چقدر ناخواسته در طراحی وب سایت شما?
ناخواسته است که همیشه چیز شما می توانید در دور انداختن و آن از دست رفته است. در واقع زمانی که شما روشن کردن آشغال چیزهای خوب پس دیده می شود، و این خصوص است تا با کسب و کار وب سایت.
پیدا کنم که قطعه trendiest ناخواسته اسلایدر محبوب است. طول می کشد تا غنی ترین صفحه اصلی املاک و هر ارزش کسب و کار عملی را ارائه نمی کند. در تحقیق من در مورد کیفیت محتوا کشویی تصویر نه در همه نشان. آن استفاده از زیبایی شناسی اما بدون استفاده عملی کسب و کار، اما آن مطمئن شوید که طول می کشد را تا فضای نخست.
کشویی تصویر چکار می کند؟
آن در می چرخد (اسلاید عکس در) تا 6 عکس به عنوان یک قاعده. که & #39; s تمام آن را می کند. شاید شما فکر می کنم در & m #39; دلیل وجود تصاویر زیبا ارائه شده، بیش از حد خشن بودن test و سپس شما اما انجام & خواهید #39; بدانید.
Test پوشش کشویی با کتاب و یا کاغذ سیاه به آن پنهان است. در حال حاضر نگاهی به بقیه صفحه و ببینید اگر شما می توانید بگویید چه شده است صفحه مورد. هر چه باقی می ماند بدون اسکرول کردن باید ارائه یک عنوان یا متن به چه چیز دیگری انتظار در صفحه نشان می دهد. حتی برای ترویج محصول و بازور کپی فروش بهتر از هیچ اطلاعات است.
خوب، در حال حاضر حذف کاغذ از کشویی تصویر و پوشش به عنوان بهترین شما می توانید بقیه صفحه نمایش. چه لغزان می گوید؟ هر گونه سرنخ از این تصاویر چرخش است که شما هر چیزی از علاقه در مورد سایت بگویید دارید؟
بیشتر ناخواسته
کینگ کنگ از سرصفحه های تمام طول می کشد تا دو دو از کل صفحه نمایش. هر چند هدر بخشی ضروری از صفحه وب خود آن فضای بیشتری از سربرگ از حکم در ثابت.
سرصفحه های بزرگ آن با تصاویر بزرگ می گوید: فقط یک چیز–“اجازه دهید & #39; ها ببینید چقدر بزرگ و مهم سایت من می توانید نگاه کنید چون من چندان برای گفتن در غیر این صورت وجود ندارد.”
و اگر این هدر کینگ کنگ در هر صفحه تکرار آن به سادگی ترکیبات مشکل. همه ما می دانیم که طراحی وب می توانید پایه بادام زمینی شبیه یک فروشگاه بدون فریب خورده است.
تصاویر دیگر مردم & #39; s ناخواسته
وجود دارد تن از تبلیغات شخص ثالث با یا ویدجت برای افزودن پرکننده در یک ستون، اما آنها فقط از چه سایت ما به بازار ما را منحرف کردن. معامله این است که شما دریافت اظهارنامه کوچک اگر این تبلیغات فروش برای آن شخص ثالث تولید است. برای تلفن های موبایل خوب اما ما وب سایت است نه جذب بسیاری از ما بازار را به سايت خود را با این آشغال وجود دارد هیچ & #39 درآمد.
ارزش به شخص ثالث آنها گرفتن یک لینک بازگشت به سایت خود را افزایش محبوبیت لینک خود است. ما دریافت zilch.
خود ناخواسته آه
، هم در ترویج & #39; پیروزی آن انجام می شود. در #39 &; m کشتن گاو مقدس بازاریابی. هر کس به شما برای تبلیغات در صفحات وب خود را می گوید. از شما دعوت به فریاد کردن تبلیغات خود و ارتقاء دیوانه می خواهم و سپس شما مطلقا باید تقاضای فروش و فشار آن مردمی را به پر کردن سبد خرید خود را.
خوب، شاید آن زمان & #39 به دیدن چیزهای دیگری چون ما در حال کار با وب سایت، نه روزنامه یا تلویزیون است.
روزنامه های روزانه یا هفتگی، تلویزیون زمان نخست هر روز است. وب سایت ما ممکن است به تنها یک بار و فقط کمی کوتاه از زمان دیده می شود. به بازدید کننده دوباره کنیم بیش از تبلیغات و فروش بازور. ما تبلیغات و فروش بازور در مقابل ما تمام طول روز می توانید اما یکبار می ما آمد در سراسر وب سایت است که ما صحبت در مورد مشکلات ما کمک می کند.
