به نظر می رسد همه شبکه های اجتماعی صحبت کردن در مورد. مقالات در مورد نحوه استفاده از ارتباط با توییتر و فیس بوک برای کاریابی شما فراوانند.
این فقط یک فاز یا بستنی اینجا به شبکه های اجتماعی است؟ مدیران واقع این ابزار مفید می توانید پیدا کنید یا آنها فقط برای grads کالج جدید هستند؟
برخی از دلایل قانع کننده ای برای مدیران به ترکیب این ابزار به جستجو شغل خود را در اینجا:
تعداد اعلان های کار را رد کرده است. با توجه به اخبار Scripps “با وجود رونق در ترافیک بسیاری از سایت های استخدام ضربه مالی مصرف هستند. بسیاری از کارفرمایان به دهانه فعالیت بسیار کمتر در این روز از استخدام یخ و اخراج اتهام.
Indeed.com، هیئت های شغلی عمده وجود دارد موارد 119.171 صنایع حسابداری در ژانویه، پایین 53 درصد از سال گذشته در بر داشت. ارسال مطلب در تکنولوژی پایین 43 درصد به 395.629 شد. بخش است که برگزار شد تا بهترین مراقبت های بهداشتی که در پایین 8 درصد موارد دو 581.625 بود و آموزش و پرورش در آن موارد سقوط 9 درصد به 62.933 شد.” (“ترافیک در وب سایت های شغل, اخبار Scripps یدلایمخیرات 2009 مارس 13 جهش”)
میزان ترافیک به تخته کار شروع به پریدن کرد. “نگاه کاربران به شدت برای کار با نرخ بیکاری افزایش به 8.1 درصد در سراسر کشور، سایت های حرفه ای در محبوبیت پررونق است. ترافیک به سایت جستجوی کار، به عنوان مثال، 51 درصد در دی ماه همان سال قبل از آن، بر اساس comScore Metrix رسانه بزرگ.” (“ترافیک در وب سایت های شغل, اخبار Scripps یدلایمخیرات 2009 مارس 13 جهش”)
تعداد زیادی از استخدام حضور در سایتهای شبکه های اجتماعی مانند ارتباط با حفظ. “ارتباط با تازگی میلیون کاربر جدید هر دو هفته اضافه شده است و مسئولان بیش از 829.000 منابع انسانی و استخدام شرکت 521.000 در حال حاضر استفاده از شبکه.” (“LinkedIn Beefing تا نيروي،” مدیریت نیروی کار 9 ژانویه 2009) با صدها هزار نفر از استخدام در ارتباط با تنهایی نامزدها اجرایی نمی توانیم به استفاده از این ابزار برای اتصال به افرادی که به دنبال موقعیت های پر کردن.
استخدام برای نامزدها به جای به سادگی کارهای روی تخته کار تبلیغات آنلاین جستجو به طور فزاینده ای هستند. با توجه به MSNBC, “این روزها شرکت های کوچک و کارهای حتی شغل، جای رفتن به سایت های مانند ارتباط با جستجوی نام نامزد ایده آل ارسال نمی شوند. (“با استفاده از LinkedIn برای به حداکثر رساندن فرصت های شغلی خود جستجو،” MSNBC.com، یدلایمخیرات 2009 مارس 12)
سازمان آلی به نام آن را توضیح می دهد این عصر تبلیغات در راه: “چرا حال ما شیر گرفتن خودمان از تخته کار سنتی است؟ ساده: ما دریافت نتایج از ابزار شبکه های اجتماعی-با هزینه های هیچ. هر روز ما به کشف راه های جدید و ابتکاری برای استفاده از رسانه های اجتماعی ما تلاش های استخدام. در حالی که توییتر و سایر سایت های رسانه های اجتماعی نظر می رسد مانند طعم ماه ممکن است, اثبات واقعی در اعداد است. از نظر بازگشت بدون سرمایه گذاری علاوه بر ساعت است. از دیدگاه تجاری آن همیشه برنده است. Retweeting آسان و گسترده تر از استاتیک ارسال کار بر روی تخته کار سنتی است. با یک استراتژی جامد شبکه های اجتماعی اکثر شرکت ها می تواند کاهش سرعت، در حالی که نظم و انضباط pinpointing هزینه های فرصتهای- یا نامزد خاص صنعت. (“چرا Tweeting آلی تبدیل شده است اصلی کار ارسال استراتژی را” بازاریابی و رسانه سن، 31 مارس 2009)
