برنامه نویسان دادن بهترین خود را برای طراحی برنامه ای که طبق انتظار انجام می دهد. روند رشد آنها شامل مجموعه ای از تست روش برای اطمینان از موفقیت برنامه است. اما واقعی بازخورد از کاربران که آیا نشان دهنده برنامه زنده خواهد ماند یا نه. هر روز در راه اندازی جدید در فروشگاه app است. زیرا آنها به منحصر به فرد را به برنامه های کاربردی اضافه کنید به طوری که آنها می توانید یکنواختی این کار موبایل برنامه نویسان سخت تر می کند. آنالیز های تلفن همراه است که کمک می کند تا توسعه دهندگان درک کاربران نرم افزار در اینجا می آید.
توسعه دهندگان برنامه تلفن همراه باید خلاق به منظور نوآوری برای برنامه متعارف طراحی فرایند را. اصول همین کار را برای هر برنامه توسعه است اما استراتژی های تغییر به دلیل به روز رسانی فن آوری. ماهر در زبانهای برنامه نویسی مختلف مانند سویفت برای iOS و جاوا برای آندروید, برنامه نویسان ایده به کدها برای برنامه های کاربردی تبدیل.
با وجود یک آرایه از test و پیاده سازی موفق از کدهای برنامه های کاربردی قادر به دست آوردن کاربران & اعتماد #39;. این به سادگی است از آنجا که توسعه دهندگان توجه واقعی به کاربران & #39; تجربه برنامه پرداخته اند. تجزیه و تحلیل و استراتژی است دو چیز است که تصمیم می گیرید که آیا نرم افزار یا نه موفق خواهد شد. نام های غول پیکر در توسعه تلفن همراه app صرف سال در پژوهش و تجزیه و تحلیل بازار و مصرف کنندگان. تمام برنامه های موفق ویژگی های است که می خواهید کاربران & #39; و طرح های که اعلان را دوباره.
تجزیه و تحلیل ترافیک تلفن همراه با سود واقعی برای برنامه نویسان که با آنها می توانید برنامه های موجود بهبود آمده است. داده ها تجزیه و تحلیل به وضوح نشان می دهد چرا برنامه خود را در بازار هدف خود را کار نمی کند. توسعه دهندگان app آندروید و iOS خاصی از داده ها تجزیه و تحلیل ترافیک تلفن همراه بهره برداری. برخی به شرح زیر است.
شما می دانید عملکرد نرم افزار:
که شما می توانید اطلاعات مهم در مورد چند بار سقوط برنامه اشکال وقوع و مصرف باتری اکتشاف سرور هر داده در مرکز داده ها را حفظ خواهد کرد. این نقاط نگهداشتن ارزش برای توسعه دهندگان و کمک به آنها را خود نرم افزار اجرای روان.
شما می توانید داده ها را بهینه سازی:
زمانی که توسعه دهنده نرم افزار دانش کامل از عملکرد برنامه های کاربردی می شود، آنها می دانند که چگونه برای تبدیل داده ها به اطلاعات مفید. آنها بهینه سازی داده ها به حک کردن عملکرد راه حل برای برنامه های مختلف تلفن همراه.
شما می توانید کمک از گوگل تگ مدیریت:
گوگل برچسب روابط مدیریت اطلاعات استراتژی بازاریابی برنامه. یک برنامه بازاریابی به عنوان داشتن یک طراحی جذاب برای نرم افزار ضروری است. اگر کاربران بی اطلاع از وجود برنامه های خود را، آن مرد بلافاصله پس از راه اندازی. بنابراین، یک استراتژی بازاریابی بزرگ و کمک از تگ های گوگل است که شما در مورد استراتژی های بازاریابی برای سیستم عامل های مختلف اطلاع.
مطالعه رفتار کاربر:
از برچسب Google شما باید داده های مهم در کاربران & #39; رفتار برای درخواست شما. شما می دانید چه کاربران دانلود نرم افزار یا فقط بازدید از صفحه وب خود و ترک آن بدون دانلود. شما در هر استراتژی چنین به عنوان ایمیل بازاریابی، پرداخت تبلیغات و بازاریابی اجتماعی رسانه ها پیگیری می تواند.
شما می توانید به بهبود عملکرد نرم افزار:
هنگامی که توسعه دهندگان هر جزئیات برنامه های کاربردی خود، آنها می تواند مدیریت ویژگی ها و توابع به دریافت بازدید کننده بیشتر. آنها از بین بردن ویژگی های غیر ضروری و آنهایی که مهم است که به منظور افزایش تجربه کاربران & #39; شامل.
آندروید و iOS برنامه نویسان با کمک آنالیز موبایل تمرکز بر برخی از عوامل مهم. ساخت یک برنامه کاربردی کافی برای کسب موفقیت از آن نیست. نه، آن نیاز به نوع حق نگهداری از طریق تجزیه و تحلیل و استراتژی.
گوگل آنالیز برای موبایل برنامه گسترده ای رسید چرا که توسعه دهندگان دریافت برخی از مزایای قابل توجه از این ابزار بوده است. آنها باید بینش بازاریابی رفتار کاربران و استفاده از اطلاعات برای بهبود برنامه.
همه چیز منحصر به فرد توجه مصرف کنندگان می آیند. بنابراین، شرکت های آندروید و iOS برنامه نویسان برای برنامه های خود را منحصرا طراحی خود شوند. تجزیه و تحلیل ترافیک کمک می کند تا توسعه دهندگان اشاره کردن مسائل مانند نرخ گزاف گویی از طریق نرخ جلسه بازدید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید. اثر بخشی آنالیز موبایل در توسعه دهندگان بزرگ است. تمام جزئیات برنامه را بررسی می کند و توسعه دهندگان در مورد عملکرد برنامه اتان.
