تبلیغات فیس بوک واقعا کار کند؟ این یکی از سوالات اول رسانه ها شروع به پرسیدن پس از شرکت در 2012 عمومی رفت. و این سوال همچنان خواسته تا به امروز. اگر چه بیشتر و بیشتر شرکت های بزرگ در فیس بوک تبلیغات صرف، گزارش بر اثر بخشی آن تبلیغات ادامه به ارائه نتایج متناقضی.
بسیاری از عدم قطعیت، که می آید از این واقعیت محض است که با استفاده از فیس بوک به عنوان پلت فرم آگهی گزینه جدید برای کسب و کار است. اما به عنوان داده های بیشتر به جمع آوری وجود دارد به نظر می رسد که نتایج بهتر می شود. Mashable گزارش که اولین گزارش سالانه هوش اجتماعی رسانه ها منتشر شده توسط ادوبی یافت که “کلیک آگهی، برداشت آگهی و تبلیغات & #39; بازگشت سرمایه گذاری در سال 2013 از در سال 2012 همه بيشتر بود.”
مطالعه بیش از 131 ميليارد برداشت در فیس بوک تبلیغات و درگیری های اجتماعی بیش از 4 میلیارد دلار نگاه می کند. نزدیک به 60 درصد افزایش یافته است که داده ها نشان داد که تبلیغات فیس بوک در حدود 30% بیشتر در 2013 و که کلیک شد & #39; در آن تبلیغات باز می گرداند.
خواهم که با شماره #39 & تعجب آور نیست که فیس بوک به رسانه های اجتماعی است که علامت های تجاری اغلب به نوبه خود ادامه می دهد. برچسب ها رسانه & #39; دیجیتال 2013 گزارش نفوذ یافت که 57 درصد بالا برند & #39; s رسانه های اجتماعی بودجه به فیس بوک در مقایسه با تنها 13% به توییتر و یوتیوب رفت.
با وجود این آمار شک و تردید هنوز معطل. بیزینس ویک تازگی زمان نگاهی به آن نقطه تقسیم به گزارش های اخیر فورستر است که “395 مورد بررسی بازاریابان مورد چه نوع از تبلیغات آنلاین است که موثرترین…”
و نوشت: تنها رسانه اخیرا مورد مطالعه است که “فقط 37 درصد از بازاریابان مورد بررسی گفت آنها فکر می کنم کمپین های تبلیغاتی خود را به فیس بوک موثر هستند در حالی که امروز 22% و 41 درصد نبودند.”
برخی از شک و تردید کسانی که می تواند از این واقعیت است که بسیاری از تحلیل تبلیغات فیس بوک در “آخرین کلیک کنید مدل.” بر اساس ساقه این یعنی که اگر کاربران آگهی برای چیزی است که آنها در فیس بوک اما رفتن در تاریخ به بعد، بدون کلیک کردن از طریق آگهی خرید علاقه مند آگهی فیس بوک احتمال خرید درایو خواهد شد، اما اعتبار را دریافت کنید.
تمام گفته برخی از تاکتیک است که بسیاری از شرکت ها کرده است بسیار موثر برای استفاده با تبلیغات فیس بوک وجود دارد. به دلیل رسیدن قریب به اتفاق از پلت فرم فیس بوک و ويژگي که با مارک های هدف می تواند فرصتی برای رسیدن به مخاطبان علاقه مند به طور بالقوه و بزرگ وجود دارد. و هنگامی که تغییرات متعددی از تبلیغات test سپس نسخه underperforming را با آنهایی که کاربران فیس بوک در حال رانندگی به صفحه خود را جایگزین بسیاری از شرکت ها موفقیت گزارش از تبلیغات را به راحتی می توانید تغییر یا جایگزین شود،. فیس بوک اخیر طراحی مجدد آگهی خود را خرید و ابزار گزارش اعلام کرد. برای شروع، آگهی خرید فرایند تبلیغات پاسخ باید “چه & #39; s هدف تبلیغات شما?” کسب و کار لیست گزینه داده می شود و فیس بوک توصیه بر اساس نوع آگهی در انتخاب ساخته شده. علاوه بر این، فیس بوک در حال حاضر اجازه می دهد کسب و کار تصمیم بگیرند که آیا آگهی خود را نشان خواهد در اخبار موبایل خوراک دسکتاپ اشتراک و یا در ستون دست راست. با توجه به فیس بوک، “بازاریاب برای رانندگی ترافیک به وب سایت خود را به دنبال در حال حاضر آگهی دسکتاپ با لینک به سایت خود را کامل دسکتاپ و موبایل آگهی جداگانه است که لینک به سایت های تلفن همراه خود می توانید محل. در کجا مردم را به پیام خود را ببینید. “
زمانی که آنها می توانید برای فهرست سازی استفاده می شود بسیاری از شرکت های موفقیت با فیس بوک تبلیغات را پیدا کرده اند. با ورود به مسابقه یا سادگی، “freemium” مانند یک پیش نمایش از محصول و یا دانلود ارزان در ازای یک آدرس ایمیل ارائه، بسیاری از شرکت های موفقیت در لیست ایمیل خود را برای هزینه پایین در حال رشد را پیدا کرده اند. اجرایی یک همچنین اشاره کرد که فیس بوک تبلیغات موثر در آوردن مشتریان به وب سایت خود را که خرید را در اول خود ساخته بود ثابت شده، اعلام کرد که “با retargeting در تلاش اند در فیس بوک تبادل، ما شاهد 200 درصد ROI.”
