تبلیغات فیس بوک در تعطیلات آخر هفته: این واقعا موثر?

کسب و کار اما که استفاده از فیس بوک برای مبارزات انتخاباتی آگهی خود را به طور مداوم بیشتر و بیشتر دنبال راه هایی برای ترویج کسب و کار خود را با استفاده از این سایت های شبکه های اجتماعی هستند. فیس بوک مشترکین به تقریبا 1 میلیارد از تمام نقاط جهان است. گذشته از افراد، فیس بوک نیز عمل به عنوان واسطه اطلاعات بین مشاهیر و طرفداران، کسب و کار و مشتریان، گروه و اعضا و بسیاری دیگر. تبلیغات در دانشجو تلقی بسیار موثر 30% افزایش درآمد خود را به کسانی که سعی کردم با استفاده از آن گزارش داد.

اگر شما شده اند با استفاده از فیس بوک برای ترویج کسب و کار شما، احتمالا وجود دارد راه های دیگر است که می تواند کمک به افزایش تعداد پیروان خود صفحه اگر بدانم. خوب، یک مفهوم محبوب است که تبلیغات که در طول تعطیلات آخر هفته موثر تر از کسانی است که در طول روزهای هفته تا کی فلش هستند. جالب، نه؟ اگر شما می خواهید برای پیدا کردن اگر این ادعا درست است، خواندن تاریخ.

باور غلط: آخر هفته تبلیغات

به عنوان بیشتر و بیشتر مردم کشف مزایای استفاده از فیس بوک تبلیغات، بیشتر و بیشتر مطالعات و تحقیقات به منظور بهبود نتایج این تبلیغات در حال انجام است. یکی از این راه های جدید تبلیغاتی آخر هفته یخ. عمل آخر هفته تبلیغات بر روی مفهوم بسیار ساده: تعداد کاربران فیس بوک در طول تعطیلات آخر هفته, را قادر می سازد که کسب و کار اما برای هدف قرار دادن تعداد زیادی از مردم و جلب آنها به خرید از وب سایت خود را بسیار بالاتر است.

اصل تبلیغات تعطیلات آخر هفته نیز برای دیگر اجتماعی شبکه سایت های مانند توییتر، ضرب و Tumblr صحیح است. در واقع سایت به نام tweetclock.net، گزارش شده که تعداد افرادی که در ورود به حساب توییتر خود را 40% بالاتر در تعطیلات آخر هفته از در روزهای هفته است. محققان همان منعکس کننده در فیس بوک.

با توجه به اینکه، آخر هفته تبلیغات مفهوم نسبتا ساده است که کسب و کارهای کوچک می تواند برای کمک به افزایش زیر خود را در فیس بوک است. اما یک سؤال هنوز باقی مانده است، آن واقعا موثر است؟

اثبات

انجام تحقيقات توسط TBG دیجیتال، یک تحلیلگر اجتماعی رسانه ها به این نتیجه رسیدند که تبلیغات در فیس بوک در طول تعطیلات آخر هفته واقع موثرتر از تبلیغات در روزهای هفته است. پانل پژوهشی مورد مطالعه برخی از برداشت تریلیون 66 است که برای یک دوره سه ماه ضبط شده اند. تحقیقات خود را که آگهی انجام بهترین خود را در روزهای شنبه و آنها می آید در زمانی که خود را بدترین دوشنبه یافت. به طور متوسط برای شنبه 12 درصد بالاتر از میانگین چهارشنبه است.

TBG دیجیتال مورد مطالعه کلیک کنید از طریق نرخ است که از نزدیک متناسب با هزینه هر کلیک آگهی و همچنین هزینه های آن را در برداشت. در حالی که کسانی که مقررات گزارشات معاملات ارزی کم است به پیشنهاد بالاتر به عنوان غالبا به عنوان دیگران را دیدم آگهی های که دارای مقررات گزارشات معاملات ارزی بالاتر اغلب نمایش داده می شود. با این حال، یکی دیگر از راه رانندگی بالاتر مقررات گزارشات معاملات ارزی به برنامه تبلیغات خود را در طول تعطیلات آخر هفته هنگامی که تعداد مشتریان بالقوه بالاتر است نشان داده شده است.

سیمون منسل TBG را دیجیتال مدیر عامل گفت که دلیلی برای این نتیجه گیری که تعطیلات آخر هفته به طور کلی برای تمدد اعصاب و وقت آزاد اختصاص داده شده است. افرادی که از مدرسه و دفتر پیدا کردن زمان برای گرفتن در زندگی اجتماعی خود و در نتیجه، به احتمال زیاد برای آمدن در سراسر آگهی یا دو. یکی دیگر از دلایل این است که افرادی که استفاده از فیس بوک در طول تعطیلات آخر هفته تمایل به تمرکز بر روی اشتراک اخبار خود را از آنها دسترسی به فیس بوک در طول وقفه های خود است. در تعطیلات آخر هفته، زمان بیشتری برای سرگردان از طریق سایت دارند و تمایل به تبلیغات را مشاهده و از طریق آنها کلیک کنید.

