در پردیس آموزش در مقابل. آموزش آنلاین! یکی بهتر از دیگری? یکی کاملا می توانید جایگزین دیگر? در واقع آن است که آموزش و پرورش آنلاین راه آینده می شود. موسسات آموزشی، شرکت ها و سازمان های دولتی در حال حاضر به همان اندازه انواع آموزش الکترونیکی را ارائه دهد. با این حال، یک کامپیوتر واقعا معلم و تخته سیاه می تواند جایگزین?
چگونه مردم یادگیری
هر فرد شکل یادگیری است که آنها را مناسب است. اگر چه اکثر مردم رها از دوره های کامپیوتر به رهبری 100% افراد دستیابی به نتایج فوق العاده در دوره های آنلاین، آموزش داده. موسسات آموزشی و همچنین شرکت در اجرای آموزش کارکنان باید هیچ راه ایده آل برای انجام آموزش گروه بزرگی از افراد وجود دارد و بنابراین باید برنامه های طراحی که بهترین وجه مناسب نیازهای گروه به عنوان یک کل را تشخیص دهد.
مردم با استفاده از حواس مختلف یاد بگیرند. این شامل یادگیری از طریق هر دو اجزای نظری دوره و همچنین تعامل اجتماعی با مربيان و دانش آموزان دیگر. یادگیری دانش آموزان از هر یک از دیگر & #39 اشتباهات و موفقیت، نه فقط از آنچه آنها را توسط مدرسان گفته شود.
هر فردی دانش آموز یادگیری ایده آل سرعت است. مدرسان هستند وجود قبل از مواجه با چالش طراحی دوره های که به جلو حرکت می کند که آن دانش آموزان با یادگیری آهسته سرعت سمت چپ را پشت، در حالی که نه حرکت تا به آرامی که دانش آموزان با یادگیری سریع تر چهره حوصله.
آموزش آنلاین
در عصر انتقال اطلاعات با سرعت بالا، آموزش آنلاین شدن وسیله ای محبوب و ارزان برای ارائه آموزش دو نفر بیرون از کلاس و در برخی موارد در سراسر جهان. تدریس می توان از طریق CD و وب سایت ها، و یا از طریق امکانات زمان واقعی آنلاین مانند رسانه آموزشی و کلاس های درس مجازی. با این حال، روش های مختلف آنلاین آموزش مزایا و معایب خود را دارند.
آموزش آنلاین هنوز مفهوم نسبتا جدید است و در بسیاری هنوز در مراحل دندان احترام می گذارد. به این ترتیب، مشکلات مختلف در سراسر محیط های مختلف آموزش آنلاین می رسند. به عنوان مثال:
1. عدم بازخورد فوری در محیط های آموزش ناهمزمان: در حالی که برخی از فضاهای آموزشی آنلاین مانند رسانه، آموزشی و کلاس های درس مجازی عمل زنده علاوه بر مربی, بیشتر انجام نمی. اگر چه داشتن مزیت خود آموز فراهم می کند هیچ بازخورد فوری از استاد زنده است که آموزش تحویل از طریق سی دی و یا وب سایت.
2. بیشتر آمادگی مورد نیاز بخشی از استاد: در محیط های آموزش آنلاین استاد می تواند نه تنها به مقابل تخته سفید و ارائه کلاس. دروس در فضاهای آموزشی آنلاین باید جلوتر از زمان به همراه با یادداشت ها و دستورالعمل ها است که ممکن است همراه با آموزش هر آماده.
در بسیاری از موارد آن نیز لازم است که استاد نه تنها تحت مخفف مفاهیم، اما فن آوری مورد استفاده برای ارائه آموزش های که در حال تدریس خواهد شد. پیش از این سطح مهارت مورد نیاز از مدرسان آموزش آنلاین قرار دادن تقاضا در موسسات آموزشی را افزایش می دهد.
سطح کلیسا نیز ممکن است بالاتر برای اجرای دوره های در محیط آموزش و پرورش آنلاین نیاز به عنوان مثال:
استاد قادر به تدریس هر دو مطالب دوره و ماهر در استفاده از فن آوری شود
درگیر تسهیل کننده-به کمک استاد در ارائه محتوا، اما ممکن است پس از راه دور
کمک میز دو قربانی کمک دو مدرسان تسهيل کننده و دانش آموزان در استفاده از نرم افزار و سخت افزار مورد استفاده برای ارائه این دوره را انجام دهد.