فیس بوک & #39; s تغييرات به آگهی خرید و ابزار گزارش اخیر ممکن است بهبود نتایج تبلیغات، اما اگر شما مطمئن نیستید که اگر آن را در جای مناسب برای کسب و کار شما برای تبلیغ، اطمینان حاصل کنید که شرکت عمومی رفته را. و یا شرکت شما ممکن است از قرار دادن در بیشتر بصری سایت های چنین به عنوان استراحت نمایش مشخصات عمومی (که اخیرا معرفی آگهی به منابع خبری خود) و Agonized بهره مند شوند. بقیه Pinte در حال حاضر فروش فضای تبلیغاتی اما شروع به تعیین چگونه آن را انجام خواهد داد. همانطور که بیشتر و بیشتر مردم به صرف زمان بیشتری را در رسانه های اجتماعی، این سایت هستند آنهایی که به حفظ چشم خود را.
تبلیغات فیس بوک واقعا کار کند؟ این یکی از سوالات اول رسانه ها شروع به پرسیدن پس از شرکت در 2012 عمومی رفت. و این سوال همچنان خواسته تا به امروز. اگر چه بیشتر و بیشتر شرکت های بزرگ در فیس بوک تبلیغات صرف، گزارش بر اثر بخشی آن تبلیغات ادامه به ارائه نتایج متناقضی.
بسیاری از عدم قطعیت، که می آید از این واقعیت محض است که با استفاده از فیس بوک به عنوان پلت فرم آگهی گزینه جدید برای کسب و کار است. اما به عنوان داده های بیشتر به جمع آوری وجود دارد به نظر می رسد که نتایج بهتر می شود. Mashable گزارش که اولین گزارش سالانه هوش اجتماعی رسانه ها منتشر شده توسط ادوبی یافت که “کلیک آگهی، برداشت آگهی و تبلیغات & #39; بازگشت سرمایه گذاری در سال 2013 از در سال 2012 همه بيشتر بود.”
مطالعه بیش از 131 ميليارد برداشت در فیس بوک تبلیغات و درگیری های اجتماعی بیش از 4 میلیارد دلار نگاه می کند. نزدیک به 60 درصد افزایش یافته است که داده ها نشان داد که تبلیغات فیس بوک در حدود 30% بیشتر در 2013 و که کلیک شد & #39; در آن تبلیغات باز می گرداند.
خواهم که با شماره #39 & تعجب آور نیست که فیس بوک به رسانه های اجتماعی است که علامت های تجاری اغلب به نوبه خود ادامه می دهد. برچسب ها رسانه & #39; دیجیتال 2013 گزارش نفوذ یافت که 57 درصد بالا برند & #39; s رسانه های اجتماعی بودجه به فیس بوک در مقایسه با تنها 13% به توییتر و یوتیوب رفت.
