پاسخ: هارتفورد، کانکتیکات
کانکتیکات به جای یک نهاد، اما دو نوآوری تلفن اولیه بود. مدتها قبل از اینکه تلفنهای همراه وجود داشته باشند، اولین «ایستگاههای پرداخت» توسط کمپانی کانکتیکات تأسیس شد. در اوایل دهه 1880، آنها ایستگاه های راه اندازی شده بود که در آن شما می توانید یک تماس تلفنی و پرداخت هزینه همراه با ایستگاه برای لذت بردن از استفاده از تلفن.
بعدا، در سال 1889، شرکت تلفن جنوب نیوانگلند اولین تلفن همراه در بانک هارتفورد در هارتفورد، کانکتیکات. در حالی که فرض کلی از تاکسی های مدرن دور نبود، ویژگی اصلی طراحی کنجکاوی یک فرد مدرن بود: تلفن ها پس از پرداخت بود. طراحی، ایجاد شده توسط ویلیام گری، کاملا مبتنی بر صداقت کاربر است. شما تماس تلفنی را انجام دادید و سپس پس از برقراری تماس موفق و چت با گیرنده تماس خود، سکه ها را به دستگاه بپردازید تا برای تجربه پرداخت کنید. شاید افراد پس از آن کمی اخلاقی تر بودند (یا شاید محل تلفن در داخل بانک، مردم را بیشتر تمایل به پیروی از قوانین).
به هر حال، مدل پس از پرداخت خیلی طولانی نبود و 1891 ویلیام گری یک اختراع را برای یک مدل جایگزینی اختراع کرده و دریافت کرده است که (به طرز محسوس تر از شما اگر بخواهید از ما بپرسید) الزاما کاربر برای اولین بار سکه های خود را برای دخالت در تلفن و برقراری تماس خود، تحویل می دهد. این طراحی زنگ هایی را به عنوان سکه ها سپرده شد و به اپراتور پرداخت که مشتری پرداخت کرده بود و فراخوانی باید تکمیل شود (اولین مدل پیش پرداخت در شیکاگو در سال 1898).
اگرچه فناوری تلفن همراه بهبود خواهد یافت زمان و تاکفونها از تعداد چندین عدد به ویژگی های همه جا در چشم انداز شهر قرن بیستم رونق گرفته شده است، سکه های سپرده گذاری شده با هسته یک سیگنال فرستاده شده به سوئیچ تلفنی را ایجاد می کنند، صرفا تصفیه شده اند، اما هرگز تغییر نکرده اند
Image حسن نیت ارائه میدهد از HanYoung / Weebly.