تأیید هویت – آیا دلایل عینی برای استفاده از کاربر / رمز عبور اختصاص داده شده به جای ارائه دهندگان هویت در یک سازمان بزرگ وجود دارد؟

من برای یک سازمان بزرگ کار می کنم (هزاران نفر از کارمندان + شاید ده ها هزار نفر از کاربران خارجی که دسترسی جزئی به کسری از اطلاعات داخلی دارند) و بسیاری از این افراد با استفاده از نام کاربری / رمز عبور (که به طور مرتب منقضی می شوند) تایید می شوند. [19659002] با این حال، بسیاری از این افراد (برای کارکنان مشخص است صرف نظر از اینکه آیا آنها معمولا در ویندوز، لینوکس یا iOS کار می کنند) با یک حساب کاربری Active Directory (آدرس ایمیل داخلی) و AFAIK تمام سیستم های ما اجازه ورود به سیستم را با استفاده از ADFS فراهم می کنند.

حتی برای آن دسته از کاربران خارجی که دسترسی بسیار محدودی دارند (مثلا برای بعضی از گزارش ها) ما می توانیم یک راه حل را با استفاده از ارائه کننده اصلی هویت (مثلا گواهی هویت گوگل) پیاده کنیم، اگر ADFS مجاز نباشد.

Creating usernames / password یک بار برای کاربران و بسیاری از آنها از فایل های اکسل و ایمیل برای ذخیره آنها استفاده می کنند که یک خطر امنیتی است. همچنین از اشتراک کاربری شنیدم، بنابراین نمیتوانم بدانم که چه کسی از یک کاربر خاص استفاده کرده است.

بنابراین، با استفاده منحصربفرد از اعتبارهای ویندوز و شاید برخی ارائه دهندگان هویت دیگر، کاربر باید فقط از یک جفت اعتبار در هنگام برخورد با تمام سیستم های شرکت. همچنین، به اشتراک گذاری اعتبار ناپدید خواهد شد.

سوال: آیا دلایل عینی برای استفاده از کاربر / رمز اختصاصی به جای ارائه دهندگان هویت در یک سازمان بزرگ وجود دارد؟