در این جهان در حال تغییر سریع بسیاری از مهارت های اجتماعی هستند به سادگی بدون دلیل در نسل های گذشته نیازی به آنها بود. بنابراین در حال حاضر ما نیاز به نگاهی به دو چالش های مشترک و شاید یافتن راه حل قابل قبول را برای راه آنها مواجه هستیم.
نگاهی به تلفن های همراه برای مثال 1. اینها یک اختراع نسبتا جدید است که تا حد زیادی تحت تاثیر راه زندگی ما را اجرا کنید. ما راه رفتن در خیابان به محض این که حلقه های آن طوری که ما به آن پاسخ می تواند در تلفن های ما و یا در لباس بسیار کم صحبت کردن قطعه گوش. ما عاشق سهولت حل مشکلات برای کار نگه داشتن در تماس با دوستان و بستگان.
با این حال این ابزار فوق العاده اجتماعی با آن چالش های خاص حمل. پاسخ دادن به تلفن در فضاهای عمومی می تواند به ایجاد شرایط هرگز قبلا تجربه. اگر ما حمل و نقل عمومی به عنوان مثال ساخت یا پاسخ دادن به تماس با استفاده از نفوذ به حریم خصوصی دیگران می شود. مکالمه تلفنی با صدای بلند در نزدیکی خواندن دشوار برای دیگران هستند که به یک مکالمه که در آن آنها را هیچ علاقه و بدون شنیدن به هر حال کسب و کار می کند. حتی خصوصی مکالمات کاملا با صدای بلند در قطار های عمومی انجام می شوند. اگر وسیله نقلیه حمل و نقل شلوغ حرکت است اما تماس باید در زمان تعیین شده و یا باید بلافاصله جواب داد. شاید در این شرایط ما دیگران توسط آنها اعتراف اگر آنها نگاه کردن ممکن است در نظر. دستور ساده مانند “وحشتناکی را/این تماس در حال حاضر را باید متأسفم. من به عنوان کوتاه که ممکن است نگه دارید و می شود با صدای بلند سعی خواهد کرد. ” ممکن است بهترین شما می توانید اما حداقل آن را اجازه می دهد شما سفرهایشان در منطقه فوری شما می دانم که شما پذیرش که آنها نیز باید حقوق.
خرید رفتن نیز مورد چالش ها را می توانید. انتظار در صف در یک فروشگاه خرده فروشی با زمان در دست ما می تواند تصمیم به فیس بوک به دسترسی به عنوان مثال و یا گرفتن با دوست ما تماس معنی شده اند. این صف با این حال است و دوباره دیگران ایستاده در اطراف. چه در مورد فرزندان خود را که با شما ایستاده طوری که شما می توانید به دوستان خود صحبت کنید چه هستند شما را در پیام ارسال آنها را به عنوان شما دروغ گفتن آنها تماشاچیان? شاید آنها ممکن است احساس که آنها را کم اهمیت تر از دیگران هستند. این قطعا یک پیام شما می خواهید آنها را به احساس نیست. شاید ممکن است خردمندترین منتظر یکی دیگر از ساعت مناسب تر است. با سلام، شما حتی گفت و گو با یک نفر دیگر در صف شروع ممکن است. سپس آن می تواند از ماده به هر دو روز خود را اضافه کنید.
فروشگاه دستیاران هنگامي کسی شمارنده نیز احساس سرخوردگی است نیمه راه از طریق سفارش و تلفن زنگ میزند. که به اندازه کافی بد است اما زمانی که مشتری جواب تلفن در این مرحله فقط اما همچنین بد رفتار ناخوشایند نیست. سایر مشتریان نیز در حالی که کاملا بزرگ انتظار برای یک نفر به پایان مکالمه inconvenienced حفظ هستند. اگر فوری ممکن است بهترین به دستیار با گفتن “اگر من آن را و ترتیب آنها تماس بگیرید بازگشت به این تماس فوری است، اشکالی که ندارد؟ من خیلی متاسفم برای این مشکل هستم.” پس از آن که دقیقا انجام می دهد. اگر این امکان وجود آن می تواند بهترین برای صرفنظر کردن از آنچه شما انجام می دهند است، حرکت دور و تماس شما. شما همیشه بعد دوباره می توانید. بهتر است خاموش کردن گوشی در این شرایط. هر چند وقت یکبار آن فوری است مگر اینکه البته شما دکتر هستید که چند دقیقه انتظار تفاوت را خواهد بود؟
ما در این عصر و trailblazing است. فن آوری سرعت نور پیشرفت است و ما باید قبول خوب در حالی که همچنین برسمیت شناختن و محافظت در برابر بد. در مقاله بیشتر ما نیز سایر مسائل اجتماعی ناشی از فن آوری های جدید صحبت کنید.
