بالا 10 انجام داد و ندهید از با استفاده از تویتر

بتوانند به سادگی کلمات یا عبارات با هش تگ یا پوند علامت (#) در مقابل آنها به برجسته یا تأکید بر ویژگی های پیام هستند. به عنوان مثال: اگر قادر به ارسال پیام در مورد محصول شما هستند، شما ممکن است انجام کاری مانند #newproduct #diamondbracelet یا #affordable.

Hashtag بی درنگ را افزایش می دهد شانس پست که وقتی کسی با استفاده از این عبارات در جستجو یافت. آنها می تواند کمی آزار دهنده است اما مهم است اگر شما می خواهید پست های خود را داشت.

همانطور که با هر ابزار یا روش درستی برای کار به طور موثر استفاده شود باید. در زیر برخی از راه برای استفاده از تویتر به طور موثر و بسیار موثر است.

1. آیا نه استفاده از فضاهای واژه یا عبارت می خواهید در hashtag باید فاصله. شما نمی خواهید hashtag خود را شبیه به این: #vegetable باغبانی. شما نیاز به نگه داشتن فضا. #vegetablegardening با آدرس اگر شما می خواهید برای جدا کردن واژه ها، استفاده از حروف حروف. #VegetableGardening

2. انجام نمی نشانه نوع هر استفاده افزودن علائم نشانه گذاری یا کاراکترهای خاص خود hashtag گمراه کرد خواهد شد. شما نیز نمی خواهید برای استفاده از تمام حروف. عنوان آنها موثر در hashtag خود شما اعداد استفاده کنید.

3. به نمی Overstuff در پیام ها را دیده اند یا که پست های چیزی شد اما تکان جذاب. این قطعی بدون هیچ. سعی کنید به استفاده از بیش از دو یا سه جذاب در هر پیام است. استفاده بیش از حد بسیاری از مردم تصور است که شما spammer را ممکن است. استفاده از آنها به عنوان ابزار، نه به عنوان کل پیام خود را.

4. آنها را ندارد بیش از حد طولانی-برای مثال: #bigsaleonallfurnituresavemoneywitheverypurchase. همانطور که می بینید این فقط ظرف غذا بزرگ گیج کننده است. سعی کنید بیش از دو یا سه کلمه برای hashtag خود استفاده کنید. #FurnitureSale به شما می خواهید hashtag خود را آسان به درک.

5. به نمی استفاده بی ربط جذاب-مطمئن شوید که شما hashtag مربوط به مطالب خود را ارسال. اگر شما به طور مداوم تویتر که مربوط به مطالب خود را ارسال, شما فقط خوانندگان و پیروان خود را بیگانه خواهد شد.

6-آیا استفاده از تویتر هر چند بتوانند ابتدا خود را در توییتر، دیدم در تمام رسانه های اجتماعی–آنها اکنون به راحتی در سایت های رسانه های اجتماعی استفاده می شود. انجام تحقیقات کمی به موثرترین راه برای استفاده از آنها برای هر یک از سایت های اجتماعی خاص را مشاهده کنید. هر سایت متفاوت راهنمای نحوه استفاده از آنها مناسب برای بهترین نتایج ممکن است.

7. ایجاد کار خود بتوانند ایجاد hashtag مربوط است که هنوز رتبه دهی نشده است برای ترویج یک رویداد یا کمپین تبلیغاتی ویژه استفاده شده است. Hashtag شامل تمام مواد تبلیغاتی و بازاریابی.

8 خاص با خود بتوانند، فقط به عنوان شود-با کلمات کلیدی باریک در واقعا در در موضوع خود را بسیار خاص مخالف hashtag کلی حال می خواهید. جذاب است که بیش از حد عمومی بسیاری از نتایج را تولید کند. به عنوان مثال: اگر شما فروش لوازم آرایشی لوازم آرایشی به عنوان hashtag خود استفاده نمی کنند. صفر با جذاب مانند #AllNaturalPerfume و #24HourLipstick یا دیگر شرایط دقیق.

