بازاریابی ایمیل مارکتینگ است یکی از ترین قدرتمند، موثر راه به بازار #39 شرکت شما و محصولات خود است، اما &; ها اغلب نادیده گرفته.
ایمیل ایمیل چیست؟
خوب، مگر اینکه شما & #39; ve شده مخفی برای نسل، ایمیل و یا پست الکترونیکی، # 1 شکل ارتباطات در جامعه مدرن تبدیل شده است. با توجه به برآوردهای اخیر تعداد پیام های ایمیل حدود 60 تریلیون دلار در هر روز نزدیک است!
ایمیل محبوب است. دوستان و خانواده آن را به ماندن در تماس در مسافت های طولانی استفاده کنید. همکاران استفاده از آن هنگامی که آن را & #39 راحت تر از بلند شدن و راه رفتن بیش از و یا برداشتن گوشی. ایمیل استفاده می شود به منظور بررسی که شما (در وب سایت های مختلف)… ایمیل است همه جا.
استفاده از ایمیل آنقدر شایع است که دانستن آن ما به بخش بعدی ما به ارمغان می آورد-بازاریابی چرا ایمیل?
چرا بازاریابی ایمیل?
در تهیه این مقاله من توانستم به 5 دلیل عمده چرا شرکت و یا نهاد انجام باید بازاریابی پست الکترونیک. این دلایل 6 واقعا نادیده گرفتن ایمیل بازاریابی & #39; s آمار کم هزینه اثربخشی بالا، و غیره. و تنها تمرکز بر مزایای کسب و کار شما بعد از شما & #39; و اجرا:
- شگفت انگیز بازگشت در تاریخ سرمایه گذاری
- خبر فروش & تخفیف
- نظرسنجی ها
- در مقابل گفت! (از رقابت خود را از مشتریان خود را از فروشندگان)
بازگشت سرمایه گذاری -با توجه به ارتباط مستقیم بازاریابی ایمیل مارکتینگ ROI 51.58 $ برای هر دلار صرف شده در آن در سال 2006 تولید. رقم مورد انتظار برای 2007 $48.56 است و پیش بینی 2008 است $45.65. لیست خانه های بازاریابی ایمیل outforms تمام دیگر مستقیم بازاریابی مانند تکه های چاپ، بروشور جزوه، فروش، و غیره. بازاریابی پست الکترونیکی فوق العاده ارزان برای تولید و تکثیر اما فوق العاده موثر است.
ارسال اطلاعات -وجود & s #39; همیشه چیزهای که رفتن کسب و کار شما. شما را به روز رسانی، شما تغییرات، شما باید اطلاعات که مشتریان خود را به قدردانی داشتن و دانستن قدردانی. بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا شما را به دریافت این اطلاعات را به شیوه ای بسیار کارآمد. نوشتن یکی تغییر ایمیل مورد اخیر که خود کسب و کار هدف گروه مناسب از مشتریان (بیشتر به آمده با توجه به هدف قرار دادن)- و ناگهان هزاران نفر از مردم به شما انجام کسب و کار با هر روز می دانید دقیقا چه خبر. ارسال اطلاعات قلب واقعي ایمیل-احتمالا یکی از بزرگترین (و ساده) دلایل چرا شما باید انجام ایمیل مارکتینگ است.
فروش تخفیف & -شما برگزاری فروش ویژه یا بلند مدت مشتریان ارائه تخفیف ویژه? اجازه دهید مشتریان خود را می دانم و شما در بسیاری از بار بیشتر کسب و کار شما در حال آوردن می تواند. آنها می گویند آن & #39; s بیشتر موثر برای فروش به مشتری موجود است. ایمیل مارکتینگ راه نخست برقراری ارتباط موثر (اما شخصا) فروش، معاملات و یا تخفیف به مخاطبان خود را از مشتریان موجود و بالقوه است.
اخبار -ارتباط شما خبر خوب! در کسب و کار مردم می خواهم بدانید که آنها در حال کار با رشد شرکت های موفق. پاک! در ملاقات کالین کوین چند سال پیش و آن جلسه بی دست و پا در فرودگاه نیوآرک به موفقیت من امروز.
اما اگر شما را در مقاله ذکر شده و یا تا به حال برش روبان فقط، شوخی اجازه دهید مردم می دانند. پخش اخبار خوب شما رسیدن به ستاره مشهور حتی محلی و ادامه رستگار.
نظرسنجی ها -مشتریان، فروشندگان، کارمندان همه شما کار با-شایسته صوتی. خبرنامه سریع همراه با نظر سنجی می تواند کمک به شما در به دست آوردن بینش به تمام جنبه از کسب و کار و همکاران.
