جان هنچک برای فروش "Interactive" بیمه عمر، به شدت به دنبال پیگیری بهداشت و درمان است

جان هنچک قصد دارد تنها بسته های بیمه های زندگی را عرضه کند که انگیزه ای برای مشتریانی که ساعت هوشمند را می پوشند و اطلاعات سلامتی خود را می پردازند، ارائه می دهد.

این شرکت شروع به ارائه یک سیاست بیمه عمر "تعاملی" به نام "Vitality" به زودی همه بیمه گران بیمه عمر جان جانکچک به این برنامه تغییر خواهند کرد که تخفیف و کارت های هدیه را برای هر کسی که مایل به ردیابی اطلاعات سلامتی خود است، ارائه می دهد.

در اینجا سوازان برلین برای نوشتن رویترز:

صاحبان حقوق بیمه، تخفیف های حقوقی را برای اهداف ورزشی که در دستگاه های پوشیدنی مانند Fitbit یا Apple Watch دیده می شوند، دریافت می کنند و کارت هدیه برای فروشگاه های خرده فروشی و دیگر افراد با ثبت فعالیت های خود و خرید مواد غذایی سالم در برنامه.

به طور تئوری، هر کس برنده می شود، به عنوان بیمه گران انگیزه برای پذیرش عادات سالم و شرکت های بیمه جمع آوری حق بیمه بیشتر و پرداخت کمتر در ادعا اگر مشتریان زندگی می کنند طولانی تر.

همانطور که مقاله اشاره می کند، طرفداران حفظ حریم خصوصی، قطعا با زاویه "همه برنده" مخالف هستند. اما شرکت های بیمه هر گونه انگیزه ای را برای جمع آوری اطلاعات به اندازه بیمه گران ممکن است. من فکر می کنم این نوع از "انگیزه ها" در طول زمان به طور فزاینده ای اجباری خواهد بود و مانع نوعی قانون می شود. [1965،9007]