بالا 7 اشتباهات شما باید اجتناب از زمانی که با استفاده از خبرها

به غیر از بهترین روش ها از خبرها، با استفاده از زیر خواندن هستند بالا 7 اشتباهات شما باید اجتناب از خبرها استفاده از بیش از حد. اینها برخی از رایج ترین اشتباهات است که مردم را و من مطمئنم که این مقاله شما بسیار بهره مند شوند.

بالا 7 اشتباه اشتباهات شما باید اجتناب از زمانی که با استفاده از خبرها

(1)-ارسال هر تک مقاله یا ویدئو در وب سایت به یاهو وزوز بدون دانستن چگونه آنها را سود وزوز جامعه خود

درست مثل هر خبر یا مقاله ثبت سایت دیگر، شما هنوز هر مقاله تنها/ویدئو در وب سایت خود را به خبرها به راحتی، تفکر است که از آنجا که یک سرویس رایگان مراجعه کنید. شما فقط باید ارائه کیفیت مقالات و یا کسانی که شما فکر می کنید منحصر به فرد است و دیگر کاربران Buzz بهره مند شوند. اگر شما محتوای نامناسب مانند هرزنامه و یا ضد پورنو به عنوان آنها را به طور معمول بازگشت و یا حذف شده توسط تیم مراقبت از مشتری آن نیز اتلاف وقت خواهد شد.

(2)-با استفاده از بیش از حد اشتباه رایج تیتر یا عنوان که جذب خوانندگان

این اشتباه رایج ساخته شده که آنها ایجاد عنوان و یا تیتر مقاله خود را با بسیاری از افراد است. که می خواهد علاقه مند به خواندن مقاله شما هنگامی که عنوان خود را نه حتی برای آنها جالب صدا تیتر جالب و جاذب خواهد شد قطعا قادر از مقاله خود را در میان تمام کسانی که در گروه های مشابه.

ارسال (3)-اشتباه مقاله خود را تا رده اشتباه

این اتفاق باید تا آنجا که من نگران هستم. گاهی اوقات هنگامی که مردم بدون قرار دادن آن در مقوله حق بی دقتی در عجله یا فقط نگران لون پشت لینک از خبرها هستند اما آن رخ نمی دهد. ارسال به رده مناسبی ترافیک بیشتر مربوط به مقاله خود را به طور خاص از خبرها رانندگی کنید.

اشتباه ترک (4)-من وزوز فعالیت است عمومی”بدون کنترل

نشانه ای از مزایای واضح است اگر شما را به فعالیت خبرها عمومی هستند. بنابراین من می خواهم به شما برای بررسی “من وزوز فعالیت است” انتخاب عمومی تشویق (به طور پیش فرض آن انتخاب نشده است) مگر اینکه شما فکر می کنید نگرانی حریم خصوصی آنلاین شما دارد. در غیر این صورت شما احتمالا رتبهٔ بهترین بخش شدن در جامعه و همچنین رانندگی ترافیک به مقالات ارائه شده خود را بیش از حد از دست (بیشتر بعدا داده خواهد شد).

Misusing (5)-وزوز وزوز بالا یا پایین اشتباه دکمه های

مسئول باشد، هنگام استفاده از وزوز وزوز تا یا پایین دکمه ها را به راى مقالات در خبرها. وزوز کردن تنها شما فکر می کنم آن & #39; s ارزش دادن به وزوز. فقط اگر شما واقعا فکر می کنم مقاله بی ارزش و یا نامناسب است وزوز کردن. این ویژگی misusing به نویسنده مقاله و یا جامعه خود را ناعادلانه خدمت می کنند.

شما باید التماس نیست و یا دوستان خود بخواهید وزوز مقالات خود را برای به خاطر ابتلا به وزوز در خبرها همکاران و یا اعضای خانواده دو اشتباه (6)-درخواست دوستان خود را به Buzz برای شما و یا ثبت نام چند حساب بکنید تا. به همین ترتیب، شما نیز هنوز چند حساب رایگان یاهو به انجام این کار باید ثبت نام. این دستورالعمل و عمل طولانی مدت است. چرا در نوشتن مقاله کیفیت یا جالب ایجاد تمرکز ویدئو به اشتراک گذاشتن با جامعه وزوز? نه بهتر این ترتیب است؟

اشتباه (7)-سوء استفاده از “گزارش داستان” پرچم. حجم کار تیم مراقبت از مشتری افزایش.

تا آنجا که خبرها کمک شما در کمک به آنها برای مبارزه با spams و مقالات مربوط به بزرگسالان قدردانی، شما هنوز باید پرچم “گزارش داستان” با رفتن اطراف گزارش مقالات برای تفریح یا برای آوردن پایین شهرت رقبای خود سوء استفاده. از آنجا که شما را ملزم به ورود به سیستم هنگامی که شما نیاز به رای با انجام این کار، شما در واقع شهرت خود را باعث خرابی هستند. درک آنچه در تلاش برای گفتن آهو سطح و شما فکر می کنم.