ماندن در جبهه -ذخیره بهترین برای آخرین به روز رسانی. در تجربه من در راه اندازی و ایجاد بازاریابی ایمیل، بزرگترین چیزی که من می خواهم برای برقراری ارتباط ماندن در جبهه است!
مردم فقط حافظه محدود است. اگر شما یک سرویس یک سرویس بزرگ-کسی بگویید بود احتمالا دوست یا دو- یا شریک کسب و کار مراجعه کنید. اما تا آنها دورتر از تاریخ خدمات دریافت که زمان می رود توسط، آنها ممکن است مورد شما فراموش کرده.
کار detailing شما مشتری خود را انجام & #39; s ماشین بود فوق العاده است، اما به عنوان زمان می رود توسط–که شرایط زندگی s مشتری & #39; بوجود می آیند که حکم ارجاع (دوست شما و مشتریان شما اقدام به خرید یک ماشین استفاده می شود به عنوان مثال)-معامله تاكنون دور که آنها را فراموش کرده ام که y است یا با یک سرویس است که آنها بهره مند شوند در دسترس هستند.
ایمیل مارکتینگ این سد هم از بین می برد. مشتریان شما در انجام خدمات در سال پیش که آن درست در خود آخرین اطلاعات فروش، مطلع اخبار، نظرسنجی ها، و غیره. صندوق پستی پر است از شما در حال گرفتن و فراموش می تواند در مورد شما. حتی اگر آنها هنوز هر ثابت کوچک خواندن ایمیل یادآوری یک ابزار عالی برای کمک به کسب و کار شما در مقابل ماندن هستند. بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا شما را به ماندن در مقابل همه کسانی که مشتریان و فروشندگان شما آنقدر سخت کار می کردن، اما ممکن است با کار یا که کمک به این لحظه دقیق است.
علاوه بر این، خبرنامه شما ماندن در مقابل رقابت می کند. در & #39; و صحبت با بسیاری از شرکت ها اخیرا با فروشندگان آنها ناراضی یا خدمات دیگر آنها & #39; و استخدام، اما آنها حتی نام شرکت & #39 خاطر نمی تواند! مردم مشغول هستند، آنها را فراموش کرد. اما اگر مشتری خود را توسط رقیب هدف قرار گرفتن ایمیل خبرنامه یک کمک کرده است که شرکت خود را در ذهن نگه دارید شما مشتری & #39; s-یک ابزار عالی برای حفظ خود است.
دستیابی به آدرس ایمیل
وجود دارد چند راه برای به دست آوردن آدرس ایمیل افراد که خبرنامه به ایمیل شما ارسال خواهد شد. هر مقدار حجم را انجام دهد. شما کوچک شروع می شود. ما آغاز شده با تنها حدود 60 و یا آدرس (دوستان، خانواده، کالج ها، مشتریان، و غیره). لیست شما در طول زمان رشد خواهد کرد. اما تنها راهی که در آن شما باید به دست آوردن ایمیل هستند از طریق روش های رایگان:
موجود همکاران -از دست دادن مشتریان موجود خود را برای ایمیل. اگر شما در حال حاضر برخی انواع اکسل صفحه گسترده با تمام مشتریان و فروشندگان و یا اگر شما با استفاده از پیشرفته تر شروع نرم افزار CRM در وجود دارد. تدوین فهرست خود را از مردم با هر روز کار می کنند.
رویدادهای شبکه -اگر به شبکه های رویداد هر کس ملاقات شما اگر آنها را به من دریافت خبرنامه ایمیل خود را بپرسید. از لیست شما رشد فوق العاده خواهد شد هنگامی که شما شروع به تمرکز بر روی آن بیشتر اغلب سریع. بسیاری از این پیشنهادات شامل حوادث و مردم شرکت کنند و هر روز را مشاهده کنید.
تجارت نشان می دهد –ارائه رایگان هدیه راهنمای یا جلسه مشاوره به هر کسی که مایل به لیست شما اضافه شود. شما & #39; دوباره در نمایشگاه تجاری به شبکه و بازار محصولات و یا خدمات، بدست آوردن آدرس ایمیل واقعی واجد شرایط است که اجازه می دهد تا شما برای انجام این کار برای یک عمر.
هدف قرار دادن -ایمیل های مختلف باید مخاطبان مختلف. پیام شما باید برای فروشندگان خود درخواست شده به را مشتریان در واقعیت ممکن است ضروری است که در آن ارسال سیگنال مخلوط یا به لکه دار کردن روابط که شما آن پیام ارسال ممکن است. همین دلیل است که شما شروع به دست آوردن لیست خود را مطمئن شوید که آن را شکستن. این فرآیند بسته خواهد شد که شما را با کار، به طور کلی شما باید مشتریان و مشتریان، فروشندگان، آگهی، دوستان & خانواده، و غیره. لیست شما رشد می کند و همچنان با سنگ تیز کردن در را در ایمیل خود را در مهارت های بازاریابی هدفمند تر لیست شما بهتر است.
