وقتی از Google (یا سایر موتورهای جستجو) به جستجو برای مدت استفاده شما تا کنون که احتمالا هزاران نفر از وب سایت های رقابتی دیگر است که مطابقت دارد چگونه وب سایت در صفحه اول نتایج جستجو، به آنجا فکر خود عبارت جستجو? خب، پاسخ به این پرسش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. آن اول ها چند وب سایت SEO بهتر از رقبای خود بود. بنابراین، SEO چیست؟ به سادگی, استراتژی های بازاریابی مورد استفاده برای افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو است.
زیرا خود را با نام تجاری کافی به آنها در صفحه اول ذکر شده است برخی از آن سایت ها (نظیر ویکی پدیا، فیس بوک و مایکروسافت) را به صفحه اول نتایج جستجو بدون کمک بسیار از جستجوگرها کردم. وب سایت های دیگر جستجوگرها آنها را به صفحه نتایج جستجو های اول یا دوم تکیه می کند. شما ممکن است تعجب که چرا جستجوگرها بسیار مهم است. خوب، کاربران به ندرت اولین چند جستجو صفحات نتیجه زمانی که جستجو برای مدت فراتر. آخرین باری که شما را در صفحه نتایج جستجو پانزدهم کلیک بود؟
جستجوگرها را می توان در بسیاری جهات انجام می شود. روش جستجوگرها اصلی (و موثر) موارد زیر است:
، عنوان 1) جستجوگرها، هدر و آدرس آدرس مطالب جستجوگرها نوشتن 3) 2) پشت کردن
4) استفاده از چند رسانه ای
5) منظم به روز رسانی
این مقاله خواهد شد به طور خلاصه در هر یک از این تکنیک ها SEO را لمس کنید. هر یک از این روش جزئیات در مقالات بعدی شرح داده خواهد شد.
عنوان جستجوگرها، هدر و آدرس آدرس
عنوان صفحه وب از عنوان آن متفاوت است. عنوان نمایش داده شده در برگه & #39; #39 &; از صفحه وب که در حالی که سرصفحه در صفحه وب خود را نمایش داده می شود. هنگام وارد کردن عبارت جستجو (شناخته شده به عنوان کلمه کلیدی) موتور جستجو برای پیدا کردن وب سایت ها عنوان شده است که تلاش می کند، عنوان و آدرس URL کلمه کلیدی داده شده مطابقت دارد. پس از آن وب سایت رتبه بندی بالاتر از دیگران داده می شود اگر عنوان و سرفصل یا آدرس URL وب سایت مسابقات کلمه کلیدی خود را. برای مثال اگر کلمه کلیدی که وارد کرده اید “ققنوس”، یک وب سایت داشتن آدرس URL: “http://www.phoenix.com” با توجه به رتبه بالاتر از یک وب سایت داشتن آدرس URL: “http://www. y s t c l _ در m b r d o ج دكتر محمد”.
پشت کردن
وقتی یک وب سایت را بازدید می کنید، شما معمولا چند لینک وب سایت که لینک دادن به وب سایت های دیگر دید. این لینک به عنوان لینک های پشت شناخته شده است. ویکیپدیا مثال خوبی برای لینک های پشت است. تمام وب سایت های مرجع در انتهای مقاله ویکی پدیا ذکر شده است. این لینک (در انتهای مقاله) لینک های پشت را از وب سایت های مرجع مربوطه هستند. لینک های پشت کمک به افزایش رتبه وب سایت. به طور کلی، بیشتر پشت لینک وب سایت، بالاتر رتبه بندی آن.
جستجوگرها محتوا
موتورهای جستجو سعی کنید برای مطابقت با کلمه کلیدی وارد شده با محتوای وب سایت ها نوشتن. اگر کلمه کلیدی خود را “بازیکن گلف” به عنوان مثال، جستجو موتور جستجو برای مقالات داشتن مدت “بازیکن گلف” خواهد کرد. با این حال، وجود خواهد داشت میلیون ها مقاله داشتن مدت “بازیکن گلف” در آنها. موتور جستجوی این مقالات با توجه به چگالی کلمه کلیدی”” مقاله رتبه خواهد شد. چگالی کلمه کلیدی با تعداد کلمات کلیدی در مقاله تقسیم بر تعداد کل کلمات و سپس نتیجه را در 100 ضرب محاسبه می شود.
اگر مقاله worded صد کلمه کلیدی “بازیکن گلف” دو بار در آن تکرار شده است، و به عنوان مثال، مقاله چگالی کلمه کلیدی 2 درصد است. مقالات داشتن چگالی کلمه کلیدی 0.5 2 ٪ به طور کلی داده شده بالاترین رتبه بندی.
استفاده از چند رسانه ای
هر کس ترجیح گرافیکی وب سایت ها، در مقایسه با وب سایت متن ساده. موتورهای جستجوی بزرگ این را می دانم و در نتیجه; آنها را وب سایت چند رسانه ای شامل (گرافیک، فیلم ها و برنامه های فلش) رتبه بالاتر از وب سایت های دیگر.
منظم به روز رسانی
مردم آستانه unquenchable جدید اطلاعات و حقایق است. آدرس موتور جستجوی بزرگ نیاز به این وب سایت است که به طور منظم با دادن بروز رتبه بالاتر از وب سایت های دیگر.
ما امیدواریم که ما را به پاسخگویی پرسش شما “SEO چیست؟” از طریق این ماده رضایت بخش.
