برخی از بازی های نینتندو سوئیت همگام سازی ابر را پشتیبانی نمی کنند چرا که Cheaters همه چیز را خراب می کند – Geek Review

سرویس جدید سوئیچینگ Nintendo Switch در ماه جاری برنامه ریزی شده است، که موجب صرفه جویی در داده های ابر می شود. بعضی از بازی ها گنجانده نخواهند شد، زیرا نینتندو نمی خواهد خلبان را فعال کند.

پس از راه اندازی، سرویس 20 دلار در سال برای سوئیچ خود، کاربران را به بازی های خود در ابر ذخیره می کند و آنها را بین دستگاه ها همگام سازی می کند. با این حال، برخی از بازی ها از این پشتیبانی خارج خواهند شد. در بیانیه ای به CNET، نینتندو ادعا می کند که اکثریت بازی ها همگام سازی داده های ابر را پشتیبانی می کنند، اما تعداد کمی از آنها نمی توانند مانع دستکاری بازی های ناعادلانه شوند:

اکثر بازی های سوئیچ نینتندو پشتیبان ذخیره داده های ابر را پشتیبانی می کنند. با این حال، در بازی های خاص این قابلیت این امکان را برای مثال فراهم می آورد که مواردی را که برای دیگر بازیکنان به فروش رفته اند، بازیابی کنند یا به رتبه بندی چند نفره آنلاین که از دست رفته است، بازگردد. برای اطمینان از بازی عادلانه، پشتیبان ذخیره داده های ابر ممکن است برای چنین بازی هایی غیر فعال باشد.

برای اطمینان از اینکه پشتیبان گیری ذخیره داده های ابر نمی تواند به طور غیرمجاز بر رتبه بندی چند نفره آنلاین تاثیر بگذارد، این ویژگی در Splatoon 2 فعال نخواهد شد.

Sploton 2 تنها بازی نیست که تحت تاثیر قرار می گیرد. فهرست بازی برای چندین بازی Switch که حالت Save Data Cloud Backup موجود نیست، از جمله (اما نه محدود به) بازی های زیر:

  • Dark Souls: Remastered
  • FIFA 19
  • Pokemon: Let's Go Pikachu!
  • Pokemon: Let's Go Eevee
  • Splatoon 2

اکثر این بازی ها دارای یک عنصر پیشرفت یا رتبه بندی چند نفره آنلاین هستند که می تواند تحت تاثیر قرار گیرد که کاربران بتوانند به بازی قبلی بازی بازگردند. ذخیره سریع قبل از مبارزه بزرگ و بارگذاری مجدد پس از اینکه چهره خود را به شما دادید، یک ترفند رایج و کاربردی در بازی های تک نفره است که خوب است. این مسئله زمانی شروع می شود که شما با دیگران رقابت کنید.

به گفته ی این نکته، نینتندو می گوید که صرفه جویی در مسدود کردن ابر برای جلوگیری از تقلب ضروری است. در سیستم عامل های دیگر، چیزهایی مانند مجموعه موارد و رتبه بندی چند نفره در سمت سرور پردازش می شود، نه به صورت محلی بر روی یک دستگاه کاربر ذخیره می شود. ممکن است که نینتندو سیستم پیچیده ای را برای بررسی پیشرفت های کاربر یا موارد دیگر به عنوان سیستم عامل های دیگر نداشته باشد – این واقعیت که شرکت در سال 2018 صرفه جویی می کند، به اعتبار این نظریه اعتبار می بخشد حس می کند که نینتندو Cloud را برای بازی های خاص در این سیستم ذخیره می کند. با این حال، اگر نینتندو در حال پیشرفت در سناریوی مدرنتر باشد، بسیار خوب خواهد بود.

منبع: CNET