آیا هنوز استفاده لیست پرداخت – لیست های پرداخت یا کامپایل به طور تصادفی یافت آدرسهای ایمیل از وب سایت ها در سراسر خالص – اگرچه مجاز خواهد شد منجر به چیزی جز مشکل در تمام موارد شدید یا خوش شانس ترین. به سادگی قرار دهید، به هر کسی که شما ملاقات کرده جسمی درخواست یا بخش خبرنامه ایمیل بازاریابی زمانی که انجام حق زمان بیشتری را, اما در دراز مدت آن موثر تر خواهد بازگشت، و نگه داشتن شما از مشکل.
بازاریابی به افرادی که نمی خواسته و یا شما اجازه داده می شد حساب ممنوع (اگر شما با استفاده از سرویس ایمیل پرداخت) از خدمات مختلف از بین بردن هر گونه کار سخت شما را به طراحی و یا ایجاد لیست های هدف خود قرار داده است.
بازاریابی به افرادی که هنوز به شما اجازه داده اند نیز به سرور که در آن شما ارسال کردن پیام تبدیل شدن به لیست سیاه-هر کس دیگر در همان سرور که صدمه زدن و پیشرو دو مشکل ایمیل کلی برای کسب و کار شما و کسب و کارهای دیگر در سرور می شود.
ایجاد خبرنامه به ایمیل شما
شما & #39; دوباره آماده رفتن، شما #39 &; و تصمیم شما می خواهید به عضویت در خبرنامه ایمیل. کاری شما & #39; و دیر گاهی اوقات برخی از جمع آوری آدرس بعدی انجام?
خدمات: -ایمیل خود را ایجاد کنید. چند راه برای این کار وجود دارد. اگر شما را در بودجه بسیار کوچک و یا فقط شروع شما به سادگی می تواند استفاده از ایمیل خود، چشم انداز، هاتمیل و یا یاهو خواهد شد همه کار خوب. جای گذاری ایمیل های تماس شما پیش نویس یک پیام کوتاه و ارسال آمار.
چشم انداز کاربران همچنین می توانید آنچه & ادغام نامه نام #39; s- و اگر شما & #39; و تنظیم لیست ایمیل خود از طریق یک فایل اکسل شما ادغام می تواند مناسب زمینه پیام شخصی تر.
اگر شما & #39; دوباره دنبال چیزهای بیشتری پیشرفته، شاید چیزی شبیه به خبرنامه با آرم، طراحی شده است که شما می توانید بازی با ابزار قربانی خدمات بالا یا انتقال به سرویس ایمیل کامل.
شخصا، من طرفدار تماس دائم. ما & #39; و کار با سرویس برای سال. بسیار آسان برای استفاده و سفارشی است و در تماس با ما و نه در هر تعداد ایمیل های ارسال شده به شما پرداخت. که برای تمام شرکت های کار ممکن است اما اگر دارید 5000 + لیست تماس با ما و ارسال پیام را دو بار در هفته، تعداد ایمیل های ارسال شده به سرعت اضافه.
اگر شما به دنبال برای ایجاد یک نگاه پیشرفته تر با ردیابی دقیق من به شدت سرمایه گذاری در یکی از این خدمات توصیه.
آداب معاشرت -ایمیل خود را عقب می باید مودبانه اما گذاشته. به مخاطبان خود را در دوم شخص صحبت می کنند، طول می کشد در حالی که، اما affecفوق العاده ای است. در پایان شما می دانید که شما & #39; دوباره مخاطبان بهترین نوشتن ایمیل خود را برای آنها. چه کار می کند برای شرکت دیوانه آنلاین سه راهی شرت مشاور مالی کار نمی ممکن است.
موضوع -حاصل کنید که خط موضوع مربوط به بدن شما ایمیل اما خلاق و مبتکر. آزمایش با روش های مختلف برای گفتن آنچه در آن است شما & ایجاد شده و #39;. لازم است مردم را به نام خط موضوع و می خواهید کلیک کنید.
طراحی -آیا شما از یکی از خدمات فوق newseltter ایمیل و یا فقط ایمیل ساده به خاطر طراحی شما استفاده در ذهن. شما آرم و رنگ های فانتزی کنید یا عوارض داغ اما مستقیم به چشمان شما با چشم پررنگ متن، نقاط گلوله، رنگ، و غیره. و آن را به عنوان ساده که ممکن است. صندوق پست الکترونیکی در حال گرفتن بیشتر و بیشتر به هم ریخته و مردم کم و یا هیچ وقت واقع خواندن. به سرعت آنها را مستقیم به نقاط مهم ترین.