استخدام های اجرایی به طور منظم جستجو در اینترنت برای اطلاعات بیشتر در مجلس اجرایی. “در (ها)… بررسي ExecuNet شهرت مدیریت و اینترنت حضور 86 درصد از استخدام اجرایی می گویند آنها به طور معمول صیقلی آنلاین منابع اطلاعاتی است که فراتر از یک نامزد رزومه. تقریبا 7 در 10 جستجو شرکت مشاوران هنگامی که اطلاعات مثبت آنلاین در بر داشت که بهبود چشم انداز نامزدهای کار اجرایی می گویند.” (2008 اجرایی بازار اطلاعات گزارش کار از ExecuNet)
شبکه استراتژی حرفه ای مادام العمر است. نیویورک تایمز کار ایمنی شبکه (شبکه های اجتماعی به عنوان حرفه ای خالص ایمنی، نیویورک تایمز، یدلایمخیرات 2008 اوت 13) شبکه های اجتماعی می نامد. پست مالی آن اینگونه می گوید: “حفظ حضور خود را آنلاین. برخی از مردم بر این باورند فیس بوک امریکا نابود است. اما اگر شما از دست دادن شغل خود را، شما احتمالا زبانه آدرس های ایمیل برای همه همکاران خود را از دست بدهند، و شما باید برخی از راه به در را لمس کنید. “قبل از اینکه شما به آن نیاز دارید به عنوان صفت کی سخنگوی LinkedIn را توصیه می کند، ساخت شبکه خود را.” (“چگونه به پیدا کردن یک شغل آنلاین،” پست مالی ۲۰ مارس ۲۰۰۹)
به نظر می رسد همه شبکه های اجتماعی صحبت کردن در مورد. مقالات در مورد نحوه استفاده از ارتباط با توییتر و فیس بوک برای کاریابی شما فراوانند.
این فقط یک فاز یا بستنی اینجا به شبکه های اجتماعی است؟ مدیران واقع این ابزار مفید می توانید پیدا کنید یا آنها فقط برای grads کالج جدید هستند؟
برخی از دلایل قانع کننده ای برای مدیران به ترکیب این ابزار به جستجو شغل خود را در اینجا:
تعداد اعلان های کار را رد کرده است. با توجه به اخبار Scripps “با وجود رونق در ترافیک بسیاری از سایت های استخدام ضربه مالی مصرف هستند. بسیاری از کارفرمایان به دهانه فعالیت بسیار کمتر در این روز از استخدام یخ و اخراج اتهام.
Indeed.com، هیئت های شغلی عمده وجود دارد موارد 119.171 صنایع حسابداری در ژانویه، پایین 53 درصد از سال گذشته در بر داشت. ارسال مطلب در تکنولوژی پایین 43 درصد به 395.629 شد. بخش است که برگزار شد تا بهترین مراقبت های بهداشتی که در پایین 8 درصد موارد دو 581.625 بود و آموزش و پرورش در آن موارد سقوط 9 درصد به 62.933 شد.” (“ترافیک در وب سایت های شغل, اخبار Scripps یدلایمخیرات 2009 مارس 13 جهش”)
میزان ترافیک به تخته کار شروع به پریدن کرد. “نگاه کاربران به شدت برای کار با نرخ بیکاری افزایش به 8.1 درصد در سراسر کشور، سایت های حرفه ای در محبوبیت پررونق است. ترافیک به سایت جستجوی کار، به عنوان مثال، 51 درصد در دی ماه همان سال قبل از آن، بر اساس comScore Metrix رسانه بزرگ.” (“ترافیک در وب سایت های شغل, اخبار Scripps یدلایمخیرات 2009 مارس 13 جهش”)
تعداد زیادی از استخدام حضور در سایتهای شبکه های اجتماعی مانند ارتباط با حفظ. “ارتباط با تازگی میلیون کاربر جدید هر دو هفته اضافه شده است و مسئولان بیش از 829.000 منابع انسانی و استخدام شرکت 521.000 در حال حاضر استفاده از شبکه.” (“LinkedIn Beefing تا نيروي،” مدیریت نیروی کار 9 ژانویه 2009) با صدها هزار نفر از استخدام در ارتباط با تنهایی نامزدها اجرایی نمی توانیم به استفاده از این ابزار برای اتصال به افرادی که به دنبال موقعیت های پر کردن.
