بازی تست کشف آن به طور خلاصه

تست بازی برای برخی از دلایل بسیار مهم است. بازی به طور طبیعی غیر قابل پیش بینی، ترکیب به کلاس تحریک مداوم و تجربه تاريخى متعدد هستند. هدف اصلی فروش بازی این است که رسانه خود را درخشان است.

این ترکیب با پایگاه قابل توجهی کاربر، به طور کلی، طیف گسترده ای از معرفی پایگاه های مانند بازی های مشابه در سیستم عامل های مختلف مثل کامپیوتر, ایکس باکس و پلی استیشن تخلیه می تواند مقدار زیادی از مسائل غیر منتظره و ناگهانی سریع می تواند.

مسائلی می تواند به طور موثر بدون مناسب بازی ویدیویی تستر نادیده گرفته شده. اما از آنجا که آن ویرانه به تجربه خود را که با وجود کاهش بزرگ در واحد فروش اعلام آمادگی می توانید ارائه نتیجه نهایی با اشکالات زباله بازخورد از کاربران نهایی منجر شود.

یعنی از یک بازی بسیار مطمئن را ملاقات کنید و پیش افتادن از تمایلات بازیکنان و اطمینان به تصویب در مشکلات به اندازه کافی به گیم پلی جذاب. علاوه بر این به اعدام کراس پلت فرم تصویب هنجار بدون معامله کردن بر روی بازیکن & #39; s حفاظت و امنیت در آزمایش کردند.

اگر شما بازی اشکالات اشکالات، slacks در حالی که بازی، شخصیت ها و صحنه های بار، مشکلات تفسیر است، نشان می دهد که بازیکنان از جلسات خود را در وسط بازی بازی، اغلب تصادفات یا neglects به صرفه جویی در نمره بالا نقطه که بازیکنان / مشتریان نا امید را ترک خواهد کرد، هرگز می گردد و حتی ممکن است هشدار به اصحاب خود را به دردسر.

بازی نقش شرکت های فناوری ای ضروری به طور کلی قسمت بهبود بازی تست نرم افزار. تستر بازی بازی خانه تست روش از مرحله آلفا و تعطیلی با E2E تست، تضمین یک تجربه کاربری رایگان زحمت.

مانند & #39 آزمایش برخی از دیگر نرم افزار کاربردی برای کشف عیوب و اشکالات است. اما #39 & نه به آسانی آن را برای تلفن های موبایل. بازی تست برنامه های کاربردی شامل بازی آزمایش ابزار و زمان مناسب برنامه ریزی، و رویکرد ساختاری برای اجرای بازی تست مشاغل به درستی.

بهترین بازی تستر قادر است به طور کامل مورد نظر باید و باید اقامت متمرکز در کار خود را.

زن و شوهر طبیعی مشکلات مواجه توسط تست بازی اینجا هستید:

تست قبل از منتشر کردن این محصول بار بازی & #39; توانایی مقاومت در برابر همزمان، سنگین بار
هیچ آزمایش است تمام بدون سری خوب قدیمی و این اجرا برای بازی تست بیش از حد.

با بیشتر بازی ها سیستم بر اساس روز به روز در حال توسعه و تمرکز در حال حرکت به MORPG و MMO بازی بازی شما باید مداوم بار همزمان با استفاده از بهترین بازی قبل از آن می تواند حمل و نقل ابزار اتوماسیون تست مقاومت در برابر آزمایش کردند.

آزمون بار باید برای به انجام رساندن اجرای مطمئن مخلوط تجهیزات/نرم افزار/مرحله/ابزار تمام است که ممکن است مخاطبان مورد نظر خود را انجام.

بازی صحت چالش
هیچ نظر می تواند نیاز خود را ذخیره شده فیلم ها یا به دلیل اشکال در بازی & #39; s ماژول تایید وجود دارد تخریب نمره بالا.

تصور صرف جلسه پس از جلسات ارزش از زمان افتتاح آن سطح سخت فقط به کشف که شما، “با تکیه بر بازی خود اطلاعات آخرین بازی ذخیره شده در امتداد سطح باز نادیده گرفته. همه چيز است

تضمین دقیق یکپارچگی اجتماعی
آن بود بسیار طولانی بازگشت وقتی که فیس بوک ارائه بازی های آنلاین و شبکه ای و در سال 2013 هنگامی که اعزام Wii U (ویدئوی خانگی توسعه یافته توسط نینتندو کنسول بازی است) ساخته شده آن آشکار است که هماهنگی اجتماعی و مبتنی بر وب سایت شبکه های اجتماعی، در مجموع بخش قابل توجه در بازی های ویدئویی در طول سال آینده فرض.

رسانه های اجتماعی، می تواند شمشیر لبه دو قسم; اگر استفاده کاملا نه فقط به عنوان رویکرد به یک سرمایه گذاری به سادگی پارسه به گروه دوختن پر می تواند، آن را در هم می توان مسیر فوق العاده ای برای سازمان ها به فشار خود محصولات بازی دو متمرکز شده و وفادار پارسه.

اما اگر غیرموثر انجام آن می تواند پایان بازی و استودیو بازی! اینجا به عنوان بازی تست سازمان باید اطمینان حاصل شود که ادغام اجتماعی دقیق و جذاب به جمعیت شناسی است که بازی خود را در تمرکز می تواند.