مطالب -بسیار شبیه طراحی، کوتاه مطالب خود را. به طور معمول به کار می بند اما چند جمله بهتر است. وقت و زمان دوباره در انجام test قابلیت ها و بهینه سازی با مشتریان ایمیل های کوتاه و ساده هستند که بهترین را انجام دهد. علاوه بر این ایمیل شما باید شامل فراخوان. هر چه آن قطره مرده ساده یک دکمه بزرگ درخواست مخاطبان خود را به کمک مالی- یا در بدن متن خوانندگان خود را گام بعدی. آیا می خواهید آنها را به کلیک کنید، به، و غیره. و هر چه این هدف، حاصل کنید که آنها می توانید آن رسیدن به سرعت و به سادگی.
ارسال ایمیل
در هنگام ارسال ایمیل های خود را وجود دو چیز اصلی به خاطر داشته باشید در زمان مناسب ارسال و ارسال به مخاطبان حق است.
این مورد بحث ما لیست خود را به گروه های مختلف و یا لیست divvying. که ایمیل را به دست آوردن به عنوان بهترین شما می توانید آنها را شکستن. به این ترتیب هنگام ارسال ایمیل های شما می توانید خاص، پیام به آن گروه خاص را هدف قرار داده. ما & #39; و حتی رفته تا کنون ایجاد گروه برای رویدادهای خاص ما & و #39; حضور داشتند. به این ترتیب ما می تواند ارسال پیام به کسانی که مردم ما & ملاقات کرد و #39;-و یا گاهی اوقات تبلیغات ویژه.
زمان بندی همه چیز است و ایمیل خبرنامه هیچ تفاوتی ندارد. پیام دیر که 5:30 بعد از ظهر روز جمعه معمولا به عنوان موثر به عنوان یکی از اواخر روز چهارشنبه در 2 وجود ندارد. بسیار شبیه تهیه محتوای شما مخاطبان & #39; عادت ها در ذهن نگه دارید. آنها در 5 صبح ایمیل خود را بررسی کنم؟ آنها مشغول کار روزها ترکیب آرا ایمیل دارید؟ کلی ما & #39; پیروزی یافت که ایمیل ارسال در وسط هفته است آخرین شانس گرفتن همراه با پایان کار هفته ظروف سرباز یا مسافر و یا سرریز پور در دوشنبه ها به نظر می رسد. زمان روز نیز مهم است. همه مخاطبان متفاوت است اما اگر شما به دنبال حرفه ای ما & #39; هستند و در بر داشت بعد از ظهر اواسط بزرگ است. اکثر مردم در حال حاضر از طریق ظروف سرباز یا مسافر صندوق ورودی خود را مرتب شده اند و زمانی که ایمیل خود را در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش میآید آن حواس پرتی فوق العاده است.
ردیابی ایمیل شما
بسته به چه سرویس برای ارسال ایمیل خود را ردیابی استفاده می کنید ممکن است دشوار یا ساده باشد. این یکی دیگر از دلایل که به آنها اجازه می دهد برای ردیابی آسان، تقریبا وحشت زده، چرا ما عاشق خبرنامه الکترونیک است. شما می توانید ایمیل-بیش از-ایمیل که در چه و هنگامی که کلیک را مشاهده. که شما همچنان به ارسال ایمیل های شما ممکن است شروع به توجه کنید که یک ساعت خاص را کار می کند بهتر است یا برخی کلمات خط موضوع را برای بهتر باز کردن نرخ منجر می شود.
ایمیل های خود را شروع به آزمایش و به عنوان پیگیری. اضافه کاری با آهسته ترفند شما می توانید ایمیل بسیار باز است که تقریبا همه را می خواند است.
الهام از مشروعیت
توسط سفر اخیر من به دانشکده حقوق به کارآفرینان است که FGCU در این تصمیم که در کمی در مورد مشروعیت ایمیل اطراف پرتاب. در واقع شما می توانید ارسال ایمیل به هر کسی در هر آدرس مهم نیست که چگونه و یا جایی که شما که آدرس رو تا زمانی که این نیاز اساسی را برآورده:
- subjectline
- استفاده غیر-گریزان مردم مجاز به لغو عضویت
- از ویژگی های شرکت شما اطلاعات (نام، آدرس، تلفن، و غیره)
Whew… که بسیار است. اما هنگامی که شما شروع به مثبت شما & #39; هیجان زده که من نتایج. اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل خبرنامه و یا می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس با من [http://www.atilus.com/contact.html]!