در این جهان در حال تغییر سریع بسیاری از مهارت های اجتماعی هستند به سادگی بدون دلیل در نسل های گذشته نیازی به آنها بود. بنابراین در حال حاضر ما نیاز به نگاهی به دو چالش های مشترک و شاید یافتن راه حل قابل قبول را برای راه آنها مواجه هستیم.
نگاهی به تلفن های همراه برای مثال 1. اینها یک اختراع نسبتا جدید است که تا حد زیادی تحت تاثیر راه زندگی ما را اجرا کنید. ما راه رفتن در خیابان به محض این که حلقه های آن طوری که ما به آن پاسخ می تواند در تلفن های ما و یا در لباس بسیار کم صحبت کردن قطعه گوش. ما عاشق سهولت حل مشکلات برای کار نگه داشتن در تماس با دوستان و بستگان.
با این حال این ابزار فوق العاده اجتماعی با آن چالش های خاص حمل. پاسخ دادن به تلفن در فضاهای عمومی می تواند به ایجاد شرایط هرگز قبلا تجربه. اگر ما حمل و نقل عمومی به عنوان مثال ساخت یا پاسخ دادن به تماس با استفاده از نفوذ به حریم خصوصی دیگران می شود. مکالمه تلفنی با صدای بلند در نزدیکی خواندن دشوار برای دیگران هستند که به یک مکالمه که در آن آنها را هیچ علاقه و بدون شنیدن به هر حال کسب و کار می کند. حتی خصوصی مکالمات کاملا با صدای بلند در قطار های عمومی انجام می شوند. اگر وسیله نقلیه حمل و نقل شلوغ حرکت است اما تماس باید در زمان تعیین شده و یا باید بلافاصله جواب داد. شاید در این شرایط ما دیگران توسط آنها اعتراف اگر آنها نگاه کردن ممکن است در نظر. دستور ساده مانند “وحشتناکی را/این تماس در حال حاضر را باید متأسفم. من به عنوان کوتاه که ممکن است نگه دارید و می شود با صدای بلند سعی خواهد کرد. ” ممکن است بهترین شما می توانید اما حداقل آن را اجازه می دهد شما سفرهایشان در منطقه فوری شما می دانم که شما پذیرش که آنها نیز باید حقوق.
خرید رفتن نیز مورد چالش ها را می توانید. انتظار در صف در یک فروشگاه خرده فروشی با زمان در دست ما می تواند تصمیم به فیس بوک به دسترسی به عنوان مثال و یا گرفتن با دوست ما تماس معنی شده اند. این صف با این حال است و دوباره دیگران ایستاده در اطراف. چه در مورد فرزندان خود را که با شما ایستاده طوری که شما می توانید به دوستان خود صحبت کنید چه هستند شما را در پیام ارسال آنها را به عنوان شما دروغ گفتن آنها تماشاچیان? شاید آنها ممکن است احساس که آنها را کم اهمیت تر از دیگران هستند. این قطعا یک پیام شما می خواهید آنها را به احساس نیست. شاید ممکن است خردمندترین منتظر یکی دیگر از ساعت مناسب تر است. با سلام، شما حتی گفت و گو با یک نفر دیگر در صف شروع ممکن است. سپس آن می تواند از ماده به هر دو روز خود را اضافه کنید.
فروشگاه دستیاران هنگامي کسی شمارنده نیز احساس سرخوردگی است نیمه راه از طریق سفارش و تلفن زنگ میزند. که به اندازه کافی بد است اما زمانی که مشتری جواب تلفن در این مرحله فقط اما همچنین بد رفتار ناخوشایند نیست. سایر مشتریان نیز در حالی که کاملا بزرگ انتظار برای یک نفر به پایان مکالمه inconvenienced حفظ هستند. اگر فوری ممکن است بهترین به دستیار با گفتن “اگر من آن را و ترتیب آنها تماس بگیرید بازگشت به این تماس فوری است، اشکالی که ندارد؟ من خیلی متاسفم برای این مشکل هستم.” پس از آن که دقیقا انجام می دهد. اگر این امکان وجود آن می تواند بهترین برای صرفنظر کردن از آنچه شما انجام می دهند است، حرکت دور و تماس شما. شما همیشه بعد دوباره می توانید. بهتر است خاموش کردن گوشی در این شرایط. هر چند وقت یکبار آن فوری است مگر اینکه البته شما دکتر هستید که چند دقیقه انتظار تفاوت را خواهد بود؟
ما در این عصر و trailblazing است. فن آوری سرعت نور پیشرفت است و ما باید قبول خوب در حالی که همچنین برسمیت شناختن و محافظت در برابر بد. در مقاله بیشتر ما نیز سایر مسائل اجتماعی ناشی از فن آوری های جدید صحبت کنید.