استخدام برای نامزدها به جای به سادگی کارهای روی تخته کار تبلیغات آنلاین جستجو به طور فزاینده ای هستند. با توجه به MSNBC, “این روزها شرکت های کوچک و کارهای حتی شغل، جای رفتن به سایت های مانند ارتباط با جستجوی نام نامزد ایده آل ارسال نمی شوند. (“با استفاده از LinkedIn برای به حداکثر رساندن فرصت های شغلی خود جستجو،” MSNBC.com، یدلایمخیرات 2009 مارس 12)
سازمان آلی به نام آن را توضیح می دهد این عصر تبلیغات در راه: “چرا حال ما شیر گرفتن خودمان از تخته کار سنتی است؟ ساده: ما دریافت نتایج از ابزار شبکه های اجتماعی-با هزینه های هیچ. هر روز ما به کشف راه های جدید و ابتکاری برای استفاده از رسانه های اجتماعی ما تلاش های استخدام. در حالی که توییتر و سایر سایت های رسانه های اجتماعی نظر می رسد مانند طعم ماه ممکن است, اثبات واقعی در اعداد است. از نظر بازگشت بدون سرمایه گذاری علاوه بر ساعت است. از دیدگاه تجاری آن همیشه برنده است. Retweeting آسان و گسترده تر از استاتیک ارسال کار بر روی تخته کار سنتی است. با یک استراتژی جامد شبکه های اجتماعی اکثر شرکت ها می تواند کاهش سرعت، در حالی که نظم و انضباط pinpointing هزینه های فرصتهای- یا نامزد خاص صنعت. (“چرا Tweeting آلی تبدیل شده است اصلی کار ارسال استراتژی را” بازاریابی و رسانه سن، 31 مارس 2009)
استخدام های اجرایی به طور منظم جستجو در اینترنت برای اطلاعات بیشتر در مجلس اجرایی. “در (ها)… بررسي ExecuNet شهرت مدیریت و اینترنت حضور 86 درصد از استخدام اجرایی می گویند آنها به طور معمول صیقلی آنلاین منابع اطلاعاتی است که فراتر از یک نامزد رزومه. تقریبا 7 در 10 جستجو شرکت مشاوران هنگامی که اطلاعات مثبت آنلاین در بر داشت که بهبود چشم انداز نامزدهای کار اجرایی می گویند.” (2008 اجرایی بازار اطلاعات گزارش کار از ExecuNet)
شبکه استراتژی حرفه ای مادام العمر است. نیویورک تایمز کار ایمنی شبکه (شبکه های اجتماعی به عنوان حرفه ای خالص ایمنی، نیویورک تایمز، یدلایمخیرات 2008 اوت 13) شبکه های اجتماعی می نامد. پست مالی آن اینگونه می گوید: “حفظ حضور خود را آنلاین. برخی از مردم بر این باورند فیس بوک امریکا نابود است. اما اگر شما از دست دادن شغل خود را، شما احتمالا زبانه آدرس های ایمیل برای همه همکاران خود را از دست بدهند، و شما باید برخی از راه به در را لمس کنید. “قبل از اینکه شما به آن نیاز دارید به عنوان صفت کی سخنگوی LinkedIn را توصیه می کند، ساخت شبکه خود را.” (“چگونه به پیدا کردن یک شغل آنلاین،” پست مالی ۲۰ مارس ۲۰۰۹)