بازاریابی ایمیل مارکتینگ است یکی از ترین قدرتمند، موثر راه به بازار #39 شرکت شما و محصولات خود است، اما &; ها اغلب نادیده گرفته.
ایمیل ایمیل چیست؟
خوب، مگر اینکه شما & #39; ve شده مخفی برای نسل، ایمیل و یا پست الکترونیکی، # 1 شکل ارتباطات در جامعه مدرن تبدیل شده است. با توجه به برآوردهای اخیر تعداد پیام های ایمیل حدود 60 تریلیون دلار در هر روز نزدیک است!
ایمیل محبوب است. دوستان و خانواده آن را به ماندن در تماس در مسافت های طولانی استفاده کنید. همکاران استفاده از آن هنگامی که آن را & #39 راحت تر از بلند شدن و راه رفتن بیش از و یا برداشتن گوشی. ایمیل استفاده می شود به منظور بررسی که شما (در وب سایت های مختلف)… ایمیل است همه جا.
استفاده از ایمیل آنقدر شایع است که دانستن آن ما به بخش بعدی ما به ارمغان می آورد-بازاریابی چرا ایمیل?
چرا بازاریابی ایمیل?
در تهیه این مقاله من توانستم به 5 دلیل عمده چرا شرکت و یا نهاد انجام باید بازاریابی پست الکترونیک. این دلایل 6 واقعا نادیده گرفتن ایمیل بازاریابی & #39; s آمار کم هزینه اثربخشی بالا، و غیره. و تنها تمرکز بر مزایای کسب و کار شما بعد از شما & #39; و اجرا:
- شگفت انگیز بازگشت در تاریخ سرمایه گذاری
- خبر فروش & تخفیف
- نظرسنجی ها
- در مقابل گفت! (از رقابت خود را از مشتریان خود را از فروشندگان)
بازگشت سرمایه گذاری -با توجه به ارتباط مستقیم بازاریابی ایمیل مارکتینگ ROI 51.58 $ برای هر دلار صرف شده در آن در سال 2006 تولید. رقم مورد انتظار برای 2007 $48.56 است و پیش بینی 2008 است $45.65. لیست خانه های بازاریابی ایمیل outforms تمام دیگر مستقیم بازاریابی مانند تکه های چاپ، بروشور جزوه، فروش، و غیره. بازاریابی پست الکترونیکی فوق العاده ارزان برای تولید و تکثیر اما فوق العاده موثر است.
ارسال اطلاعات -وجود & s #39; همیشه چیزهای که رفتن کسب و کار شما. شما را به روز رسانی، شما تغییرات، شما باید اطلاعات که مشتریان خود را به قدردانی داشتن و دانستن قدردانی. بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا شما را به دریافت این اطلاعات را به شیوه ای بسیار کارآمد. نوشتن یکی تغییر ایمیل مورد اخیر که خود کسب و کار هدف گروه مناسب از مشتریان (بیشتر به آمده با توجه به هدف قرار دادن)- و ناگهان هزاران نفر از مردم به شما انجام کسب و کار با هر روز می دانید دقیقا چه خبر. ارسال اطلاعات قلب واقعي ایمیل-احتمالا یکی از بزرگترین (و ساده) دلایل چرا شما باید انجام ایمیل مارکتینگ است.
فروش تخفیف & -شما برگزاری فروش ویژه یا بلند مدت مشتریان ارائه تخفیف ویژه? اجازه دهید مشتریان خود را می دانم و شما در بسیاری از بار بیشتر کسب و کار شما در حال آوردن می تواند. آنها می گویند آن & #39; s بیشتر موثر برای فروش به مشتری موجود است. ایمیل مارکتینگ راه نخست برقراری ارتباط موثر (اما شخصا) فروش، معاملات و یا تخفیف به مخاطبان خود را از مشتریان موجود و بالقوه است.
اخبار -ارتباط شما خبر خوب! در کسب و کار مردم می خواهم بدانید که آنها در حال کار با رشد شرکت های موفق. پاک! در ملاقات کالین کوین چند سال پیش و آن جلسه بی دست و پا در فرودگاه نیوآرک به موفقیت من امروز.
اما اگر شما را در مقاله ذکر شده و یا تا به حال برش روبان فقط، شوخی اجازه دهید مردم می دانند. پخش اخبار خوب شما رسیدن به ستاره مشهور حتی محلی و ادامه رستگار.
نظرسنجی ها -مشتریان، فروشندگان، کارمندان همه شما کار با-شایسته صوتی. خبرنامه سریع همراه با نظر سنجی می تواند کمک به شما در به دست آوردن بینش به تمام جنبه از کسب و کار و همکاران.
