

من می دانم بسیاری از مربیان بزرگ کلاه گیس آموزش مورد ایجاد بسته و نه “برای دلار معاملات” که توسط من خوب است (هر دو حق خود,?) اما “همه یا هیچ چیز” آموزشی شیوه ای که آنها در مورد آن صحبت شما از بهترین کار خود را انجام می دهند و ساخت جلوگیری می کند بیشتر تاثیر.

فقط گفت: ‘… انتقادی فکر کنیم. هنوز جعبه گورو.

در اینجا چگونه کار می کند حداقل محدوده قابل دوام برای من است:

1. تعریف حداقل محدوده برای شما به ارائه شما سحر و جادو

احتمالا برخی از چیزهایی شما نیاز دارید برای زمینه سازی قبل از هر چیز دیگری اتفاق می افتد وجود دارد. بنابراین شما می توانید کار خود را با صداقت تحویل مهم نیست که چگونه تنظیم دامنه این قطعه دست نخورده باشد.

به منظور انجام این کار, شما نیاز به اول وضوح مورد “چه شما و چگونه شما آن را” و قادر به بیان چگونگی آن می افزاید: ارزش برای مشتریان خود.

برای من، جزء حیاتی وضوح است. در یک کلمه کپی تا زمانی که من برای برخی می دانم که مشتریان من وضوح و میخ پیام آنها می مرتکب به نوشتن می نیست. من نیاز به هیجان در نفس خود و محکومیت در صدای خود را بشنود.

من نقطه فروش منحصر به فرد “copywriting با وضوح مربیگری پخته به روند” (که به معنی شما لازم نیست به یک مربی و سپس بیش از استخدام دهم که آب پایین همه چیز به هر حال عرق) است-اگر من را از وضوح (روانی-سال نوری کارآمد) سپس کمی راستش، شما لازم نیست که من استخدام.

2. توضیح به مشتریان چه آنها با این حوزه اصلاح

آن را گرفتن نیست فقط منصفانه است که مشتریان ممکن است تمام مزایای کار کردن با شما را بدون بسته مونتی کامل را دریافت کنید و شما فقط باید به صف مقابل درباره انتظارات است.

هنگامی که مشتریان با من در دامنه کاهش می یابد کار، به عنوان مثال، “اقتصاد مقیاس” بدهند (من هنوز هم به صرف مقداری زمان برای تنظیم وضوح و پایه و اساس است اما می خواهم آن را به تعداد کمتری از تحویل استفاده.) به علاوه، وقتی که آنها یک سری از صفحات در یک بروید، کپی منسجم تر از زمانی که ما آن تدریجی طول زمان انجام خواهد.

3. مسئولیت به عنوان کارشناس

شما متخصص و مسئولیت خود را به ساختار پروژه طرف مشتریان خود را.

شما ممکن است به کمک آنها را اولویت بندی و خلاقانه فکر می کنم بیشتر از روند.

اگر شما به سادگی نمی تواند تحویل سحر و جادو خود را در داخل بودجه خود است که در اینجا اختیار، الاغ نیمه کاری نکنم. آماده برای نه گفتن و راه رفتن دور شود.

4. چوب به محدوده

من می دانم آن وسوسه انگیز برای باقی ماندن هنگامی که شما در رول است. اما بودجه و دامنه داشته باشیم.

اگر شارژ هزینه مسطح “زیرا شما به هر حال انجام آن هستیم. فقط پرتاب آن نیست که مرز ضعیف است و به مشتریان خود است.

اگر متصل کردن هزینه هر ساعت اضافه در تحویل و بیل ساعت بدون توضیح دو و گرفتن تایید از مشتری.

این مفهوم دامنه قابل دوام حداقل ممکن است یا ممکن است کار برای کاری. با این حال راه شما خدمت شما ساختار، باید آن را مورد ارائه بهترین کار خود را با صداقت نه فروش چیزهای بیشتری را باک اضافی باشد.

آن را اندازه کنید و تشخیص خودتان اگر که برای شما و مشتریان شما مفید است.