وقتی از Google (یا سایر موتورهای جستجو) به جستجو برای مدت استفاده شما تا کنون که احتمالا هزاران نفر از وب سایت های رقابتی دیگر است که مطابقت دارد چگونه وب سایت در صفحه اول نتایج جستجو، به آنجا فکر خود عبارت جستجو? خب، پاسخ به این پرسش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. آن اول ها چند وب سایت SEO بهتر از رقبای خود بود. بنابراین، SEO چیست؟ به سادگی, استراتژی های بازاریابی مورد استفاده برای افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو است.
زیرا خود را با نام تجاری کافی به آنها در صفحه اول ذکر شده است برخی از آن سایت ها (نظیر ویکی پدیا، فیس بوک و مایکروسافت) را به صفحه اول نتایج جستجو بدون کمک بسیار از جستجوگرها کردم. وب سایت های دیگر جستجوگرها آنها را به صفحه نتایج جستجو های اول یا دوم تکیه می کند. شما ممکن است تعجب که چرا جستجوگرها بسیار مهم است. خوب، کاربران به ندرت اولین چند جستجو صفحات نتیجه زمانی که جستجو برای مدت فراتر. آخرین باری که شما را در صفحه نتایج جستجو پانزدهم کلیک بود؟
جستجوگرها را می توان در بسیاری جهات انجام می شود. روش جستجوگرها اصلی (و موثر) موارد زیر است:
، عنوان 1) جستجوگرها، هدر و آدرس آدرس مطالب جستجوگرها نوشتن 3) 2) پشت کردن
4) استفاده از چند رسانه ای
5) منظم به روز رسانی
این مقاله خواهد شد به طور خلاصه در هر یک از این تکنیک ها SEO را لمس کنید. هر یک از این روش جزئیات در مقالات بعدی شرح داده خواهد شد.
عنوان جستجوگرها، هدر و آدرس آدرس
عنوان صفحه وب از عنوان آن متفاوت است. عنوان نمایش داده شده در برگه & #39; #39 &; از صفحه وب که در حالی که سرصفحه در صفحه وب خود را نمایش داده می شود. هنگام وارد کردن عبارت جستجو (شناخته شده به عنوان کلمه کلیدی) موتور جستجو برای پیدا کردن وب سایت ها عنوان شده است که تلاش می کند، عنوان و آدرس URL کلمه کلیدی داده شده مطابقت دارد. پس از آن وب سایت رتبه بندی بالاتر از دیگران داده می شود اگر عنوان و سرفصل یا آدرس URL وب سایت مسابقات کلمه کلیدی خود را. برای مثال اگر کلمه کلیدی که وارد کرده اید “ققنوس”، یک وب سایت داشتن آدرس URL: “http://www.phoenix.com” با توجه به رتبه بالاتر از یک وب سایت داشتن آدرس URL: “http://www. y s t c l _ در m b r d o ج دكتر محمد”.
پشت کردن
وقتی یک وب سایت را بازدید می کنید، شما معمولا چند لینک وب سایت که لینک دادن به وب سایت های دیگر دید. این لینک به عنوان لینک های پشت شناخته شده است. ویکیپدیا مثال خوبی برای لینک های پشت است. تمام وب سایت های مرجع در انتهای مقاله ویکی پدیا ذکر شده است. این لینک (در انتهای مقاله) لینک های پشت را از وب سایت های مرجع مربوطه هستند. لینک های پشت کمک به افزایش رتبه وب سایت. به طور کلی، بیشتر پشت لینک وب سایت، بالاتر رتبه بندی آن.
جستجوگرها محتوا
موتورهای جستجو سعی کنید برای مطابقت با کلمه کلیدی وارد شده با محتوای وب سایت ها نوشتن. اگر کلمه کلیدی خود را “بازیکن گلف” به عنوان مثال، جستجو موتور جستجو برای مقالات داشتن مدت “بازیکن گلف” خواهد کرد. با این حال، وجود خواهد داشت میلیون ها مقاله داشتن مدت “بازیکن گلف” در آنها. موتور جستجوی این مقالات با توجه به چگالی کلمه کلیدی”” مقاله رتبه خواهد شد. چگالی کلمه کلیدی با تعداد کلمات کلیدی در مقاله تقسیم بر تعداد کل کلمات و سپس نتیجه را در 100 ضرب محاسبه می شود.
اگر مقاله worded صد کلمه کلیدی “بازیکن گلف” دو بار در آن تکرار شده است، و به عنوان مثال، مقاله چگالی کلمه کلیدی 2 درصد است. مقالات داشتن چگالی کلمه کلیدی 0.5 2 ٪ به طور کلی داده شده بالاترین رتبه بندی.
استفاده از چند رسانه ای
هر کس ترجیح گرافیکی وب سایت ها، در مقایسه با وب سایت متن ساده. موتورهای جستجوی بزرگ این را می دانم و در نتیجه; آنها را وب سایت چند رسانه ای شامل (گرافیک، فیلم ها و برنامه های فلش) رتبه بالاتر از وب سایت های دیگر.
منظم به روز رسانی
مردم آستانه unquenchable جدید اطلاعات و حقایق است. آدرس موتور جستجوی بزرگ نیاز به این وب سایت است که به طور منظم با دادن بروز رتبه بالاتر از وب سایت های دیگر.
ما امیدواریم که ما را به پاسخگویی پرسش شما “SEO چیست؟” از طریق این ماده رضایت بخش.