3-نه همه مردم با آموزش و پرورش آنلاین راحت است: آموزش و پرورش دیگر تنها توسط جوانان جهان & #39 گرفته. با روند افزایش نسبت به آموزش بزرگسالان و مداوم، وجود دارد نیاز به دوره های طراحی مناسب برای دانش آموزان بیش از محدوده سنی بزرگتر و همچنین دانش آموزان از زمینه های مختلف و متنوع. با این حال، برای طراحی فضاهای آموزشی آنلاین مناسب برای همه دشوار، است.
4. افزایش پتانسیل برای نا امیدی و اضطراب و سردرگمی: در محیط آموزش و پرورش آنلاین تعداد بیشتری از قطعات ساخت سیستم است که می تواند شکست وجود دارد. ناموفقیتهای سرویس دهنده ممکن است دوره های آنلاین از عامل جلوگیری کند. نرم افزار مبتنی بر آموزش برنامه های کاربردی ممکن است نیاز به دیگر اجزای خاص به کار گیرند. ویروس های کامپیوتری نرم افزار لازم برای اجرای آموزش آنلاین محیط های آلوده ممکن است. اگر این سیستم پیچیده دانش آموزان ممکن است سهولت آموزش و پرورش در پردیس به جای مصرف اضافی زمان و تلاش لازم برای استفاده از سیستم های آموزش آنلاین استاد را انتخاب کنید.
5. تقسیم دیجیتال: بسیاری از مردم که در مناطق دور افتاده و کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند دسترسی به کامپیوتر، هر نوع آموزش آنلاین عملا امکان ساخت ندارد. به همین دلیل آموزش آنلاین فقط قادر به مردم به اندازه کافی خوش شانس قادر به استفاده از تکنولوژی های درگیر را هدف قرار داده است. به طور مشابه، ارائه آموزش های زنده در سراسر جهان که محدوده های زمانی مختلف و ملیت افزایش تقاضا برای instruors ماهر چند معنی.
علاوه بر این، نیز وجود دارد بسیاری از مسائل حقوقی مرتبط با حفظ محیط زیست آموزش آنلاین. به عنوان مثال، قوانین مالکیت معنوی، ویژه کسانی که مربوط به کپی رایت، ممکن است یا ممکن نیست به طور کامل پوشش الکترونیکی ایجاد مالکیت معنوی. به عنوان مثال، اطلاعات در وب سایت به حوزه عمومی با وجود در دسترس بودن و نه لزوما محسوب است. با این حال، استرالیا قانون کپی رایت در سال 2001 به اطمینان حاصل شود که صاحبان حق کپی مواد الکترونیکی از جمله فضاهای آموزشی آنلاین می تواند همچنان به ارائه آثار خود را به صورت تجاری اصلاح شد.
آموزش و پرورش در دانشگاه
هنوز هم رایج ترین شکل از آموزش سنتی کلاس درس سبک یادگیری است. این محیط درس هدایت شخصی از فضاهای آموزشی آنلاین هستند و همچنین استفاده از این امکان برای انتقادات و پیشنهادات فوری هم به و از دانش آموزان و معلمان به طور یکسان است. با این حال، کلاس درس انعطاف پذیری کمتر از دوره های اجرا در فضاهای آموزشی آنلاین اجازه می دهد.
مدرسان در محیط کلاس درس مدرن هنوز هم قادر به استفاده از اشکال مختلف از وسایل الکترونیکی در حالی که هنوز هم حفظ فضای مربوط به محیط سنتی کلاس درس است. به عنوان مثال، اسلاید پاورپوینت می تواند مورد استفاده قرار گیرد به جای تخته سفید یا تخته سیاه. جزوه ها را می توان از طریق وب سایت دوره های قبل از این رویداد توزیع شده است. با این حال، در روز، دانش آموزان هنوز هم قادر به شرکت فعالانه در درس است.
به عنوان فضاهای آموزشی آنلاین آموزش و پرورش در پردیس همراه با برخی اشکالات رایج که کلاس خود را است. این نیاز به گروهی از مردم که در دانشگاه به عنوان مثال، چند نفر صد در اندازه، به جمع آوری در همان محل در همان زمان می تواند برسد. این نیاز به زمان زیادی و تعهد مالی از طرف موسسه آموزشی و دانش آموزان.
با این حال، این نوع از محیط زیست است که در سراسر جهان بیشتر آشنا به دانش آموزان است. مردم از همه سنین می تواند دسترسی به محیط کلاس درس احساس راحت با راه اداره کلاس درس انجام می شود. دانشجویان قدیمی تر است که ممکن است راحت با استفاده از فناوری اطلاعات به حرکت به راه خود را از طریق محیط های آموزش آنلاین احتمالا پیچیده آموزش و پرورش در پردیس ساخت قالب قابل دسترس ترین آموزش لازم نیست.