برنامه نویسان دادن بهترین خود را برای طراحی برنامه ای که طبق انتظار انجام می دهد. روند رشد آنها شامل مجموعه ای از تست روش برای اطمینان از موفقیت برنامه است. اما واقعی بازخورد از کاربران که آیا نشان دهنده برنامه زنده خواهد ماند یا نه. هر روز در راه اندازی جدید در فروشگاه app است. زیرا آنها به منحصر به فرد را به برنامه های کاربردی اضافه کنید به طوری که آنها می توانید یکنواختی این کار موبایل برنامه نویسان سخت تر می کند. آنالیز های تلفن همراه است که کمک می کند تا توسعه دهندگان درک کاربران نرم افزار در اینجا می آید.
توسعه دهندگان برنامه تلفن همراه باید خلاق به منظور نوآوری برای برنامه متعارف طراحی فرایند را. اصول همین کار را برای هر برنامه توسعه است اما استراتژی های تغییر به دلیل به روز رسانی فن آوری. ماهر در زبانهای برنامه نویسی مختلف مانند سویفت برای iOS و جاوا برای آندروید, برنامه نویسان ایده به کدها برای برنامه های کاربردی تبدیل.
با وجود یک آرایه از test و پیاده سازی موفق از کدهای برنامه های کاربردی قادر به دست آوردن کاربران & اعتماد #39;. این به سادگی است از آنجا که توسعه دهندگان توجه واقعی به کاربران & #39; تجربه برنامه پرداخته اند. تجزیه و تحلیل و استراتژی است دو چیز است که تصمیم می گیرید که آیا نرم افزار یا نه موفق خواهد شد. نام های غول پیکر در توسعه تلفن همراه app صرف سال در پژوهش و تجزیه و تحلیل بازار و مصرف کنندگان. تمام برنامه های موفق ویژگی های است که می خواهید کاربران & #39; و طرح های که اعلان را دوباره.
تجزیه و تحلیل ترافیک تلفن همراه با سود واقعی برای برنامه نویسان که با آنها می توانید برنامه های موجود بهبود آمده است. داده ها تجزیه و تحلیل به وضوح نشان می دهد چرا برنامه خود را در بازار هدف خود را کار نمی کند. توسعه دهندگان app آندروید و iOS خاصی از داده ها تجزیه و تحلیل ترافیک تلفن همراه بهره برداری. برخی به شرح زیر است.
شما می دانید عملکرد نرم افزار:
که شما می توانید اطلاعات مهم در مورد چند بار سقوط برنامه اشکال وقوع و مصرف باتری اکتشاف سرور هر داده در مرکز داده ها را حفظ خواهد کرد. این نقاط نگهداشتن ارزش برای توسعه دهندگان و کمک به آنها را خود نرم افزار اجرای روان.
شما می توانید داده ها را بهینه سازی:
زمانی که توسعه دهنده نرم افزار دانش کامل از عملکرد برنامه های کاربردی می شود، آنها می دانند که چگونه برای تبدیل داده ها به اطلاعات مفید. آنها بهینه سازی داده ها به حک کردن عملکرد راه حل برای برنامه های مختلف تلفن همراه.
شما می توانید کمک از گوگل تگ مدیریت:
گوگل برچسب روابط مدیریت اطلاعات استراتژی بازاریابی برنامه. یک برنامه بازاریابی به عنوان داشتن یک طراحی جذاب برای نرم افزار ضروری است. اگر کاربران بی اطلاع از وجود برنامه های خود را، آن مرد بلافاصله پس از راه اندازی. بنابراین، یک استراتژی بازاریابی بزرگ و کمک از تگ های گوگل است که شما در مورد استراتژی های بازاریابی برای سیستم عامل های مختلف اطلاع.
مطالعه رفتار کاربر:
از برچسب Google شما باید داده های مهم در کاربران & #39; رفتار برای درخواست شما. شما می دانید چه کاربران دانلود نرم افزار یا فقط بازدید از صفحه وب خود و ترک آن بدون دانلود. شما در هر استراتژی چنین به عنوان ایمیل بازاریابی، پرداخت تبلیغات و بازاریابی اجتماعی رسانه ها پیگیری می تواند.
شما می توانید به بهبود عملکرد نرم افزار:
هنگامی که توسعه دهندگان هر جزئیات برنامه های کاربردی خود، آنها می تواند مدیریت ویژگی ها و توابع به دریافت بازدید کننده بیشتر. آنها از بین بردن ویژگی های غیر ضروری و آنهایی که مهم است که به منظور افزایش تجربه کاربران & #39; شامل.
آندروید و iOS برنامه نویسان با کمک آنالیز موبایل تمرکز بر برخی از عوامل مهم. ساخت یک برنامه کاربردی کافی برای کسب موفقیت از آن نیست. نه، آن نیاز به نوع حق نگهداری از طریق تجزیه و تحلیل و استراتژی.
گوگل آنالیز برای موبایل برنامه گسترده ای رسید چرا که توسعه دهندگان دریافت برخی از مزایای قابل توجه از این ابزار بوده است. آنها باید بینش بازاریابی رفتار کاربران و استفاده از اطلاعات برای بهبود برنامه.
همه چیز منحصر به فرد توجه مصرف کنندگان می آیند. بنابراین، شرکت های آندروید و iOS برنامه نویسان برای برنامه های خود را منحصرا طراحی خود شوند. تجزیه و تحلیل ترافیک کمک می کند تا توسعه دهندگان اشاره کردن مسائل مانند نرخ گزاف گویی از طریق نرخ جلسه بازدید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید. اثر بخشی آنالیز موبایل در توسعه دهندگان بزرگ است. تمام جزئیات برنامه را بررسی می کند و توسعه دهندگان در مورد عملکرد برنامه اتان.