9. شما Hashtag تست-هنگامی که شما آمده است تا با hashtag انجام جستجو برای آن برای دیدن اگر آن را در حال حاضر در حال استفاده است. این امکان وجود دارد که در حال حاضر برای یک موضوع کاملا متفاوت استفاده کنید می تواند است. اگر شما مورد استفاده قرار hashtag است در حال حاضر در حال استفاده برای چیزی منفی و یا یک رویداد غم انگیز از نوعی بود که می تواند وضعیت حساس و شرم آور باشد.

10. حاصل آن به یاد ماندنی و منحصر به فرد استفاده از تویتر است که بسیار به یاد ماندنی، منحصر به فرد و برخی از منافع توسعه انجام دهد. حتی با اضافه کردن کمی طنز یا غرابت می کنند تفاوت hashtag خوب با hashtag بزرگ. با استفاده از تویتر برای مسابقات و رویدادهای دیگر راه خوبی برای ایجاد وزوز در مورد کسب و کار شما است. با ساخت خود جذاب جالب شانس مردم retweeting و یا به اشتراک گذاری آنها را بسیار بیشتر خواهد شد.

همیشه آن را نقطه به پیروی از قوانین و مقررات hashtag. همراه با نکات فوق #do #not #use #a #hashtag #with #every #word. نه به ربودن hashtag است که در حال حاضر می تواند برای موضوع نامربوط استفاده می شود. تلفظ صحیح استفاده کنید. نه توصيفي با کلمات بیش از حد بسیاری از گرفتن بیش از. ساده اما مربوطه بتوانند استفاده کنید. اجازه ندهید که خود hashtag وسعت پیام است. حتما اضافه کردن محتوا برای پیام hashtag.

نظر می رسد مانند بسیاری انجام داد و Don’ts به یاد داشته باشید اما آیا وجود دارد اجازه ندهید که آن شما را از یادگیری به استفاده از تویتر است. با هر ابزار بازاریابی آن باید استفاده درست موثر باشد. تویتر می تواند و باید بخشی بسیار مهم از خود رسانه های اجتماعی بازاریابی است. بنابراین، شروع کند و برای تبدیل شدن به #hashtagexpert ساخت.

messenger

بتوانند به سادگی کلمات یا عبارات با هش تگ یا پوند علامت (#) در مقابل آنها به برجسته یا تأکید بر ویژگی های پیام هستند. به عنوان مثال: اگر قادر به ارسال پیام در مورد محصول شما هستند، شما ممکن است انجام کاری مانند #newproduct #diamondbracelet یا #affordable.

Hashtag بی درنگ را افزایش می دهد شانس پست که وقتی کسی با استفاده از این عبارات در جستجو یافت. آنها می تواند کمی آزار دهنده است اما مهم است اگر شما می خواهید پست های خود را داشت.

همانطور که با هر ابزار یا روش درستی برای کار به طور موثر استفاده شود باید. در زیر برخی از راه برای استفاده از تویتر به طور موثر و بسیار موثر است.

1. آیا نه استفاده از فضاهای واژه یا عبارت می خواهید در hashtag باید فاصله. شما نمی خواهید hashtag خود را شبیه به این: #vegetable باغبانی. شما نیاز به نگه داشتن فضا. #vegetablegardening با آدرس اگر شما می خواهید برای جدا کردن واژه ها، استفاده از حروف حروف. #VegetableGardening

2. انجام نمی نشانه نوع هر استفاده افزودن علائم نشانه گذاری یا کاراکترهای خاص خود hashtag گمراه کرد خواهد شد. شما نیز نمی خواهید برای استفاده از تمام حروف. عنوان آنها موثر در hashtag خود شما اعداد استفاده کنید.

3. به نمی Overstuff در پیام ها را دیده اند یا که پست های چیزی شد اما تکان جذاب. این قطعی بدون هیچ. سعی کنید به استفاده از بیش از دو یا سه جذاب در هر پیام است. استفاده بیش از حد بسیاری از مردم تصور است که شما spammer را ممکن است. استفاده از آنها به عنوان ابزار، نه به عنوان کل پیام خود را.

