باز کردن یک کسب و کار بدون مهارت های بازاریابی می تواند خطرناک به حساب بانکی شما!

فکر کنید چگونه می خواهید به بازار کسب و کار شما. و به یاد داشته باشید که در بازاریابی بیش از تبلیغات در روزنامه ها و تلویزیون و اینترنت است.

برخی از صاحبان کسب و کار را به دام تفکر قرار می گیرند که چرا که کسب و کار خود را در قسمت شلوغ شهر موفق خواهد شد. خبر برای شما دارم.

فقط به دلیل کسب و کار شما در قسمت شلوغ شهر است و یک دسته از راه رفتن ترافیک توسط که مشتریان داشته معنا نیست.

من در اینترنت بازاریابی وب سایت های که در تنها 1000 بازدید کننده در ماه با موفقیت بزرگ را داشته اند و من را دیده اند که تا به حال 3000 + بازدید کننده در روز در وب سایت خود و فقط 500 دلار در ماه است.

اگر چشم بیشتر کسب و کار شما که شما پول را تا همیشه که اعتقاد ندارند. تبلیغ کنندگان بزرگ کنید تا بر این باورند که آنها می توانید پول را از جیب خود را خورد.

به جای تمرکز بر چگونه بسیاری از مردم تمرکز تبلیغات خود را در کیفیت تبلیغ ببینید…. در حال حاضر من معنی نیست که کیفیت در استفاده از کاغذ با کیفیت بالا گرافیک فوق العاده و یا وب سایت زرق و برق دار. من صحبت کردن در مورد بیش از آن است. کیفیت کلام شما در حال استفاده در تبلیغات است.

دو چیز شما نیاز دارید تا مطمئن شوید که آگهی شما کشیدن در چشم انداز و تبدیل آنها به مشتریان پرداخت وجود دارد.

اولین چیزی که واژه شما استفاده کنید، شما نیاز به پیدا کردن چه مشتریان فعلی خود را با استفاده از کلمات و شروع به استفاده از کلمات خود را در تبلیغات خود. دقیقا همانطور که آنها کلمات را انجام دهد که مشتریان خود را به استفاده از دیگران مانند آنها خواهد شد لحن به تبلیغات شما و گوش دادن به آنچه شما باید بگویم. سپس شروع به شما اعتماد هنگامی که حق کلمات خارج از ذهن چشم انداز را سرقت می تواند قبل از سخنان خود را بگويند.

اگر کلمات اشتباه است، به عبارت ساده تبلیغ نه در اعداد است که باید به آن جلو و. کلمات مناسب و نقل آمده است.

نکته دوم که شما نیاز به نگه داشتن چشم و نزدیک ردیابی تبلیغات و دیدن آنچه تبلیغات کار و در چشم انداز در راه که می توانید مطمئن باشید به از دست دادن تبلیغات دور فقط پول تبلیغات واقع در پول را قرار داده و به بازی شیر یا خط کشیدن.

آسان است اگر شما در حال نوشتن یک آگهی برای یک مجله تبلیغاتی، پیگیری قرار دادن کد ویژه در پایین تبلیغ و چشم انداز را در تبلیغ یا خواندن کد هنگامی که آنها شما است. اگر شما در اینترنت شما می توانید کد ردیابی خودکار در وب سایت خود را برای انجام این کار را برای شما قرار داده است.

بنابراین بازاریابی خود را هر روز قوی تر و قوی تر می شود که تغییر پایان روز شما پیگیری نتایج و ساخت مطمئن شوید.

با حد عالی رساندن مهارت های مارک شما شرکت قدرتمند ایجاد کنید.

manager

فکر کنید چگونه می خواهید به بازار کسب و کار شما. و به یاد داشته باشید که در بازاریابی بیش از تبلیغات در روزنامه ها و تلویزیون و اینترنت است.

برخی از صاحبان کسب و کار را به دام تفکر قرار می گیرند که چرا که کسب و کار خود را در قسمت شلوغ شهر موفق خواهد شد. خبر برای شما دارم.

فقط به دلیل کسب و کار شما در قسمت شلوغ شهر است و یک دسته از راه رفتن ترافیک توسط که مشتریان داشته معنا نیست.

من در اینترنت بازاریابی وب سایت های که در تنها 1000 بازدید کننده در ماه با موفقیت بزرگ را داشته اند و من را دیده اند که تا به حال 3000 + بازدید کننده در روز در وب سایت خود و فقط 500 دلار در ماه است.

اگر چشم بیشتر کسب و کار شما که شما پول را تا همیشه که اعتقاد ندارند. تبلیغ کنندگان بزرگ کنید تا بر این باورند که آنها می توانید پول را از جیب خود را خورد.

به جای تمرکز بر چگونه بسیاری از مردم تمرکز تبلیغات خود را در کیفیت تبلیغ ببینید…. در حال حاضر من معنی نیست که کیفیت در استفاده از کاغذ با کیفیت بالا گرافیک فوق العاده و یا وب سایت زرق و برق دار. من صحبت کردن در مورد بیش از آن است. کیفیت کلام شما در حال استفاده در تبلیغات است.

دو چیز شما نیاز دارید تا مطمئن شوید که آگهی شما کشیدن در چشم انداز و تبدیل آنها به مشتریان پرداخت وجود دارد.

اولین چیزی که واژه شما استفاده کنید، شما نیاز به پیدا کردن چه مشتریان فعلی خود را با استفاده از کلمات و شروع به استفاده از کلمات خود را در تبلیغات خود. دقیقا همانطور که آنها کلمات را انجام دهد که مشتریان خود را به استفاده از دیگران مانند آنها خواهد شد لحن به تبلیغات شما و گوش دادن به آنچه شما باید بگویم. سپس شروع به شما اعتماد هنگامی که حق کلمات خارج از ذهن چشم انداز را سرقت می تواند قبل از سخنان خود را بگويند.

اگر کلمات اشتباه است، به عبارت ساده تبلیغ نه در اعداد است که باید به آن جلو و. کلمات مناسب و نقل آمده است.

نکته دوم که شما نیاز به نگه داشتن چشم و نزدیک ردیابی تبلیغات و دیدن آنچه تبلیغات کار و در چشم انداز در راه که می توانید مطمئن باشید به از دست دادن تبلیغات دور فقط پول تبلیغات واقع در پول را قرار داده و به بازی شیر یا خط کشیدن.

آسان است اگر شما در حال نوشتن یک آگهی برای یک مجله تبلیغاتی، پیگیری قرار دادن کد ویژه در پایین تبلیغ و چشم انداز را در تبلیغ یا خواندن کد هنگامی که آنها شما است. اگر شما در اینترنت شما می توانید کد ردیابی خودکار در وب سایت خود را برای انجام این کار را برای شما قرار داده است.

بنابراین بازاریابی خود را هر روز قوی تر و قوی تر می شود که تغییر پایان روز شما پیگیری نتایج و ساخت مطمئن شوید.

با حد عالی رساندن مهارت های مارک شما شرکت قدرتمند ایجاد کنید.