آموزش و پرورش در پردیس یکی از مزایای که 100% تحویل الکترونیکی دروس می تواند تعامل نمی پیشنهاد اجتماعی است. یادگیری از رعایت نه تنها آنچه در یک صفحه نوشته شده یا در یک نمایش اسلاید ارائه شده اما آنچه در دیگران مشاهده می آید. اکثر دانش آموزان به طور طبیعی کنجکاو هستند و بنابراین پرسش از مدرسان خود را می خواهند. محیط کلاس درس اجازه می دهد تا دانش آموزان به چه نه تنها با مربيان خود را اما با دیگر دانشجویان در حال تدریس است.
بنابراین، کدام بهتر است؟
هیچ سبک آموزش است که بهترین با توجه به هر دانش آموز است. مطالعات (آموزش آنلاین می تواند آموزش جایگزین در پردیس) که دوره های که در آن آموزش و پرورش آنلاین استفاده می شود برای آموزش در دانشگاه ارائه موثر تر از دوره های تحویل به طور کامل با استفاده از تنها یک روش نشان داده اند. این دوره ها استفاده از مواد آموزش و پرورش آنلاین و استاد زنده و نتیجه بالاتر نسبت به دانش آموزان آموزش 100% آنلاین و یا دوره های کلاس های محیط زیست تولید کرده اند. دانش آموزان و استفاده از بازخورد فوری و تعامل اجتماعی است که همراه با محیط کلاس درس و همچنین راحتی ماژول های خود آموز آموزش آنلاین است که در کالیفرنیا می تواند هنگامی که آن را به بهترین وجه مناسب دانش آموز است.
به نظر می رسد که فضاهای آموزشی آنلاین هرگز به طور کامل جایگزین آموزش و پرورش در پردیس. ندارد “یک اندازه متناسب با تمام” روش تدریس وجود دارد. آموزش سبک برای انطباق یافتن روش که بهترین متناسب با گروه آموزش ادامه خواهد داد. با استفاده از ترکیبی از فضاهای آموزشی آنلاین و جلسات کلاس درس موسسات آموزشی، شرکت ها و سازمان های دولتی که آموزش که مناسب و موثر برای مربیان و دانش آموزان توزیع های مبتنی بر اطمینان از می توانید.
در پردیس آموزش در مقابل. آموزش آنلاین! یکی بهتر از دیگری? یکی کاملا می توانید جایگزین دیگر? در واقع آن است که آموزش و پرورش آنلاین راه آینده می شود. موسسات آموزشی، شرکت ها و سازمان های دولتی در حال حاضر به همان اندازه انواع آموزش الکترونیکی را ارائه دهد. با این حال، یک کامپیوتر واقعا معلم و تخته سیاه می تواند جایگزین?
چگونه مردم یادگیری
هر فرد شکل یادگیری است که آنها را مناسب است. اگر چه اکثر مردم رها از دوره های کامپیوتر به رهبری 100% افراد دستیابی به نتایج فوق العاده در دوره های آنلاین، آموزش داده. موسسات آموزشی و همچنین شرکت در اجرای آموزش کارکنان باید هیچ راه ایده آل برای انجام آموزش گروه بزرگی از افراد وجود دارد و بنابراین باید برنامه های طراحی که بهترین وجه مناسب نیازهای گروه به عنوان یک کل را تشخیص دهد.
مردم با استفاده از حواس مختلف یاد بگیرند. این شامل یادگیری از طریق هر دو اجزای نظری دوره و همچنین تعامل اجتماعی با مربيان و دانش آموزان دیگر. یادگیری دانش آموزان از هر یک از دیگر & #39 اشتباهات و موفقیت، نه فقط از آنچه آنها را توسط مدرسان گفته شود.
هر فردی دانش آموز یادگیری ایده آل سرعت است. مدرسان هستند وجود قبل از مواجه با چالش طراحی دوره های که به جلو حرکت می کند که آن دانش آموزان با یادگیری آهسته سرعت سمت چپ را پشت، در حالی که نه حرکت تا به آرامی که دانش آموزان با یادگیری سریع تر چهره حوصله.
آموزش آنلاین
در عصر انتقال اطلاعات با سرعت بالا، آموزش آنلاین شدن وسیله ای محبوب و ارزان برای ارائه آموزش دو نفر بیرون از کلاس و در برخی موارد در سراسر جهان. تدریس می توان از طریق CD و وب سایت ها، و یا از طریق امکانات زمان واقعی آنلاین مانند رسانه آموزشی و کلاس های درس مجازی. با این حال، روش های مختلف آنلاین آموزش مزایا و معایب خود را دارند.