ماندن در جبهه -ذخیره بهترین برای آخرین به روز رسانی. در تجربه من در راه اندازی و ایجاد بازاریابی ایمیل، بزرگترین چیزی که من می خواهم برای برقراری ارتباط ماندن در جبهه است!
مردم فقط حافظه محدود است. اگر شما یک سرویس یک سرویس بزرگ-کسی بگویید بود احتمالا دوست یا دو- یا شریک کسب و کار مراجعه کنید. اما تا آنها دورتر از تاریخ خدمات دریافت که زمان می رود توسط، آنها ممکن است مورد شما فراموش کرده.
کار detailing شما مشتری خود را انجام & #39; s ماشین بود فوق العاده است، اما به عنوان زمان می رود توسط–که شرایط زندگی s مشتری & #39; بوجود می آیند که حکم ارجاع (دوست شما و مشتریان شما اقدام به خرید یک ماشین استفاده می شود به عنوان مثال)-معامله تاكنون دور که آنها را فراموش کرده ام که y است یا با یک سرویس است که آنها بهره مند شوند در دسترس هستند.
ایمیل مارکتینگ این سد هم از بین می برد. مشتریان شما در انجام خدمات در سال پیش که آن درست در خود آخرین اطلاعات فروش، مطلع اخبار، نظرسنجی ها، و غیره. صندوق پستی پر است از شما در حال گرفتن و فراموش می تواند در مورد شما. حتی اگر آنها هنوز هر ثابت کوچک خواندن ایمیل یادآوری یک ابزار عالی برای کمک به کسب و کار شما در مقابل ماندن هستند. بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا شما را به ماندن در مقابل همه کسانی که مشتریان و فروشندگان شما آنقدر سخت کار می کردن، اما ممکن است با کار یا که کمک به این لحظه دقیق است.
علاوه بر این، خبرنامه شما ماندن در مقابل رقابت می کند. در & #39; و صحبت با بسیاری از شرکت ها اخیرا با فروشندگان آنها ناراضی یا خدمات دیگر آنها & #39; و استخدام، اما آنها حتی نام شرکت & #39 خاطر نمی تواند! مردم مشغول هستند، آنها را فراموش کرد. اما اگر مشتری خود را توسط رقیب هدف قرار گرفتن ایمیل خبرنامه یک کمک کرده است که شرکت خود را در ذهن نگه دارید شما مشتری & #39; s-یک ابزار عالی برای حفظ خود است.
دستیابی به آدرس ایمیل
وجود دارد چند راه برای به دست آوردن آدرس ایمیل افراد که خبرنامه به ایمیل شما ارسال خواهد شد. هر مقدار حجم را انجام دهد. شما کوچک شروع می شود. ما آغاز شده با تنها حدود 60 و یا آدرس (دوستان، خانواده، کالج ها، مشتریان، و غیره). لیست شما در طول زمان رشد خواهد کرد. اما تنها راهی که در آن شما باید به دست آوردن ایمیل هستند از طریق روش های رایگان:
موجود همکاران -از دست دادن مشتریان موجود خود را برای ایمیل. اگر شما در حال حاضر برخی انواع اکسل صفحه گسترده با تمام مشتریان و فروشندگان و یا اگر شما با استفاده از پیشرفته تر شروع نرم افزار CRM در وجود دارد. تدوین فهرست خود را از مردم با هر روز کار می کنند.
رویدادهای شبکه -اگر به شبکه های رویداد هر کس ملاقات شما اگر آنها را به من دریافت خبرنامه ایمیل خود را بپرسید. از لیست شما رشد فوق العاده خواهد شد هنگامی که شما شروع به تمرکز بر روی آن بیشتر اغلب سریع. بسیاری از این پیشنهادات شامل حوادث و مردم شرکت کنند و هر روز را مشاهده کنید.
تجارت نشان می دهد –ارائه رایگان هدیه راهنمای یا جلسه مشاوره به هر کسی که مایل به لیست شما اضافه شود. شما & #39; دوباره در نمایشگاه تجاری به شبکه و بازار محصولات و یا خدمات، بدست آوردن آدرس ایمیل واقعی واجد شرایط است که اجازه می دهد تا شما برای انجام این کار برای یک عمر.
هدف قرار دادن -ایمیل های مختلف باید مخاطبان مختلف. پیام شما باید برای فروشندگان خود درخواست شده به را مشتریان در واقعیت ممکن است ضروری است که در آن ارسال سیگنال مخلوط یا به لکه دار کردن روابط که شما آن پیام ارسال ممکن است. همین دلیل است که شما شروع به دست آوردن لیست خود را مطمئن شوید که آن را شکستن. این فرآیند بسته خواهد شد که شما را با کار، به طور کلی شما باید مشتریان و مشتریان، فروشندگان، آگهی، دوستان & خانواده، و غیره. لیست شما رشد می کند و همچنان با سنگ تیز کردن در را در ایمیل خود را در مهارت های بازاریابی هدفمند تر لیست شما بهتر است.