4. آنها را ندارد بیش از حد طولانی-برای مثال: #bigsaleonallfurnituresavemoneywitheverypurchase. همانطور که می بینید این فقط ظرف غذا بزرگ گیج کننده است. سعی کنید بیش از دو یا سه کلمه برای hashtag خود استفاده کنید. #FurnitureSale به شما می خواهید hashtag خود را آسان به درک.

5. به نمی استفاده بی ربط جذاب-مطمئن شوید که شما hashtag مربوط به مطالب خود را ارسال. اگر شما به طور مداوم تویتر که مربوط به مطالب خود را ارسال, شما فقط خوانندگان و پیروان خود را بیگانه خواهد شد.

6-آیا استفاده از تویتر هر چند بتوانند ابتدا خود را در توییتر، دیدم در تمام رسانه های اجتماعی–آنها اکنون به راحتی در سایت های رسانه های اجتماعی استفاده می شود. انجام تحقیقات کمی به موثرترین راه برای استفاده از آنها برای هر یک از سایت های اجتماعی خاص را مشاهده کنید. هر سایت متفاوت راهنمای نحوه استفاده از آنها مناسب برای بهترین نتایج ممکن است.

7. ایجاد کار خود بتوانند ایجاد hashtag مربوط است که هنوز رتبه دهی نشده است برای ترویج یک رویداد یا کمپین تبلیغاتی ویژه استفاده شده است. Hashtag شامل تمام مواد تبلیغاتی و بازاریابی.

8 خاص با خود بتوانند، فقط به عنوان شود-با کلمات کلیدی باریک در واقعا در در موضوع خود را بسیار خاص مخالف hashtag کلی حال می خواهید. جذاب است که بیش از حد عمومی بسیاری از نتایج را تولید کند. به عنوان مثال: اگر شما فروش لوازم آرایشی لوازم آرایشی به عنوان hashtag خود استفاده نمی کنند. صفر با جذاب مانند #AllNaturalPerfume و #24HourLipstick یا دیگر شرایط دقیق.

9. شما Hashtag تست-هنگامی که شما آمده است تا با hashtag انجام جستجو برای آن برای دیدن اگر آن را در حال حاضر در حال استفاده است. این امکان وجود دارد که در حال حاضر برای یک موضوع کاملا متفاوت استفاده کنید می تواند است. اگر شما مورد استفاده قرار hashtag است در حال حاضر در حال استفاده برای چیزی منفی و یا یک رویداد غم انگیز از نوعی بود که می تواند وضعیت حساس و شرم آور باشد.

10. حاصل آن به یاد ماندنی و منحصر به فرد استفاده از تویتر است که بسیار به یاد ماندنی، منحصر به فرد و برخی از منافع توسعه انجام دهد. حتی با اضافه کردن کمی طنز یا غرابت می کنند تفاوت hashtag خوب با hashtag بزرگ. با استفاده از تویتر برای مسابقات و رویدادهای دیگر راه خوبی برای ایجاد وزوز در مورد کسب و کار شما است. با ساخت خود جذاب جالب شانس مردم retweeting و یا به اشتراک گذاری آنها را بسیار بیشتر خواهد شد.

همیشه آن را نقطه به پیروی از قوانین و مقررات hashtag. همراه با نکات فوق #do #not #use #a #hashtag #with #every #word. نه به ربودن hashtag است که در حال حاضر می تواند برای موضوع نامربوط استفاده می شود. تلفظ صحیح استفاده کنید. نه توصيفي با کلمات بیش از حد بسیاری از گرفتن بیش از. ساده اما مربوطه بتوانند استفاده کنید. اجازه ندهید که خود hashtag وسعت پیام است. حتما اضافه کردن محتوا برای پیام hashtag.

نظر می رسد مانند بسیاری انجام داد و Don’ts به یاد داشته باشید اما آیا وجود دارد اجازه ندهید که آن شما را از یادگیری به استفاده از تویتر است. با هر ابزار بازاریابی آن باید استفاده درست موثر باشد. تویتر می تواند و باید بخشی بسیار مهم از خود رسانه های اجتماعی بازاریابی است. بنابراین، شروع کند و برای تبدیل شدن به #hashtagexpert ساخت.