به عنوان نویسنده این مقاله در شناسایی 100 فیس بوک دوستان نظر سنجی و آنها همین سوال را پرسید. این 100 نفر از پنج کشور تگرگ و هر شیوه زندگی تا حدودی متفاوت از دیگران است. شگفت آور، تنها 26 گفت که آگهی های روز هفته کار بهتر برای آنها. برخی از دلایل آنها:

· دسترسی از طریق فیس بوک از طریق ادارات و مدارس است در طول روزهای هفته تا کی

· تعطیلات آخر هفته است برای mauling و صرف مدت زمانی از خانواده

· تعمیر و نگهداری کامپیوتر به طور کلی در طول روزهای هفته انجام می شود.

پاسخ دهندگان باقی مانده گفت: از آنجا که آنها بیشتر بیکار زمان صرف شده در صفحه است که آنها را به کلیک بر روی آگهی دام که آگهی های آخر هفته برای آنها کار بهتر. همچنین اکثریت بیشتر گفت که آنها زمان بیشتری برای فیس بوک در طول تعطیلات آخر هفته از در روزهای هفته است.

مبارزات انتخاباتی آگهی

البته این مطالعات نه هنگامی که شما درخواست نظریه آگهی آخر هفته که شما مطمئنا افزایش درآمد خود را می توانید برای اطمینان. به منظور امکان استفاده از این اصل، شما باید مطمئن شوید که آگهی شما هستند به اندازه کافی برای گرفتن توجه مخاطبان هدف خود را قابل توجه را. همچنین ایجاد تبلیغات است که دور از عادی و پیام را در یک راه ساده و در عین حال موثر ارائه می شود.

اگر صفحه فن را برای کسب و کار خود را مدیریت به روز رسانی وضعیت ارسال عکس و دیگران در صفحه خود را در طول تعطیلات آخر هفته است به احتمال زیاد به منظور جلب مردم به صفحه کسب و کار و دریافت به دانستن بیشتر در مورد محصول خود را. طرفداران خود را درگیر شدن در یک سوال ساده چیزهای بی اهمیت نیز به آنها را به سایت خود جلب کنید.

اصل آگهی آخر هفته برای کسب و کار است که هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان مؤثر خواهد یافت می شود. با این حال، خود را با اين نام منحصر به فرد خلاقیت و البته بعضی از شما این اصل به نوبه خود کسب و کار شما را به کسب و کار است که همه می دانند مورد استفاده کنید.

facebook

کسب و کار اما که استفاده از فیس بوک برای مبارزات انتخاباتی آگهی خود را به طور مداوم بیشتر و بیشتر دنبال راه هایی برای ترویج کسب و کار خود را با استفاده از این سایت های شبکه های اجتماعی هستند. فیس بوک مشترکین به تقریبا 1 میلیارد از تمام نقاط جهان است. گذشته از افراد، فیس بوک نیز عمل به عنوان واسطه اطلاعات بین مشاهیر و طرفداران، کسب و کار و مشتریان، گروه و اعضا و بسیاری دیگر. تبلیغات در دانشجو تلقی بسیار موثر 30% افزایش درآمد خود را به کسانی که سعی کردم با استفاده از آن گزارش داد.

اگر شما شده اند با استفاده از فیس بوک برای ترویج کسب و کار شما، احتمالا وجود دارد راه های دیگر است که می تواند کمک به افزایش تعداد پیروان خود صفحه اگر بدانم. خوب، یک مفهوم محبوب است که تبلیغات که در طول تعطیلات آخر هفته موثر تر از کسانی است که در طول روزهای هفته تا کی فلش هستند. جالب، نه؟ اگر شما می خواهید برای پیدا کردن اگر این ادعا درست است، خواندن تاریخ.

باور غلط: آخر هفته تبلیغات

به عنوان بیشتر و بیشتر مردم کشف مزایای استفاده از فیس بوک تبلیغات، بیشتر و بیشتر مطالعات و تحقیقات به منظور بهبود نتایج این تبلیغات در حال انجام است. یکی از این راه های جدید تبلیغاتی آخر هفته یخ. عمل آخر هفته تبلیغات بر روی مفهوم بسیار ساده: تعداد کاربران فیس بوک در طول تعطیلات آخر هفته, را قادر می سازد که کسب و کار اما برای هدف قرار دادن تعداد زیادی از مردم و جلب آنها به خرید از وب سایت خود را بسیار بالاتر است.

اصل تبلیغات تعطیلات آخر هفته نیز برای دیگر اجتماعی شبکه سایت های مانند توییتر، ضرب و Tumblr صحیح است. در واقع سایت به نام tweetclock.net، گزارش شده که تعداد افرادی که در ورود به حساب توییتر خود را 40% بالاتر در تعطیلات آخر هفته از در روزهای هفته است. محققان همان منعکس کننده در فیس بوک.