خبرها هنوز در مرحله بتا است، بیشتر واقعا گسترش اخبار و آموزش جامعه کاربران در کار با این سرویس رایگان اخبار اجتماعی توسط یاهو کنیم.

hashtags

به غیر از بهترین روش ها از خبرها، با استفاده از زیر خواندن هستند بالا 7 اشتباهات شما باید اجتناب از خبرها استفاده از بیش از حد. اینها برخی از رایج ترین اشتباهات است که مردم را و من مطمئنم که این مقاله شما بسیار بهره مند شوند.

بالا 7 اشتباه اشتباهات شما باید اجتناب از زمانی که با استفاده از خبرها

(1)-ارسال هر تک مقاله یا ویدئو در وب سایت به یاهو وزوز بدون دانستن چگونه آنها را سود وزوز جامعه خود

درست مثل هر خبر یا مقاله ثبت سایت دیگر، شما هنوز هر مقاله تنها/ویدئو در وب سایت خود را به خبرها به راحتی، تفکر است که از آنجا که یک سرویس رایگان مراجعه کنید. شما فقط باید ارائه کیفیت مقالات و یا کسانی که شما فکر می کنید منحصر به فرد است و دیگر کاربران Buzz بهره مند شوند. اگر شما محتوای نامناسب مانند هرزنامه و یا ضد پورنو به عنوان آنها را به طور معمول بازگشت و یا حذف شده توسط تیم مراقبت از مشتری آن نیز اتلاف وقت خواهد شد.

(2)-با استفاده از بیش از حد اشتباه رایج تیتر یا عنوان که جذب خوانندگان

این اشتباه رایج ساخته شده که آنها ایجاد عنوان و یا تیتر مقاله خود را با بسیاری از افراد است. که می خواهد علاقه مند به خواندن مقاله شما هنگامی که عنوان خود را نه حتی برای آنها جالب صدا تیتر جالب و جاذب خواهد شد قطعا قادر از مقاله خود را در میان تمام کسانی که در گروه های مشابه.

ارسال (3)-اشتباه مقاله خود را تا رده اشتباه

این اتفاق باید تا آنجا که من نگران هستم. گاهی اوقات هنگامی که مردم بدون قرار دادن آن در مقوله حق بی دقتی در عجله یا فقط نگران لون پشت لینک از خبرها هستند اما آن رخ نمی دهد. ارسال به رده مناسبی ترافیک بیشتر مربوط به مقاله خود را به طور خاص از خبرها رانندگی کنید.

اشتباه ترک (4)-من وزوز فعالیت است عمومی”بدون کنترل

نشانه ای از مزایای واضح است اگر شما را به فعالیت خبرها عمومی هستند. بنابراین من می خواهم به شما برای بررسی “من وزوز فعالیت است” انتخاب عمومی تشویق (به طور پیش فرض آن انتخاب نشده است) مگر اینکه شما فکر می کنید نگرانی حریم خصوصی آنلاین شما دارد. در غیر این صورت شما احتمالا رتبهٔ بهترین بخش شدن در جامعه و همچنین رانندگی ترافیک به مقالات ارائه شده خود را بیش از حد از دست (بیشتر بعدا داده خواهد شد).

Misusing (5)-وزوز وزوز بالا یا پایین اشتباه دکمه های

مسئول باشد، هنگام استفاده از وزوز وزوز تا یا پایین دکمه ها را به راى مقالات در خبرها. وزوز کردن تنها شما فکر می کنم آن & #39; s ارزش دادن به وزوز. فقط اگر شما واقعا فکر می کنم مقاله بی ارزش و یا نامناسب است وزوز کردن. این ویژگی misusing به نویسنده مقاله و یا جامعه خود را ناعادلانه خدمت می کنند.

شما باید التماس نیست و یا دوستان خود بخواهید وزوز مقالات خود را برای به خاطر ابتلا به وزوز در خبرها همکاران و یا اعضای خانواده دو اشتباه (6)-درخواست دوستان خود را به Buzz برای شما و یا ثبت نام چند حساب بکنید تا. به همین ترتیب، شما نیز هنوز چند حساب رایگان یاهو به انجام این کار باید ثبت نام. این دستورالعمل و عمل طولانی مدت است. چرا در نوشتن مقاله کیفیت یا جالب ایجاد تمرکز ویدئو به اشتراک گذاشتن با جامعه وزوز? نه بهتر این ترتیب است؟

اشتباه (7)-سوء استفاده از “گزارش داستان” پرچم. حجم کار تیم مراقبت از مشتری افزایش.

تا آنجا که خبرها کمک شما در کمک به آنها برای مبارزه با spams و مقالات مربوط به بزرگسالان قدردانی، شما هنوز باید پرچم “گزارش داستان” با رفتن اطراف گزارش مقالات برای تفریح یا برای آوردن پایین شهرت رقبای خود سوء استفاده. از آنجا که شما را ملزم به ورود به سیستم هنگامی که شما نیاز به رای با انجام این کار، شما در واقع شهرت خود را باعث خرابی هستند. درک آنچه در تلاش برای گفتن آهو سطح و شما فکر می کنم.

خبرها هنوز در مرحله بتا است، بیشتر واقعا گسترش اخبار و آموزش جامعه کاربران در کار با این سرویس رایگان اخبار اجتماعی توسط یاهو کنیم.