دلیل واقعی خود به ترویج تبلیغات در سایت خود ما بازاریابی منفی هستند اعضای بازار ما در حال حاضر رسیده است. آگهی های خارجی و یا لینک آنها را به سایت ما خریداری و تبلیغات کار خود را انجام داده است. حالا که ما نظرمان s بازار & #39; آن دیگر مورد نیاز نیست. اگر هر چیزی، تبلیغات بیشتر آنها دور ارسال خواهد شد.
ما نیاز به صحبت با ما بازار در مورد مشکلات خود را و چگونه ما می تواند این مشکلات را حل کند. چرا ما هنوز انجام این کار؟ شاید اکثر بازاریابان وب نمی آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد دانند.
مطالب خوب حتی می تواند تبدیل به جنس اوراق و شکسته
چشم ما باز در حال حاضر. ما می بینیم که ما نیاز به خریدار بالقوه را به صحبت کردن در گام بعدی در چرخه خرید حرکت می کند. بحث ما در مورد درد خود را و راه حل های ما و آنها مانند این. آنها کمک می کند اما پس از ما بخواهید ما سایت bookmarked تنها را 5 دقیقه. بهتر است ما ارائه رایگان کاغذ سفید به صورت اگر آنها به ما آدرس پست الکترونیکی و نام. داغ، ما آنها را می توانید بکشید بعد بازگشت.
تمام این بازاریابی ایده های خوب به ما طراح وب است که بی درنگ آن را تبدیل به متن های کوچک و سپس محو مقابل داده می شود. بنابراین آن را بیش از پرش می شود چون در حال حاضر به خواندن، سخت است بهترین مواد بازاریابی ما فقط به ناخواسته تبدیل کردم.
مردم خواندن در بهترين حالت، را دوست ندارد اما آن دشوار فقط آنها را بهانه ای برای آن فایل تحت ناخواسته می دهد.
طراح وب همه چیز دیگری در صفحه به منظور افزایش محتوای متنی که می پیوندد مشتری در وهله اول باید کار. جای طراح تصویر کامل است که می تواند در طول بازو را & #39 برگزار کره چشم توازن و زیبایی حتی در حالی که خطر انداختن توانایی برای مردم به خواندن محتوای قدردانی می خواهد.
همانطور که شما خواندن این مقاله آن احساس می کنید? طوری که شما می خواهید به تغییر طراحی وب آن شما حرکت کند? شما باید سر و قلب پر از ایده های جدید?
اگر پس این نوع محتوای وب شما می خواهید به نوشتن و بازار خود را در حال حرکت. و وقتی که شما اول ناخواسته خلاص شدن از شما می توانید این کار.
چقدر ناخواسته در طراحی وب سایت شما?
ناخواسته است که همیشه چیز شما می توانید در دور انداختن و آن از دست رفته است. در واقع زمانی که شما روشن کردن آشغال چیزهای خوب پس دیده می شود، و این خصوص است تا با کسب و کار وب سایت.
پیدا کنم که قطعه trendiest ناخواسته اسلایدر محبوب است. طول می کشد تا غنی ترین صفحه اصلی املاک و هر ارزش کسب و کار عملی را ارائه نمی کند. در تحقیق من در مورد کیفیت محتوا کشویی تصویر نه در همه نشان. آن استفاده از زیبایی شناسی اما بدون استفاده عملی کسب و کار، اما آن مطمئن شوید که طول می کشد را تا فضای نخست.
کشویی تصویر چکار می کند؟
آن در می چرخد (اسلاید عکس در) تا 6 عکس به عنوان یک قاعده. که & #39; s تمام آن را می کند. شاید شما فکر می کنم در & m #39; دلیل وجود تصاویر زیبا ارائه شده، بیش از حد خشن بودن test و سپس شما اما انجام & خواهید #39; بدانید.
Test پوشش کشویی با کتاب و یا کاغذ سیاه به آن پنهان است. در حال حاضر نگاهی به بقیه صفحه و ببینید اگر شما می توانید بگویید چه شده است صفحه مورد. هر چه باقی می ماند بدون اسکرول کردن باید ارائه یک عنوان یا متن به چه چیز دیگری انتظار در صفحه نشان می دهد. حتی برای ترویج محصول و بازور کپی فروش بهتر از هیچ اطلاعات است.
خوب، در حال حاضر حذف کاغذ از کشویی تصویر و پوشش به عنوان بهترین شما می توانید بقیه صفحه نمایش. چه لغزان می گوید؟ هر گونه سرنخ از این تصاویر چرخش است که شما هر چیزی از علاقه در مورد سایت بگویید دارید؟
بیشتر ناخواسته
کینگ کنگ از سرصفحه های تمام طول می کشد تا دو دو از کل صفحه نمایش. هر چند هدر بخشی ضروری از صفحه وب خود آن فضای بیشتری از سربرگ از حکم در ثابت.
سرصفحه های بزرگ آن با تصاویر بزرگ می گوید: فقط یک چیز–“اجازه دهید & #39; ها ببینید چقدر بزرگ و مهم سایت من می توانید نگاه کنید چون من چندان برای گفتن در غیر این صورت وجود ندارد.”