با توجه به اینکه، آخر هفته تبلیغات مفهوم نسبتا ساده است که کسب و کارهای کوچک می تواند برای کمک به افزایش زیر خود را در فیس بوک است. اما یک سؤال هنوز باقی مانده است، آن واقعا موثر است؟

اثبات

انجام تحقيقات توسط TBG دیجیتال، یک تحلیلگر اجتماعی رسانه ها به این نتیجه رسیدند که تبلیغات در فیس بوک در طول تعطیلات آخر هفته واقع موثرتر از تبلیغات در روزهای هفته است. پانل پژوهشی مورد مطالعه برخی از برداشت تریلیون 66 است که برای یک دوره سه ماه ضبط شده اند. تحقیقات خود را که آگهی انجام بهترین خود را در روزهای شنبه و آنها می آید در زمانی که خود را بدترین دوشنبه یافت. به طور متوسط برای شنبه 12 درصد بالاتر از میانگین چهارشنبه است.

TBG دیجیتال مورد مطالعه کلیک کنید از طریق نرخ است که از نزدیک متناسب با هزینه هر کلیک آگهی و همچنین هزینه های آن را در برداشت. در حالی که کسانی که مقررات گزارشات معاملات ارزی کم است به پیشنهاد بالاتر به عنوان غالبا به عنوان دیگران را دیدم آگهی های که دارای مقررات گزارشات معاملات ارزی بالاتر اغلب نمایش داده می شود. با این حال، یکی دیگر از راه رانندگی بالاتر مقررات گزارشات معاملات ارزی به برنامه تبلیغات خود را در طول تعطیلات آخر هفته هنگامی که تعداد مشتریان بالقوه بالاتر است نشان داده شده است.

سیمون منسل TBG را دیجیتال مدیر عامل گفت که دلیلی برای این نتیجه گیری که تعطیلات آخر هفته به طور کلی برای تمدد اعصاب و وقت آزاد اختصاص داده شده است. افرادی که از مدرسه و دفتر پیدا کردن زمان برای گرفتن در زندگی اجتماعی خود و در نتیجه، به احتمال زیاد برای آمدن در سراسر آگهی یا دو. یکی دیگر از دلایل این است که افرادی که استفاده از فیس بوک در طول تعطیلات آخر هفته تمایل به تمرکز بر روی اشتراک اخبار خود را از آنها دسترسی به فیس بوک در طول وقفه های خود است. در تعطیلات آخر هفته، زمان بیشتری برای سرگردان از طریق سایت دارند و تمایل به تبلیغات را مشاهده و از طریق آنها کلیک کنید.

به عنوان نویسنده این مقاله در شناسایی 100 فیس بوک دوستان نظر سنجی و آنها همین سوال را پرسید. این 100 نفر از پنج کشور تگرگ و هر شیوه زندگی تا حدودی متفاوت از دیگران است. شگفت آور، تنها 26 گفت که آگهی های روز هفته کار بهتر برای آنها. برخی از دلایل آنها:

· دسترسی از طریق فیس بوک از طریق ادارات و مدارس است در طول روزهای هفته تا کی

· تعطیلات آخر هفته است برای mauling و صرف مدت زمانی از خانواده

· تعمیر و نگهداری کامپیوتر به طور کلی در طول روزهای هفته انجام می شود.

پاسخ دهندگان باقی مانده گفت: از آنجا که آنها بیشتر بیکار زمان صرف شده در صفحه است که آنها را به کلیک بر روی آگهی دام که آگهی های آخر هفته برای آنها کار بهتر. همچنین اکثریت بیشتر گفت که آنها زمان بیشتری برای فیس بوک در طول تعطیلات آخر هفته از در روزهای هفته است.

مبارزات انتخاباتی آگهی

البته این مطالعات نه هنگامی که شما درخواست نظریه آگهی آخر هفته که شما مطمئنا افزایش درآمد خود را می توانید برای اطمینان. به منظور امکان استفاده از این اصل، شما باید مطمئن شوید که آگهی شما هستند به اندازه کافی برای گرفتن توجه مخاطبان هدف خود را قابل توجه را. همچنین ایجاد تبلیغات است که دور از عادی و پیام را در یک راه ساده و در عین حال موثر ارائه می شود.

اگر صفحه فن را برای کسب و کار خود را مدیریت به روز رسانی وضعیت ارسال عکس و دیگران در صفحه خود را در طول تعطیلات آخر هفته است به احتمال زیاد به منظور جلب مردم به صفحه کسب و کار و دریافت به دانستن بیشتر در مورد محصول خود را. طرفداران خود را درگیر شدن در یک سوال ساده چیزهای بی اهمیت نیز به آنها را به سایت خود جلب کنید.

اصل آگهی آخر هفته برای کسب و کار است که هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان مؤثر خواهد یافت می شود. با این حال، خود را با اين نام منحصر به فرد خلاقیت و البته بعضی از شما این اصل به نوبه خود کسب و کار شما را به کسب و کار است که همه می دانند مورد استفاده کنید.