آنچه دقیقا کارگردان و بازیگر باید انجام دهیم این است ارتباط شخصیت در حال انجام از طریق داستان چیست. برای انجام این کار با تعریف اهداف خود را شروع.
هدف اصلی و یا از طریق خط:
هر شخصیت در داستان چیزی را می خواهد. این ممکن است انتقام مرگ همراهی دوست داشت یک, و یا برای حل رمز و راز از ماتریس. این “می خواهم در شرایط اقدام” شخصیت “هدف” می نامند. در اوایل با بازیگر این تعریف می خواهید.
هدف مرحله:
از طریق-خط اصلی شخصیت در دقیقا به همان شیوه به عنوان داستان خود را در دو صحنه تجزیه و هر وضعیت نیاز به هدف صحنه شکسته شدن. بدون هدف قوی برای به صحنه آمدن شخصیت هیچ دلیلی چشمگیر به وجود داشته باشد، بنابراین شما نیاز به بازیگر است شفافي هدف آنها اطمینان حاصل است: چه شخصیت از یکدیگر که می خواهید? مثلا می خواستم نو از ماتریکس برای یادگیری حقیقت را به سوال “ماتریس است؟” بنابراین او به دنبال خرگوش سفید، یاد می گیرند اعتماد ترینیتی، ذهنی و غیره عوامل
فرار:
ذهنی دلیل چرا شخصیت می خواهید برای رسیدن به هدف خود است. ذهنی مخاطرات صحنه پر بازیگر با از جان گذشته “نیاز” برای پیدا کردن آنچه که تا کنون آن است که آنها به دنبال افزایش مییابد. بدون ذهنی “دلیل” هیچ دلیلی وجود ندارد و بنابراین فاقد صحنه درام. تصور کنید یک صحنه که در آن حرکت را در مبارزه با حلقه است. هدف او این است که دست کشیدن از حریف خود اما این به تنهایی هر دو برای مخاطبان به تماشای و بازیگر بازی حفاری است. با این حال اگر ذهنی است (چرا) چون نوزاد خود را در حال مرگ و پول جایزه برای زندگی ذخیره تغییرات در عملیات و سپس همه چیز را پرداخت و مخاطرات صحنه بالا هستند. بیشتر آنها به “آن” احساسات بیشتر به عنوان آنها سعی می کنید برای رسیدن به آن خواهد شد آن را در بازیگر بیرون کشیدن نیاز. اقدامات
:
این ما به ارمغان می آورد به آنچه “اقدامات” می نامند. اینها چه شخصیت واقع “به منظور دستیابی به هدف” است. اگر شما به داستان شخصیت خود را در به آن لحظات کوچکترین شکستن آن فهرست افعال باشد: او حقایق مطالعات او پرسش او جاسوس دشمن خود، او دارای همسر و غیره. اگر مرتکب بازیگر واقعا به این اقدامات خاص به منظور رسیدن به هدف خود و سپس آنها را به دلیل به همه چیز، که به نوبه خود اطمینان از تسلط فیزیکی و عاطفی و معنوی و زیبایی زندگی عملکرد انجام می دهند.
به سرعت خلاصه همه بالا:
از طریق خط هدف اصلی است که به شخصیت خود را دنبال.
صحنه Objective-What می خواهد شخصیت خود را از صحنه به صحنه.
اقدامات چه شخصیت خود را به منظور دستیابی به این اهداف کند.
Subjective یک دلیل مهم که چرا شخصیت دنبال
آنچه دقیقا کارگردان و بازیگر باید انجام دهیم این است ارتباط شخصیت در حال انجام از طریق داستان چیست. برای انجام این کار با تعریف اهداف خود را شروع.
هدف اصلی و یا از طریق خط:
هر شخصیت در داستان چیزی را می خواهد. این ممکن است انتقام مرگ همراهی دوست داشت یک, و یا برای حل رمز و راز از ماتریس. این “می خواهم در شرایط اقدام” شخصیت “هدف” می نامند. در اوایل با بازیگر این تعریف می خواهید.
هدف مرحله:
از طریق-خط اصلی شخصیت در دقیقا به همان شیوه به عنوان داستان خود را در دو صحنه تجزیه و هر وضعیت نیاز به هدف صحنه شکسته شدن. بدون هدف قوی برای به صحنه آمدن شخصیت هیچ دلیلی چشمگیر به وجود داشته باشد، بنابراین شما نیاز به بازیگر است شفافي هدف آنها اطمینان حاصل است: چه شخصیت از یکدیگر که می خواهید? مثلا می خواستم نو از ماتریکس برای یادگیری حقیقت را به سوال “ماتریس است؟” بنابراین او به دنبال خرگوش سفید، یاد می گیرند اعتماد ترینیتی، ذهنی و غیره عوامل
فرار:
ذهنی دلیل چرا شخصیت می خواهید برای رسیدن به هدف خود است. ذهنی مخاطرات صحنه پر بازیگر با از جان گذشته “نیاز” برای پیدا کردن آنچه که تا کنون آن است که آنها به دنبال افزایش مییابد. بدون ذهنی “دلیل” هیچ دلیلی وجود ندارد و بنابراین فاقد صحنه درام. تصور کنید یک صحنه که در آن حرکت را در مبارزه با حلقه است. هدف او این است که دست کشیدن از حریف خود اما این به تنهایی هر دو برای مخاطبان به تماشای و بازیگر بازی حفاری است. با این حال اگر ذهنی است (چرا) چون نوزاد خود را در حال مرگ و پول جایزه برای زندگی ذخیره تغییرات در عملیات و سپس همه چیز را پرداخت و مخاطرات صحنه بالا هستند. بیشتر آنها به “آن” احساسات بیشتر به عنوان آنها سعی می کنید برای رسیدن به آن خواهد شد آن را در بازیگر بیرون کشیدن نیاز. اقدامات
:
این ما به ارمغان می آورد به آنچه “اقدامات” می نامند. اینها چه شخصیت واقع “به منظور دستیابی به هدف” است. اگر شما به داستان شخصیت خود را در به آن لحظات کوچکترین شکستن آن فهرست افعال باشد: او حقایق مطالعات او پرسش او جاسوس دشمن خود، او دارای همسر و غیره. اگر مرتکب بازیگر واقعا به این اقدامات خاص به منظور رسیدن به هدف خود و سپس آنها را به دلیل به همه چیز، که به نوبه خود اطمینان از تسلط فیزیکی و عاطفی و معنوی و زیبایی زندگی عملکرد انجام می دهند.
به سرعت خلاصه همه بالا:
از طریق خط هدف اصلی است که به شخصیت خود را دنبال.
صحنه Objective-What می خواهد شخصیت خود را از صحنه به صحنه.
اقدامات چه شخصیت خود را به منظور دستیابی به این اهداف کند.
Subjective یک دلیل مهم که چرا شخصیت دنبال