تا سال 2018 به آن آغاز شده است بزرگترین تغییرات رسانه های اجتماعی در سال 2018

که در این سال نو چه می تواند بزرگترین تغییرات رسانه های اجتماعی است که انتظار می رود می تواند منطقی.

به طور معمول، جهان اجتماعی رسانه ها شاهد رشد مداوم در تکنولوژی و نوآوری. هر روز دیده می شود که برخی از نوآوری های جدید و یا اطلاعیه جدید شنیده می شود.

بنابراین، اجازه دهید بحث روند آینده نگر که در سال جاری دنبال می کنید و راه هایی که در آن مدیران رسانه های اجتماعی می تواند برنامه ریزی برای این تغییرات.

1. رشد مداوم در محتویات ویدئویی زنده.

اخیرا فیس بوک اعلام کرد برخی از تغییرات در آن الگوریتم اشتراک است که تغییرات خود را بر اساس نوع محتوا کاربران که تغییر از کاربر دوستان و خانواده به نوع محتوا یا که پیروان کاربر صفحه. این بیشتر نشان میدهد که آن می گذرد به آغاز بحث فشرده در میان کاربران به آنها به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های خصوصی خود را.

2. برنامه های پیام رسانی خواهد بود حالت مهم ارتباطی.

امروز نرم افزار پیام رسانی مختلف مانند WhatsApp مسنجر فیس بوک, WeChat و غیره وجود دارد. تقریبا 4 میلیارد نفر با استفاده از این نوع نرم افزار پیام برای برقراری ارتباط با یکدیگر. این نوع برنامه ها بسیار سریع تر و راحت تر راه برای تماس با مردم ارائه. در واقع با استفاده از پیام رسانی برای خدمات به مشتریان بیشتر در مقیاس بسیار بیشتر و هزینه کمتر دو به خصوص برای کسب و کار و خدمات مشتری است.

3. مجازی واقعیت در حال افزایش تجارب بازاریابی بهتر است.

در عصر هوش مصنوعی واقعیت مجازی سرفصل ساخت. با ویژگی های منحصر به فرد خود آن را ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی بر خلاف رسانه های دیگر در زمینه بازاریابی. در واقع با توجه به این علامت تجاری فورا ارزش آن اذعان دارد.

4. صدای جستجو و هوش مصنوعی خواهد تعویض بازی

همچنان توسعه دستگاه صوتی طراحی شده است که سریع در پاسخگویی به دستورات کلامی به شدت وابسته به هوش مصنوعی هستند. همانطور که می بینید در بازار است که برخی از صدا برای کمک های شخصی کنترل ساخته شده است به چند دستگاه که استفاده می کنیم مانند بلندگو های هوشمند, تلویزیون و غیره است

نوآوری های دیگر که در آن هوش مصنوعی نقش مهمی در وسیله نقلیه خود مختار تکنولوژی همچنان به پیشرفت. براساس این فن آوری آشکار است که فعال سازی صدای قطعا ماشین خود رانندگی بیش از حد استفاده خواهد شد است. که این نوع وسایل نقلیه با قابلیت های صوتی طراحی شده که اجازه خواهد داد که درایور برای اجرای توابع دیگر مانند برقراری تماس تلفن بدون در نظر گرفتن دستان خود را دور از فرمان مجهز خواهد شد.

5. A رونق در زنده جریان

وجود خواهد شد حاصل از جریان زندگی می کنند و ما می رویم به زیادی به آن را مشاهده کنید. به عنوان کار حضور زنده جریان افزایش می دهد. به عنوان مثال، از طریق این تکنولوژی ما ارتقاء در تلفن های هر روز دریافت کنید.

6. پاتوق آنلاین خواهد شد دستور روز

پاتوق آنلاین تا به روند سریع با Z نسل است که معتقد است که در بیشتر اجتماعی و مهمانی هستند. در واقع Hangouts آنلاین دست در دست با پله می رود.

7. بازاریابی Influencer در نقطه کانونی در تعامل رسانه های اجتماعی

تاثیر بازاریابی کسب و کار بزرگ با سواری میلیارد دلاری در آن است. در واقع بسیاری از مردم وجود دارد نعناع پول تا ارقام 6 از طریق influencer بازاریابی.

این تاثیر بسیار زیادی در millennials در ساخت انتخاب حرفه و نوع انتخاب آنها را در زندگی روزمره مانند انواع محصولات آنها می خواهم به خرید خود را.

8. ساخت داستان با نمایش مشخصات عمومی

از نقطه نظر بازاریابی، داستان نمایش مشخصات عمومی بسیاری از ارتباط با پلت فرم دیگر بازاریابی داشته باشد. سیل داستان نمایش مشخصات عمومی است که برای پیروان تقریبا 10.000 حساب وجود دارد.

messenger

که در این سال نو چه می تواند بزرگترین تغییرات رسانه های اجتماعی است که انتظار می رود می تواند منطقی.