آموزش آنلاین هنوز مفهوم نسبتا جدید است و در بسیاری هنوز در مراحل دندان احترام می گذارد. به این ترتیب، مشکلات مختلف در سراسر محیط های مختلف آموزش آنلاین می رسند. به عنوان مثال:
1. عدم بازخورد فوری در محیط های آموزش ناهمزمان: در حالی که برخی از فضاهای آموزشی آنلاین مانند رسانه، آموزشی و کلاس های درس مجازی عمل زنده علاوه بر مربی, بیشتر انجام نمی. اگر چه داشتن مزیت خود آموز فراهم می کند هیچ بازخورد فوری از استاد زنده است که آموزش تحویل از طریق سی دی و یا وب سایت.
2. بیشتر آمادگی مورد نیاز بخشی از استاد: در محیط های آموزش آنلاین استاد می تواند نه تنها به مقابل تخته سفید و ارائه کلاس. دروس در فضاهای آموزشی آنلاین باید جلوتر از زمان به همراه با یادداشت ها و دستورالعمل ها است که ممکن است همراه با آموزش هر آماده.
در بسیاری از موارد آن نیز لازم است که استاد نه تنها تحت مخفف مفاهیم، اما فن آوری مورد استفاده برای ارائه آموزش های که در حال تدریس خواهد شد. پیش از این سطح مهارت مورد نیاز از مدرسان آموزش آنلاین قرار دادن تقاضا در موسسات آموزشی را افزایش می دهد.
سطح کلیسا نیز ممکن است بالاتر برای اجرای دوره های در محیط آموزش و پرورش آنلاین نیاز به عنوان مثال:
استاد قادر به تدریس هر دو مطالب دوره و ماهر در استفاده از فن آوری شود
درگیر تسهیل کننده-به کمک استاد در ارائه محتوا، اما ممکن است پس از راه دور
کمک میز دو قربانی کمک دو مدرسان تسهيل کننده و دانش آموزان در استفاده از نرم افزار و سخت افزار مورد استفاده برای ارائه این دوره را انجام دهد.
3-نه همه مردم با آموزش و پرورش آنلاین راحت است: آموزش و پرورش دیگر تنها توسط جوانان جهان & #39 گرفته. با روند افزایش نسبت به آموزش بزرگسالان و مداوم، وجود دارد نیاز به دوره های طراحی مناسب برای دانش آموزان بیش از محدوده سنی بزرگتر و همچنین دانش آموزان از زمینه های مختلف و متنوع. با این حال، برای طراحی فضاهای آموزشی آنلاین مناسب برای همه دشوار، است.
4. افزایش پتانسیل برای نا امیدی و اضطراب و سردرگمی: در محیط آموزش و پرورش آنلاین تعداد بیشتری از قطعات ساخت سیستم است که می تواند شکست وجود دارد. ناموفقیتهای سرویس دهنده ممکن است دوره های آنلاین از عامل جلوگیری کند. نرم افزار مبتنی بر آموزش برنامه های کاربردی ممکن است نیاز به دیگر اجزای خاص به کار گیرند. ویروس های کامپیوتری نرم افزار لازم برای اجرای آموزش آنلاین محیط های آلوده ممکن است. اگر این سیستم پیچیده دانش آموزان ممکن است سهولت آموزش و پرورش در پردیس به جای مصرف اضافی زمان و تلاش لازم برای استفاده از سیستم های آموزش آنلاین استاد را انتخاب کنید.
5. تقسیم دیجیتال: بسیاری از مردم که در مناطق دور افتاده و کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند دسترسی به کامپیوتر، هر نوع آموزش آنلاین عملا امکان ساخت ندارد. به همین دلیل آموزش آنلاین فقط قادر به مردم به اندازه کافی خوش شانس قادر به استفاده از تکنولوژی های درگیر را هدف قرار داده است. به طور مشابه، ارائه آموزش های زنده در سراسر جهان که محدوده های زمانی مختلف و ملیت افزایش تقاضا برای instruors ماهر چند معنی.
علاوه بر این، نیز وجود دارد بسیاری از مسائل حقوقی مرتبط با حفظ محیط زیست آموزش آنلاین. به عنوان مثال، قوانین مالکیت معنوی، ویژه کسانی که مربوط به کپی رایت، ممکن است یا ممکن نیست به طور کامل پوشش الکترونیکی ایجاد مالکیت معنوی. به عنوان مثال، اطلاعات در وب سایت به حوزه عمومی با وجود در دسترس بودن و نه لزوما محسوب است. با این حال، استرالیا قانون کپی رایت در سال 2001 به اطمینان حاصل شود که صاحبان حق کپی مواد الکترونیکی از جمله فضاهای آموزشی آنلاین می تواند همچنان به ارائه آثار خود را به صورت تجاری اصلاح شد.