این فوق ذکر شده سه چالش های هر بازی مواجه هستند آزمون در او شغلی در تست بازی و بسیار دشوار است برای غلبه بر آنها.

video

تست بازی برای برخی از دلایل بسیار مهم است. بازی به طور طبیعی غیر قابل پیش بینی، ترکیب به کلاس تحریک مداوم و تجربه تاريخى متعدد هستند. هدف اصلی فروش بازی این است که رسانه خود را درخشان است.

این ترکیب با پایگاه قابل توجهی کاربر، به طور کلی، طیف گسترده ای از معرفی پایگاه های مانند بازی های مشابه در سیستم عامل های مختلف مثل کامپیوتر, ایکس باکس و پلی استیشن تخلیه می تواند مقدار زیادی از مسائل غیر منتظره و ناگهانی سریع می تواند.

مسائلی می تواند به طور موثر بدون مناسب بازی ویدیویی تستر نادیده گرفته شده. اما از آنجا که آن ویرانه به تجربه خود را که با وجود کاهش بزرگ در واحد فروش اعلام آمادگی می توانید ارائه نتیجه نهایی با اشکالات زباله بازخورد از کاربران نهایی منجر شود.

یعنی از یک بازی بسیار مطمئن را ملاقات کنید و پیش افتادن از تمایلات بازیکنان و اطمینان به تصویب در مشکلات به اندازه کافی به گیم پلی جذاب. علاوه بر این به اعدام کراس پلت فرم تصویب هنجار بدون معامله کردن بر روی بازیکن & #39; s حفاظت و امنیت در آزمایش کردند.

اگر شما بازی اشکالات اشکالات، slacks در حالی که بازی، شخصیت ها و صحنه های بار، مشکلات تفسیر است، نشان می دهد که بازیکنان از جلسات خود را در وسط بازی بازی، اغلب تصادفات یا neglects به صرفه جویی در نمره بالا نقطه که بازیکنان / مشتریان نا امید را ترک خواهد کرد، هرگز می گردد و حتی ممکن است هشدار به اصحاب خود را به دردسر.

بازی نقش شرکت های فناوری ای ضروری به طور کلی قسمت بهبود بازی تست نرم افزار. تستر بازی بازی خانه تست روش از مرحله آلفا و تعطیلی با E2E تست، تضمین یک تجربه کاربری رایگان زحمت.

مانند & #39 آزمایش برخی از دیگر نرم افزار کاربردی برای کشف عیوب و اشکالات است. اما #39 & نه به آسانی آن را برای تلفن های موبایل. بازی تست برنامه های کاربردی شامل بازی آزمایش ابزار و زمان مناسب برنامه ریزی، و رویکرد ساختاری برای اجرای بازی تست مشاغل به درستی.

بهترین بازی تستر قادر است به طور کامل مورد نظر باید و باید اقامت متمرکز در کار خود را.

زن و شوهر طبیعی مشکلات مواجه توسط تست بازی اینجا هستید:

تست قبل از منتشر کردن این محصول بار بازی & #39; توانایی مقاومت در برابر همزمان، سنگین بار
هیچ آزمایش است تمام بدون سری خوب قدیمی و این اجرا برای بازی تست بیش از حد.

با بیشتر بازی ها سیستم بر اساس روز به روز در حال توسعه و تمرکز در حال حرکت به MORPG و MMO بازی بازی شما باید مداوم بار همزمان با استفاده از بهترین بازی قبل از آن می تواند حمل و نقل ابزار اتوماسیون تست مقاومت در برابر آزمایش کردند.

آزمون بار باید برای به انجام رساندن اجرای مطمئن مخلوط تجهیزات/نرم افزار/مرحله/ابزار تمام است که ممکن است مخاطبان مورد نظر خود را انجام.

بازی صحت چالش
هیچ نظر می تواند نیاز خود را ذخیره شده فیلم ها یا به دلیل اشکال در بازی & #39; s ماژول تایید وجود دارد تخریب نمره بالا.

تصور صرف جلسه پس از جلسات ارزش از زمان افتتاح آن سطح سخت فقط به کشف که شما، “با تکیه بر بازی خود اطلاعات آخرین بازی ذخیره شده در امتداد سطح باز نادیده گرفته. همه چيز است

تضمین دقیق یکپارچگی اجتماعی
آن بود بسیار طولانی بازگشت وقتی که فیس بوک ارائه بازی های آنلاین و شبکه ای و در سال 2013 هنگامی که اعزام Wii U (ویدئوی خانگی توسعه یافته توسط نینتندو کنسول بازی است) ساخته شده آن آشکار است که هماهنگی اجتماعی و مبتنی بر وب سایت شبکه های اجتماعی، در مجموع بخش قابل توجه در بازی های ویدئویی در طول سال آینده فرض.

رسانه های اجتماعی، می تواند شمشیر لبه دو قسم; اگر استفاده کاملا نه فقط به عنوان رویکرد به یک سرمایه گذاری به سادگی پارسه به گروه دوختن پر می تواند، آن را در هم می توان مسیر فوق العاده ای برای سازمان ها به فشار خود محصولات بازی دو متمرکز شده و وفادار پارسه.

اما اگر غیرموثر انجام آن می تواند پایان بازی و استودیو بازی! اینجا به عنوان بازی تست سازمان باید اطمینان حاصل شود که ادغام اجتماعی دقیق و جذاب به جمعیت شناسی است که بازی خود را در تمرکز می تواند.

این فوق ذکر شده سه چالش های هر بازی مواجه هستند آزمون در او شغلی در تست بازی و بسیار دشوار است برای غلبه بر آنها.