به طور معمول، جهان اجتماعی رسانه ها شاهد رشد مداوم در تکنولوژی و نوآوری. هر روز دیده می شود که برخی از نوآوری های جدید و یا اطلاعیه جدید شنیده می شود.

بنابراین، اجازه دهید بحث روند آینده نگر که در سال جاری دنبال می کنید و راه هایی که در آن مدیران رسانه های اجتماعی می تواند برنامه ریزی برای این تغییرات.

1. رشد مداوم در محتویات ویدئویی زنده.

اخیرا فیس بوک اعلام کرد برخی از تغییرات در آن الگوریتم اشتراک است که تغییرات خود را بر اساس نوع محتوا کاربران که تغییر از کاربر دوستان و خانواده به نوع محتوا یا که پیروان کاربر صفحه. این بیشتر نشان میدهد که آن می گذرد به آغاز بحث فشرده در میان کاربران به آنها به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های خصوصی خود را.

2. برنامه های پیام رسانی خواهد بود حالت مهم ارتباطی.

امروز نرم افزار پیام رسانی مختلف مانند WhatsApp مسنجر فیس بوک, WeChat و غیره وجود دارد. تقریبا 4 میلیارد نفر با استفاده از این نوع نرم افزار پیام برای برقراری ارتباط با یکدیگر. این نوع برنامه ها بسیار سریع تر و راحت تر راه برای تماس با مردم ارائه. در واقع با استفاده از پیام رسانی برای خدمات به مشتریان بیشتر در مقیاس بسیار بیشتر و هزینه کمتر دو به خصوص برای کسب و کار و خدمات مشتری است.

3. مجازی واقعیت در حال افزایش تجارب بازاریابی بهتر است.

در عصر هوش مصنوعی واقعیت مجازی سرفصل ساخت. با ویژگی های منحصر به فرد خود آن را ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی بر خلاف رسانه های دیگر در زمینه بازاریابی. در واقع با توجه به این علامت تجاری فورا ارزش آن اذعان دارد.

4. صدای جستجو و هوش مصنوعی خواهد تعویض بازی

همچنان توسعه دستگاه صوتی طراحی شده است که سریع در پاسخگویی به دستورات کلامی به شدت وابسته به هوش مصنوعی هستند. همانطور که می بینید در بازار است که برخی از صدا برای کمک های شخصی کنترل ساخته شده است به چند دستگاه که استفاده می کنیم مانند بلندگو های هوشمند, تلویزیون و غیره است

نوآوری های دیگر که در آن هوش مصنوعی نقش مهمی در وسیله نقلیه خود مختار تکنولوژی همچنان به پیشرفت. براساس این فن آوری آشکار است که فعال سازی صدای قطعا ماشین خود رانندگی بیش از حد استفاده خواهد شد است. که این نوع وسایل نقلیه با قابلیت های صوتی طراحی شده که اجازه خواهد داد که درایور برای اجرای توابع دیگر مانند برقراری تماس تلفن بدون در نظر گرفتن دستان خود را دور از فرمان مجهز خواهد شد.

5. A رونق در زنده جریان

وجود خواهد شد حاصل از جریان زندگی می کنند و ما می رویم به زیادی به آن را مشاهده کنید. به عنوان کار حضور زنده جریان افزایش می دهد. به عنوان مثال، از طریق این تکنولوژی ما ارتقاء در تلفن های هر روز دریافت کنید.

6. پاتوق آنلاین خواهد شد دستور روز

پاتوق آنلاین تا به روند سریع با Z نسل است که معتقد است که در بیشتر اجتماعی و مهمانی هستند. در واقع Hangouts آنلاین دست در دست با پله می رود.

7. بازاریابی Influencer در نقطه کانونی در تعامل رسانه های اجتماعی

تاثیر بازاریابی کسب و کار بزرگ با سواری میلیارد دلاری در آن است. در واقع بسیاری از مردم وجود دارد نعناع پول تا ارقام 6 از طریق influencer بازاریابی.

این تاثیر بسیار زیادی در millennials در ساخت انتخاب حرفه و نوع انتخاب آنها را در زندگی روزمره مانند انواع محصولات آنها می خواهم به خرید خود را.

8. ساخت داستان با نمایش مشخصات عمومی

از نقطه نظر بازاریابی، داستان نمایش مشخصات عمومی بسیاری از ارتباط با پلت فرم دیگر بازاریابی داشته باشد. سیل داستان نمایش مشخصات عمومی است که برای پیروان تقریبا 10.000 حساب وجود دارد.