و اگر این هدر کینگ کنگ در هر صفحه تکرار آن به سادگی ترکیبات مشکل. همه ما می دانیم که طراحی وب می توانید پایه بادام زمینی شبیه یک فروشگاه بدون فریب خورده است.
تصاویر دیگر مردم & #39; s ناخواسته
وجود دارد تن از تبلیغات شخص ثالث با یا ویدجت برای افزودن پرکننده در یک ستون، اما آنها فقط از چه سایت ما به بازار ما را منحرف کردن. معامله این است که شما دریافت اظهارنامه کوچک اگر این تبلیغات فروش برای آن شخص ثالث تولید است. برای تلفن های موبایل خوب اما ما وب سایت است نه جذب بسیاری از ما بازار را به سايت خود را با این آشغال وجود دارد هیچ & #39 درآمد.
ارزش به شخص ثالث آنها گرفتن یک لینک بازگشت به سایت خود را افزایش محبوبیت لینک خود است. ما دریافت zilch.
خود ناخواسته آه
، هم در ترویج & #39; پیروزی آن انجام می شود. در #39 &; m کشتن گاو مقدس بازاریابی. هر کس به شما برای تبلیغات در صفحات وب خود را می گوید. از شما دعوت به فریاد کردن تبلیغات خود و ارتقاء دیوانه می خواهم و سپس شما مطلقا باید تقاضای فروش و فشار آن مردمی را به پر کردن سبد خرید خود را.
خوب، شاید آن زمان & #39 به دیدن چیزهای دیگری چون ما در حال کار با وب سایت، نه روزنامه یا تلویزیون است.
روزنامه های روزانه یا هفتگی، تلویزیون زمان نخست هر روز است. وب سایت ما ممکن است به تنها یک بار و فقط کمی کوتاه از زمان دیده می شود. به بازدید کننده دوباره کنیم بیش از تبلیغات و فروش بازور. ما تبلیغات و فروش بازور در مقابل ما تمام طول روز می توانید اما یکبار می ما آمد در سراسر وب سایت است که ما صحبت در مورد مشکلات ما کمک می کند.
دلیل واقعی خود به ترویج تبلیغات در سایت خود ما بازاریابی منفی هستند اعضای بازار ما در حال حاضر رسیده است. آگهی های خارجی و یا لینک آنها را به سایت ما خریداری و تبلیغات کار خود را انجام داده است. حالا که ما نظرمان s بازار & #39; آن دیگر مورد نیاز نیست. اگر هر چیزی، تبلیغات بیشتر آنها دور ارسال خواهد شد.
ما نیاز به صحبت با ما بازار در مورد مشکلات خود را و چگونه ما می تواند این مشکلات را حل کند. چرا ما هنوز انجام این کار؟ شاید اکثر بازاریابان وب نمی آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد دانند.
مطالب خوب حتی می تواند تبدیل به جنس اوراق و شکسته
چشم ما باز در حال حاضر. ما می بینیم که ما نیاز به خریدار بالقوه را به صحبت کردن در گام بعدی در چرخه خرید حرکت می کند. بحث ما در مورد درد خود را و راه حل های ما و آنها مانند این. آنها کمک می کند اما پس از ما بخواهید ما سایت bookmarked تنها را 5 دقیقه. بهتر است ما ارائه رایگان کاغذ سفید به صورت اگر آنها به ما آدرس پست الکترونیکی و نام. داغ، ما آنها را می توانید بکشید بعد بازگشت.
تمام این بازاریابی ایده های خوب به ما طراح وب است که بی درنگ آن را تبدیل به متن های کوچک و سپس محو مقابل داده می شود. بنابراین آن را بیش از پرش می شود چون در حال حاضر به خواندن، سخت است بهترین مواد بازاریابی ما فقط به ناخواسته تبدیل کردم.
مردم خواندن در بهترين حالت، را دوست ندارد اما آن دشوار فقط آنها را بهانه ای برای آن فایل تحت ناخواسته می دهد.
طراح وب همه چیز دیگری در صفحه به منظور افزایش محتوای متنی که می پیوندد مشتری در وهله اول باید کار. جای طراح تصویر کامل است که می تواند در طول بازو را & #39 برگزار کره چشم توازن و زیبایی حتی در حالی که خطر انداختن توانایی برای مردم به خواندن محتوای قدردانی می خواهد.
همانطور که شما خواندن این مقاله آن احساس می کنید? طوری که شما می خواهید به تغییر طراحی وب آن شما حرکت کند? شما باید سر و قلب پر از ایده های جدید?
اگر پس این نوع محتوای وب شما می خواهید به نوشتن و بازار خود را در حال حرکت. و وقتی که شما اول ناخواسته خلاص شدن از شما می توانید این کار.