با وجود این آمار شک و تردید هنوز معطل. بیزینس ویک تازگی زمان نگاهی به آن نقطه تقسیم به گزارش های اخیر فورستر است که “395 مورد بررسی بازاریابان مورد چه نوع از تبلیغات آنلاین است که موثرترین…”
و نوشت: تنها رسانه اخیرا مورد مطالعه است که “فقط 37 درصد از بازاریابان مورد بررسی گفت آنها فکر می کنم کمپین های تبلیغاتی خود را به فیس بوک موثر هستند در حالی که امروز 22% و 41 درصد نبودند.”
برخی از شک و تردید کسانی که می تواند از این واقعیت است که بسیاری از تحلیل تبلیغات فیس بوک در “آخرین کلیک کنید مدل.” بر اساس ساقه این یعنی که اگر کاربران آگهی برای چیزی است که آنها در فیس بوک اما رفتن در تاریخ به بعد، بدون کلیک کردن از طریق آگهی خرید علاقه مند آگهی فیس بوک احتمال خرید درایو خواهد شد، اما اعتبار را دریافت کنید.
تمام گفته برخی از تاکتیک است که بسیاری از شرکت ها کرده است بسیار موثر برای استفاده با تبلیغات فیس بوک وجود دارد. به دلیل رسیدن قریب به اتفاق از پلت فرم فیس بوک و ويژگي که با مارک های هدف می تواند فرصتی برای رسیدن به مخاطبان علاقه مند به طور بالقوه و بزرگ وجود دارد. و هنگامی که تغییرات متعددی از تبلیغات test سپس نسخه underperforming را با آنهایی که کاربران فیس بوک در حال رانندگی به صفحه خود را جایگزین بسیاری از شرکت ها موفقیت گزارش از تبلیغات را به راحتی می توانید تغییر یا جایگزین شود،. فیس بوک اخیر طراحی مجدد آگهی خود را خرید و ابزار گزارش اعلام کرد. برای شروع، آگهی خرید فرایند تبلیغات پاسخ باید “چه & #39; s هدف تبلیغات شما?” کسب و کار لیست گزینه داده می شود و فیس بوک توصیه بر اساس نوع آگهی در انتخاب ساخته شده. علاوه بر این، فیس بوک در حال حاضر اجازه می دهد کسب و کار تصمیم بگیرند که آیا آگهی خود را نشان خواهد در اخبار موبایل خوراک دسکتاپ اشتراک و یا در ستون دست راست. با توجه به فیس بوک، “بازاریاب برای رانندگی ترافیک به وب سایت خود را به دنبال در حال حاضر آگهی دسکتاپ با لینک به سایت خود را کامل دسکتاپ و موبایل آگهی جداگانه است که لینک به سایت های تلفن همراه خود می توانید محل. در کجا مردم را به پیام خود را ببینید. “
زمانی که آنها می توانید برای فهرست سازی استفاده می شود بسیاری از شرکت های موفقیت با فیس بوک تبلیغات را پیدا کرده اند. با ورود به مسابقه یا سادگی، “freemium” مانند یک پیش نمایش از محصول و یا دانلود ارزان در ازای یک آدرس ایمیل ارائه، بسیاری از شرکت های موفقیت در لیست ایمیل خود را برای هزینه پایین در حال رشد را پیدا کرده اند. اجرایی یک همچنین اشاره کرد که فیس بوک تبلیغات موثر در آوردن مشتریان به وب سایت خود را که خرید را در اول خود ساخته بود ثابت شده، اعلام کرد که “با retargeting در تلاش اند در فیس بوک تبادل، ما شاهد 200 درصد ROI.”
فیس بوک & #39; s تغييرات به آگهی خرید و ابزار گزارش اخیر ممکن است بهبود نتایج تبلیغات، اما اگر شما مطمئن نیستید که اگر آن را در جای مناسب برای کسب و کار شما برای تبلیغ، اطمینان حاصل کنید که شرکت عمومی رفته را. و یا شرکت شما ممکن است از قرار دادن در بیشتر بصری سایت های چنین به عنوان استراحت نمایش مشخصات عمومی (که اخیرا معرفی آگهی به منابع خبری خود) و Agonized بهره مند شوند. بقیه Pinte در حال حاضر فروش فضای تبلیغاتی اما شروع به تعیین چگونه آن را انجام خواهد داد. همانطور که بیشتر و بیشتر مردم به صرف زمان بیشتری را در رسانه های اجتماعی، این سایت هستند آنهایی که به حفظ چشم خود را.