آیا هنوز استفاده لیست پرداخت – لیست های پرداخت یا کامپایل به طور تصادفی یافت آدرسهای ایمیل از وب سایت ها در سراسر خالص – اگرچه مجاز خواهد شد منجر به چیزی جز مشکل در تمام موارد شدید یا خوش شانس ترین. به سادگی قرار دهید، به هر کسی که شما ملاقات کرده جسمی درخواست یا بخش خبرنامه ایمیل بازاریابی زمانی که انجام حق زمان بیشتری را, اما در دراز مدت آن موثر تر خواهد بازگشت، و نگه داشتن شما از مشکل.
بازاریابی به افرادی که نمی خواسته و یا شما اجازه داده می شد حساب ممنوع (اگر شما با استفاده از سرویس ایمیل پرداخت) از خدمات مختلف از بین بردن هر گونه کار سخت شما را به طراحی و یا ایجاد لیست های هدف خود قرار داده است.
بازاریابی به افرادی که هنوز به شما اجازه داده اند نیز به سرور که در آن شما ارسال کردن پیام تبدیل شدن به لیست سیاه-هر کس دیگر در همان سرور که صدمه زدن و پیشرو دو مشکل ایمیل کلی برای کسب و کار شما و کسب و کارهای دیگر در سرور می شود.
ایجاد خبرنامه به ایمیل شما
شما & #39; دوباره آماده رفتن، شما #39 &; و تصمیم شما می خواهید به عضویت در خبرنامه ایمیل. کاری شما & #39; و دیر گاهی اوقات برخی از جمع آوری آدرس بعدی انجام?
خدمات: -ایمیل خود را ایجاد کنید. چند راه برای این کار وجود دارد. اگر شما را در بودجه بسیار کوچک و یا فقط شروع شما به سادگی می تواند استفاده از ایمیل خود، چشم انداز، هاتمیل و یا یاهو خواهد شد همه کار خوب. جای گذاری ایمیل های تماس شما پیش نویس یک پیام کوتاه و ارسال آمار.
چشم انداز کاربران همچنین می توانید آنچه & ادغام نامه نام #39; s- و اگر شما & #39; و تنظیم لیست ایمیل خود از طریق یک فایل اکسل شما ادغام می تواند مناسب زمینه پیام شخصی تر.
اگر شما & #39; دوباره دنبال چیزهای بیشتری پیشرفته، شاید چیزی شبیه به خبرنامه با آرم، طراحی شده است که شما می توانید بازی با ابزار قربانی خدمات بالا یا انتقال به سرویس ایمیل کامل.
شخصا، من طرفدار تماس دائم. ما & #39; و کار با سرویس برای سال. بسیار آسان برای استفاده و سفارشی است و در تماس با ما و نه در هر تعداد ایمیل های ارسال شده به شما پرداخت. که برای تمام شرکت های کار ممکن است اما اگر دارید 5000 + لیست تماس با ما و ارسال پیام را دو بار در هفته، تعداد ایمیل های ارسال شده به سرعت اضافه.
اگر شما به دنبال برای ایجاد یک نگاه پیشرفته تر با ردیابی دقیق من به شدت سرمایه گذاری در یکی از این خدمات توصیه.
آداب معاشرت -ایمیل خود را عقب می باید مودبانه اما گذاشته. به مخاطبان خود را در دوم شخص صحبت می کنند، طول می کشد در حالی که، اما affecفوق العاده ای است. در پایان شما می دانید که شما & #39; دوباره مخاطبان بهترین نوشتن ایمیل خود را برای آنها. چه کار می کند برای شرکت دیوانه آنلاین سه راهی شرت مشاور مالی کار نمی ممکن است.
موضوع -حاصل کنید که خط موضوع مربوط به بدن شما ایمیل اما خلاق و مبتکر. آزمایش با روش های مختلف برای گفتن آنچه در آن است شما & ایجاد شده و #39;. لازم است مردم را به نام خط موضوع و می خواهید کلیک کنید.
طراحی -آیا شما از یکی از خدمات فوق newseltter ایمیل و یا فقط ایمیل ساده به خاطر طراحی شما استفاده در ذهن. شما آرم و رنگ های فانتزی کنید یا عوارض داغ اما مستقیم به چشمان شما با چشم پررنگ متن، نقاط گلوله، رنگ، و غیره. و آن را به عنوان ساده که ممکن است. صندوق پست الکترونیکی در حال گرفتن بیشتر و بیشتر به هم ریخته و مردم کم و یا هیچ وقت واقع خواندن. به سرعت آنها را مستقیم به نقاط مهم ترین.