آموزش و پرورش در دانشگاه
هنوز هم رایج ترین شکل از آموزش سنتی کلاس درس سبک یادگیری است. این محیط درس هدایت شخصی از فضاهای آموزشی آنلاین هستند و همچنین استفاده از این امکان برای انتقادات و پیشنهادات فوری هم به و از دانش آموزان و معلمان به طور یکسان است. با این حال، کلاس درس انعطاف پذیری کمتر از دوره های اجرا در فضاهای آموزشی آنلاین اجازه می دهد.
مدرسان در محیط کلاس درس مدرن هنوز هم قادر به استفاده از اشکال مختلف از وسایل الکترونیکی در حالی که هنوز هم حفظ فضای مربوط به محیط سنتی کلاس درس است. به عنوان مثال، اسلاید پاورپوینت می تواند مورد استفاده قرار گیرد به جای تخته سفید یا تخته سیاه. جزوه ها را می توان از طریق وب سایت دوره های قبل از این رویداد توزیع شده است. با این حال، در روز، دانش آموزان هنوز هم قادر به شرکت فعالانه در درس است.
به عنوان فضاهای آموزشی آنلاین آموزش و پرورش در پردیس همراه با برخی اشکالات رایج که کلاس خود را است. این نیاز به گروهی از مردم که در دانشگاه به عنوان مثال، چند نفر صد در اندازه، به جمع آوری در همان محل در همان زمان می تواند برسد. این نیاز به زمان زیادی و تعهد مالی از طرف موسسه آموزشی و دانش آموزان.
با این حال، این نوع از محیط زیست است که در سراسر جهان بیشتر آشنا به دانش آموزان است. مردم از همه سنین می تواند دسترسی به محیط کلاس درس احساس راحت با راه اداره کلاس درس انجام می شود. دانشجویان قدیمی تر است که ممکن است راحت با استفاده از فناوری اطلاعات به حرکت به راه خود را از طریق محیط های آموزش آنلاین احتمالا پیچیده آموزش و پرورش در پردیس ساخت قالب قابل دسترس ترین آموزش لازم نیست.
آموزش و پرورش در پردیس یکی از مزایای که 100% تحویل الکترونیکی دروس می تواند تعامل نمی پیشنهاد اجتماعی است. یادگیری از رعایت نه تنها آنچه در یک صفحه نوشته شده یا در یک نمایش اسلاید ارائه شده اما آنچه در دیگران مشاهده می آید. اکثر دانش آموزان به طور طبیعی کنجکاو هستند و بنابراین پرسش از مدرسان خود را می خواهند. محیط کلاس درس اجازه می دهد تا دانش آموزان به چه نه تنها با مربيان خود را اما با دیگر دانشجویان در حال تدریس است.
بنابراین، کدام بهتر است؟
هیچ سبک آموزش است که بهترین با توجه به هر دانش آموز است. مطالعات (آموزش آنلاین می تواند آموزش جایگزین در پردیس) که دوره های که در آن آموزش و پرورش آنلاین استفاده می شود برای آموزش در دانشگاه ارائه موثر تر از دوره های تحویل به طور کامل با استفاده از تنها یک روش نشان داده اند. این دوره ها استفاده از مواد آموزش و پرورش آنلاین و استاد زنده و نتیجه بالاتر نسبت به دانش آموزان آموزش 100% آنلاین و یا دوره های کلاس های محیط زیست تولید کرده اند. دانش آموزان و استفاده از بازخورد فوری و تعامل اجتماعی است که همراه با محیط کلاس درس و همچنین راحتی ماژول های خود آموز آموزش آنلاین است که در کالیفرنیا می تواند هنگامی که آن را به بهترین وجه مناسب دانش آموز است.
به نظر می رسد که فضاهای آموزشی آنلاین هرگز به طور کامل جایگزین آموزش و پرورش در پردیس. ندارد “یک اندازه متناسب با تمام” روش تدریس وجود دارد. آموزش سبک برای انطباق یافتن روش که بهترین متناسب با گروه آموزش ادامه خواهد داد. با استفاده از ترکیبی از فضاهای آموزشی آنلاین و جلسات کلاس درس موسسات آموزشی، شرکت ها و سازمان های دولتی که آموزش که مناسب و موثر برای مربیان و دانش آموزان توزیع های مبتنی بر اطمینان از می توانید.