مطالب -بسیار شبیه طراحی، کوتاه مطالب خود را. به طور معمول به کار می بند اما چند جمله بهتر است. وقت و زمان دوباره در انجام test قابلیت ها و بهینه سازی با مشتریان ایمیل های کوتاه و ساده هستند که بهترین را انجام دهد. علاوه بر این ایمیل شما باید شامل فراخوان. هر چه آن قطره مرده ساده یک دکمه بزرگ درخواست مخاطبان خود را به کمک مالی- یا در بدن متن خوانندگان خود را گام بعدی. آیا می خواهید آنها را به کلیک کنید، به، و غیره. و هر چه این هدف، حاصل کنید که آنها می توانید آن رسیدن به سرعت و به سادگی.
ارسال ایمیل
در هنگام ارسال ایمیل های خود را وجود دو چیز اصلی به خاطر داشته باشید در زمان مناسب ارسال و ارسال به مخاطبان حق است.
این مورد بحث ما لیست خود را به گروه های مختلف و یا لیست divvying. که ایمیل را به دست آوردن به عنوان بهترین شما می توانید آنها را شکستن. به این ترتیب هنگام ارسال ایمیل های شما می توانید خاص، پیام به آن گروه خاص را هدف قرار داده. ما & #39; و حتی رفته تا کنون ایجاد گروه برای رویدادهای خاص ما & و #39; حضور داشتند. به این ترتیب ما می تواند ارسال پیام به کسانی که مردم ما & ملاقات کرد و #39;-و یا گاهی اوقات تبلیغات ویژه.
زمان بندی همه چیز است و ایمیل خبرنامه هیچ تفاوتی ندارد. پیام دیر که 5:30 بعد از ظهر روز جمعه معمولا به عنوان موثر به عنوان یکی از اواخر روز چهارشنبه در 2 وجود ندارد. بسیار شبیه تهیه محتوای شما مخاطبان & #39; عادت ها در ذهن نگه دارید. آنها در 5 صبح ایمیل خود را بررسی کنم؟ آنها مشغول کار روزها ترکیب آرا ایمیل دارید؟ کلی ما & #39; پیروزی یافت که ایمیل ارسال در وسط هفته است آخرین شانس گرفتن همراه با پایان کار هفته ظروف سرباز یا مسافر و یا سرریز پور در دوشنبه ها به نظر می رسد. زمان روز نیز مهم است. همه مخاطبان متفاوت است اما اگر شما به دنبال حرفه ای ما & #39; هستند و در بر داشت بعد از ظهر اواسط بزرگ است. اکثر مردم در حال حاضر از طریق ظروف سرباز یا مسافر صندوق ورودی خود را مرتب شده اند و زمانی که ایمیل خود را در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش میآید آن حواس پرتی فوق العاده است.
ردیابی ایمیل شما
بسته به چه سرویس برای ارسال ایمیل خود را ردیابی استفاده می کنید ممکن است دشوار یا ساده باشد. این یکی دیگر از دلایل که به آنها اجازه می دهد برای ردیابی آسان، تقریبا وحشت زده، چرا ما عاشق خبرنامه الکترونیک است. شما می توانید ایمیل-بیش از-ایمیل که در چه و هنگامی که کلیک را مشاهده. که شما همچنان به ارسال ایمیل های شما ممکن است شروع به توجه کنید که یک ساعت خاص را کار می کند بهتر است یا برخی کلمات خط موضوع را برای بهتر باز کردن نرخ منجر می شود.
ایمیل های خود را شروع به آزمایش و به عنوان پیگیری. اضافه کاری با آهسته ترفند شما می توانید ایمیل بسیار باز است که تقریبا همه را می خواند است.
الهام از مشروعیت
توسط سفر اخیر من به دانشکده حقوق به کارآفرینان است که FGCU در این تصمیم که در کمی در مورد مشروعیت ایمیل اطراف پرتاب. در واقع شما می توانید ارسال ایمیل به هر کسی در هر آدرس مهم نیست که چگونه و یا جایی که شما که آدرس رو تا زمانی که این نیاز اساسی را برآورده:
- subjectline
- استفاده غیر-گریزان مردم مجاز به لغو عضویت
- از ویژگی های شرکت شما اطلاعات (نام، آدرس، تلفن، و غیره)
Whew… که بسیار است. اما هنگامی که شما شروع به مثبت شما & #39; هیجان زده که من نتایج. اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل خبرنامه و یا می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس با من [http://www.atilus.com/contact.html]!